Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 1.63 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Το Βήμα] Νέες κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λεωφορεία από την Τετάρτη
#1
Νέες κινητοποιήσεις προγραμματίζουν οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα. Ήδη, οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ αποφάσισαν στάσεις εργασίας για την Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου, καθώς επίσης για τις 3, 5 και 10 Ιανουαρίου. Τα σωματεία στα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς δεν έχουν ανακοινώσει προς το παρον χρονοδιάγραμμα κινητοποιήσεων.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, τα λεωφορεία:

Την Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου θα κινηθούν από τις 08:00 έως τις 22:00.
Τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου θα κινηθούν από τις 09:00 έως τις 21:00.
Την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου δεν θα κυκλοφορούν από τις 12:00 έως τις 16:00.
Την Δευτέρα 10 Ιανουαρίου δεν θα κυκλοφορήσουν από τις 11:00 έως τις 16:00.

Μέχρι στιγμής τα σωματεία των εργαζομένων στα άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν έχουν ανακοινώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα κινητοποιήσεων.
#2
(συνέχεια από προηγούμενο thread)

Τα δρομολόγια ασφαλείας καλά είναι, αλλά... ποιος θα προλάβει να πρωτομπεί μέσα; Στην Αθήνα νομίζω πως θα έχουν νόημα μόνο στα μέσα σταθερής τροχιάς, άλλωστε από 1/1 το μετρό θα ελέγχει μεγάλο μέρος του δικτύου, αφού με το νέο σχεδιασμό, σε περίπτωση απεργίας των εργαζομένων σε αυτό, τα λεωφορεία θα σε πηγαίνουν ουσιαστικά στο... πουθενά. Σκεφτείτε π.χ. τι έχει να γίνει στου Συγγρού-Φιξ όταν έχει απεργία το μετρό αλλά δουλεύουν τα λεωφορεία. Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω...
#3
(26-12-2010, 01:26 AM)amoran Έγραψε: (συνέχεια από προηγούμενο thread)

Τα δρομολόγια ασφαλείας καλά είναι, αλλά... ποιος θα προλάβει να πρωτομπεί μέσα; Στην Αθήνα νομίζω πως θα έχουν νόημα μόνο στα μέσα σταθερής τροχιάς, άλλωστε από 1/1 το μετρό θα ελέγχει μεγάλο μέρος του δικτύου, αφού με το νέο σχεδιασμό, σε περίπτωση απεργίας των εργαζομένων σε αυτό, τα λεωφορεία θα σε πηγαίνουν ουσιαστικά στο... πουθενά. Σκεφτείτε π.χ. τι έχει να γίνει στου Συγγρού-Φιξ όταν έχει απεργία το μετρό αλλά δουλεύουν τα λεωφορεία. Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω...

Ετσι ειναι.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

#4
http://www.youtube.com/watch?v=QgApyxgy3DE
#5
Λοιπον ωραια κανουν απεργιες οι εργαζομενοι των ΜΜΜ για καποια αιτηματα τους αν ειναι ορθες οι κινητοποιησεις η οχι ειναι αλλο θεμα, τοσος κοσμος εργαζομενος κοσμος που εχει δωσει σαν σωστος χρηστης των ΜΜΜ ενα ποσοστο απο το μεροκαματο του για τις καρτες απεριοριστων διαδρομων δεν πρεπει να αποζημιωθει η δεν πρεπει να εχει μια δωρεαν επεκταση του κουπονιου για τον επομενο μηνα εφοσον προπληρωσε για υπηρεσιες που δεν του παρειχε ο ΟΑΣΑ σε πληρη βαθμο, αυτη την παραμετρο δεν την εχω ακουσει απο πουθενα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

