Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 2.8 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αντικατάσταση λεωφορειου. MAN Lion's Star?
#11
Φίλε Μίλτο σε ευχαριστώ για την απαντηση σου και συμφωνω μαζι σου για το σετρα αλλα ουτε λογος για καινουργιο.Ακομα και τα μεταχειρισμενα απο Γερμανία είναι πανακριβα,να φανταστεις οτι ενα 415HD,μοντελο του 2002 με 500.000χλμ κοστιζει απο 120.000ευρω,φαντασου μετα το 2002,ξεφευγουμε παρα πολυ,οι καιροι ειναι πολυ δυσκολοι,αλλα κατι στα 100.000ευρω εινα καλα,για 9 χρονων αυτοκινητο τα 120.000 ειναι πολλα!!!
Απάντηση
#12
με 120000-140000 βρισκεις σετρα 415 HD '02 -'03 μοντελο πιστευω καλη τιμη αλλα κοιτα και απο Γερμανια κατι θα γλυτωσεις...
Απάντηση
#13
για Γερμανια μιλαμε φίλος.τα 120.000 που γραφω παραπανω ειναι τιμη γερμανιας,για ελλαδα δεν το συζηταμε καθολου,οτι θελουν ζητανε!!!
Απάντηση
#14
Παρε ενα Travego απο γερμανια να εχεις επισημα το αστερι στη μασκα και οχι μονο στον κινητηρα ;-) αν φτανουν τα χρηματα φυσικα ή και Tourismo.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#15
setra και travego μοντελα 01-02-03 ειναι απλησιαστα,εκτος οτι πλεον μπαινουν στα λεωφορεια 10ετιας,εχουν και πολλα χιλιομετρα...
Απάντηση
#16
Για καλο και για κακο πηγαινε στην evobus στο Κορωπι,αν δεν εχεις παει ηδη,και ζητα ενα συμβουλο για μεταχειρισμενα οχηματα να το βρειτε μαζι απο γερμανια μεσω του δικτυου της εταιρειας οποως ακριβως το θες..
Απάντηση
#17
μιλτο πηγα στην evobus,απογοητευτικα πληρως...ο συγκεκριμενος πωλητης που βρισκεται εκει προσπαθουσε να με πεισει για ενα setra 415HD μοντελο του 02 με 680.000χλμ,οτι τα 135.000ευρω ειναι σπεσιαλ τιμη για το συγκεκριμενο οχημα,λεσ και θα του εδινα στραγαλια
Απάντηση
#18
Ειναι λογικο να προσπαθει να σε πεισει για να αγορασεις κατι πιο ακριβο,μην ξεχνας οτι εμπορος ειναι κ αυτος,αλλα πρεπει να βρεις την καταλληλη στιγμη να του βαλεις φρενο.να του πεις ξερω γω''θελω ενα αμαξι που να στοιχιζει μεχρι 80.000euro setra''για παραδειγμα..εμεις αγορασαμε την ανοιξη του 09 ενα setra s315hd(ειναι το προηγουμενο μοντελο του 415)λιγο πανω απο τα 50000 σε υπεραριστη κατασταση χωρις ουτε μια βλαβη μεχρι στιγμης και αυτοι μου λεγαν εντωμεταξυ για τραβεγκο και τουρισμο..Γι αυτο σου λεω..βαλε εσυ τους ορους φιλε μου!
Απάντηση
#19
το ξερω το προηγουμενο μοντελο,δεν ειχα ποτε setra αλλα εχω ακουσει καλα λογια,σκεφτομαι ομως και το καυσιμο γιατι οπως και να χει η V 8ΑΡΑ δεν ειναι και daf,δουλευουμε και τζαμπα εδω πανω στην μακεδονια και καταλαβαινεις...μαρεσει το lion star,βρηκα κατι αυτοκινητα επανω στην Γερμανια μοντελα 03,04,05 και lion coach 03,04,05 με λιγα χιλιομετρα και καλες τιμες,οπως και bova magiq 04,05 γιατι ειμαι και λιγο dafakias,αλλα το 415 ειναι αυτοκινηταρα οπως και να χει,εδω και δυο μηνες εχω σαλταρει,δεν ξερω τι να κανω,φοβαμαι μην φορτωθω κανεναν λυκο πεταλομενο και τρεχω και δεν φτάνω...
Απάντηση
#20
Και με το δικιο σου φιλε,ολοι πριν παρουμε τη μεγαλη αποφαση για αλλαγη τρελαινομαστε..ενα αλλο προβλημα επισης ειναι οτι τωρα που τα αμαξια ειναι ηλεκτρονικα δεν βρισκεις μεχρι στιγμης το ιδανικο που θα δουλευει ρολοι..και αν το βρεις(415)θα ειναι πανακριβο..για τα ΜΑΝ ειναι οντως πανεμορφα κι εμενα με τρελαινουν αλλα αυτα τα θεματακια που ειχαν με το clima με ειχαν φρεναρει τοτε..στα μηχανολογικα του παντως ειναι λιονταρια οπως λεει και το ονομα τους..τα bova τωρα ειναι οικονομικα,αλλα και ζημιαρικα..βεβαια ξαναλεω εχουν μεγαλη οικονομια στο καυσιμο!επισης κοιτα και για κανενα neoplan euroliner περιοδου 2000-2001 με κινητηρα mercedes,αν βρεις τετοιο θα ναι οτι χρειαζεσαι!!αλλιως μαλλον bova,αν εχουν ετσι οπως λες τα πραγματα..ψαξε και για euroliner με μηχανη μερσεντες παντως ξαναλεω και μην βιαστεις να αποφασισεις!!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)