Αξιολόγηση Θέματος:
  • 4 Ψήφοι - 2.75 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
#41
(31-01-2011, 08:18 PM)abc Έγραψε: θέλω να παίξω τον δικηγόρο του διαβόλου. Σύμφωνα με την απόφαση το ταξί πληρώθηκε ώστε ο συγκεκριμένος υπάλληλος να πάει για δουλειά της υπηρεσίας του. Όσοι από εσάς είστε υπάλληλοι θα δεχόσασταν να σας στείλει ο εργοδότης σας για εξωτερική δουλεία να πληρώσετε εσείς το ταξί;

Διαφορετικο δεν ειναι να μιλαμε για τον ΟΑΣΑ και διαφορετικο δεν ειναι να μιλαμε για μια ιδιωτικη εταιρια ασχετων συμφεροντων με αυτα ενος οργανισμου επιβατικων μεταφορων στο λεκανοπεδιο της Αττικης που χρηματοδοτειται απο τους Ελληνες? Ειναι νομιζω διακριτες οι διαφορες.

Κοινως, να μην πηγαινε την ημερα των κινητοποιησεων.

Απο την αλλη ποιος μου λεει εμενα οτι δεν πληρωσα την μεταφορα απο το σπιτι του στα γραφεια του ΟΑΣΑ? Επισης μιλα για την αποπληρωμη του ΦΟΡΟΥ.

Δεν εχω καταλαβει ακριβως περι τινος προκειται εδω. Μιλαμε για ενα εντελως ασαφες εξοδο το οποιο το βρισκω περιττο και σκανδαλωδες με το επιπεδο αποσαφηνισης το οποιο παρουσιαστηκε απο τη διαυγεια.
#42
Να μην τολμήσει κανείς να σπάσει την αυριανή απεργία στο Μετρό γιατί «θα χυθεί αίμα» απειλούν οι συνδικαλιστές του. Μετά την κήρυξη της αυριανής απεργίας από το αρμόδιο Πρωτοδικείο, ως παράνομης και καταχρηστικής, οι αντιδράσεις των συνδικαλιστών κορυφώθηκαν.

«Δεν υποχωρούμε ούτε μπροστά σε δικαστήρια, ούτε μπροστά σε αστυνομία», δηλώνουν κορυφαίοι συνδικαλιστές και ετοιμάζονται για περιφρούρηση της απεργίας, με όποιο κόστος.

Έτσι, τα ξημερώματα στις 04:30, οι εργαζόμενοι στο Μετρό θα βρίσκονται στο Σύνταγμα για να εμποδίσουν συναδέλφους τους, που εργάζονται στο Κέντρο Ελέγχου και οι οποίοι δεν συμμετέχουν στην απεργιακή κινητοποίηση, να μπουν στο χώρο εργασίας τους. Στόχος τους να μην δοθεί ρεύμα στο σύστημα και έτσι να μην κινηθούν οι συρμοί.

Μαζί τους οι εργαζόμενοι του Μετρό θα έχουν εκπροσώπους του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου, αλλά και του Κινήματος κατά των διοδίων.
#43
Πλέον οι συνδικαλιστές του Μετρό εμπίπτουν απόλυτα στην έννοια της τρομοκρατικής οργάνωσης και πρέπει να αντιμετωπιστούν ανάλογα.

Να πάνε τα ΜΑΤ, να πάνε και τα ΕΚΑΜ, να πάει και ο στρατός. Να χυθεί αίμα αφού το θέλουν γιατί τους αξίζει πια. Δεν πάει άλλο, απλά.

Ποιοι νομίζουν ότι είναι που θα τολμήσουν να πιάσουν στο στόμα τους την δικαιοσύνη; Είναι η δεύτερη φορά σε 2 βδομάδες. Είναι όχι μόνο απλά ποινικά υπόλογοι αλλά και υπότροποι. Τους αξίζει ό,τι και να τους κάνουν.

