Αξιολόγηση Θέματος:
  • 5 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ναυτεμπορική] Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς
#21
(14-02-2011, 12:14 AM)liakos73 Έγραψε: Η απόφαση δικαστηρίου για την 24η απεργία που είχε κάνει η ΕΘΕΛ την λάβαμε στα χέρια μας 12.30 περίπου το μεσημέρι όταν η απεργία, ήταν είδη στην μέση τις εξέλιξις και τι κάναμε εκείνη την ώρα?

Νομιζω ομως οτι δεν ειναι η πρωτη φορα που κριθηκε παρανομη και καταχρηστικη απεργια στα ΜΜΜ και αγνοηθηκε πληρως η αποφαση του δικαστηριου, ενω δεν αναφερομαι ειδικοτερα στην ΕΘΕΛ, αλλα σε ολοκληρο τον κλαδο των μεσων μαζικης μεταφορας.

Αλλωστε, ο κοσμος σας αντιμετωπιζει ως ενα σωμα στα περισσοτερα ζητηματα. Πες μου, ποσες φορες σε εχουν ρωτησει για απεργιες στα τρολει, στο μετρό, στον ηλεκτρικο, στο τραμ, οπουδηποτε εκτος των λεωφορειων, λες και ειναι η δουλεια σου να ξερεις τι κανουν οι αλλοι?

Αλλο που αυτα μαθαινοντα απο στομα σε στομα και μεταξυ αλλων γινεται και η τριχα τριχια και οχι μονο σε αυτο, αλλα στα περισσοτερα ζητηματα.

(14-02-2011, 12:14 AM)liakos73 Έγραψε: Όσο για τον pano έχει αναφερθεί σε άλλο post να μας στείλουν όλους σπίτια μας!!! Θα σου άρεσε να σoυ έλεγαν και σε σένα? Εγώ το έχω πει και το σανά λέω δεν θα πω ποτέ για κανέναν να τον διώξουν από την δουλεία του.

Δεν εχει νοημα να (ξανα)αναλυσουμε την ψυχολογια του αγανακτισμενου επιβατη που δεν μπορει να παει στη δουλεια του με τα ΜΜΜ, την ωρα που οι απεργιες στον ιδιωτικο τομεα ειναι λιγες γιατι εχουν ρισκο για τους εργαζομενους και την επαγγελματικη τους καριερα.

Γνωριζεις οτι επειδη ο ανταγωνισμος σε ολα τα επιπεδα ειναι πολυ σκληρος κυριως οταν μιλαμε για κορεσμενα επαγγελματα και ο καθενας προσπαθει να επιβιωσει πατωντας επι πτωματων, κανεις δεν τολμα να συμπεριλαβει στο ενεργητικο του την συμμετοχη σε μια απεργια, την ωρα που ρισκαρει το να μην βρει δουλεια ποτε ξανα, αφου κανεις δεν προκειται να σου υπογραψει θετικη συστατικη επιστολη μετα απο κατι τετοιο.

Ετσι λοιπον ο εργαζομενος στον ιδιωτικο τομεα που δεν εχει την ευχερεια (?), δυνατοτητα (?), θαρρος (?), θρασσος (?), να απεργησει, εξοργιζεται που καποιοι αλλοι μπορουν και το κανουν, χωρις να ρισκαρουν την θεση τους, μαλιστα οπως γνωριζεις καλα καποιοι δεν ρισκαρουν καν τον μισθο τους και την ιδια ωρα - περαν του οτι εξοργιζεται - ο ιδιος πεφτει σε νεο αγκαθι γιατι πρεπει να εχει οικονομικο αποθεμα τετοιο που να μπορει ανα πασα στιγμη να ανταπεξελθει στο οικονομικο κοστος που επωμιζεται χρησιμοποιωντας αλλα μεσα, οπως το ΙΧ του ή ακομα χειροτερα, καποιο ταξί, το οποιο μαλιστα τις ημερες των απεργιων λειτουργει σκανδαλωδως κερδοσκοπικα. Για να προχωρησουμε ενα βημα παρακατω, σκεψου ομως την περιπτωση που το οικονομικο αυτο αποθεμα δεν υπαρχει, κυριως για τους νεους εργαζομενους που δεν εχουν καταξιωθει αρα και μοιραια ο μισθος τους ειναι ο βασικος.

