Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
Για μίνι bus για το 23 δεν ξέρω αν συμφέρει να πληρώνει παραπάνω οδηγούς ο οργανισμός. Το 23 έχει πολύ κόσμο και συνεπώς αν έχει τώρα 10 λεωφορεία μετά, θα έχει 15 λεωφορεία. Βέβαια πρέπει να περικοπεί και μέρος της διαδρομής.

Για μένα πρέπει να πάρουν 50 mini bus 8,5μ. Για γραμμές 4,9,15,16,23,24,42,43,53,55,59,60,79,90,91,92. Και για γραμμή 22 αλλά 3 6μετρων πχ sprinter. Πέρα από το μικρότερο κόστος αγορά λεωφορείων συμβάλει και στην οικονομία καυσίμων. Το θέμα είναι θα αγοράσουν λεωφορεία; Η μήπως είναι προεκλογικά λόγια;
Απάντηση
(07-01-2019, 01:40 PM)GiannisB Έγραψε: Για μίνι bus για το 23 δεν ξέρω αν συμφέρει να πληρώνει παραπάνω οδηγούς ο οργανισμός. Το 23 έχει πολύ κόσμο και συνεπώς αν έχει τώρα 10 λεωφορεία μετά, θα έχει 15 λεωφορεία. Βέβαια πρέπει να περικοπεί και μέρος της διαδρομής.

Για μένα πρέπει να πάρουν 50 mini bus 8,5μ. Για γραμμές 4,9,15,16,23,24,42,43,53,55,59,60,79,90,91,92. Και για γραμμή 22 αλλά 3 6μετρων πχ sprinter. Πέρα από το μικρότερο κόστος αγορά λεωφορείων συμβάλει και στην οικονομία καυσίμων. Το θέμα είναι θα αγοράσουν λεωφορεία; Η μήπως είναι προεκλογικά λόγια;

Το 23 με τον κόσμο που έχει είναι για 12μ όχι για 11μ και mini buses! Όπως επίσης και το 15 είναι για 12μ, το 16 είναι για 11μ (εκτός από τις Κυριακές που δεν έχει κόσμο! )
Απάντηση
Η ανω πολη που κυρίως ανεβαινει το 23 δεν ειναι για 11μετρα ουτε 12Μετρα.πρεπει να σταματησει να πηγαινει συκιες,αυτο ειναι το πρόβλημά.
Κατα τα αλλα συμφωνω giannisb για τις γραμμες που ανεφερες οτι σηκώνουν μινι.κ οικονομια κ βελτιωση στο κυκλοφοριακο φορτο
Απάντηση
(07-01-2019, 04:50 PM)dim_thess Έγραψε: Η ανω πολη που κυρίως ανεβαινει το 23 δεν ειναι για 11μετρα ουτε 12Μετρα.πρεπει να σταματησει να πηγαινει συκιες,αυτο ειναι το πρόβλημά.
Κατα τα αλλα συμφωνω giannisb για τις γραμμες που ανεφερες οτι σηκώνουν μινι.κ οικονομια κ βελτιωση στο κυκλοφοριακο φορτο