Η Ελλάδα παίζει την ύπαρξή της κορώνα-γράμματα, η τρόϊκα πιέζει για ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών μεταξύ των άλλων και η κυβέρνηση προσπαθεί να εξαντλήσει και το τελευταίο μέσο για να κρατήσει τις συγκοινωνίες κρατικές. Αφού οι τραμπούκοι δεν το θέλουν, ας τις ιδιωτικοποιήσει να δουν την γλύκα. Όποιος έχει στο παρελθόν συνδικαλιστική δράση έχει απολυθεί χωρίς δεύτερη κουβέντα, αντί να δουλεύουν εξάωρο θα δουλεύουν όλοι από έναρξη μέχρι λήξη βάρδιας, με πολύ λιγότερα λεφτά από σήμερα, ούτε επιδόματα, ούτε άδειες, ούτε υπερωρίες, ούτε αργίες ούτε τίποτα, και όποιος δεν του αρέσει παίρνει πόδι.
#44
Άρθρο από το in.gr
(http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231076844)

Αθήνα
Ένταση σημειώθηκε την Τρίτη στην επιτροπή της Βουλής, όπου συζητείται το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών.

Αφορμή αποτέλεσαν οι καταγγελίες του προέδρου του σωματείου εργαζομένων στο Μετρό της Αθήνας Αντώνη Σταματόπουλου ότι ο πρόεδρος και η διοίκηση της εταιρείας απειλούν τους εργαζόμενους ότι όποιος απεργήσει θα απολυθεί.

«Αποχωρώ γιατί δεν μπορώ να μιλήσω με το μαχαίρι στο λαιμό. Θα καταθέσω υπόμνημα με τις απόψεις του Σωματείου και θα πάω να περιφρουρήσω την απεργία των εργαζομένων» σημείωσε ο κ. Σταματόπουλος, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις υπέρ και κατά της θέσης του.

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Δημήτρης Ρέππας χαρακτήρισε τη στάση του εκπροσώπου των εργαζομένων «βαρύτατη προσβολή προς το Κοινοβούλιο και τα κόμματα», σημειώνοντας:

«Εδώ είναι ο χώρος του ελεύθερου διαλόγου. Συνδικαλιστής που δεν καταθέτει εδώ στη Βουλή τις απόψεις του σημαίνει ότι είτε δεν πιστεύει στα επιχειρήματά του ή ότι αυτά που υπερασπίζεται δεν είναι αυτά που φανερώνει και ισχυρίζεται».

«Τους θεατρινισμούς σας να τους αφήσετε έξω από αυτή την αίθουσα. Ήρθατε εδώ να κάνετε τσαμπουκά;» αντέτεινε ο βουλευτής της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Αξιοπρεπής η στάση των εργαζομένων ακόμα και αν σοκάρει τους 'καθωσπρέπει' που διυλίζουν τον κώνωπα» σημείωσε από την πλευρά του ο βουλευτής του ΚΚΕ Νίκος Παπακωνσταντίνου.

«Δεν είναι αντικοινοβουλευτισμός η συμπεριφορά του συνδικαλιστή όταν αισθάνεται να πιέζεται και όταν οι εργαζόμενοι απειλούνται, όπως καταγγέλλει, από τη διοίκηση με απολύσεις» ανέφερε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης.

Τα πνεύματα προσπάθησε και κατάφερε να κατευνάσει ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανδρέας Μακρυπίδης, καλώντας τον κ. Σταματόπουλο να μην αποχωρήσει και να καταθέσει τις απόψεις του στα μέλη του Κοινοβουλίου.

«Δεν απειλείστε από κανέναν. Εδώ είναι Βουλή και μιλάτε ελεύθερα. Μπορείτε να εκφράσετε ελεύθερα τις απόψεις σας όπως έχουν κληθεί να το κάνουν όλοι οι συνδικαλιστικοί φορείς» σημείωσε ο κ. Μακρυπίδης.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ.


Δεν κατάλαβα δηλαδή. Τι θα πει δεν τους αφήνει να απεργήσουν και απειλεί με απόλυση; Ποιος σωστός εργοδότης θα εργοδοτήσει άτομο που διώκεται ποινικά; Όπως ανέφερα παραπάνω, οι εργαζόμενοι στο Μετρό δύο φορές ως τώρα έχουν αρνηθεί να συμμορφωθούν με δικαστικές αποφάσεις, που αποτελεί αδίκημα. Και η τέλεση αδικήματος κατά την εργασία είναι περίπτωση που δικαιολογεί άρση της μονιμότητας και απόλυση.

