Δημοψήφισμα: Το πιο ανετο πουλμαν της δεκαετις του 2000
Berkhof Axial
2.20%
2 2.20%
Beulas Aura / Cygnus
0%
0 0%
Bova Futura (Eως το 2006)
0%
0 0%
Bova Futura
0%
0 0%
Bova Magiq
2.20%
2 2.20%
Hispano Divo
0%
0 0%
Hispano Divo II
2.20%
2 2.20%
Irizar Century II
2.20%
2 2.20%
Irizar Century III
2.20%
2 2.20%
Irizar PB
1.10%
1 1.10%
Jonckheere Arrow/Mistral/SHV
0%
0 0%
MAN Lion's Coach / Lion's Coach Supreme
6.59%
6 6.59%
MB Tourismo O350
4.40%
4 4.40%
MB Tourismo II
4.40%
4 4.40%
MB Travego II
23.08%
21 23.08%
Neoplan Cityliner N1116SHD
3.30%
3 3.30%
Neoplan Cityliner N1216SHD
4.40%
4 4.40%
Neoplan Euroliner N316SHD / N3316SHD
5.49%
5 5.49%
Neoplan Starliner N5216SHD
2.20%
2 2.20%
Neoplan Tourliner N2216SHD
2.20%
2 2.20%
Noge Touring
0%
0 0%
Noge Titanium
0%
0 0%
Setra S415GT-HD "ComfortClass"
5.49%
5 5.49%
Setra S415HD "TopClass"
15.38%
14 15.38%
Setra S431DT "TopClass"
3.30%
3 3.30%
VanHool T9
3.30%
3 3.30%
Volvo 9700
0%
0 0%
Volvo 9900
1.10%
1 1.10%
ΕΛΒΟ Ποσειδών (2003-2004)
1.10%
1 1.10%
Άλλο (Διευκρινίστε)
2.20%
2 2.20%
Σύνολο {1 ψήφοι 100%
* Ψηφίσατε αυτό το στοιχείο. [Προβολή Αποτελεσμάτων]

Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 3.28 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ψηφιστε το πιο άνετο πουλμαν [2000-2009]
#21
ποτε θα το εκδωσεις το "συγραμμα" που εγραψες....!!!!!!TongueTongue
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#22
(07-07-2010, 06:00 PM)Cmaniac Έγραψε: το λεωφορειο ειχε διαθεση παντα, απο τις 850 μεχρι τις 2350 στροφες (που λεει ο λογος), κατι που με παραξενεψε και με εκανε να πιστευω για υψηλοτερη ιπποδυναμη απο την ονομαστικη εργοστασιακη του DAF.

Η απαραμιλλη ροπη των DAF.
(07-07-2010, 06:00 PM)Cmaniac Έγραψε: Μιας και επιασα τον κλιματισμο, δυστυχως εδω εχουμε καποια προβληματα, σε καποιες θεσεις η ρυθμιση της εντασης της ροης του αερα ειχε χαλασει και σε συνδυασμο με την ισχυρη ρυθμιση που ειχε θεσει ο οδηγος, καποιοι επιβατες εγιναν κυριολεκτικα παγακια (ευτυχως ημουν απο τους τυχερους και δουλευε αψογα το συστημα).

Δεν "παλευουμε" με τα χειριστηρια και δεν χαλανε...

Η κλιματιστικη μοναδα των Axial επισης ειναι για τροπικα κλιματα (εσκεμμενα)...
(07-07-2010, 06:00 PM)Cmaniac Έγραψε: Εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ειδα και εκει το γνωστο κλασσικο γνωρισμα που το εχουν μαλλον οι κινητηρες της DAF, ή μοιραια οι καροτσες που χρησιμοποιουν κινητηρες της DAF. Εκνευριστικο τρεμουλο στο ρελαντι, χωρις ομως να φερνει σε καμμια περιπτωση τις καταστασεις "Bova Futura" του 2004 και πριν (του 2009 ειναι αρκετα βελτιωμενο το αμαξι σε ολους τους τομεις) που εκει μιλαμε οτι παιζει ρυθμικα ολοκληρο το αμαξι..

Αναγκαιο κακο... Δεν υπαρχει τεχνικη δυνατοτητα να διορθωθει απολυτα...
(07-07-2010, 06:00 PM)Cmaniac Έγραψε: Κατι ακομα που μου εκανε σχετικα αρνητικη εντυπωση ειναι οτι στις μεγαλες ταχυτητες και στις μικροδιορθωσεις του τιμονιου μπορουσα να διακρινω ενα βαρκισμα (κινηση αριστερα-δεξια), το οποιο διορθωνοταν καπως βιαια απο την αναρτηση του αυτοκινητου, με αποτελεσμα να κουνιεται ο επιβατης. Δεν θελω να εισελθω περισσοτερο στο ζητημα, οσοι γνωριζουν και μπορουν να συνδυασουν τα στοιχεια ισως βρουν ευκολα γιατι συνεβαινε αυτο. Να αναφερω παντως οτι στις στροφες ειχε πολυ καλη συμπεριφορα, τοσο που... κοιμηθηκα :p

