Αξιολόγηση Θέματος:
  • 37 Ψήφοι - 2.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
(27-05-2017, 08:24 PM)patrinos Έγραψε: Δεν είδα όμως το λεωφορείο που πάει στο Νέο Λιμάνι να έχει τον αριθμό Νο5 μιας και ακολουθεί κοινή πορεία με αυτή τη γραμμή..Με αυτή τη λογική θα έπρεπε οι γραμμές Νο2 και Νο3 να ήταν μια γραμμή, καθώς και οι γραμμές Νο7 & Νο8 να ήταν επίσης. Μέγιστο αριθμό γραμμών 5. Η αντιλήψη του Κτελαντζή είναι αυτή..Η αντίληψη του Επιβάτη είναι άλλη..Ακόμα και αν είχαν βαπτίσει όλα τα παρακλάδια της γραμμής Νο6 π.χ. 61 (Ρίον), 62 (Άγιος Βασίλειος), 63 (Νοσοκομείο-Πανεπιστήμιο), 64(Καστελλόκαμπος), 65 (Άνω Καστρίστι), 67(Βούντενη), 68(Άνω Προάστιο), στα μάτια του Επιβάτη είναι άλλος αριθμός δεν είναι 6..Αλλά που να κάθονται να αλλάξουν τώρα και αυτό..Λεπτομέρειες!!! Και αν είχε και άλλους προορισμους-παραλλαγές όπως το Νο8 που χρειάζεται πάνω από 10 παραλλαγές πόσα 8άρια θα χρειάζονταν; Θα το έκαναν τρίψηφιο; 801,802,...815;Χα χα χα χα..Πλάκα θα είχε..Βλέπει κάποιος στο Νο5 τη προμετωπίδα Μονοδένδρι-Τσουκαλέικα και Τσουκαλέικα-Μονοδένδρι..Τι μπορεί να υποθέσει ; Εγω πάντως πολύ πρόσφατα (κανά 4 χρόνια) κατάλαβα τη διαφορά..

Βασίλη "αντίληψη ΚΤΕΛατζή" δεν υφίσταται, όπως σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει επιβάτης ο οποίος να έχει να απομνημονεύσει 50 διαφορετικούς αριθμούς γραμμών. Η κοινή πρακτική (αλλά και η λογική) θέλει την αρίθμηση των γραμμών (η οποία σε πλήθος περιπτώσεων είναι περιττή όπως μας διδάσκει η διεθνής πρακτική) να είναι όσο πιο απλή γίνεται. Συγκρότημα γραμμών λοιπόν το οποίο έχει μια βασική γραμμή και πολλά παρακλάδια έχει πάντοτε τον ΙΔΙΟ αριθμό. Αν τώρα για τον άλφα ή βήτα λόγο θέλεις να τα διαχωρίσεις όλα αυτά δεν χρειάζεται πολλή προσπάθεια, γίνεται και έτσι...

http://oasth.gr/#el/masterinfo/list/20/74/
Απάντηση
(02-06-2017, 03:55 PM)garvanitis Έγραψε: Αν τώρα για τον άλφα ή βήτα λόγο θέλεις να τα διαχωρίσεις όλα αυτά δεν χρειάζεται πολλή προσπάθεια, γίνεται και έτσι...