#6
Το επιβατικό κοινό απαιτεί από τις εταιρείες ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ, ΑΜΕΛ, ΗΣΑΠ και ΤΡΑΜ ΑΕ και από τον εποπτεύοντα φορέα ΟΑΣΑ να εκτελείται συγκοινωνιακό έργο. Αν για τις απεργίες ευθύνονται τα σωματεία των εργαζομένων, εφόσον αυτά έχουν νομική προσωπικότητα (γιατί μπορεί να είναι απλά μια ομάδα - ένωση προσώπων - που απλά την βαφτίσανε "σωματείο" χωρίς να έχει τηρηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία στο Πρωτοδικείο), μπορεί ο ΟΑΣΑ και οι εταιρείες να στραφούν νομικά εναντίον τους. Αλλιώς μπορούν να στραφούν και κατά του κάθε εργαζομένου που μετέχει σε αυτά τα "σωματεία" μεμονωμένα. Ας το κάνει ο ΟΑΣΑ και οι θυγατρικές του για να δείξει ότι ενδιαφέρεται για το επιβατικό κοινό του. Γιατί τώρα δείχνει ότι βολεύεται και καλύπτει τις έκνομες ενέργειες ουσιαστικά μιας μερίδας "εργαζομένων" που ουσιαστικά είναι οι βολεμένοι της υπόθεσης και δεν έχουν τίποτε να χάσουν. Δείχνει ότι δεν υποστηρίζει καν τους εργαζόμενους που αποτελούν την σάρκα και τα οστά του συγκοινωνιακού δικτύου, δηλ. τους οδηγούς, τους μηχανικούς, τους υπαλλήλους των εκδοτηρίων κ.τ.λ..
#7
Από την Ναυτεμπορική:

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1914287

Νέος γύρος κινητοποιήσεων στα μέσα μεταφοράς

Δευτέρα, 27 Δεκεμβρίου 2010 14:38

Νέες κινητοποιήσεις ενάντια στις ρυθμίσεις που προωθεί η κυβέρνηση στις αστικές συγκοινωνίες ετοιμάζουν οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας.

Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ σχεδιάζουν στάση εργασίας την προσεχή Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 8 το πρωί και από τις 10 το βράδυ μέχρι λήξη της βάρδιας.

Με κινητοποιήσεις σχεδιάζουν παράλληλα να υποδεχθούν και τον καινούριο χρόνο, καθώς σύμφωνα με όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, προσανατολίζονται σε άλλη μία στάση εργασίας τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου, και συγκεκριμένα από την έναρξη της βάρδιας μέχρι τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ μέχρι τη λήξη της βάρδιας.

Παρόμοιες κινητοποιήσεις ετοιμάζουν και για την Τετάρτη 5 και τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου, ημερομηνίες κατά τις οποίες θα πραγματοποιήσουν νέες στάσεις, από τις 12 το μεσημέρι έως τις 16.00 και από τις 11.00 έως τις 16.00 αντίστοιχα.

Κινητοποίηση... με κοινωνικό χαρακτήρα θα πραγματοποιήσουν οι ηλεκτροδηγοί του μετρό, του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και του τραμ, οι οποίοι εξήγγειλαν για την προσεχή Τετάρτη, 29 του μήνα στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 8 το πρωί, στη διάρκεια της οποίας όμως τα τρένα θα κινηθούν κανονικά.

Όπως αναφέρεται στην ανακοινωση των σωματείων εργαζομένων στο Μετρό, τον ΗΣΑΠ και το Τραμ, τα χρήματα που θα παρακρατούνταν από τη μισθοδοσία τους λόγω της αποχής από τα καθήκοντά τους, θα παρακρατηθούν κανονικά όπως θα γίνονταν σε συνθήκες απεργίας.

«Το ποσό που θα προκύψει», επισημαίνει η ανακοίνωση, «αφού μας το αποδώσει η εργοδοτική πλευρά - ως ελάχιστη συμβολή σε κάθε τι που έχει σημείο αναφοράς τους βασανισμένους και δοκιμαζόμενους αναξιοπαθούντες συνανθρώπους μας - το διαθέτουμε για την ενίσχυση της προσπάθειας που αφορά στην παροχή συσσιτίων η οποία διοργανώνεται με πρωτοβουλία της Αρχιεπισκοπής Αθηνών σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων».

Την τροποποίηση της προγραμματισμένης τους στάσης εργασίας για την Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου ανακοίνωσαν και οι εργαζόμενοι στην ΗΛΠΑΠ. Η πρωτεύουσα θα μείνει χωρίς τρόλεϊ από την έναρξη της βάρδιας των εργαζομένων μέχρι τις 8 το πρωί και από τις 10 το βράδυ μέχρι και τη λήξη της βάρδιας.