Ας πάρουν υβριδικά - ηλεκτρικά - με φυσικό αέριο οχήματα! Εφόσον το 50 κάνει την ίδια διαδρομή με το 23 με 12μ μπορεί και το 23 να την βγάλει με όχημα 12 μέτρων! Φυσικά οι Συκιές πρέπει να αποκοπούν από το 23 και ας γίνει μια γραμμή 23Α ας την ονομάσουμε προσωρινά είτε Κάστρα - Συκιές είτε Συκιές - Βενιζέλου/Αριστοτελους που θα μπαίνει και στα στενά των Συκιεων και θα εξυπηρετεί όλο τον οδικό αξωνα και περιοχές των Συκεών ψηλά κοντα στην περιφερειακή που δεν εξυπηρετεί καμία γραμμή! Είτε με minibus, είτε με 11μ θα είναι αυτή η γραμμή για να μπορεί να μπαίνει στα στενά! Κάτι σαν τοπικό θα είναι που ίσως θα πηγαίνει και κέντρο (άμα μπει 11μ)
Απάντηση
Φυσικα χωραει 12 μ .στο 23 το χω ξαναπει .αλλα ειναι σωστο να κυκλοφορει 11μ κ 12μ σε εναν παραδοσιακο οικισμο με ιδιαιτερα στοιχεια δυσκολιας με ανωφεριες κ κατωφεριες κ στενοτητα;
Οι συκιες δεν θελουν αλλη γραμμη .εχουν παρα πολλες με μια μικρη παρακαμψη του 28 καλυπτεται το σημειο που αναφερεις.υπενθυμίζω οτι στο 23 πριν αποσυρθουν οι Αλέξανδροι ειχαν βαλει κ europolis αλλα προφανως δεν αντεχαν γιατι γεμιζαν απο συκιες.
Απλα μου κανει εντυπωση η μη αγορα εστω 15 μινι λεωφορείων για οποιες γραμμες
Απάντηση
(08-01-2019, 12:06 PM)dim_thess Έγραψε: Φυσικα χωραει 12 μ .στο 23 το χω ξαναπει .αλλα ειναι σωστο να κυκλοφορει 11μ κ 12μ σε εναν παραδοσιακο οικισμο με ιδιαιτερα στοιχεια δυσκολιας με ανωφεριες κ κατωφεριες κ στενοτητα;
Οι συκιες δεν θελουν αλλη γραμμη .εχουν παρα πολλες με μια μικρη παρακαμψη του 28 καλυπτεται το σημειο που αναφερεις.υπενθυμίζω οτι στο 23 πριν αποσυρθουν οι Αλέξανδροι ειχαν βαλει κ europolis αλλα προφανως δεν αντεχαν γιατι γεμιζαν απο συκιες.
Απλα μου κανει εντυπωση η μη αγορα εστω 15 μινι λεωφορείων για οποιες γραμμες

Ας περιμενουμε οταν βγει ο διαγωνισμος λεωφορειων προς τους κατασκευστες λεωφορειων γιατι συνηθως οι εξαγγελιες των υπουργων και παλιοτερα διαχωριζουν τα λεωφορεια μονο σε δωδεκαμετρα και αρθρωτα και ανα τυπου καυσιμου και οχι σε midi 9-11m η mini 6-8m λεωφορεια!
Απάντηση
(08-01-2019, 12:06 PM)dim_thess Έγραψε: Φυσικα χωραει 12 μ .στο 23 το χω ξαναπει .αλλα ειναι σωστο να κυκλοφορει 11μ κ 12μ σε εναν παραδοσιακο οικισμο με ιδιαιτερα στοιχεια δυσκολιας με ανωφεριες κ κατωφεριες κ στενοτητα;
Οι συκιες δεν θελουν αλλη γραμμη .εχουν παρα πολλες με μια μικρη παρακαμψη του 28 καλυπτεται το σημειο που αναφερεις.υπενθυμίζω οτι στο 23 πριν αποσυρθουν οι Αλέξανδροι ειχαν βαλει κ europolis αλλα προφανως δεν αντεχαν γιατι γεμιζαν απο συκιες.
Απλα μου κανει εντυπωση η μη αγορα εστω 15 μινι λεωφορείων για οποιες γραμμες

