Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποια θεωρείτε την καλύτερη αστική συγκοινωνία της επαρχιακής Ελλάδας;
#1
Από όσους έχουν εμπειρίες από άλλες πόλεις εκτός της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ποια πόλη πιστεύετε ότι έχει τις καλλίτερες αστικές συγκοινωνίες;

Βλέποντας το gallery, καθώς ως τώρα οι μόνες μεγάλες πόλεις που έχω ιδίοις όμασι εμπειρία είναι η Πάτρα και ο Βόλος, και λιγότερο η Χαλκίδα, θα έλεγα πως από άποψη στόλου πλεονεκτεί η Λάρισσα, με μεγάλο αριθμό Citaro.

Η γενική μου διαπίστωση όμως για τα αστικά ΚΤΕΛ είναι ότι μπορεί γενικά να έχουν σε κάποιες περιπτώσεις παλαιότερα οχήματα από την Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη, ή αρκετά οχήματά τους να μην είναι χαμηλοδάπεδα, όμως τις περισσότερες φορές τα λεωφορεία, επειδή ίσως αποτελούν περιουσία των οδηγών τους, τυγχάνουν πολύ καλλίτερης μεταχείρισης (πιο προσεκτική οδήγηση, τακτικότερη συντήρηση κ.τ.λ.) από τα αστικά της Αθήνας.
Απάντηση
#2
Εννοειται φιλε Πανο πως μακραν στα αστικα ΚΤΕΛ υπαρχει καλυτερη συντηρηση στον στολο τους παρολο που ειναι σχετικα παλιος γιατι απο αυτα ζουνε αυτοι οι ανθρωποι και οι οικογενειες τους και αυτο πρεπει να ειναι παραδειγμα και για την ΕΘΕΛ που παιρνει καινουργια του κουτιου λεωφορεια και τα γερναει πριν την ωρα τους πχ Solaris που τα εχουν σχεδον δυο χρονια και ουτε μια τυπικη καθαριοτητα δεν γινεται, αν τα ειχαν αυτα τα καινουργια λεωφορεια της ΕΘΕΛ τα αστικα ΚΤΕΛ τωρα θα πετουσανε στους δρομους, θεωρω οτι η θεσσαλονικη εχει καλυτερη συγκοινωνια συνδυασμος νεων οχηματων και δρομολογιων.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#3
(27-12-2010, 11:48 AM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Έγραψε: θεωρω οτι η θεσσαλονικη εχει καλυτερη συγκοινωνια συνδυασμος νεων οχηματων και δρομολογιων.
Κι εγώ έχω αρκετά σε εκτίμηση τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, απλά εδώ θα ήθελα να αναφερθούμε στην υπόλοιπη Ελλάδα εκτός των 2 μεγάλων αστικών κέντρων.
Απάντηση
#4
(27-12-2010, 01:35 PM)panos81 Έγραψε: Κι εγώ έχω αρκετά σε εκτίμηση τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, απλά εδώ θα ήθελα να αναφερθούμε στην υπόλοιπη Ελλάδα εκτός των 2 μεγάλων αστικών κέντρων.

Εχεις δικιο απλα ειχα ταξιδεψει προσφατα Θεσ/νικη και ειχα μεινει ικανοποιημενος απο τις συγκοινωνιες γι'αυτο και το ανεφερα, θα συμφωνησω σχετικα με την Λαρισα δεν εχω ταξιδεψει αλλα απο γνωστους μου που μενουν εκει ειναι αρκετα ικανοποιημενοι με την αστικη συγκοινωνια και με σχετικα τον συγχρονο στολο των λεωφορειων της πολης.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#5
Καλησπέρα..Εγώ είμαι από Κατερίνη,οδηγός αλλά και μέτοχος..Η Κατερίνη έχει 28 αστικά λεωφορεία(16 αστικά μετόχων,4 mini bus,5 μετοχίκα και 2 φυσούνες και 1 midi bus)..Σχεδόν όλοι οι μέτοχοι δουλεύουν στα λεωφορεία τους για αυτό υπάρχει μια καλύτερη συντήρηση στα μετοχίκα λεωφορεία..Η Λάρισα για μένα είναι απο τα καλύτερα Αστικά ΚΤΕΛ στη χώρα με μεγαλό αριθμό CITARO,αλλά νομίζω οτί υπήρχε και μια μικρή επιδότηση για την απόκτηση τους..Στη Κατερίνη ο μεγαλύτερος αριθμός του στόλου είναι χαμηλοδάπεδα και τα περισσότερα Mercedes(405Ν και Ν2)..Mπορώ να πω ότι και εμείς σαν Αστικό ΚΤΕΛ είμαστε μπροστά..


Το δικό μου αστικό λεωφορείο Merdedes Benz 405N με έτος κατασκευής 1993 και το προσέχω σα τα μάτια μου.

Απάντηση
#6
(24-03-2011, 07:31 PM)Pansa Έγραψε: Το δικό μου αστικό λεωφορείο Merdedes Benz 405N με έτος κατασκευής 1993 και το προσέχω σα τα μάτια μου.

