Αξιολόγηση Θέματος:
  • 5 Ψήφοι - 3.4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες λεωφορειολωρίδες
#1
Παρατήρησα τις τελευταίες μέρες μία λεωφορειολωρίδα στην Ηπείρου. Ψάχνοντας στην σελίδα του ΟΑΣΑ είδα μία ανακοίνωση για νέες λεωφορειολωρίδες συνολικού μήκους ενός χιλιομέτρου στην Ηπείρου, στην Εθνάρχου Μακαρίου στο Περιστέρι, και στην Ποσειδώνος/Μακαρίου στο Μοσχάτο.

Βέβαια με την μηδενική φύλαξη των λεωφορειολωρίδων και με τα ταξί να κυκλοφορούν σε αυτές δεν νομίζω να αλλάξει τίποτα...

Ιδού το δελτίο τύπου (7-12-2010):



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΕΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΝ ΛΩΡΙΔΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ


Ο ΟΑΣΑ στο πλαίσιο εφαρμογής του «Γενικού Σχεδίου Μεταφορών», το οποίο προβλέπει την προώθηση των μέτρων προτεραιότητας για τα Δημόσια Μέσα Μεταφοράς, συνεχίζει τις ενέργειές του με στόχο τη βελτίωση της αξιοπιστίας και της ταχύτητας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Για το σκοπό αυτό δίνονται προς χρήση τρείς (3) νέες λεωφορειολωρίδες συνολικού μήκους 1 χιλιομέτρου στα ακόλουθα οδικά τμήματα:

Ηπείρου (Δ.Αθηναίων), αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων και τρόλεϊ παράλληλης ροής, στο τμήμα μεταξύ των οδών Αχαρνών και Πατησίων.

Εθν.Μακαρίου/Λ.Ποσειδώνος (Μοσχάτο/ Ν.Φάληρο), αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων και τρόλεϊ παράλληλης ροής, στο τμήμα μεταξύ των οδών Πίνδου και Ζερβού στην κατεύθυνση προς Πειραιά.

Εθνάρχου Μακαρίου (Δ.Περιστερίου) αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων παράλληλης ροής, στο τμήμα μεταξύ των οδών Κύπρου και Κουντουριώτου στην κατεύθυνση προς Περιστέρι.

Υπενθυμίζεται, ότι στα τμήματα αποκλειστικών λωρίδων παράλληλης ροής με την υπόλοιπη κυκλοφορία, επιτρέπεται η κίνηση των δημοσίων μέσων μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία, τρόλεϊ), των ιδιωτικών μέσων μαζικής μεταφοράς (τουριστικά λεωφορεία, υπηρεσιακά λεωφορεία, σχολικά κτλ), των οχημάτων άμεσης ανάγκης καθώς και των δικύκλων ενώ απαγορεύεται η κίνηση και η στάση κάθε άλλου οχήματος.

Στα τμήματα μικτής κίνησης, τα οποία διαχωρίζονται από την λοιπή κυκλοφορία με διακεκομμένη κίτρινη γραμμή και με κατάλληλη κατακόρυφη σήμανση, επιτρέπεται η κίνηση και η στάση των ταξί, η κυκλοφορία των δεξιά στρεφόντων οχημάτων καθώς και των οχημάτων που εισέρχονται σε παρόδιους χώρους στάθμευσης, πρατήρια βενζίνης κτλ.

Οι ρυθμίσεις αυτές ισχύουν από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, κατά τις ώρες 06:00-21:00 και το Σάββατο από 06:00 έως 16:00, εκτός αργιών, για όλες τις προαναφερόμενες αποκλειστικές λωρίδες όπως σχετικά αναφέρεται στο ΦΕΚΒ’1314/2010.

Υπενθυμίζεται ότι το ύψος του προστίμου εισόδου σε λεωφορειολωρίδα είναι 200 ευρώ ενώ προστίθενται 5 βαθμοί ποινής στο σύστημα ελέγχου συμπεριφοράς οδηγών. Επιπλέον σε περίπτωση στάθμευσης σε αυτή, αφαιρούνται οι πινακίδες και απομακρύνονται τα οχήματα με γερανό.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη δημοσίευση

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΟΑΣΑ
Απάντηση
#2
(13-12-2010, 11:30 PM)Giannis Έγραψε: Υπενθυμίζεται ότι το ύψος του προστίμου εισόδου σε λεωφορειολωρίδα είναι 200 ευρώ ενώ προστίθενται 5 βαθμοί ποινής στο σύστημα ελέγχου συμπεριφοράς οδηγών. Επιπλέον σε περίπτωση στάθμευσης σε αυτή, αφαιρούνται οι πινακίδες και απομακρύνονται τα οχήματα με γερανό.

