Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 3.13 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Η παρουσία Irisbus Diesel στο 051 είναι μεγάλη έκπληξη πάντως. Οι GN υπάρχουν σε έλλειψη γιατί χρειάζονται για παραλιακές γραμμές. Το Α5 πάντως είχε GN ΌΜΩς. Οπότε το μεγαλύτερο μέρος της 608 κατέληξε στη Ράλλη. Ποιος πλήρωσε το τίμημα; Ξέρει κανείς τι λεωφορεία έχουν Β18, Γ18, Β12, Β5; Είναι κανονικά;
Χάρμα εκπλήξεων σήμερα πριν τις 7 το απόγευμα στην Δάφνη.
Πρώτα από όλα 201 με Solaris YNN-9617, έχει αναφερθεί από ότι είδα και αλλού.
Καπάκι από πίσω Solaris 18μετρο με πινακίδα (!!) Χ95 Αεροδρόμιο-Σύνταγμα!!!! Το 835! Αφού ξεφόρτωσε έφυγε κενό, χωρίς επιβάτες.
Κοντά 2 λεπτά αργότερα-και αφού περιμέναμε κανα μισάωρο το 237, κι οι ηλικιωμένοι απευθύνονταν στο Σταθμάρχη έντονα αν έχει καταργηθεί το 237!-στρίβει GN με προμετωπίδα 718 Ειδικό Δρομολόγιο και σταμάτησε μπροστά μας! Ήταν η 718, και όπως αποδείχθηκε ο οδηγός ζητούσε απο συνάδελφό του να του υποδείξει πως να βάλει Χ97!
Αμέσως ήλθε και το 237-μόνο με Ν1 σήμερα-, το οποίο σταμάτησε πολύ στενά ανάμεσα στο Χ97 και την δική του οικεία στάση ( που ήταν πιασμένη απο τα Χ70 ) και έτσι υπήρξε μικρός συνωστισμός ανάμεσα σ αυτούς που αποβιβάζονταν κι αυτούς που περίμεναν να επιβιβαστούν!
(29-06-2013, 03:13 PM)Citaro Έγραψε: Δρομολόγια θερινά όμως δεν εχουν αναρτήσει πουθενά ...

Δεν τα ανάρτησαν, αλλά τα εφαρμόζουν. 30'+ περιμέναμε το πρωί να περάσουν Α3/Β3/Α4 από Δάφνη. Και στη νταλίκα του Β3 που ήρθε κατά τις 06:45, μόνο Σάββατο ξημερώματα δε θύμιζε η κατάσταση στο εσωτερικό.

(29-06-2013, 08:16 PM)notis Έγραψε: Χάρμα εκπλήξεων σήμερα πριν τις 7 το απόγευμα στην Δάφνη.
Πρώτα από όλα 201 με Solaris YNN-9617, έχει αναφερθεί από ότι είδα και αλλού.
Καπάκι από πίσω Solaris 18μετρο με πινακίδα (!!) Χ95 Αεροδρόμιο-Σύνταγμα!!!! Το 835! Αφού ξεφόρτωσε έφυγε κενό, χωρίς επιβάτες.
Κοντά 2 λεπτά αργότερα-και αφού περιμέναμε κανα μισάωρο το 237, κι οι ηλικιωμένοι απευθύνονταν στο Σταθμάρχη έντονα αν έχει καταργηθεί το 237!-στρίβει GN με προμετωπίδα 718 Ειδικό Δρομολόγιο και σταμάτησε μπροστά μας! Ήταν η 718, και όπως αποδείχθηκε ο οδηγός ζητούσε απο συνάδελφό του να του υποδείξει πως να βάλει Χ97!
Αμέσως ήλθε και το 237-μόνο με Ν1 σήμερα-, το οποίο σταμάτησε πολύ στενά ανάμεσα στο Χ97 και την δική του οικεία στάση ( που ήταν πιασμένη απο τα Χ70 ) και έτσι υπήρξε μικρός συνωστισμός ανάμεσα σ αυτούς που αποβιβάζονταν κι αυτούς που περίμεναν να επιβιβαστούν!