http://oasth.gr/#el/masterinfo/list/20/74/

Δεν παυει να υφισταται αλλη γραμμη..Δεν ειναι ενα ξερο 87 εχει και κατι αλλο που δειχνει τη διαφορετικοτητα..Εδω ολα και αλλου εχουν ενα 5, 6, 7, 8.. Επισης υπαρχει ενα σημειο αναφορας σε ολες τις γραμμες (Βασιλικα) Στην 6 ποιο ειναι το σημειο αναφορας; Αν παρουμε το Ριο θα ειναι για τις μισες γραμμες..Οι υπολοιπες ειναι πιο πριν..Αν παρουμε τα Μποζαιτικα παλι υπαρχει μια που ειναι πιο πριν..Αν παρουμε το πιο πριν λιγο μετα την Ανθουπολη τοτε φτασαμε Πατρα χωρια που απο εκεινο το σημειο περναει και το 2..Ας το κανουν οπως το 87 αλλα οχι ενα ξερο 6..
Απάντηση
(05-06-2017, 04:57 PM)patrinos Έγραψε: Δεν παυει να υφισταται αλλη γραμμη..Δεν ειναι ενα ξερο 87 εχει και κατι αλλο που δειχνει τη διαφορετικοτητα..Εδω ολα και αλλου εχουν ενα 5, 6, 7, 8.. Επισης υπαρχει ενα σημειο αναφορας σε ολες τις γραμμες (Βασιλικα) Στην 6 ποιο ειναι το σημειο αναφορας; Αν παρουμε το Ριο θα ειναι για τις μισες γραμμες..Οι υπολοιπες ειναι πιο πριν..Αν παρουμε τα Μποζαιτικα παλι υπαρχει μια που ειναι πιο πριν..Αν παρουμε το πιο πριν λιγο μετα την Ανθουπολη τοτε φτασαμε Πατρα χωρια που απο εκεινο το σημειο περναει και το 2..Ας το κανουν οπως το 87 αλλα οχι ενα ξερο 6..

Στις προμετωπίδες των λεωφορείων εκτός από τον αριθμό της γραμμής (που σε πάρα πολλές περιπτώσεις στο εξωτερικό έχει καταργηθεί ως περιττός) αναγράφεται και ο προορισμός. Αυτό ενδιαφέρει τον επιβάτη και όχι ο αριθμός της γραμμής. Στην κάθε περίπτωση πάντως ο καθένας αν ξέρει τον προορισμό του ξέρει και ποιο λεωφορείο να πάρει, αν δεν ξέρει στην τελική ανάλυση ρωτάει... Αν ας πούμε αντί για 5-10 βασικές γραμμές είχες 40 πολλές εκ των οποίων με ένα ή δύο δρομολόγια την ημέρα πόσο πιο λειτουργικό θα ήταν για τον επιβάτη;
Απάντηση
(05-06-2017, 05:05 PM)garvanitis Έγραψε: Στις προμετωπίδες των λεωφορείων εκτός από τον αριθμό της γραμμής (που σε πάρα πολλές περιπτώσεις στο εξωτερικό έχει καταργηθεί ως περιττός) αναγράφεται και ο προορισμός. Αυτό ενδιαφέρει τον επιβάτη και όχι ο αριθμός της γραμμής. Στην κάθε περίπτωση πάντως ο καθένας αν ξέρει τον προορισμό του ξέρει και ποιο λεωφορείο να πάρει, αν δεν ξέρει στην τελική ανάλυση ρωτάει... Αν ας πούμε αντί για 5-10 βασικές γραμμές είχες 40 πολλές εκ των οποίων με ένα ή δύο δρομολόγια την ημέρα πόσο πιο λειτουργικό θα ήταν για τον επιβάτη;
Ποιο ευκολα διαβαζει κανεις τον αριθμο της γραμμης μιας και ειναι με μεγαλη γραμματοσειρα και επειτα το που παει..Και αν πας ως επισκεπτης στο εξωτερικο δεν εισαι υποχρεωμενος να ξερεις τη γλωσσα για να αρχιζεις να διαβαζεις..Η βλακεια εχει ξεφυγει απο τα Ελληνικα συνορα..
Απάντηση
(05-06-2017, 10:40 PM)patrinos Έγραψε: Ποιο ευκολα διαβαζει κανεις τον αριθμο της γραμμης μιας και ειναι με μεγαλη γραμματοσειρα και επειτα το που παει..Και αν πας ως επισκεπτης στο εξωτερικο δεν εισαι υποχρεωμενος να ξερεις τη γλωσσα για να αρχιζεις να διαβαζεις..Η βλακεια εχει ξεφυγει απο τα Ελληνικα συνορα..

