Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 3.17 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Liverpool
#11
Κάτσε βρε... την μισή μου ζωή την πέρασα στην Αγγλία και ανεβαίνω τώρα τουλάχιστον 2 φορές τον μήνα... αν δεν ήμουν ενημερωμένος θα ήμουν για δέσιμο...
Απάντηση
#12
Σωστος.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

Απάντηση
#13
Το video ειναι τραβγημενο την ανοιξη του 2005 γιατι το αναφερει αυτος που το ανεβασε.

Panos81, τα λεωφορεια στην Αγγλια μονο καλυτερη συντηρηση δεν εχουν. Εφοσον εχει CoF κυκλοφορει. Αν οχι αποσυρεται μεχρι να ανταποκριθει στις προδιαγραφες. Τερμα.

Ο Lothian δεν ειχε ποτε National MkI, ειχε καποια Mk2 εκ των οποιων καποια υπαρχουν ακομα ως driver trainers.

Επισης χαμηλοδαπεδα διοροφα στο Λονδινο κυκλοφορησαν πολυ μετα το 1994 οταν και ιδιωτικοποιηθηκε η London Buses, το πρωτο ηταν το ALX400 της Alexander το οποιο και παρουσιαστηκε το 1998 και αποσυρεται τωρα απο την Arriva London.

Προσεχε λιγο την ενημερωση σου, εχει κενα...

Ασχετο, με τα ανωτερω, αλλα στο video διακρινεται και το πρωτο χαμηλοδαπεδο που κυκλοφορησε στο νησι (και οχι φυσικα στο Λονδινο αλλα στο Λιβερπουλ) και ειναι το Ν4016 που φαινεται με τα χρωματα της Arriva.
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)