Το 18μετρο Solaris πως βρέθηκε στη Δάφνη;

Για το 237, προτιμώ να το αφήσω ασχολίαστο. Κατέθεσα τη δικιά μου εμπειρία με την ατελείωτη αναμονή για Α3/Β3/Α4 το πρωί.
Το ξεφτίλισαν με το θερινό. Αυτό έχω να πω μόνο. Δε μπορείς από τέλη Ιουνίου να καταστρέφεις το συγκοινωνιακό δίκτυο. Οι εποχές που άρχιζε να αδειάζει η Αθήνα μόλις έκλειναν τα σχολεία, ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!
Οκ. Κατανοώ ότι οι εργαζόμενοι στην ΟΣΥ (και από μεθαύριο και στη ΣΤΑΣΥ) πρέπει να πάρουν και αυτοί τις άδειές του για να βρεθούν κοντά με τις οικογένειές τους, αλλά οφείλει η εταιρεία να κάνει τέτοιο προγραμματισμό προς το συμφέρον του επιβατικού κοινού, πρώτα απ' όλον.
Αλήθεια, πως θα αντιδρούσαν οι οδηγοί των λεωφορείων αν πήγαιναν τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο σε ένα σουπερμαρκετ και δεν έβρισκαν το γάλα για τα παιδιά τους, τα μακαρόνια, τα όσπρια και ότι άλλο είδος πρώτης ανάγκης, επειδή οι εργαζόμενοι στην Α και στη Β εταιρεία θα ήταν σε καλοκαιρινή άδεια;
Που θέλω να καταλήξω, στο ότι όπως χρειαζόμαστε αυτά τα είδη από το σουπερμάρκετ σε ικανές ποσότητες όλο το χρόνο και γι' αυτό σε πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις οι εργαζόμενοι παίρνουν άδεια μόλις 2 εβδομάδες το καλοκαίρι (και αυτές με το ζόρι), έτσι και ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ οφείλουν να κάνουν τέτοιο προγραμματισμό ώστε να υπάρχει η βέλτιστη εξυπηρέτηση, ανάλογα με την επιβατική κίνηση.
(29-06-2013, 08:16 PM)notis Έγραψε: Χάρμα εκπλήξεων σήμερα πριν τις 7 το απόγευμα στην Δάφνη.
Πρώτα από όλα 201 με Solaris YNN-9617, έχει αναφερθεί από ότι είδα και αλλού.
Καπάκι από πίσω Solaris 18μετρο με πινακίδα (!!) Χ95 Αεροδρόμιο-Σύνταγμα!!!! Το 835! Αφού ξεφόρτωσε έφυγε κενό, χωρίς επιβάτες.
Κοντά 2 λεπτά αργότερα-και αφού περιμέναμε κανα μισάωρο το 237, κι οι ηλικιωμένοι απευθύνονταν στο Σταθμάρχη έντονα αν έχει καταργηθεί το 237!-στρίβει GN με προμετωπίδα 718 Ειδικό Δρομολόγιο και σταμάτησε μπροστά μας! Ήταν η 718, και όπως αποδείχθηκε ο οδηγός ζητούσε απο συνάδελφό του να του υποδείξει πως να βάλει Χ97!
Αμέσως ήλθε και το 237-μόνο με Ν1 σήμερα-, το οποίο σταμάτησε πολύ στενά ανάμεσα στο Χ97 και την δική του οικεία στάση ( που ήταν πιασμένη απο τα Χ70 ) και έτσι υπήρξε μικρός συνωστισμός ανάμεσα σ αυτούς που αποβιβάζονταν κι αυτούς που περίμεναν να επιβιβαστούν!