Ο Μητσοτάκης δεν κατάλαβα για ποιον εννοεί ότι ήρθε να κάνει τον τραμπούκο. Αν το εννοεί για τον Σταματόπουλο μπράβο του.

Ούτε για τον Ρέππα μπορώ να πω ότι έχει άδικο. Άλλωστε οι συνδικαλιστές δικαιούνται (κακώς ή καλώς) να μετέχουν στην συζήτηση νομοσχεδίων στην Βουλή. Όμως πώς ζητούν δημοκρατικά δικαιώματα όταν οι ίδιοι κρατούν επί 2 μήνες μια πόλη σε ομηρεία και καταπατούν δημοκρατικούς θεσμούς; Πολύ σωστά επίσης κατά την γνώμη μου είπε ότι " [...] Συνδικαλιστής που δεν καταθέτει εδώ στη Βουλή τις απόψεις του σημαίνει ότι είτε δεν πιστεύει στα επιχειρήματά του ή ότι αυτά που υπερασπίζεται δεν είναι αυτά που φανερώνει και ισχυρίζεται". Τόσο καιρό δεν είχαν επιχειρήματα; Όταν βλέπεις ότι υπάρχει ένα νομοσχέδιο, αν είσαι πολιτισμένος πας από την πρώτη στιγμή στον Υπουργό και του λες "Ωπα, εδώ κάποια πράγματα πιστεύω ότι δεν είναι σωστά" και συζητάς. Δεν αρχίζεις με απεργίες και κόντρα απεργίες και ξαναμανααπεργίες, χωρίς επιχειρήματα. Αυτή η στάση δείχνει ότι δεν έχεις επιχειρήματα αλλά πας γυρεύοντας.

Τις δηλώσεις του ΚΚΕ απλά τις αγνοώ. Αυτοί είναι αριστεροί με δεξιά τσέπη και μιλάνε εκ του ασφαλούς γιατί ξέρουν ότι δεν θα κληθούν ποτέ να κυβερνήσουν και να αντιμετωπίσουν οι ίδιοι τα προβλήματα της χώρας. Όταν ένα κόμμα δηλώνει ότι δεν αναγνωρίζει το Σύνταγμα, η θέση του είναι εκτός Βουλής. Οπότε καλά θα κάνουν να μην βγάζουν άχνα. Και εκεί που είναι, πολύ τους πάει.
#45
Για τον Σταματοπουλο πηγαινε ο χαρακτηρισμος του κ. Μητσοτακη και νομιζω οτι καπου εκει αντεδρασαν οι βουλευτες του ΚΚΕ.

Ετυχε το πρωι να ακουω ραδιοφωνο και ακουσα τον σχολιασμο απο το ραδιοφωνο του ΣΚΑΙ, απο τους Οικονομου-Λυριτζη.

Θα επανελθω με ηχητικο ή και τηλεοπτικο ντοκουμεντο.
#46
Το νομοσχεδιο αυτουσιο
http://www.hellenicparliament.gr/Nomothe...e46b099004

Εδω δεν εχει εμφανιστει ακομα η σημερινη συνεδριαση, που θα εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον, αναμενεται αυριο η την Πεμπτη, υπο φυσιολογικες συνθηκες.
http://www.hellenicparliament.gr/Praktika/Optiko-akoustiko-yliko-synedriaseon-Koinovouleftikon-Epitropon?search=on&commission=3ec562f4-82ec-45d6-9705-8858534bfabf

Λυριτζης - Οικονομου, απο την αρχη ασχοληθηκαν με τα ΜΜΜ, απο το 27:30 και μετα ασχοληθηκαν και με ζωντανο ρεπορταζ απο το χωρο της βουλης
http://www.skai.gr/player/Radio/?MMID=210430

Στα κυρια θεματα του "κεντρικο μαγκαζινο" του ΣΚΑΙ επισης (η εισαγωγη ειχε ενδιαφερον και ασχοληθηκαν ενδελεχως απο το 14:00 εως το 26:30)
http://www.skai.gr/player/Radio/?MMID=210435