Καλησπέρα φίλε Pansa. Αν θες στείλε μας και μια φωτογραφία το αμάξι σου να το βάλουμε και στην gallery του site.
Απάντηση
#7
Ακριβως επειδη τα αστικα κτελ της επαρχιας αποτελουνται απο ιδιοκτητες-μετοχους πιστευω οτι οποιαδηποτε συγκριση μεταξυ τους θα ηταν αδικη..Για παραδειγμα η Λαρισα εχει 28 citaro αλλα εχει και αλλα 5-6 MAN SL202 που δεν ειναι σε καλη κατασταση.Απο την αλλη πολεις οπως η Λαμια,τα Χανια,η Κατερινη,ο Βολος,τα Ιωαννινα μπορει να εχουν στις ταξεις τους μονοψηφιο αριθμο η' και κανενα citaro,αλλα παρ'ολα αυτα εχουν λεωφορεια που σαν συνολο εχουν χαμηλο μεσο ορο ηλικιας..Συνεπως μην θελοντας να αδικησω κανεναν εγω δεν θα ψηφιζα κανενα κτελ ως το καλυτερο,αφου πανω κατω ολα το ιδιο ειναι!!

Αν παντως ρωτουσατε ποιο ειναι το χειροτερο θα ψηφιζα και με τα δυο μου χερια...Π Α Τ Ρ Α
Απάντηση
#8
(24-03-2011, 07:31 PM)Pansa Έγραψε: Καλησπέρα..Εγώ είμαι από Κατερίνη,οδηγός αλλά και μέτοχος..Η Κατερίνη έχει 28 αστικά λεωφορεία(16 αστικά μετόχων,4 mini bus,5 μετοχίκα και 2 φυσούνες και 1 midi bus)..Σχεδόν όλοι οι μέτοχοι δουλεύουν στα λεωφορεία τους για αυτό υπάρχει μια καλύτερη συντήρηση στα μετοχίκα λεωφορεία..Η Λάρισα για μένα είναι απο τα καλύτερα Αστικά ΚΤΕΛ στη χώρα με μεγαλό αριθμό CITARO,αλλά νομίζω οτί υπήρχε και μια μικρή επιδότηση για την απόκτηση τους..Στη Κατερίνη ο μεγαλύτερος αριθμός του στόλου είναι χαμηλοδάπεδα και τα περισσότερα Mercedes(405Ν και Ν2)..Mπορώ να πω ότι και εμείς σαν Αστικό ΚΤΕΛ είμαστε μπροστά..


Το δικό μου αστικό λεωφορείο Merdedes Benz 405N με έτος κατασκευής 1993 και το προσέχω σα τα μάτια μου.

Πραγματι, το αστικο Κατερινης ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με τα περισσοτερα αστικα ΚΤΕΛ. Αλλα χαμηλοδαπεδα ειναι μονο τα Neoplan, το δικο σου, το Ν2 και τα ΜΑΝακια, σωστα? Οσο για το αμαξι σου, αν κρινω απο την περιγραφη πρεπει να ειναι το 11.
(27-03-2011, 02:25 AM)miltos xania Έγραψε: Ακριβως επειδη τα αστικα κτελ της επαρχιας αποτελουνται απο ιδιοκτητες-μετοχους πιστευω οτι οποιαδηποτε συγκριση μεταξυ τους θα ηταν αδικη..Για παραδειγμα η Λαρισα εχει 28 citaro αλλα εχει και αλλα 5-6 MAN SL202 που δεν ειναι σε καλη κατασταση.Απο την αλλη πολεις οπως η Λαμια,τα Χανια,η Κατερινη,ο Βολος,τα Ιωαννινα μπορει να εχουν στις ταξεις τους μονοψηφιο αριθμο η' και κανενα citaro,αλλα παρ'ολα αυτα εχουν λεωφορεια που σαν συνολο εχουν χαμηλο μεσο ορο ηλικιας..Συνεπως μην θελοντας να αδικησω κανεναν εγω δεν θα ψηφιζα κανενα κτελ ως το καλυτερο,αφου πανω κατω ολα το ιδιο ειναι!!

Αν παντως ρωτουσατε ποιο ειναι το χειροτερο θα ψηφιζα και με τα δυο μου χερια...Π Α Τ Ρ Α
Στην Λαρισα δεν υπαρχει κανενα SL202, ουτε και υπηρξε ποτε. Τα Citaro δεν ειναι απαραιτητα δειγμα καλου ΚΤΕΛ τα κρητικα για παραδειγμα δεν ειναι και ο,τι καλυτερο κυκλοφορει, της Ηγουμενιτσας ειναι τραγικο κοκ. Το γεγονος οτι αγοραστηκαν καινουργια ειναι το σοβαρο δειγμα γραφης του συγκεκριμενου ΚΤΕΛ. Στα υπολοιπα ΚΤΕΛ που αναφερεις ο μεσος ορος ηλικιας ειναι 18 ετη...
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
Απάντηση
#9
Και μένα, τα αστικά της Λάρισας μου έχουν αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις. Τα έζησα για ένα πεντάμηνο στην εποχή πρό Citaro το 2002.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#10
Σύναψη:Αν πάντως ρωτουσατε ποιο ειναι το χειροτερο θα ψηφιζα και με τα δυο μου χερια...Π Α Τ Ρ Α
Είμαι από την Πάτρα... Έχει ο πατέρας μου 75% από αστικό λεωφορείο. θα συμφωνήσω μαζί σου και με τα πόδια. Τα περισσότερα λεωφορεία είναι άθλια. Που δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν... απαρχαιωμένα μυαλά που δεν έχουν κάτι καινούργιο. Δεν έχουν μπει ούτε σε ένα ΕΣΠΑ για μια επιδότηση. Και από ότι φαίνεται και ούτε θα μπουν.. και λένε ότι θα πάρουν και παράταση 4 χρόνια και χαίρονται όλοι τους.. Δεν θα αντέξει κανένα. Και πολλά ακόμη πράγματα αδιανόητα και τρελά.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)