Το 18μετρο Solaris λογικά μπήκε στο Χ97 γιατί θα 'γινε με δικό του όχημα π.χ. να έμεινε πουθενά ή για ενίσχυση που δεν νομίζω. Μια απορία. Το Χ97 τι δουλειά είχε με το 237 και το Χ70 αφού είναι στον μεσαίο διάδρομο του Στ. Δάφνης?


(29-06-2013, 08:18 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν τα ανάρτησαν, αλλά τα εφαρμόζουν. 30'+ περιμέναμε το πρωί να περάσουν Α3/Β3/Α4 από Δάφνη. Και στη νταλίκα του Β3 που ήρθε κατά τις 06:45, μόνο Σάββατο ξημερώματα δε θύμιζε η κατάσταση στο εσωτερικό.

Μην ξεχνάμε ότι έχουμε και το Χ70 που συνήθως παίρνει οχήματα από άλλες γραμμές. Στο χειμερινό Α3/Β3 το πρωι του Σαββάτου είχαν εναλλάξ ανά 20' οπότε τώρα πιστεύω ότι θα 'ναι περίπου ανά 30'.


(29-06-2013, 08:18 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για το 237, προτιμώ να το αφήσω ασχολίαστο. Κατέθεσα τη δικιά μου εμπειρία με την ατελείωτη αναμονή για Α3/Β3/Α4 το πρωί.
Το ξεφτίλισαν με το θερινό. Αυτό έχω να πω μόνο. Δε μπορείς από τέλη Ιουνίου να καταστρέφεις το συγκοινωνιακό δίκτυο. Οι εποχές που άρχιζε να αδειάζει η Αθήνα μόλις έκλειναν τα σχολεία, ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!
Οκ. Κατανοώ ότι οι εργαζόμενοι στην ΟΣΥ (και από μεθαύριο και στη ΣΤΑΣΥ) πρέπει να πάρουν και αυτοί τις άδειές του για να βρεθούν κοντά με τις οικογένειές τους, αλλά οφείλει η εταιρεία να κάνει τέτοιο προγραμματισμό προς το συμφέρον του επιβατικού κοινού, πρώτα απ' όλον.
Αλήθεια, πως θα αντιδρούσαν οι οδηγοί των λεωφορείων αν πήγαιναν τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο σε ένα σουπερμαρκετ και δεν έβρισκαν το γάλα για τα παιδιά τους, τα μακαρόνια, τα όσπρια και ότι άλλο είδος πρώτης ανάγκης, επειδή οι εργαζόμενοι στην Α και στη Β εταιρεία θα ήταν σε καλοκαιρινή άδεια;
Που θέλω να καταλήξω, στο ότι όπως χρειαζόμαστε αυτά τα είδη από το σουπερμάρκετ σε ικανές ποσότητες όλο το χρόνο και γι' αυτό σε πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις οι εργαζόμενοι παίρνουν άδεια μόλις 2 εβδομάδες το καλοκαίρι (και αυτές με το ζόρι), έτσι και ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ οφείλουν να κάνουν τέτοιο προγραμματισμό ώστε να υπάρχει η βέλτιστη εξυπηρέτηση, ανάλογα με την επιβατική κίνηση.