Δηλωσεις του κ Πεταλωτη, κυβερνητικου εκπροσωπου για το ζητημα
http://www.newsbomb.gr/politikh/story/an...gia-ta-mmm

Και τελος, οπως παντα, η συνελευση των εργαζομενων της ΕΘΕΛ απο το γνωστο καναλι του youtube, nzodiac
http://www.youtube.com/user/nzodiac?feature=mhum
#47
(01-02-2011, 06:23 PM)Cmaniac Έγραψε: Για τον Σταματοπουλο πηγαινε ο χαρακτηρισμος του κ. Μητσοτακη ...

Και δεν του φαινότανε του Κυριάκου Μητσοτάκη ότι θα αντιδρούσε... Άτσα η μισοριξιά! Tongue

Πάντως μιας και αναφερθήκαμε στον Μητσοτάκη, τελικά ίσως υπάρχει λύση και δεν την είχαμε σκεφτεί ως τώρα:

[Εικόνα: kyriakostransportstrike.png]

(Μπορεί βεβαίως να είναι του παππού του και όχι του μπαμπά του αλλά δεν βαριέστε... Big Grin )
#48
Τη διασφάλιση τόσο των συλλογικών συμβάσεων, όσο και του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών πρόβαλαν ως κύρια αιτήματα οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, τοποθετούμενοι επί του νομοσχεδίου για τις αστικές συγκοινωνίες στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Οι εκπρόσωποι των σωματείων εξέφρασαν την ανησυχία τους για την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών και ζήτησαν να μην είναι υποχρεωτικές οι μετατάξεις των εργαζομένων, ενώ απέρριψαν τις αιτιάσεις περί υψηλόμισθων εργαζομένων, υποστηρίζοντας ότι «τα ρετιρέ βρίσκονται στους μισθούς των διοικήσεων».

Εκαναν επίσης λόγο για κακή διαχείριση με διαχρονικές ευθύνες των διοικήσεων των αστικών συγκοινωνιών, αλλά και για ρουσφετολογικές πρακτικές σε προσλήψεις και μεταθέσεις, καθώς και προκλητικές συμβάσεις.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Μετρό Αθήνας Αντώνης Σταματόπουλος, υπεραμύνθηκε των κινητοποιήσεων των εργαζομένων και υποστήριξε ότι «όλα είναι στημένα αρκεί να φύγουν τα παιδιά και να πουληθεί το ΜΕΤΡΟ». Μίλησε επίσης για «κόκκινες γραμμές» των αιτημάτων τους σε τρία σημεία: τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, τη μη κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων και τις μη υποχρεωτικές μετατάξεις.

Κλείνοντας, έκανε λόγο για σπατάλες που γίνονται, όχι με ευθύνη των εργαζομένων αλλά της διοίκησης και κατήγγειλε ότι η εταιρεία πληρώνει ενοίκιο ύψους 18.000 ευρώ σε κτίριο το οποίο παραμένει άδειο.

Την εκτίμηση ότι από το επίμαχο ν/σχ «λείπει το όραμα για τις αστικές συγκοινωνίες που ονειρευόμαστε», έκανε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ Νίκος Κουλουμπαρίτσης.

Τα πάντα καταργούνται «στο βωμό του μνημονίου», συμπλήρωσε, ενώ αντέκρουσε το επιχείρημα για υψηλόμισθους εργαζόμενους, υποστηρίζοντας ότι ο μέσος όρος των καθαρών αποδοχών τους είναι 1400 με 1600 ευρώ.

«Αν ερχόσασταν στη θέση μας. θα θέλατε να σας συμπεριφερθούν σε ότι αφορά στους μισθούς και στα δικαιώματα σας, όπως κάνουν σε εμάς; Πώς να μην αγωνιστούμε όταν παίρναμε 2000 μεικτά ευρώ τώρα μας δίνουν 900 ευρώ καθαρά και μας λένε σας θέλω με 700 ευρώ κάτω από τη γη; Γι αυτό και αυτό το νομοσχέδιο δεν έχει τη συναίνεση των εργαζομένων», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σημείωσε επίσης ότι η απεργία κοντεύει να γίνει ποινικό αδίκημα, οχι από τους πολιτικούς, όπως είπε, αλλά από τους δημοσιογράφους.