Το ζουμι της ιστοριας... Και που να δεις πως θα συμπεριφεροταν αν ηταν τριαξονικο... Βασικος κανονας στα λεωφορεια ειναι το οτι δεν αρμενιζουμε δεξια-αριστερα, ουτε βασανιζουμε το αμαξι με διορθωσεις. Λογω του μεγαλου μεταξονιου εχουμε τετοιες συμπεριφορες - δεν ειναι ανησυχιτικες για την ασφαλεια αν ειναι καθετο το αμαξι - ενω η αναρτηση εκανε ακριβως αυτο που επρεπε να κανει, να αποτρεψει το βαρκισμα (το οποιο ειναι το παλαντζο της καροτσας και οχι το αρμενισμα). Το γεγονος οτι σε αφησε να κοιμηθεις στις στροφες δειχνει το σωστο στησιμο στο δρομο καθως και τη στιβαρη δομη του αμαξωματος...
(07-07-2010, 06:00 PM)Cmaniac Έγραψε: Γενικη εικονα
Προκειται για ενα πολυ καλο αμαξι του 2003-2004, ανετο, με τα μειονεκτηματα του φυσικα, κυριως στη λειτουργια του κλιματισμου - πιθανοτητα σφαλματος του οδηγου σ' αυτο τον τομεα ειναι υπαρκτη, πολυ ικανο στο δρομο στα σιγουρα οπως φανηκε, με ευχαριστη εσωτερικη επενδυση, αλλα ο εσωτερικος σχεδιασμος του σου εδινε μια οψη "παλιου" και σιγουρα δεν αναδεικνυε αρκετα το ποσο καλο ειναι πραγματικα το αμαξι.
Προκειται για ενα αμαξι του 2003. Το συγκεκριμενο μαλιστα εχει δοθει και σε μηνιαιο περιοδικο (Promotor) για δοκιμη. Μειονεκτημα στον κλιματισμο (οταν ειναι σε θεση να κανει "ψυγειο" το αμαξι χωρις να το επιβαρυνει δεν βλεπω, μαλλον θεμα χειρισμου του οδηγου πρεπει να ειναι.

Αναφορικα με τον εσωτερικο σχεδιασμο, μιλαμε για αμαξι 7 ετων και ετσι πρεπει να κρινεται... Με τα δεδομενα της εποχης του. Αν παμε μαλιστα σχεδιαστικα τοτε πρεπει να μιλαμε για 2001. Σιγουρα ομως και για τα τοτε δεδομενα ηταν λιγακι "αναχρονιστικο" αλλα δεν ειναι upper class τουριστικο αλλα τριαστερο συγκοινωνιας...
Απάντηση
#23
Mercedes - Benz Travego II

Δεν εχω ξαναδει τετοιο αμαξι.- Confusedhock:
Απάντηση
#24
(21-07-2010, 11:14 PM)Cmaniac Έγραψε: Mercedes - Benz Travego II

Δεν εχω ξαναδει τετοιο αμαξι.- Confusedhock:

το ακουσες???ακουσα 3αξονικο του Murat travel!!!!!!απιστευτα εντυπωσιακο....δεν μας εχει συνηθισει ο γερμανος!!!!Big Grin
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#25
Travego φυσικα και ειχα και την τυχη να δω ενα παραπολυ καλο πριν λιγες μερες το 102 της Πατρας απλα απεχτο ειδικα απο μεσα φουλ στην πολυτελεια
Απάντηση
#26
Δουλευω σε τουρισμο 4 χρονια εχει 900χιλ. Χιλ και ειλικρινα το 9εωρο αν οχι το πρωτο καλυτερο σιγουρα το δευτερο. Δεν εχει βγαλει παρα μονο κατι ψηλα λογο των χιλιομετρων. Ακομα κ στν εταιρεια π δουλευω ολοι ειναι ευχαριστημενοι. Τα τραβεγκο κ τα 415 εχουν βγαλει προβληματα οχι σε πολυ μεγαλο βαθμο. Κ τελος τα τουρλαινερ αυτο τ λεωφορειο δν επρεπε να κυκλοφορει τπτ παραπανω!
Απάντηση
#27
Στα Tourismo εχεις δικιο δεν θα βγαλουν τοσες πολλες βλαβες γιατι δεν εχουν τοσα ηλεκτονικα και εγκεφαλους γενικα οπως τα Travego και τα 415 εκει ειναι που εχουν ενα θεματακι αλλα οπως ειπες λογω χιλιομετρων.
Απάντηση
#28
(12-12-2011, 05:35 PM)45_MB_TOURISMO Έγραψε: Δουλευω σε τουρισμο 4 χρονια εχει 900χιλ. Χιλ και ειλικρινα το 9εωρο αν οχι το πρωτο καλυτερο σιγουρα το δευτερο. Δεν εχει βγαλει παρα μονο κατι ψηλα λογο των χιλιομετρων. Ακομα κ στν εταιρεια π δουλευω ολοι ειναι ευχαριστημενοι. Τα τραβεγκο κ τα 415 εχουν βγαλει προβληματα οχι σε πολυ μεγαλο βαθμο. Κ τελος τα τουρλαινερ αυτο τ λεωφορειο δν επρεπε να κυκλοφορει τπτ παραπανω!