Σίγουρα υπάρχουν δυσκολίες, σε όλες τις περιοχές υπάρχουν άλλωστε και είμαστε από τις πόλεις που οι οδηγοί αυτοκινήτων παρκάρουν κυριολεκτικά ΟΠΟΥ θέλουν, αλλά προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο κόσμος θα πρέπει να βάλουν και 11μ και 12μ! Το 22 που μπαίνει στον παραδοσιακό οικισμό και έχει τα mini buses, καλώς υπάρχει γιατί εξυπηρετεί όλη τη περιοχή εκεί και είναι ωραίο και για τους τουρίστες! Οι Συκιές δεν εξυπηρετούνται όπως θα έπρεπε! Είναι ένα τεράστιο σύνολο 5 - 6 οικισμών που εξυπηρετείτε κυρίως από γραμμές 25-28-57-64 σε ένα σημείο, σε ένα άλλο σημείο εξυπηρετείτε από την 28 (και το 26 σε ένα σημείο) καθώς και από το 18 με το πολύ χαζό δρομολόγιο που δεν εξυπηρετεί σχεδόν κανέναν! Ένα τοπικό θα ήταν τρομερά χρήσιμο διότι υπάρχουν χιλιάδες σπίτια που απέχουν παρά πολύ από μια στάση (γύρω στα 15 - 20 λεπτά)! Άρα ένα τοπικό θα είναι πολύ σημαντικό και χρήσιμο, είτε μέχρι κέντρο, είτε μέχρι ένα σημείο ώστε να γίνεται μετεπιβίβαση σε κάποια άλλη γραμμή και το 23 θα σταματάει στο Επταπύργιο για να μην γεμίζει! Το τοπικό των Συκεών θα μπορούσε να έχει και europolis ή και 11μ για να μπορεί να περάσει από στενά και από σημεία δύσκολα προσβάσιμα!
Απάντηση
Πιστεύω χρήσιμο θα ήταν να συνεχίζατε τη συζήτηση στο «Ποιοι τύποι λεωφορείων θα έπρεπε να κυκλοφορούν σε κάθε γραμμή»
Απάντηση
Προσωπική μου γνώμη είναι ότι για τον διαγωνισμό για τα νέα λεωφορεια μια συγκεκριμένη εταιρία έχει 'θεμα'. Η iveco irisbus italia spa και iveco france έχει πουλήσει αντίστοιχα λεωφορεια σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Το πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι πολλά λεωφορεια και από τις δύο πόλεις έχουν καεί ολοσχερώς. Δεν μιλάω για φωτιά σε ένα σημείο στο κινητήρα η κάπου αλλού αλλά για ολόκληρο το όχημα το οποίο μετά βγαίνει άχρηστο. Στην Αθήνα έχουν καεί αρκετά λεωφ της μάρκας αυτής και έχουν παρουσιάσει και ρωγμές στις κωλωνες. Χωρίς να είμαι εντελώς σίγουρος άλλης μάρκας λεωφορείο που έχει καεί είναι ένα solris urbino 18m το οποίο η ίδια η solris αντικατεστησε. Σε εμάς τώρα έχουν καεί τα 381,221,225,301, δεν γνωρίζω για αλλά. Να επισημάνω ότι ευτυχώς τα citelis του 2010 για 8 χρόνων λεωφ πηγαίνουν πολύ καλά χωρίς τέτοια περιστατικά και τα 501-518.Τελος να πω ότι στη Θεσσαλονίκη από όσο θυμάμαι πότε δεν είχαμε ολσχερη καταστροφή από πυρκαγιά σε λεωφορεια από όσες μάρκες και αν κυκλοφορησαν:mercedes biamax, pegaso, volvo(saracakis), magirus deutz, man bussing, volvo(ΕΛΒΟ) scania(ΕΛΒΟ), mercedes(ΕΛΒΟ) man(Sfakianakis) mercedes(evobus). Δεν γνωρίζω για την Αθήνα παλιότερα, σίγουρα τα παιδιά από Αθήνα θα γνωρίζουν πολλά.
Απάντηση
Ξέχασα να γράψω ότι και στη Θεσσαλονίκη από όσο ξέρω η iveco αντικατεστησε το 381 με το 201. Γι αυτό και η παραγγελία εκείνη είχε 41 λεωφ(201-241) και όχι 40.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)