Μετα απ ολα αυτα, καταλαβαινεις πως την ωρα που εσυ παλευεις για να μη χασεις 100 ή 200 Ευρω, αλλοι ψαχνουν να βρουν τροπους για να μην χασουν την δουλεια τους, ακομα και ξυπνωντας 2 ή 3 ωρες νωριτερα για να πανε με τα ποδια, μιας και δεν ειναι συμφερουσα η χρηση ΙΧ ή ταξι λογω του ατελειωτου μποτιλιαρισματος που δημιουργειται κατα τη διαρκεια των απεργιων και το τελικο κοστος ανεβαινει στα υψη, φυσικα οπου αυτο ειναι εφικτο, γιατι δεν ειναι δυνατον να μενεις πχ στην Πανορμου και να κατεβεις για δουλεια στον Πειραια με τα ποδια. Επισης βαλε κατα νου οτι για το ιδιο ποσο που παλευεις εσυ να μην χασεις, καποιος αλλος αναγκαζεται να το δωσει, εξ αιτιας των απεργιων, ΜΟΝΟ για να μετακινηθει. Φανταζομαι εχεις αρκετο καιρο να χρησιμοποιησεις ταξι, αλλα σκεψου οτι λογω μποτιλιαρισματος ο χρονος παραμονης μεσα στο μεσο αυξανεται κατακορυφα, κατι το οποιο εχει αμεσες συνεπειες στην τελικη χρεωση της διαδρομης.

Για να μιλησουμε με αριθμους
Σκεψου οτι μια τυπικη ημερα μποτιλιαρισματος, πριν 2 χρονια, σε ημερα που δεν ειχαν απεργια τα ΜΜΜ, για μια διαδρομη Σεπολια - Πειραιας πληρωσα 15 Ευρω σε ταξι (αν θυμαμαι καλα και το ποσο δεν ηταν υψηλοτερο), την ωρα που υπο φυσιολογικες συνθηκες η ιδια διαδρομη θα κοστιζε περιπου 7 Ευρω. Σημερα, επειτα απο τις αυξησεις τις οποιες εχουν γινει αλλα και δεδομενου του οτι τις ωρες της απεργιας δεν επικρατουν συνθηκες τυπικης ημερας μποτιλιαρισματος, αλλα συνθηκες κυκλοφοριακου χαους, τοτε δεν θα αυξανοταν το ποσο στα 25 ή και 30 Ευρω? Αν το κανουμε αυτο επι δύο, δηλαδη οσες φορες χρειαζεται ενας εργαζομενος να μετακινηθει για να παει και να γυρισει απο την δουλεια του σε μια μερα, φτανουμε σε ενα ποσο 50 ή 60 ευρω. Δηλαδη αν υποθεσουμε οτι απεργειτε 4 φορες το μηνα, ειναι περιπου 200 - 240 ευρω για καθε εργαζομενο επιβατη μηνιαια. Συν το οτι οι καθυστερησεις ειναι μεγαλες, κανεις δεν θα ειναι στην δουλεια του στην ωρα του, που σημαινει οτι αρχιζει η εργασιακη αβεβαιοτητα, καθως ο εργοδοτης απαιτει ο εργαζομενος να ειναι στο γραφειο του κατα την εναρξη της βαρδιας.

Σκεψου τους μαθητες.
Διαβασα χθες πως η ΟΛΜΕ εστειλε μια επιστολη που αναφερει πως δεν θα πρεπει να υπολογιστούν οι απουσίες τις ημέρες απεργίας των συγκοινωνιών.

Εχω αναγκαστει ως μαθητης (στην Αθηνα και στην επαρχια) και ως φοιτητης (στην επαρχια) να χρησιμοποιησω τα ΜΜΜ και θα ηθελα να αναφερθω σε αυτο.

Απο την εμπειρια μου στην Αθηνα απλα αναφερω οτι ουκ ολιγες φορες εξ αιτιας του μεσου, καθυστερουσα με αποτελεσμα να προλαβαινω οριακα την μη εγγραφη μου στο απουσιολογιο. Στην επαρχια δεν εχει νοημα να γινει καποια συγκριση, αλλα απλα αναφερω πως δεν υπηρξε ποτε προβλημα στις μετακινησεις μου.

Εδω η επιστολη
"Πολλοί μαθητές των Γυμνασίων, των Λυκείων και ιδιαίτερα των εσπερινών σχολείων, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για την μετάβασή τους στα σχολεία από τον τόπο κατοικία τους. Είναι δυνατόν η φοίτηση των μαθητών να χαρακτηρισθεί ελλιπής ή ανεπαρκής, αν προσμετρηθούν οι απουσίες που οφείλονται στις συνεχείς απεργίες όλων των ΜΜΜ (μετρό , ηλεκτρικό , τρόλεϊ και λεωφορεία)"

Βλεπεις λοιπον το γενικοτερο κοινωνικο προβλημα που εγειρει η δυσλειτουργια ή διακοπη λειτουργιας των ΜΜΜ, ως αμεση συνεπεια των απεργιων.