Το θεμα ειναι το "πιο ανετο λεωφορειο" και οχι ποιο δουλευει ή γουσταρει ο καθενας μας...
Απάντηση
#29
Θες να πεις οτι το τουρισμο του 04 ποσο μαλλον του 08 δν ειναι ανετο?
Απάντηση
#30
(09-01-2012, 05:50 PM)45_MB_TOURISMO Έγραψε: Θες να πεις οτι το τουρισμο του 04 ποσο μαλλον του 08 δν ειναι ανετο?

Κατ'αρχήν μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικά λεωφορεία. Και σε φιλοσοφία και σε ηλικία.

Το πρώτο έχει ρίζες στις αρχές της δεκαετίας του 90 και το δεύτερο στα τέλη αυτής.

Το πρώτο Tourismo είχε περάσει από πολλά κύματα μέχρι να καταλήξει το 2005 στο σταμάτημα της παραγωγής του. Αλλαγές κινητήρων (από v8 σε I6), σχεδιασμού. Δοκιμάστηκε μεν, αλλά όλα τα ποιοτικά στοιχεία του δεν μπορούσαν να μείνουν σταθερά. Για παράδειγμα, κάποια πράγματα που δεν μπορείς να αποφύγεις και που για μένα είναι πολύ σημαντικά, είναι ο ήχος του Retarder που είναι πολύ ισχυρός για λεωφορείο τουρισμού (μόνο όμως στην εξακύλινδρη έκδοση, στον v8 είναι πολύ πιό ευχάριστα τα πράγματα για τον επιβάτη των θέσεων πίσω από την 2η πόρτα), έστω και χαμηλής κλάσης, αλλά και οι αστοχίες του κλιματισμού που τις έχουν παραδεχτεί πολλοί ιδιοκτήτες. Μου έχει τύχει να ψήνομαι από τη ζέστη την ώρα που έξω έχει 5-6 βαθμούς. Ξέρετε τι είναι έξω να έχει 5-6 βαθμούς και μέσα 30; Ασυγχώρητο λάθος.

Ουσιαστικά το δεύτερο Tourismo έχει ρίζες από το πρώτο Travego. Δεν είναι ίδιο γιατί δεν μπορεί να είναι ίδιο, αλλαγές για ασφάλεια και εκπομπές ρύπων έχουν γίνει, αλλά ο χαρακτήρας του πρώτου Travego φαίνεται καθαρά και στο δρόμο.

Μιάς και η κουβέντα πήγε στο πρώτο Travego, έχω να μεταφέρω την εμπειρία μου από v8 travego που ταξίδεψα πρόσφατα.

Για να είμαι ειλικρινής άλλαξε η γνώμη μου για το λεωφορείο. Ήταν πολύ μαλακό σε σχέση με το εξακύλινδρο, η ανάρτηση πίσω συμπεριφερόταν εντελώς διαφορετικά - ήταν πιό μαλακή και το παλατζάρισμα ήταν πιό ευχάριστο σε σχέση με τις απότομες διορθώσεις του εξακύλινδρου, κάτι που ευθύνεται φαντάζομαι στο αυξημένο βάρος πίσω λόγω του κινητήρα και των παρελκόμενων του. Με λίγα λόγια το v8 είναι πιό άνετο και ήσυχο από το 6κύλινδρο..

Ρώτησα και τον ιδιοκτήτη για θέματα κατανάλωσης, αλλά μάλον εισέπραξα μισή αλήθεια. Μου είπε πως λόγω ιπποδύναμης δεν πιέζεται καθόλου ο κινητήρας με αποτέλεσμα να μην καίει πετρέλαιο, αλλά από την άλλη παρατήρησα πως η αργοπορία μας ήταν μεγάλη, ο ήχος του κινητήρα ανύπαρκτος, εκτός από μία εκκίνηση από διόδια, όπου η ροπή του ήταν ικανή να κάνει το όχημα να τρίζει ολόκληρο, αλλά κι αυτό για μία αλλαγή. Με λίγα λόγια πολύ συντηρητική οδήγηση, η οποία προφανώς και φέρνει χαμηλές καταναλώσεις, αλλά και μεγάλη αργοπορία (20 λεπτά+).
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)