Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.09 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
#11
Τα RB είναι κατάλληλα για προαστιακές διαδρομές (π.χ. Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα) και όχι υπεραστικές (π.χ. Πειραιάς-Κιάτο). Μόνο άδεια δεν πάνε τα τρένα στο Κιάτο, καθώς τουλάχιστον τις καθημερινές, επικρατεί το αδιαχώρητο και τα Desiro που μέχρι στιγμής λειτουργούν με κάποια αξιοπρέπεια, θα μπορέσουν να ανακτήσουν ένα μέρος της "χαμένης τιμής" του ΟΣΕ.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#12
(08-12-2010, 08:52 PM)cmegas Έγραψε: Πράγματι, είχα ζήσει κι εγώ βασανιστικές στιγμές τον 15αύγουστο στα Railbus.
Αλλά από την άλλη, θέλω να επικεντρωθώ σε 2 βασικά σημεια:
1) Ήταν μεγάλο ΛΑΘΟΣ να έχουμε Desiro μόνο στο κομμάτι Α. Λιόσια - Κιάτο! Έπρεπε οπωσδήποτε να μπει ηλεκτροδότηση άμεσα ΚΑΙ στο τμήμα μέχρι τον Πειραιά! Στο κάτω - κάτω, όσον αφορά την σιδηροδρομική εξυπηρέτηση της Πελοποννήσου, το τμήμα Πειραιάς - Λιόσια - Κιάτο υποκαθιστά το Εθνικό Δίκτυο στο ίδιο τμήμα. Και αυτός θα έπρεπε να είναι ο βασικός άξονας του Προαστιακού προς τα δυτικά. 'Η έστω πριν παραδοθεί το ΣΚΑ, για ένα αξιοπρεπές "σταυροδρόμι".

Αν οι οπιστοδρομικοι κατοικοι των Σεπολιων δεν ειχαν προσφυγει στο Συμβουλιο της επικρατειας για τα σιδηροδρομικα εργα που θα γινονταν στο κομματι Σταθμος Λαρισσης - 3 Γεφυρες, τοτε αυτη τη στιγμη θα συζητουσαμε οτι το καλοκαιρι θα ειχαμε ηλεκτρκινητους συρμους μεχρι και την Αθηνα.

Ομως οπως ειπα καποιοι ανεγκεφαλοι κατ εμε, κατοικοι, οι οποιοι οχλουνταν απο τα τραινα που περνουσαν - λες και οταν φτιαχνονταν οι γραμμες πριν απο 100 χρονια ο τοτε ΟΣΕ ηξερε οτι θα μενει εκει κοσμος σε 100 χρονια - προσεφυγαν κατα της ηλεκτροδοτησης και κατα της λειτουργιας της γραμμης οπως ειναι αυτη τη στιγμη, ζητωντας να δοθει μια λυση στο ζητημα γιατι ενοχλουνταν απ τον πολυ θορυβο.

Να μην επαιρναν / εχτιζαν εκει σπιτια!

Ετσι το ΣτΕ αποφασισε πως η σιδηροδρομικη γραμμη στο κομματι ΣΣΛ - 3 γεφυρες θα γινει υπογειο και εκει θα εξελιχθει η ηλεκτροδοτηση.

Σα να μην εφτανε αυτο, νοτιως του ΣΣΛ οι κατοικοι (λες και δεν υπηρχαν ερημιες πριν απο 100 χρονια και εκει) τυχαια, μετα την αποφαση του ΣτΕ ανακαλυψαν οτι ενοχλουνται και αυτοι. Ετσι λοιπον εκαναν καποιες διαμαρτυριες στο Δημο Αθηναιων και ο δημος, για να μη χαλασει χατιρι αποφασισε οτι πρεπει να καταγγειλει και αυτος την λειτουργια της γραμμης.

Ετσι, ενω εκει ειχαν ανακαινιστει ολα τα κομματια και απλα εμενε να μπουν οι στυλοι της ηλεκτροδοτησης ξαφνικα το ΣτΕ καλειται να παρει μια αποφαση και γι αυτο το κομματι.

Ετσι λοιπον ενω υπαρχει διπλή γραμμη σε σχεδον ολο το δικτυο του ΟΣΕ νοτιως, δεν τελειοποιειται για να χρησιμοποιηθει γι αυτον ακριβως τον λογο. Ετσι νοτιως θεωρουμε οτι εχουμε παντου μονη γραμμη κι ας ειναι διπλη και σε ορισμενα σημεια 4πλη. Καλο?

(08-12-2010, 08:52 PM)cmegas Έγραψε: 2) Με εξαίρεση περιόδους διακοπών / προεκλογικές / γιορτές, δεν έχω παρατηρήσει τέτοια κίνηση (αν κάνω λάθος εδώ, διορθώστε με) προς Κιάτο, που να δικαιολογεί συρμό με 5 βαγόνια, σε σύγκριση με το 1,5 που είχαμε ως τώρα. Ο μόνος λόγος που δικαιολογεί κάτι τέτοιο είναι η άθλια κατάσταση των πετρελαιοκίνητων, και το μαρτύριο των επιβατών μέσα σε αυτά.

