Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
Rainbow 
(14-08-2020, 05:44 PM)garvanitis Έγραψε: Για τα δίπορτα το έχουμε πει... Πέρα από το ότι δεν με ενδιαφέρει η γνώμη του επιβάτη που δεν έχει ούτε τις γνώσεις ούτε το μέτρο σύγκρισης για να κρίνει εξίσου αδιάφορη μου είναι και η γνώμη μιας πολιτικά διορισμένης διοίκησης σε έναν κρατικό οργανισμό με μηδενικές γνώσεις επί του αντικειμένου. Περισσότερο με ενδιαφέρει η γνώμη του υπευθύνου συγκοινωνιακού σχεδιασμού των (επίσης κρατικών - δημοτικών) BVG, TfL κλπ. ή ακόμα του προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ Κατερίνης που μεταφέρει 100+ άτομα στα δρομολόγια της Παραλίας με δίπορτα παρά του κάθε αποτυχημένου πολιτευτή κάποιου κόμματος που τον βολέψανε σε μια τέτοια θέση... Και στην τελική ανάλυση μια χαρά μέχρι πριν 20 χρόνια τόσο τα λεωφορεία της Αθήνας όσο και αυτά της Θεσσαλονίκης από μία πόρτα φόρτωναν, από μπροστά έμπαινες στο Ikarus της ΕΑΣ και έριχνες στο κουτί την ροδέλα ή το κουμπί...

Συγκρίνουμε την πηγμένη Αθήνα με 3 γραμμές μετρό και ενα τράμ για φάπες (αλλά και θεσ/νικη με 0 μετρό και τράμ) με συγκοινιωνιακούς παραδείσους και την παραλιακή γραμμή της κατερίνης που έχει στάνταρ ροή επιβατών; Nice. Και στην Ναύπακτο σχεδόν ποτέ δεν γεμίζει το 12μετρο, μήπως να βάλουμε 3βάγονα σε ολη την Αθήνα για να έχουμε το ίδιο passenger ratio? Ναι γινόταν με τα Ikarus... πριν 30 χρόνια. 30.

Τα τρίπορτα στην Αθήνα και Θεσ/νικη είναι must. Δεν υπάρχει περίπτωση να δουλέψει 2πορτο με τόσο μπές - βγές και αριθμό επιβατών. Σε γραμμές τύπου Ασπρόπυργους / Οικισμούς Τιτάν μεσόγεια κλπ που είναι σχεδόν υπεραστικά να το δεχτώ, ΑΛΛΑ, απο την στιγμή που κάνεας φορέας δεν πέρνει οχήματα για συγκεκριμενες γραμμές αλλά με την πιθανότητα να καταλήξει απο το 100 μέχρι και το 550 μια χαρούλα είναι τα 3πορτα. Στο κέντρο τόσο πυκνοκατοικημένων περιοχών με τα λεωφορεία να έχουν τον ρόλο του backbone απλά μου φαίνεται ουτοπικό να δουλέψει στρωτά συγκοινωνία με 2πορτα η 3πορτα 18μετρα.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 11-06-2010, 05:12 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Enema - 11-06-2010, 09:08 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 11-06-2010, 09:11 PM
RE: - από K.S. - 02-10-2011, 07:36 PM
RE: - από garvanitis - 12-06-2010, 12:15 AM
RE: Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ - από aquasonic - 15-08-2020, 10:50 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από patrinos - 30-11-2010, 10:56 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 01-12-2010, 05:22 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 01-12-2010, 09:18 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 02-12-2010, 05:28 PM
[split] Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 02-09-2011, 11:24 AM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 02-09-2011, 12:40 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από Giannis B10M - 02-09-2011, 09:53 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 03-09-2011, 04:45 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 03-09-2011, 05:57 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 04-09-2011, 12:36 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από chrispan - 04-09-2011, 12:43 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 04-09-2011, 12:49 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από OASTHBUS - 02-02-2012, 09:42 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 02-02-2012, 09:49 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 03-02-2012, 12:04 AM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 03-02-2012, 12:20 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)