Γενικά συνήθως στις περισσότερες γραμμές στα Θερινά μέχρι και πέρσι κρατούσαν καλές συχνότητες και πέρσι στο Θερινό Ι το 237 είχε Καθημερινές ανά 10'-15', Σάββατα ανά 15'-20' και Κυριακές δεν είχε 3 όχημα το απόγευμα με αποτέλεσμα να έχει 1 όχημα το βράδυ. Χάλια δρομολόγια δεν θα τα 'λεγα απλά πρέπει να μπαίνουν αρθρωτά ειδικά ΣΚ κάτι που πρέπει να γίνεται και στα Α3/Β3, Α4 και 154.
Έζησα για να το δω και αυτό!!! 3 δωδεκάμετρα στη σειρά στην Αθηνών (ρεύμα προς Αθήνα) όλα σαν σαρδέλες μέσα Σάββατο απόγευμα. Το πιο τρομακτικό: Εμφανίζεται πρώτο το Β16 με Ν1 το οποίο ήταν στοιβαγμένο. Δεν έχει ξανασυμβεί αυτό. Μετά το Α15 με Citelis εντελώς γεμάτο και μετά το 845 με Irisbus Diesel όταν λέμε πήχτρα εννοούμε πήχτρα μέχρι θανάτου. Φανταστείτε πόση ώρα είχε να εμφανιστεί οτιδήποτε στην Αθηνών και πόσους αιώνες είχε κάνει το 845 να περάσει. Κύριοι του ΟΑΣΑ είπαμε θερινό όχι διαλύστε τα πάντα στην συγκοινωνία της Αθήνας. Το 730 που περνάει έξω από το σπίτι μου εμφανιζόταν ανά 40 λεπτά. Το 703 ανά μισή ώρα. Υπάρχει και όριο. Κάποιοι πρέπει να περίμεναν πολύυυυυυυυυ μες τη ζέστη στις στάσεις.
(29-06-2013, 09:21 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μια απορία. Το Χ97 τι δουλειά είχε με το 237 και το Χ70 αφού είναι στον μεσαίο διάδρομο του Στ. Δάφνης?

Το Χ70 πιάνει όλη την αριστερή πλευρά με αποτέλεσμα 201,206 και 237 να ξενιτεύονται και να επιβιβάζουν απο την μεσαία πλευρά εκει που ειναι το τέρμα 212/Χ97.
Ακόμα και το 218 από εκεί περνάει και κάνει στάση. Βέβαια ένα 232 κατα τις 7 πέρασε ανάμεσα απο τα Χ70 και έκανε την καθιερωμένη στάση.
(Αλήθεια, πως θα αντιδρούσαν οι οδηγοί των λεωφορείων αν πήγαιναν τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο σε ένα σουπερμαρκετ και δεν έβρισκαν το γάλα για τα παιδιά τους, τα μακαρόνια, τα όσπρια και ότι άλλο είδος πρώτης ανάγκης, επειδή οι εργαζόμενοι στην Α και στη Β εταιρεία θα ήταν σε καλοκαιρινή άδεια;
Που θέλω να καταλήξω, στο ότι όπως χρειαζόμαστε αυτά τα είδη από το σουπερμάρκετ σε ικανές ποσότητες όλο το χρόνο και γι' αυτό σε πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις οι εργαζόμενοι παίρνουν άδεια μόλις 2 εβδομάδες το καλοκαίρι (και αυτές με το ζόρι), έτσι και ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ οφείλουν να κάνουν τέτοιο προγραμματισμό ώστε να υπάρχει η βέλτιστη εξυπηρέτηση, ανάλογα με την επιβατική κίνηση.)
[/quote]

Οι οδηγοί των λεωφορείων παίρνουν και αυτοί μόλις 2 εβδομάδες το καλοκαίρι!!
Σήμερα όλο το Β12 βγήκε με γκαζιέρες Citelis από Άνω Λιόσια!!!!!!! Προφανώς άμεση συνέπεια του γεγονότος ότι το 608 πήγε όλο στη Ράλλη... φαντάζομαι και το Β9 θα πήρε μόνο Ν2 σήμερα με αποτέλεσμα να μη μείνουν αρκετά για το Β12 κι έτσι το δωσαν στα Λιόσια!!!! Απορία: Που τους βρήκαν τόσους παραπάνω οδηγούς τα Λιόσια;;
(29-06-2013, 11:42 PM)pvuccino Έγραψε: Σήμερα όλο το Β12 βγήκε με γκαζιέρες Citelis από Άνω Λιόσια!!!!!!! Προφανώς άμεση συνέπεια του γεγονότος ότι το 608 πήγε όλο στη Ράλλη... φαντάζομαι και το Β9 θα πήρε μόνο Ν2 σήμερα με αποτέλεσμα να μη μείνουν αρκετά για το Β12 κι έτσι το δωσαν στα Λιόσια!!!! Απορία: Που τους βρήκαν τόσους παραπάνω οδηγούς τα Λιόσια;;