1μιση βαγονι ειναι ενας συρμος RailBus μονος του. Συνηθως κυκλοφορουν 2ή 3 μαζι (παραπανω δεν επιτρεπει το λογισμικο τους να ενωθουν). Οπως λεει παρακατω ο GN δεν επαρκουν ορισμενες φορες.

(08-12-2010, 10:45 PM)abc Έγραψε: Συζητώντας σήμερα με ένα συνάδελφο σχετικά με την αραίωση των δρομολογίων που έθεσε ένα ακόμη θέμα. Μέχρι τώρα αν έχανε το τρένο για λίγο έπερνα το Χ42 από Δουκίσσης Πλακεντίας. Από την στιγμή που έχει καταργηθεί η συγκεκριμένη γραμμή, εάν κάποιος χάσει για λίγο το τρένο οι επιλογές του είναι είτε να καθυστερήσει 20 λεπτά ή να πάρει ταξί.

Στην Καβαλα, αν χασω το λεωφορειο πρεπει να περιμενω τουλαχιστον 20 λεπτα για να παρω το επομενο.

Κατανοω τι εννοεις, αλλα φροντιζω να μην το χασω, αν πραγματικα βιαζομαι. γνωριζω τι ωρα θα περασει απο τη σταση και τι ωρα θα ειμαι στον προορισμο μου κι ετσι προγραμματιζω την διαδρομη μου απο πριν.

(09-12-2010, 12:56 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Τα RB είναι κατάλληλα για προαστιακές διαδρομές (π.χ. Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα) και όχι υπεραστικές (π.χ. Πειραιάς-Κιάτο). Μόνο άδεια δεν πάνε τα τρένα στο Κιάτο, καθώς τουλάχιστον τις καθημερινές, επικρατεί το αδιαχώρητο και τα Desiro που μέχρι στιγμής λειτουργούν με κάποια αξιοπρέπεια, θα μπορέσουν να ανακτήσουν ένα μέρος της "χαμένης τιμής" του ΟΣΕ.

Τα Desiro φαινονται να ειναι αξιοπιστα τραινα και αυτο ειναι ενα μεγαλο συν.

Επισης τα Railbus εχουν ακριβως τον χαρακτηρα που αναφερεις - ημι αστικο / προαστιακο με την εννοια της λεξης, ομως, οχι με την εννοια του ΟΣΕ.. Δηλαδη, το διαστημα που πηγαιναν αεροδρομιο - Αθηνα, ηταν ιδανικα. Οπως επισης και για τις διαδρομες που αναφερεις ισως να ταιριαζουν.

Μετα την ηλεκτροδοτηση του κομματιου Κιατο - Αεροδρομιο, οι περιττοι συρμοι θα πανε στην Χαλκιδα.

Ουτε εκει ειναι μικρη η διαδρομη, ομως.. Αν αρχισουν να μενουν, θα εχει προβλημα το εθνικο δικτυο...
Απάντηση
#13
(09-12-2010, 04:15 PM)Cmaniac Έγραψε: Στην Καβαλα, αν χασω το λεωφορειο πρεπει να περιμενω τουλαχιστον 20 λεπτα για να παρω το επομενο.

Κατανοω τι εννοεις, αλλα φροντιζω να μην το χασω, αν πραγματικα βιαζομαι. γνωριζω τι ωρα θα περασει απο τη σταση και τι ωρα θα ειμαι στον προορισμο μου κι ετσι προγραμματιζω την διαδρομη μου απο πριν.
Δυστηχώς εγώ (και οι συνάδελφοι μου) φτάνουμε στον σταθμό με το Μετρό. Όταν φτάσει το μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας βλέπει πολύ κόσμο να τρέχει προς τον σταθμό του Προαστιακού (τώρα λιγότερο από το παρελθόν που ήταν 3 δρομολόγια την ώρα).
Το μετρό έχει σταματήσει εδώ και λίγο παραπάνω από χρόνο να δημοσιεύει τις ώρες των δρομολογίων (εκτός του Αεροδρομίου) παρά μόνο τις συχνότητες. Κάποτε ήξερα ότι παίρνοντας το δρομολόγια Χ θα άλλαζα στο Ψ. Τώρα πηγαίνοντας την ίδια ώρα στον Ευαγγελισμό (ή φτάνοντας την ίδια ώρα Δουκίσσης Πλακεντίας) μόνο εάν ο επόμενος συρμός είναι αεροδρομίου μπορώ να ξέρω πότε θα φτάσω.

