Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
#1
Πιστευω πως αυτο το θεμα το δημοσιευσα στο σωστο μερος μιας και τα ''νεα'' τοτε καινουργια λεωφορεια της δεκαετιας του 90' αρχισαν να κυκλοφορουν προ της δημιουργιας της ΕΘΕΛ, σε αυτο θεμα οσοι απο τους λεωφορειοφιλους που θυμουνται μπορουν να καταθεσουν σε ποιες γραμμες αρχισαν να μπαινουν τα ''νεα'' τοτε λεωφορεια τα συναισθηματα που ειχαν οταν ειδαν αυτα τα λεωφορεια στους δρομους της γειτονιας τους να αρχιζουν να κανουν την πρωτη εμφανιση τους μιας και ηταν τα πρωτα χαμηλοδαπεδα που ηρθαν στην Αθηνα και επισεις τις εμπειριες των οδηγων που τα οδηγησαν για πρωτη φορα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#2
Εγώ η πρώτη φορά που μπήκα σε "καινούριο λεωφορείο" ήταν στο 136 πάω στο τέρμα και κοιτάω ένα παράξενο "διαστημικό" λεωφορείο,DAFAKI,ανάμεσα σε Ikarus, μεγάλη εντύπωση μου είχε κάνει τότε το ύφασμα στα καθίσματα!!!
Απάντηση
#3
(09-01-2011, 08:51 PM)aliance Έγραψε: Εγώ η πρώτη φορά που μπήκα σε "καινούριο λεωφορείο" ήταν στο 136 πάω στο τέρμα και κοιτάω ένα παράξενο "διαστημικό" λεωφορείο,DAFAKI,ανάμεσα σε Ikarus, μεγάλη εντύπωση μου είχε κάνει τότε το ύφασμα στα καθίσματα!!!

Οντως ηταν σαν την μυγα μες στο γαλα μπροστα απο την εποχη του!!!!
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#4
Απ' όσο μπορώ να θυμηθώ μόνο τα εργοστασιακά Mercedes και τα Neoplan "πρόλαβαν" την διάλυση των Σ.ΕΠ. Τα Van Hool και τα DAF, αν και είχαν παραγγελθεί, μπήκαν σε κυκλοφορία όταν είχε ήδη δημιουργηθεί η Ε.ΘΕ.Λ., όπως και οι "Βεργίνες".

Το πρώτο καιρό, επί Σ.ΕΠ., τα Mercedes O405N1 και τα Neoplan N4016 κυκλοφορούσαν σχεδόν παντού μεν, αλλά ακόμα ήταν πολύ λίγα και ξεχώριζαν. Η πρώτη μου οπτική επαφή μαζί τους ήταν όταν ανέβαιναν τα πρώτα από την Πάτρα προς Αθήνα στην Ε.Ο. Πάτρας-Κορίνθου κοντά στην Ακράτα όταν, κατεβαίνοντας εμείς προς Λεχαινά με το αυτοκίνητο, συναντήσαμε ένα κονβόι νέων λεωφορείων. Σαν επιβάτης, η πρώτη μου φορά ήταν σε Mercedes-Benz O405N1 στην γραμμή 501 Αθήνα (Κάνιγγος) - Άνω Πεύκη που την είχε η 6η Σ.ΕΠ. και η πρώτη σε Neoplan ήταν ή στο 410 Αθήνα - Άνω Μελίσσια ή στο 424 Αθήνα - Πηγή.

Όταν διαλύθηκαν οι Σ.ΕΠ. και έγινε η Ε.ΘΕ.Λ. έγιναν και οι μετακινήσεις των Mercedes και Neoplan προς τα Α/Σ Ελληνικού και Άνω Λιοσίων αντίστοιχα, ενώ τα Van Hool παραδόθηκαν εξ' αρχής στον Βοτανικό, τα DAF στον Άγιο Δημήτριο (αυτά πέρασαν όλη την ενεργή τους ζωή σε αυτά τα αμαξοστάσια όπου ξεκίνησαν) και οι "Βεργίνες" επίσης στο Ελληνικό. Τον πρώτο καιρό, πριν εφαρμοστεί το σύστημα με τους "κορμούς", έμπαιναν σε οποιαδήποτε γραμμή του αμαξοστασίου τους. Μετά έγινε μια προσπάθεια να μπουν νέα λεωφορεία στις γραμμές του κέντρου και τους κορμούς και τα παλιά στις τοπικές, αν και αυτό δεν ίσχυσε στην πράξη. Γραμμές όπως η 813, η 227 κ.ά. εξακολούθησαν να έχουν παλιά λεωφορεία (τα Α/Σ Π. Ράλλη και Ρέντη ακόμα είχαν μόνο παλιά λεωφορεία) ενώ τοπικές γραμμές των νοτίων προαστίων από τον πρώτο καιρό εφαρμογής των μέτρων Χριστοδουλάκη απέκτησαν νέα λεωφορεία, καθώς το Α/Σ Ελληνικού είχε μεγάλο αριθμό. Υπήρχαν όμως και αρκετοί κορμοί, ειδικά στα δυτικά προάστια, που είχαν παλιά λεωφορεία: θυμάμαι τα Α15/Β15 με Magirus Deutz αλλά και το Γ12 με Ikarus. Χωρίς να ξεχνάμε ότι οι "Δεινόσαυροι" κυκλοφορούσαν και σε κορμούς, λόγω της μεγάλης χωρητικότητάς τους, μέχρι το τέλος τους τον Σεπτέμβρη του 2005.

