Αξιολόγηση Θέματος:
  • 43 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
Για να μην ταλαιπορουνται οι επιβάτες με μετεπιβιβασεις ας επανέλθουν στο κεντρο η να φτάνουν σε αυτό και όλες οι υπολοιπες γραμμές.66,67,69,72,76,80,81,82,85,86,87,88 και 89.Αλλιως αυτό σημαινει "ειδική" μεταχείριση για τη γραμμή 84 και το συγκεκριμένο Δήμο.
Απάντηση
Το 84 όπως και όλες οι άλλες γραμμές της Σταυρούπολης έχουν αποκλειστικά 1 επιλογή για μετάβαση στο κέντρο (γραμμή 27). Γραμμές στα ανατολικά έχουν την επιλογή του 2Κ, 3Κ, 10 (για το 66 - και το 67 άμα κάνουν μετεπιβίβαση) 31 και ακόμη και το 45. Οι δε δυτικές γραμμές εξυπηρετούνται από τα 2Κ, 12, 31 και πληθώρα γραμμών φτάνει μέχρι τον ΝΣΣ όπου και κάνουν μετεπιβίβαση σε άλλες γραμμές ή θα κάνουν στο μέτρο με το καλό.

Αυτό που θα μπορούσε να γίνει είναι ίσως να φτάνουν κάποιες γραμμές έως το Τ.Σ. της Κρήνης αν και δεν κρίνεται απαραίτητο, καθώς δεν έχουν γίνει τόσες διαμαρτυρίες όσες είχαν γίνει από τους κατοίκους αυτών των περιοχών. Επιπλέον, η διάρκεια μετάβασης από το ΙΚΕΑ μέχρι το κέντρο είναι γύρω στα 35-45’ στην καλύτερη περίπτωση ενώ το να πάει από τη Σταυρούπολη μέχρι τον ΝΣΣ παίρνει γύρω στα 15-20’ σε κανονικές συνθήκες κίνησης.

Τέλος, θεωρώ ότι καταλυτικό ρόλο έπαιξε και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που δέχτηκε την πρόταση αυτή, ο ΟΑΣΘ πιθανότητα να μην την δεχόταν καν!
Απάντηση
Αυτή είναι η δική σου γνώμη και απόλυτα σεβαστή! Αλλά εδώ καταργείται η μετεπιβιβαση για μια γραμμή 84 με απευθείας δρομολόγιο στο κέντρο και μένουν με μετεπιβιβαση οι υπόλοιπες. Σημασία έχει η μετεπιβιβαση όχι σε πόσες γραμμές μπορείς να μπεις.Η ισχύει αυτό για όλους η για κανέναν. π.χ και ο Δήμος Κουφαλιων για τη γραμμή 81 μπορεί να πει δεν θέλω και εγώ μετεπιβιβαση για τους δημότες μου,. Ο Τ. Σ. Κτελ δεν είναι κέντρο Θεσσαλονίκης.
Απάντηση
(03-12-2020, 05:55 PM)mirko Έγραψε: Αυτή είναι η δική σου γνώμη και απόλυτα σεβαστή! Αλλά εδώ καταργείται η μετεπιβιβαση για μια γραμμή 84 με απευθείας δρομολόγιο στο κέντρο και μένουν με μετεπιβιβαση οι υπόλοιπες. Σημασία έχει η μετεπιβιβαση όχι σε πόσες γραμμές μπορείς να μπεις.Η ισχύει αυτό για όλους η για κανέναν. π.χ και ο Δήμος Κουφαλιων για τη γραμμή 81 μπορεί να πει δεν θέλω και εγώ μετεπιβιβαση για τους δημότες μου,. Ο Τ. Σ. Κτελ  δεν είναι κέντρο Θεσσαλονίκης.
Ας μην ξεχνάμε και την χωροταξία των περιοχών όμως. Η Μηχανιώνα ή τα Κουφάλια απέχουν χρονικά από τον τωρινό τερματικό τους σταθμό όσο απέχουν τα χωριά του 84 από τον καινούργιο τους.
Απάντηση
(03-12-2020, 05:55 PM)mirko Έγραψε: Σημασία έχει η μετεπιβιβαση όχι σε πόσες γραμμές μπορείς να μπεις
 