Πάλι γελάσαμε...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#3
(14-12-2010, 01:54 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Πάλι γελάσαμε...

Θα συμφωνήσω. Επιτρέπεται η κίνηση των ταξί στις λεωφορειολωρίδες? εγώ ήξερα ότι απαγορευόταν κανονικά και ότι έχουν φάει πρόστιμα ταρίφες. Είμαι και εγώ στο επάγγελμα και το ξέρω. Άλλαξε δλδ? τις παράνομες πιάτσες δεν τις αναφέρει όμως μέσα που γίνονται από ταξί πάνω στις λεωφορειολωρίδες (βλέπε ηλεκτρικό πειραιά, που είναι μόνιμο πια, village στου ρέντη κλπ). Ωραία και καλά τα πρόστιμα, αλλά που εφαρμόζονται? ειλικρινά... πόσα σταθμευμένα υπάρχουν και δεν γίνεται ΤΠΤ για αυτά
Απάντηση
#4
(14-12-2010, 02:02 AM)kostas260 Έγραψε: Επιτρέπεται η κίνηση των ταξί στις λεωφορειολωρίδες? εγώ ήξερα ότι απαγορευόταν κανονικά και ότι έχουν φάει πρόστιμα ταρίφες.

Είχα μείνει σε αυτή την είδηση:

Σύναψη:[...]

Ο υπουργός Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδης ανακοίνωσε χθες τη σύναψη «συμφωνίας κυρίων» με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Ιδιοκτητών Αγοραίων- Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ), η οποία εκτός των άλλων προβλέπει την «πιλοτική χρήση από τα ταξί ορισμένων λεωφορειολωρίδων εκτός Δακτυλίου»!

«Μελετούμε, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, τη χρήση από τα ταξί λεωφορειολωρίδων εκτός Δακτυλίου, προκειμένου να μετρηθεί πιλοτικά η αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας», ανακοίνωσε χθες ο κ. Στυλιανίδης. Όπως ο ίδιος εξήγησε, το μέτρο αυτό θα αφορά τα έμφορτα ταξί, τα οποία θα κυκλοφορούν στις λεωφορειολωρίδες χωρίς να αποβιβάζουν ή να επιβιβάζουν επιβάτες. Αυτό θα γίνεται τις ώρες μη αιχμής (10 π.μ.- 1 μ.μ. και 6 μ.μ- 9 μ.μ), όλες τις εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή). Το μέτρο θα ισχύσει μέχρι τις 15 Ιουλίου 2009.

Οι συγκοινωνιολόγοι μιλούν για «χαριστική βολή» στο μέτρο των 50 χλμ. λεωφορειόδρομων που με πολύ κόπο κατάφερε να αποκτήσει η Αθήνα. Παράλληλα, προβλέπουν ότι θα εγκαταλειφθεί το σχέδιο για τις νέες λεωφορειολωρίδες αντίθετης ροής- όπως αυτή που υπάρχει σήμερα στην οδό Πανεπιστημίου- που σχεδίαζε να δημιουργήσει στην Αθήνα η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, ώστε να μην είναι εφικτή η παραβίασή τους από τους οδηγούς των Ι.Χ. και των ταξί.

Όπως εξηγεί ο συγκοινωνιολόγος κ. Πάνος Παπαδάκος, τα ταξί με τον τρόπο που λειτουργούν στην Αθήνα είναι αδύνατο να δώσουν στα λεωφορεία τη χαμένη προτεραιότητα που προσπαθούν να κερδίσουν. Η διά νόμου είσοδος των ταξί στις ειδικές λωρίδες δεν βοηθά σε καμία περίπτωση στην αποσυμφόρηση ενώ θα μειώσει περαιτέρω την ταχύτητα κίνησης των λεωφορείων στους άξονες στους οποίους θα επιτραπεί. Κι αυτό όταν η ταχύτητα των λεωφορείων στις λωρίδες είναι ήδη πολύ μικρή, ενώ η καθυστέρηση των δρομολογίων τους θα αποθαρρύνει ακόμα περισσότερο τους επιβάτες.[...]

Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα ή κατάργήθηκε αυτή η ρύθμιση.
Απάντηση
#5
Πλέον η λεωφορειολωρίδα είναι απλά στένεμα του δρόμου κατά μία λωρίδα, αφού το συγκεκριμένο είδος οχήματος έχει εκλείψει από τους Αθηναϊκούς δρόμους. Η τελευταία φορά που εθεάθη ήταν προ της 11ης πρωϊνής την 13η Δεκεμβρίου 2010.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)