Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
#51
(05-02-2023, 08:14 PM)christos126 Έγραψε: Θυμάμαι ότι αυτά τα οχήματα είχαν πρακτικά τη μεγαλύτερη χωρητικότητα, κυρίως γιατί χωρούσαν πολλούς ορθίους. Βέβαια προς τη γαλαρία είχε... σκαρφάλωμα, αφού αν θυμάμαι καλά υπήρχε σκαλί και στην τρίτη πόρτα και στο εσωτερικό! Επίσης όσες φορές τα είχα πάρει (σίγουρα σε 054, 057) έκαναν γρήγορα το δρομολόγιο, αφού οι πόρτες άνοιγαν και έκλειναν κυριολεκτικά εν κινήσει!!
Όταν αποσύρθηκαν ήμουν τόσο μικρός (6 χρονών) ώστε δεν μπορώ να πω αν τα θυμάμαι να κυκλοφορούν ή οχι. Το πιθανότερο είναι όμως πως είχα μπει τουλάχιστον μία φορά πάντως γιατί μένω κοντά στην Πατησίων και θυμάμαι διάφορες φάσεις γύρω στο 2007-08 να παίρνουμε το 054 οικογενειακώς για να πάμε στο κέντρο.
Απάντηση
#52
(05-02-2023, 06:24 PM)argy Έγραψε: Δεν ξέρω κατά πόσο εμπίπτει στην θεματική αυτού του topic, ωστόσο δεν μπόρεσα να βρω καλύτερο θέμα για να το δημοσιεύσω:

Τυχαία ανακάλυψα μία φωτογραφία ενός Neoplan N4016 στην γραμμή 134 από το μακρινό 1995. Εσφαλμένα από το άτομο που την ανέβασε έχει σημειωθεί πως το λεωφορείο βρίσκεται στην Gdynia της Πολωνίας. Παραθέτω και τον σύνδεσμο της φωτογραφίας:

http://phototrans.pl/14,329357,0,Neoplan...572_H.html
Φίλε argy, η φωτογραφία είναι όντως από το εξωτερικό, πιθανότατα το Γκντανσκ, φαίνεται αν παρατηρήσεις την πινακίδα της στάσης. Τώρα σχετικά με το πώς βρέθηκε αυτό το όχημα στην Πολωνία, η απάντηση είναι πιθανότατα αυτό που είχε εξηγήσει ο garvanitis στο θέμα για το αστικό ΚΤΕΛ Βόλου: Οχτώ N4016 που είχαν έρθει το 1993 δεν παρελήφθησαν ποτέ από τον ΟΑΣΑ γιατί δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές κι η Neoplan τα διέθεσε σε άλλους πελάτες.
Απάντηση
#53
(06-02-2023, 10:54 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Φίλε argy, η φωτογραφία είναι όντως από το εξωτερικό, πιθανότατα το Γκντανσκ, φαίνεται αν παρατηρήσεις την πινακίδα της στάσης. Τώρα σχετικά με το πώς βρέθηκε αυτό το όχημα στην Πολωνία, η απάντηση είναι πιθανότατα αυτό που είχε εξηγήσει ο garvanitis στο θέμα για το αστικό ΚΤΕΛ Βόλου: Οχτώ N4016 που είχαν έρθει το 1993 δεν παρελήφθησαν ποτέ από τον ΟΑΣΑ γιατί δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές κι η Neoplan τα διέθεσε σε άλλους πελάτες.
Ευχαριστώ για την διόρθωση. Δεν γνώριζα για αυτά τα οχήματα.
Απάντηση
#54
Καλησπέρα.
Θυμαμαι πριν χρόνια είχα βρεί κάπου στο Google ή facebook κάποιες φώτο από δοκιμές λεωφορείων για τη γραμμή Α στο κέντρο της Αθήνας. Σήμερα λοιπόν βλέποντας στο fb τυχαία ένα λεωφορείο της ΤΑΜ έφαγα φλασία πώς το είχα δεί σε στην Αθήνα.
Έκατσα λοιπόν και έψαξα όσα κατάφερα να θυμηθώ και κατέληξα σε αυτά:
Vanhool A508
Ikarus-VW 521
TAM 80A60(?)
Λογικά πρέπει να μου διαφεύουν 1-2 μοντέλα ακόμα, ελπίζω να μπορεί να θυμηθεί κάποιος κάτι παραπάνω επι του θέματος.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)