Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απορία σχετικά με τους προορισμούς
#21
Άμα εφαρμοστεί αυτό που γράφει στις εφημερίδες για τις αλλαγές στις συγκοινωνίες της Αττικής σε ότι αφορά το Κτελ Αττικής οι αλλαγές θα είναι οι εξής: 1.) Για Μαραθώνα,Ραφήνα,Π.Ράφτη,Λαύριο και Σούνιο Μεσογειακώς από στ.Δ.Πλακεντίας, 2.) για Ανάβυσσο,Σούνιο παρ. από στ.Ελληνικού, 3.) για Ωρωπό,Δήλεσι,Αγίους Αποστόλους και Βαρνάβα από στ.Νερατζιώτισσας και 4.) για Μέγαρα και Ερυθρές από στ.Αγ.Μαρίνα. Για να δούμε θα εφαρμοστούν οι αλλαγές αυτές?

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid...=113311860
Απάντηση
#22
Άμα φύγουν οι αφετηρίες του κτελ Αττικής απ΄το Πεδίο του Άρεως και το Θησείο οι επιβάτες θα μετεπιβιβάζονται στις εξής γραμμές:
1: Στο σταθμό του Νομισματοκοπείου στη γραμμή 3, το Α5 και το Β5. ( Tομέας Ανατολικής Αττικής)
2: Στο σταθμό της Κηφισιάς στη γραμμή 1, το Α7 και το 550. (Τομέας Βόρειας Αττικής άξονας Λεωφ. Κηφισιάς)
3: Στο σταθμό των Κάτω Πατησίων στη γραμμή 1, το τρόλεϊ 6 και το Β9. (Τομέας Βόρειας Αττικής άξονας Αχαρνών)
4: Στο σταθμό του Ελαιώνα στη γραμμή 3, το 813 και το 856. (Τομέας Δυτικής Αττικής)
5: Στο σταθμό Συγγρού-Φιξ στη γραμμή 2, το Α2 και το 040. (Τομέας Νότιας Αττικής)
Απάντηση
#23
Εδώ και 4-5 χρόνια περίπου το δρομολόγιο Αθήνα-Σούνιο (Μεσογειακώς) δεν είναι απ' ευθείας, αλλάζεις λεωφορείο στο Λαύριο.
Απάντηση
#24
https://www.ethnos.gr/ellada/153512_ktel...taferontai
Απάντηση
#25
(14-04-2021, 04:36 AM)mercedes1988 Έγραψε: https://www.ethnos.gr/ellada/153512_ktel...taferontai

Πολύ ενδιαφέρον! Μάλιστα, το ΚΤΕΛ Αττικής ήδη εξέδωσε ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του.


http://www.ktelattikis.gr/uploads/______...-04-21.pdf
Απάντηση
#26
Αναστέλλεται η απόφαση σύμφωνα με την ανάρτηση του ΚΤΕΛ Αττικής http://ktelattikis.gr/news.html?id=2114
Απάντηση
#27
Από σήμερα 28/7/21, οι γραμμές για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Πόρτο Ράφτη, Λαύριο και Σούνιο Μεσογειακώς θα ξεκινούν απ΄το σταθμό του Νομισματοκοπείου επί της λεωφόρου Μεσογείων. https://www.irafina.gr/prosochi-nees-afe...ti-lavrio/
Απάντηση
#28
Πριν την πανδημία, από Αθήνα για Ν.Μάκρη έιχε δρομολόγια κάθε 30 λεπτά χειμώνα-καλοκαίρι. Τα μεικτά δρομολόγια που πήγαιναν στη Ν.Μάκρη μέσω Ραφήνας, ήταν στις 21:45 και στις 22:30. Σήμερα τα δρομολόγια από Στ.Νομισματοκοπείου για Ν.Μάκρη είναι κάθε 60 λεπτά περίπου και είναι όλα μεικτά μέσω Ραφήνας. Τώρα που η πληρότητα ξαναεπανήλθε στο 100%, εάν δεν έχει την πληρότητα που είχε για Ν.Μάκρη, ας παραμείνει η συχνότητα στα 60 λεπτά όπως τώρα (μόνο να μην πηγαίνουν μέσω Ραφήνας) και όσον αφορά τη Ραφήνα να βάλουν ξεχωριστά δρομολόγια όπως πριν (να τερματίζουν στο λιμάνι).
Απάντηση
#29
(03-07-2022, 09:47 AM)mercedes1988 Έγραψε: Πριν την πανδημία, από Αθήνα για Ν.Μάκρη έιχε δρομολόγια κάθε 30 λεπτά χειμώνα-καλοκαίρι. Τα μεικτά δρομολόγια που πήγαιναν στη Ν.Μάκρη μέσω Ραφήνας, ήταν στις 21:45 και στις 22:30. Σήμερα τα δρομολόγια από Στ.Νομισματοκοπείου για Ν.Μάκρη είναι κάθε 60 λεπτά περίπου και είναι όλα μεικτά μέσω Ραφήνας. Τώρα που η πληρότητα ξαναεπανήλθε στο 100%, εάν δεν έχει την πληρότητα που είχε για Ν.Μάκρη, ας παραμείνει η συχνότητα στα 60 λεπτά όπως τώρα (μόνο να μην πηγαίνουν μέσω Ραφήνας) και όσον αφορά τη Ραφήνα να βάλουν ξεχωριστά δρομολόγια όπως πριν (να τερματίζουν στο λιμάνι).

Τα ΚΤΕΛ Αττικής βρίσκονται υπό κατάρρευση εδώ και αρκετά χρόνια... Δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στη σύμβαση με τον ΟΑΣΑ, που είναι αρκετά κερδοφόρα και σίγουρη, οπότε δύσκολα να αυξήσουν και την παροχή υπηρεσιών στα δικά τους δρομολόγια.
Τα δρομολόγια για Βίλια έπεσαν από 4 σε 3, οπότε έβαλαν και άλλα 4 σαν 861Β, να εκτελούνται από τον ΟΑΣΑ / Κτελ Κορινθίας που έχουν τη δυνατότητα...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)