[...]
#8
ο κοινωνικος χαρακτηρας του μαρανε!!!
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
#9
Ετσι ειναι.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

#10
Τελικά ούτε αυτή η "φιλανθρωπικού" (μην αφοδεύσω) περιεχομένου διαμαρτυρία δεν έγινε, αλλά κατέβασαν ρολλά τελείως.

Και τώρα ανακοινώνουν 24ωρη ανήμερα Πρωτοχρονιά. Δεν έχουν τον Θεό τους. Και μιλάνε για 3 περαιτέρω 24ωρες όλοι, πλην των λεωφορείων που θα κάνουν μόνο στάσεις εργασίας. Ίσως γιατί συνειδητοποιούν ότι το "υπάρχουν και πιο ακραίες λύσεις" που τους είπε ο αρμόδιος υπουργός ίσως να συνεπάγεται ιδιωτικοποίηση, κάτι που στα λεωφορεία το είχαν ήδη βιώσει την δεκαετία του '90. Ίσως με λάθος τρόπο, αλλά τουλάχιστον κατάλαβαν τι θα πει να έχεις έσοδο μόνο από την δουλειά σου και όχι από παχυλά επιδόματα, φόρους κ.τ.λ.. Ιδιωτικοποίση καταρχήν θα σημάνει εν ριπή οφθαλμού την κατάργηση κάθε μορφής συνδικάτου/σωματείου. Γενικές συνελεύσεις; Τέλος. Το αφεντικό αποφασίζει. Συγκεντρώσεις; Μόνο για την Βασιλόπιτα, άντε και κανέναν αποκριάτικο χορό. Διαμαρτυρία; Αν δεν σου αρέσει, το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία. Άκουσα παράπονο από τον επιβάτη; Σε πετάω με τις κλωτσιές από την ταράτσα. Έτσι είναι ο ιδιωτικός τομέας. Αν τον προτιμούν, δικαίωμά τους. Ο επιβάτης δεν θα βγει χαμένος από την ιδιωτική συγκοινωνία. Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν ιδιωτικές εταιρείες, είτε από μόνες τους, είτε συνυπάρχουν με τις κρατικές. Όμως εκεί ο επιβάτης είναι πελάτης, και το μέλημα είναι να τον ικανοποιήσεις για να παραμείνει πελάτης, και να φέρεις και άλλους πελάτες σε εσένα. Κοιτάζουν να βγάλουν το κέρδος προσφέροντας καλλίτερο προϊόν. Και αλλού έγιναν ιδιωτικοποιήσεις, και υπήρξαν αντιδράσεις. Όμως εκεί βουλώσαν τα στόματα των συνδικαλιστών ή τους πέταξαν έξω, κράτησαν μόνο τους σωστούς εργαζόμενους, και μπορεί στην αρχή τα επιδόματα να κόπηκαν και οι μισθοί να μειώθηκαν, όμως αυτό είχε σταδιακά σαν αποτέλεσμα την προσφορά καλλίτερου προϊόντος στους επιβάτες, την αύξηση της επιβατικής κίνησης, την αύξηση των εσόδων, την δημιουργία κερδών και τελικά την αύξηση πάλι των μισθών, αλλά και την απόδοση bonus παραγωγικότητας στους εργαζόμενους που έφεραν αυτά τα αποτελέσματα. Δούλεψαν σωστά, ικανοποίησαν τον πελάτη, έφεραν χρήμα στην εταιρεία τους, και αμείφθηκαν. Όχι όμως με επιδόματα για γελοίες αιτίες όπως το ότι έπλυναν τα χέρια τους ή ξέφυγε ο τρολλές από το ρευματοφόρο καλώδιο.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Ναυτεμπορική] Συνελεύσεις εργαζομένων στα ΜΜΜ την Τρίτη για τις κινητοποιήσεις Konstantinos MercedesBenz 0 1.642 10-10-2011, 08:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz
  [ΟΑΣΑ] Ανακοίνωση: Απεργιακές κινητοποιήσεις στα ΜΜΜ τη Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου GeorgIrisbus 0 1.894 27-09-2011, 03:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [ΟΑΣΑ] Ανακοίνωση: Απεργιακές κινητοποιήσεις στα ΜΜΜ (Τρίτη και Τετάρτη) GeorgIrisbus 0 1.950 26-09-2011, 07:58 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών Cmaniac 92 81.316 09-02-2011, 01:09 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)