Άποψη μου πάντα, αλλά σίγουρα παίζει ρόλο και το ποσό κόσμο εξυπηρετεί οι γραμμή και το τι επιλογές είναι διαθέσιμες για μετεπιβίβαση. Με την ίδια λογική ας πάει το 83 στη Σταυρούπολη για να υπάρχει το κόνσεπτ αυτό, γιατί και στον Λαγκάδα «ειδική μεταχείριση» έκανε ο ΟΑΣΘ. Η γραμμή 84 εξυπηρετεί παρά πολύ μεγάλο αριθμό επιβατών που η γραμμή 27 δεν μπορεί να υποστηρίξει, καθώς η γραμμή αυτή εξυπηρετεί και μια από τις μεγαλύτερες περιοχές της Θεσσαλονίκης. Αντίθετα, οι επιβάτες από τις γραμμές 81, 82, 89 και αντίστοιχα οι επιβάτες των 67, 69, 72, 76, 87, 88 μπορούν να διοχετεύουν σε διάφορες γραμμές με μεγάλη συχνότητα. Επίσης θα συμφωνήσω απόλυτα με τον K.S. στο θέμα των χρόνων, από τη στιγμή που η γραμμή 84 δεν κάνει ένα 2ωρο δρομολόγιο από την αφετηρία μέχρι το νέο τέρμα και δεν διανύει κάποια τρομερή απόσταση (τα 69, 72, 82, 85, 86, 87, 88 θα έκαναν ας πούμε γύρω στα 90 λεπτά - μίνιμουμ - και δεκάδες χιλιόμετρα ανα δρομολόγιο) δεν υπάρχει λόγος να μην ευνοηθούν οι κάτοικοι αυτών των περιοχών και να απολαύσουν επιτέλους ποιοτική μετακίνηση. Άλλωστε, το τοπίο των συγκοινωνιών θα αλλάξει πολύ σύντομα και πιστεύω ότι θα είναι μεγάλες αλλαγές.
Απάντηση
(03-12-2020, 11:09 PM)irisbus57 Έγραψε:  
Άποψη μου πάντα, αλλά σίγουρα παίζει ρόλο και το ποσό κόσμο εξυπηρετεί οι γραμμή και το τι επιλογές είναι διαθέσιμες για μετεπιβίβαση. Με την ίδια λογική ας πάει το 83 στη Σταυρούπολη για να υπάρχει το κόνσεπτ αυτό, γιατί και στον Λαγκάδα «ειδική μεταχείριση» έκανε ο ΟΑΣΘ. Η γραμμή 84 εξυπηρετεί παρά πολύ μεγάλο αριθμό επιβατών που η γραμμή 27 δεν μπορεί να υποστηρίξει, καθώς η γραμμή αυτή εξυπηρετεί και μια από τις μεγαλύτερες περιοχές της Θεσσαλονίκης. Αντίθετα, οι επιβάτες από τις γραμμές 81, 82, 89 και αντίστοιχα οι επιβάτες των 67, 69, 72, 76, 87, 88 μπορούν να διοχετεύουν σε διάφορες γραμμές με μεγάλη συχνότητα. Επίσης θα συμφωνήσω απόλυτα με τον K.S. στο θέμα των χρόνων, από τη στιγμή που η γραμμή 84 δεν κάνει ένα 2ωρο δρομολόγιο από την αφετηρία μέχρι το νέο τέρμα και δεν διανύει κάποια τρομερή απόσταση (τα 69, 72, 82, 85, 86, 87, 88 θα έκαναν ας πούμε γύρω στα 90 λεπτά - μίνιμουμ - και δεκάδες χιλιόμετρα ανα δρομολόγιο) δεν υπάρχει λόγος να μην ευνοηθούν οι κάτοικοι αυτών των περιοχών και να απολαύσουν επιτέλους ποιοτική μετακίνηση. Άλλωστε, το τοπίο των συγκοινωνιών θα αλλάξει πολύ σύντομα και πιστεύω ότι θα είναι μεγάλες αλλαγές.
Επιπλέον, σύμφωνα με ενημέρωση που έχω θα μειωθούν τα δρομολόγια από 36 που είναι τώρα τις καθημερινές νομίζω σε 30 αν δεν κάνω λάθος, το οποίο συνεπάγεται ότι η γραμμή θα δρομολογείται πάλι με 3 οχήματα και τα χιλιόμετρα των νέων δρομολογίων θα ισούνται με τα χιλιόμετρα των παλαιών 36. Αντίστοιχα και για το ΣΚ.
Απάντηση
(03-12-2020, 04:43 PM)vard_57 Έγραψε: Περισσότερες πληροφορίες από τη δημοσίευση του Δήμου Ωραιοκάστρου
https://www.facebook.com/MunicipalityOra...8858538087
«η διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής Νο 84 παραμένει ίδια με την υφιστάμενη και θα συνεχίζει μέσω της οδού Λαγκαδά μέχρι την οδό Δραγουμάνου/Μιχ. Καλού.»
Άρα, για να γράφεται έτσι, δεν θα είναι το τέρμα της γραμμής ο Ν.Σ. Σταθμός

παρόλο που έγινε επίσημη ανακοίνωση από το δήμαρχο Ωραιοκάστρου, δεν έχουμε δει κάποια αλλαγή ή απόφαση του ΟΣΕΘ
Απάντηση
Για το 84: https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/2020/12/84.html
(χωρίς να μπαίνει στον Σταθμό λόγω έλλειψης χώρου)
Απάντηση
(18-12-2020, 11:10 AM)vard_57 Έγραψε: Για το 84: https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/2020/12/84.html

Παράξενο που το λεωφορείο δεν φαίνεται να σταματάει καθόλου στο Σταθμό. Φαίνεται να γίνεται κυκλική γραμμή με αφετηρία/τέρμα το Μελισσοχώρι, ακούγεται κουραστικό για τους οδηγούς. Δεν αναφέρεται επίσης αν θα γίνει 1 γραμμή 84 ή αν θα παραμείνουν τα 84Α και 84Β, που το βρίσκω βέβαια πιο πιθανό
Απάντηση
(18-12-2020, 11:10 AM)vard_57 Έγραψε: Για το 84: https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/2020/12/84.html
(χωρίς να μπαίνει στον Σταθμό λόγω έλλειψης χώρου)
Τώρα που το 84 στρίβει αριστερά στην Μοναστηρίου για να μπει στην Λαγκαδά, μήπως και το 56 να κάνει το ίδιο και να επαναφερθεί στην κανονκή του διαδρομή (ίσως και το 38 και το 64);
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 140.285 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)