Βασίλη στο Λονδίνο όλα τα extensions και τα shortworkings όλων των γραμμών καθώς και οι όποιες παραλλαγές τους έχουν απλά τον ίδιο αριθμό χωρίς να συνοδεύονται από κανένα γράμμα. Σε άλλες πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου (αλλά και της Γαλλίας) δεν υπάρχει καν αρίθμηση γραμμών. Φαντάζομαι πως στην λογική σου είναι βλάκες...
Απάντηση
(06-06-2017, 12:34 AM)garvanitis Έγραψε: Βασίλη στο Λονδίνο όλα τα extensions και τα shortworkings όλων των γραμμών καθώς και οι όποιες παραλλαγές τους έχουν απλά τον ίδιο αριθμό χωρίς να συνοδεύονται από κανένα γράμμα. Σε άλλες πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου (αλλά και της Γαλλίας) δεν υπάρχει καν αρίθμηση γραμμών. Φαντάζομαι πως στην λογική σου είναι βλάκες...

Στο συγκεκριμένο θα συμφωνήσω με τον Πατρινό. Καλώς ή κακώς, ο περισσότερος κόσμος συνεννοείται με τους αριθμούς των γραμμών. Μου έχει τύχει άπειρες φορές στα Γιάννενα, να ρωτάει κόσμος στη στάση του Νοσοκομείου πιο λεωφορείο να πάρει για ΚΤΕΛ, να του απαντάνε το 16, και τελικά να παίρνει το 16, αλλά όχι αυτό που περνάει από ΚΤΕΛ. Ο καλύτερος τρόπος εμφάνισης μιας γραμμής στην προμετωπίδα των λεωφορείων είναι Αριθμός Γραμμής, και σε περίπτωση που υπάρχει απόκλιση από την βασική γραμμή, επισήμανση με επίθεμα.
Απάντηση
(06-06-2017, 12:34 AM)garvanitis Έγραψε: Βασίλη στο Λονδίνο όλα τα extensions και τα shortworkings όλων των γραμμών καθώς και οι όποιες παραλλαγές τους έχουν απλά τον ίδιο αριθμό χωρίς να συνοδεύονται από κανένα γράμμα. Σε άλλες πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου (αλλά και της Γαλλίας) δεν υπάρχει καν αρίθμηση γραμμών. Φαντάζομαι πως στην λογική σου είναι βλάκες...

Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι αυτοί είναι σωστοί και όχι εμείς; Επειδή είναι Γαλλία ή Αγγλία; Μου είναι παντελώς αδιάφορο αυτό..Εγω που δεν ξέρω Γαλλικά πως θα έβρισκα άκρη να μετακινηθώ; Βλάκες με Περικεφαλαία..
Απάντηση
Νυχτερινά δρομολόγια προς Ρίο

Μία καλή είδηση για το αστικό κτελ της Πάτρας!
Απάντηση
(10-06-2017, 01:05 PM)gekanell Έγραψε: Νυχτερινά δρομολόγια προς Ρίο

Μία καλή είδηση για το αστικό κτελ της Πάτρας!
Μονο για Παρασκευη και Σαββατο
Απάντηση
Η νέα γραμμή Νο6 Πάτρα-Άνω Προάστειο - Άνω Καστελλόκαμπος έγινε Πάτρα - Άνω Προάστειο και έχει τέρμα κοντά στο κλειστό γυμναστήριο Τόφαλος στα Μποζαΐτικα..Αυτό και του Καστελλοκάμπου δεν θα έπρεπε να μπάινουν κέντρο Πάτρα αλλά θα ήταν πολύ καλύτερα να τα κάνουν τοπικά με ανταπόκριση με του Νοσοκομείου όπως και πολλές άλλες γραμμές...Αλλά....
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)