Κλάψτε τα Citelis αν και από την άλλη πάνε και σε χειρότερες γραμμές π.χ. Τοπικά Αχαρνών, 878/879, 735 κλπ. Τα Λιόσια απλά εξοικονομήσαν οδηγούς απ' το Θερινό Ι και επειδή δεν έχουν κάτι που να θέλει ενίσχυση το καλοκαίρι όπως το Ελληνικό Α2, Β2, Ε22, 171, 304/305 και η Ράλλη Α1, Χ95, Χ96 οπότε περισσεύουν οδηγοί στα Άνω Λιόσια.
Όλες οι συνήθεις ύποπτες γραμμές της Λ. Βουλιαγμένης (154, 171, Α3/Β3, Α4) ήταν τώρα το βράδυ με 18μετρο. Το 155 με Solaris 8.6 και τα 109 και 210 ως συνήθως με N1.

(29-06-2013, 09:27 PM)notis Έγραψε: Το Χ70 πιάνει όλη την αριστερή πλευρά με αποτέλεσμα 201,206 και 237 να ξενιτεύονται και να επιβιβάζουν απο την μεσαία πλευρά εκει που ειναι το τέρμα 212/Χ97.
Ακόμα και το 218 από εκεί περνάει και κάνει στάση. Βέβαια ένα 232 κατα τις 7 πέρασε ανάμεσα απο τα Χ70 και έκανε την καθιερωμένη στάση.

Από πότε συμβαίνει αυτό; Εγώ την τελευταία φορά που το είχα πετύχει, θυμαμαι 2-3 N1 της Χ70 να σταματάνε στον 1ο διάδρομο, εκεί που είναι η αφετηρία της 201 και όλα να λειτουργούν ομαλώς.
Πόσα οχήματα δηλαδή ήταν σταματημένα και δε μπορούσαν να εξυπηρετηθούν οι υπόλοιπες;

(29-06-2013, 09:21 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μην ξεχνάμε ότι έχουμε και το Χ70 που συνήθως παίρνει οχήματα από άλλες γραμμές. Στο χειμερινό Α3/Β3 το πρωι του Σαββάτου είχαν εναλλάξ ανά 20' οπότε τώρα πιστεύω ότι θα 'ναι περίπου ανά 30'.

Γενικά συνήθως στις περισσότερες γραμμές στα Θερινά μέχρι και πέρσι κρατούσαν καλές συχνότητες και πέρσι στο Θερινό Ι το 237 είχε Καθημερινές ανά 10'-15', Σάββατα ανά 15'-20' και Κυριακές δεν είχε 3 όχημα το απόγευμα με αποτέλεσμα να έχει 1 όχημα το βράδυ. Χάλια δρομολόγια δεν θα τα 'λεγα απλά πρέπει να μπαίνουν αρθρωτά ειδικά ΣΚ κάτι που πρέπει να γίνεται και στα Α3/Β3, Α4 και 154.

Γενικά, η κατάσταση είναι άθλια! Από τις 22:45 περίπου έως τουλάχιστον τις 23:40 από την Ηλιούπολη προς Τερψιθέα δεν πέρασε κανένα Α4. Και μιλάμε για διάστημα 1 ώρας.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 59 7.067 , 04:30 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 69.785 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 105.652 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 231.462 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 148.710 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 148.618 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018 N1Ellinikou 739 512.671 31-12-2018, 06:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 410.091 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 23.930 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 638.198 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)