«Έχουμε την αίσθηση ότι όλη αυτή η αλλαγή στο τομέα των συγκοινωνιών δεν έγινε για λόγους εξυγίανσης αλλά για καθαρά δημοσιονομικούς λόγους», υποστήριξε ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ Παύλος Παπαδόπουλος.

Από την πλευρά του, ο Κώστας Νικολακόπουλος, πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στον ΗΛΠΑΠ υπογράμμισε ότι δεν φταίνε οι μισθοί των εργαζομένων για τα ελλείμματα, ενώ ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στον ΗΣΑΠ Νίκος Σιαπάτης δήλωσε ότι «επί της αρχής του νομοσχεδίου δεν είμαστε αντίθετοι, κάνουμε όμως προσπάθειες να θεραπευτούν οι διατάξεις του που καταστρέφουν κυριολεκτικά τους εργαζόμενους».

Στην ανάγκη διασφάλισης του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών εστίασε και ο πρόεδρος των τεχνικών της ΕΘΕΛ Απόστολος Ραφτόπουλος ενώ υποστήριξε ότι τα ελλείμματα οφείλονται στη κακοδιαχείριση και στις αποφάσεις των πολιτικών, το κόστος των οποίων καλούνται σήμερα να πληρώσουν οι εργαζόμενοι.

Ο πρόεδρος των εργαζομένων στο Τραμ Μιχάλης Γαζής, πρότεινε να γίνονται εθελοντικά και όχι υποχρεωτικά οι μετατάξεις, εφόσον κρίνονται αναγκαίες. Απέρριψε τέλος στις αιτιάσεις περί υψηλών αμοιβών τονίζοντας ότι ο ίδιος με τρία παιδιά έχει καθαρό μισθό 1200 ευρώ και πρόσθεσε ότι από τους συνολικά 678 υπαλλήλους της εταιρίας τα 100 είναι στελέχη.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
#49
Και τελικα αυριο δεν εχει μετρο...
#50
Μετά τα σημερινά αμφιβάλλω αν θα ξαναλειτουργήσει το Μετρό με το τωρινό ιδιοκτησιακό και διοικητικό καθεστώς...

Απ' ότι φαίνεται τα μέσα θα ακολουθούν από εδώ και πέρα το εξής πρόγραμμα:

ΑΜΕΛ δεν θα ξαναλειτουργήσει μέχρι την απόσυρση του νομοσχεδίου, τουλάχιστον τις καθημερινές.
ΗΣΑΠ πάλι θα κάνει τουλάχιστον 1 48ωρη απεργία την εβδομάδα, αλλά θα τηρεί ηπιότερη στάση από την ΑΜΕΛ.
ΕΘΕΛ Γενική συνέλευση κάθε Δευτέρα 11:00 με 16:00 για να επικυρώνεται το πρόγραμμα της εβδομάδας, 24ωρες απεργίες κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη, στάσεις εργασίας 11:00 με 15:30 κάθε Παρασκευή
ΗΛΠΑΠ όπως η ΕΘΕΛ
ΤΡΑΜ μέχρι τώρα φαίνεται να αποστασιοποιείται από τις απεργίες
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ δεν ακολουθεί το πρόγραμμα των αστικών μέσων αλλά του ΟΣΕ.

Η προκλητική στάση της ΑΜΕΛ επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι κοινοποίησε την απόφασή της μετά τις 8:00 το βράδυ έτσι ώστε να μην μπορούσε καν η διοίκηση να έκανε χθες προσφυγή στην δικαιοσύνη, κάτι που θα γίνει (μάλλον ήδη θα έγινε) σήμερα. Η απεργία παραβιάζει και την σχετική νομοθεσία καθώς δεν μεσολάβησαν 24 ώρες από την προκήρυξη μέχρι την έναρξή της όπως ορίζει ο νόμος.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Το Βήμα] Νέες κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λεωφορεία από την Τετάρτη Cmaniac 25 18.877 03-01-2011, 03:19 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)