Βεβαια απο την αλλη για να ειμαι δικαιος, υπαρχουν και οι μαθητες που θα επωφεληθουν απο αυτο, για μια σειρα απο λογους που για να τεκμηριωσω θα πρεπει να εμβαθυνω αναλυοντας τον τροπο σκεψης που εχουμε ως λαος, κατι που θα κανει ακομα πιο μακροσκελες το ποστ μου.

Απλα θα συμφωνησω με την αποψη πως αν δεν απαλλαγουμε απο καποιες ασθενειες που εχουμε ως λαος, δεν ειναι δυνατον να παμε μπροστα απο μονοι μας. Το ΔΝΤ ηρθε γιατι μονοι μας καταντησαμε οπως καταντησαμε, γιατι μας εκαναν οτι ηθελαν οι ΧΨΩ εταιριες, γιατι η κουτοπονηρια και η λαμογια ειναι το μεσο του Ελληνα. Το προβλημα κατ εμε δεν ειναι το οτι ηρθε. Το οτι ηρθε μπορει να σημαινει οτι η Ελλαδα εχει την ευκαιρια να οργανωθει καθολικά, εστω και με τους επιτηρητες πανω απ το κεφαλι της, μιας και απο μονη της δεν τα καταφερε.

Οταν φυγει, τι? Θα μπορεσει ολο αυτο που υποτιθεται οτι το ΔΝΤ θα εχει χτισει να αντεξει στο χρονο ή μετα θα ξαναγυρισουμε στην προ-ΔΝΤ εποχη? Και τοτε δεν θα υπαρχει κανεις να μας βοηθησει.

Αυτα και καλη σας ημερα.
Απάντηση
#22
(14-02-2011, 12:46 AM)abc Έγραψε: Μήπως ο liakos73 και ο panos81 μπορούν να συμφωνήσουν ότι βλέπουν τα πράγματα από διαφορετική σκοπιά και κάθως δεν υπάρχει περίπτωση να πείσει ο ένας τον άλλο να μην κουράζονται να ποστάρουν εδώ τις διαφωνιες τους;

Ο panos81 θεωρώ ότι εκφράζει αυτά που λέμε λίγο-πολύ τον τελευταίο καιρό όλοι οι επιβάτες στις στάσεις.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#23
(15-02-2011, 01:09 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Ο panos81 θεωρώ ότι εκφράζει αυτά που λέμε λίγο-πολύ τον τελευταίο καιρό όλοι οι επιβάτες στις στάσεις.

Χωρίς καμία αμφιβολία. Αλλά δεν έχει νόημα να γράφουμε τα ίδια και τα ίδια και να τσακονόμαστε μεταξύ μας.
Απάντηση
#24
Και εγω θεωρω οτι o Πανος εκφραζει το κοσμο και ορθα κανει αλλα ειναι κουραστικο να διαβαζουμε τα ιδια και τα ιδια.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

Απάντηση
#25
Φανταστείτε μόνο, ότι το μέσο κόστος μετακίνησης από/πρός δουλειά/σπίτι με ταξί για κάθε μέρα απεργίας, φτάνει περίπου στα 20-25 €, τότε κάντε τον υπολογισμό των 24ωρων απεργιών επί το κόστος ταξί και εύλογα συμπεραίνουμε ότι για τους επόμενους 2 μήνες, όσοι έχουν κάρτα απεριορίστων πρέπει να κινηθούν δωρεάν!!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#26
ΠΑΡΤΕ Κ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΜΑΖΙ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ!!!ολα τα λαμογια παρεα!!!!
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#27
18-2-2011 σταση εργασιας 11:00-15:30
21-2-2011 σταση εργασιας 11:00-15:30
23-2-2011 24ωρη απεργια
25-2-2011 σταση εργασιας 11:00-15:30
28-2-2011 σταση εργασιας 11:00-16:30 και συνελευση με τα συνδικατα ολων των ΜΜΜ.
Εγώ σαν οδηγός στην ΕΘΕΛ διαφωνώ με τις απεργίες γιατί αυτήν τη στιγμή δεν έχουν κανέναν όφελος.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)