Απάντηση
#14
Εδω στην Καβαλα συνηθως μαντευω τι ωρα θα περασει εμπειρικα. Δεν εχουν βγαλει προγραμμα δρομολογιων ποτέ και εχω διαμαρτυρηθει γι αυτο.

Οσον αφορα τα δρομολογια, το πλησιεστερο που βρηκα και ισως σε βοηθησει ειναι αυτο.

http://www.amel.gr/uploads/tx_sastationp...IAS_02.pdf

Απ οτι βλεπω ειναι οι συχνοτητες της γραμμης 3 κατα το ωραριο λειτουργιας. Κατι ειναι κι αυτο..
Απάντηση
#15
(09-12-2010, 05:09 PM)Cmaniac Έγραψε: Οσον αφορα τα δρομολογια, το πλησιεστερο που βρηκα και ι
σως σε βοηθησει ειναι αυτο.

http://www.amel.gr/uploads/tx_sastationp...IAS_02.pdf

Απ οτι βλεπω ειναι οι συχνοτητες της γραμμης 3 κατα το ωραριο λειτουργιας. Κατι ειναι κι αυτο..

Ναι, αυτό εννοεί ο abc

Ο προαστιακός όμως, τουλάχιστον στην πλειοψηφία των στάσεων του τμήματος Λιόσια - Αεροδρόμιο, είναι ένα μέσο, στο οποίο οι επιβάτες κυρίως μετεπιβιβάζονται από κάποιο άλλο μέσο. Για παράδειγμα, οι σταθμοί των Μεσογείων τροφοδοτούνται με επιβάτες είται από τα τοπικά λεωφορεία των Μεσογείων, είτε από τη γραμμή του ΚΤΕΛ από Μαρκόπουλο. Ο σταθμός της Κηφισίας, τροφοδοτείται κυρίως από τα διερχόμενα λεωφορεία. Οι δε σταθμοί της Πλακεντίας και της Νερατζιώτισσας, έχουν κόσμο που χρησιμοποιούσε κάποια γραμμή του Μετρό, και από εκεί τον Προαστιακό.
Θέλω να καταλήξω στο εξής: Μπορούμε να συλλογιστούμε ότι το κοινό που παίρνει τον Προαστιακό από τα Μεσόγεια, μπορεί να "προβλέπει" χοντρικά τα δρομολόγια των συρμών. Και όσον αφορά το Μετρό και την Πλακεντίας, έστω ότι ο παραπάνω πίνακας μας επιτρέπει ανάλογες προβλέψεις (αν και νομίζω ότι εδώ θα βοηθούσε ένας πίνακας χρονοαποστάσεων που αν θυμάμαι καλά κυκλοφορεί σε μερικούς σταθμούς Μετρό). Όμως σε περιπτώσεις όπως η Νερατζιώτισσα, που σχεδόν κανείς δεν ξέρει τα δρομολόγια του ΗΣΑΠ (είτε λόγω έργων, είτε λόγω έλλειψης τηλεματικής), κάτι τέτοιο είναι αδύνατο.

Με άλλα λόγια, η λογική "μάθε πότε περνάει ο Προαστιακός και ξεκίνα την κατάλληλη ώρα για να προλάβεις", είναι τουλάχιστον εξαιρετικά πολύπλοκη για τα δεδομένα μας.....
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#16
Να προσθέσω μία άλλη περίπτωση ενός συναδέλφου μου. Εκείνος παίρνει από Κηφισίας πάντοτε το :47. Στην Δουκίσσης Πλακεντίας περιμένει κανένα 5λεπτο και πάει σπίτι με την Δημοτική Συγκοινωνία Βριλήσσίων. Με το νέο πρόγραμμα εάν πάρει το :38 θα περιμένει περίπου 15 λεπτά. Μου είπε ότι είτε θα περπατήσει σπίτι ~20 λεπτά ή θα διερευνήσει εάν περπατόντας στην άλλη κατεύθυνση μπορεί να πάρει κάποιο άλλο λεωφορείο.
Απάντηση
#17
Να εχετε υπ οψιν οτι η εφαρμογη των δρομολογιων αναβληθηκε για μια εβδομαδα.

Επισημα λεγεται οτι φταινε οι απεργιες.

Προσωπικα πιστευω οτι οι μηχανοδηγοι αρνουνται να οδηγησουν τρενα με 160χαω επειδη δεν υπαρχει σηματοδοτηση στο κομματι αυτο και η συχνοτητα ειναι σχετικα υψηλη.
Απάντηση
#18
Και ετσι κι εγινε.

Οι μηχανοδηοι οδηγουν τα τρενα μεχρι τα 120χαω. Απο σημερα εχουμε ηλεκτροκινητο προαστιακο μεχρι το Κιατο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Ypodomes] Το δράμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τις κλοπές καλωδίων - Tο μέλλον του σιδηρόδρομου GeorgIrisbus 0 2.490 01-06-2012, 12:46 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)