Η πρώτη μου εμπειρία σε Van Hool A300 ήταν στο Α7, ενώ σε DAF στο 091. Αντίθετα, σε Βεργίνα μπήκα πρώτη φορά το 2008! Άσχετα αν τώρα που τις έχουμε στο Μαρούσι, και ειδικά στο 070, είμαι τακτικός "πελάτης" τους.
Απάντηση
#5
Εγώ πρώτη φορά μπήκα σε Ν1 στο 307 ΑΘΗΝΑ-ΚΟΡΩΠΙ.
Απάντηση
#6
εγω μπηκα πρωτη φορα σε neoplan στο Β9
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#7
Εγώ, καθ' ότι ήρθα το 1995 στην Αθήνα, δεν πρόλαβα ούτε ΣΕΠ, ούτε το σύστημα πριν από τους κορμούς. Από τον Οκτώβριο του 1995 , θυμάμαι έντονα τα VanHool A300, που κυκλοφορούσαν τότε στο 224 που ήταν η γραμμή μου.
Το πρώτο-πρώτο λεωφορείο που πήρα στην Αθήνα ήταν πάλι Van Hool στο Α7 από Κάνιγγος. Μου είχε κάνει εντύπωση το κουβούκλιο της μηχανής στη μέση του οχήματος, που έκοβε πολύ από το διαθέσιμο χώρο των επιβατών.

Επίσης από την αρχή χρησιμοποιούσα πολύ Ν1 στις γραμμές Ακαδημίας (Ζωγράφου και Παραλία) και Βεργίνες στο 140 (Αεροδρόμιο Ελληνικού).

Για να πω την αμαρτία μου, όμως, μπροστά στις γκαζιές των Μαγκίρους του 622/815 και τους οδηγούς με τη σαγιονάρα, τα μαζεμένα μπατζάκια και το ξεκούμπωτο πουκάμισο μέχρι τον αφαλό δεν βάζω τίποτα :-p
Απάντηση
#8
(10-01-2011, 05:45 PM)Citaro Έγραψε: Εγώ, καθ' ότι ήρθα το 1995 στην Αθήνα, δεν πρόλαβα ούτε ΣΕΠ, ούτε το σύστημα πριν από τους κορμούς. Από τον Οκτώβριο του 1995 , θυμάμαι έντονα τα VanHool A300, που κυκλοφορούσαν τότε στο 224 που ήταν η γραμμή μου.
Το πρώτο-πρώτο λεωφορείο που πήρα στην Αθήνα ήταν πάλι Van Hool στο Α7 από Κάνιγγος. Μου είχε κάνει εντύπωση το κουβούκλιο της μηχανής στη μέση του οχήματος, που έκοβε πολύ από το διαθέσιμο χώρο των επιβατών.

Επίσης από την αρχή χρησιμοποιούσα πολύ Ν1 στις γραμμές Ακαδημίας (Ζωγράφου και Παραλία) και Βεργίνες στο 140 (Αεροδρόμιο Ελληνικού).

Για να πω την αμαρτία μου, όμως, μπροστά στις γκαζιές των Μαγκίρους του 622/815 και τους οδηγούς με τη σαγιονάρα, τα μαζεμένα μπατζάκια και το ξεκούμπωτο πουκάμισο μέχρι τον αφαλό δεν βάζω τίποτα :-p
εγω δυστυχως παροτι ζωραφιωτης δεν προλαβα τις βεργινες στο 140Sad
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#9
Η παραλία θυμάμαι, είχε μια ζωή Ν1!

Κάτι άλλο που μας είχε κάνει σίγουρα πολλή εντύπωση, ήταν το 2001, η άφιξη των Renault! Θεωρούνταν ριζοσπαστική η χρήση ενός εναλλακτικού καυσίμου. Θυμάμαι μάλιστα ακόμα μια διαφήμιση, που ανακοίνωνε με μεγαλοπρέπεια "την άφιξη 295 λεωφ%
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#10
(10-01-2011, 07:21 PM)Vasilis21 Έγραψε: εγω δυστυχως παροτι ζωραφιωτης δεν προλαβα τις βεργινες στο 140Sad

Μέχρι και πρόπερσι (2009) τον Ιούνιο μπορούσε κανείς να τις πετύχει ακόμα, αν και αυτές που έμειναν στο Ελληνικό μέχρι τέλος είχαν κυρίως τοπικά δρομολόγια στα νότια προάστια, και το 140 έπαιρνε εργοστασιακό Ν1.

Μην στεναχωριέσαι όμως γιατί οι "Βεργίνες" ζουν και βασιλεύουν σε Δήμους. Μαρούσι, Βριλήσσια και Αρτέμιδα είναι οι τρεις της Αττικής που κυκλοφορούν. Οπότε κάνε μια βόλτα και θα τις πετύχεις...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)