Αξιολόγηση Θέματος:
  • 5 Ψήφοι - 3.2 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Πέτρου Ράλλη
#1
Με αφορμη την ελλειψη ανταλλακτικων στα λεωφορεια VOLVO ανοιγω αυτο το θεμα. Απο οτι εμαθα μεσα καθονται περι τις 80 σομπες λογω ελλειψης ανταλλακτικων. τα κενα οπως αναφερθηκε και σε αλλες ενοτητες του φορουμ καλειται να τα καλυψει ο Πειραιας βαζοντας τα Irisbus.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#2
Ωραία πράγματα...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#3
Γιατι αυτες που κυκλοφορουν προσφερουν τιποτα ? Επικινδυνες για την κυκλοφορια ειναι μονο για γλαστρες κανουν. Ειπαμε καποιος πρεπει να παει φυλακη επιτελους. Για να μη μιλησουμε και για τ αλλα τα ομορφα τα σκυλακια τωρα που τους βαζουνε PIRELLI τραβανε κατι ωραιες πανταδουρες με τη βροχη οταν δουλευουν βεβαια κι αυτα. Ενος ετους ειναι και πεφτει αραγμα και ξυλωμα
Απάντηση
#4
(22-10-2010, 12:24 PM)dora Έγραψε: Γιατι αυτες που κυκλοφορουν προσφερουν τιποτα ? Επικινδυνες για την κυκλοφορια ειναι μονο για γλαστρες κανουν. Ειπαμε καποιος πρεπει να παει φυλακη επιτελους.

Μην τα ρίχνουμε ολα στον Σαρακάκη όμως... Η ΕΘΕΛ που δεν συντηρεί τίποτα εφόσον το αμάξι πηγαίνει δρομολόγιο δεν είναι τραγική??? Εδώ μας έχει πει οδηγός ότι το κινητό συνεργείο του είπε να κατέβει απο Κηφισιά στην Π. Ράλλη με τρύπιο ψυγειο? Και με καθημερινα αυτο τον βασανισμό του κινητήρα φταιει ο κατασκευαστής μετα?

(22-10-2010, 12:24 PM)dora Έγραψε: Για να μη μιλησουμε και για τ αλλα τα ομορφα τα σκυλακια τωρα που τους βαζουνε PIRELLI τραβανε κατι ωραιες πανταδουρες με τη βροχη οταν δουλευουν βεβαια κι αυτα. Ενος ετους ειναι και πεφτει αραγμα και ξυλωμα

Ποιος είπε οτι τα Pirelli ειναι καλά λάστιχα? Και επίσης μαλλον τα έχει πάρει η ΕΘΕΛ κοψοχρονιά με κανέναν διαγωνισμό και ενας Θεός ξέρει ημερομηνία παραγωγής αρα μην κατηγορουμε τα Solaris... Το οτι τα αμάξια δεν δουλεύουν και εχουν αρχίσει να θυμίζουν τα άλλα τα ρημάδια μαλλον φταιει η ΕΘΕΛ με την γνωστή πολιτική συντηρησης.... Στην Γερμανία τόσα ίδια κυκλοφορούν απροβλημάτιστα, λάμπουν και απολαμβάνεις να τα βλέπεις...
Απάντηση
#5
Παιδια τα εχουμε πει χιλιαδες φορες...... οι μειοδοτικοι διαγωνισμοι εφαγαν την ελλαδα και το δημοσιο χρημα. Τα Volvo εξαρχης παρουσιασαν (απτην πρωτη κιολας μερα) κατασκευαστικα προβληματα. Αρχικα ραγιζαν τα παρμπριζ με το που επεφτες σε γερη λακουβα. Επειτα βουλωσαν οι σωληνωσεις του καλοριφερ και εμπαινες μεσα το χειμωνα να δουλεψεις με -40. Απο ηλεκτρολογικα?...... καλα μιλαμε για παρτυ. Γενικα οτι και να σας γραψω ειναι λιγο. Καποια στιγμη αφου επικοινωνησε η ΕΘΕΛ με την Volvo σουηδιας για τα προβληματα που παρουσιαζαν τα αυτοκινητα (και που δεν εβγαζαν ακρη με τον Σαρακακη) , οι σουηδοι εστειλαν ενα κλιμακιο για να ελεγξουν τι πραγματικα συνεβαινε. Το πορισμα ηταν οτι τα αυτοκινητα αυτα δεν τηρουσαν τις προδιαγραφες τις μαμας Volvo (ως προς το ''χτισιμο'' και την ολοκληρωση της κατασκευης), με λιγα λογια ο Σαρακακης εκανε οτι του γουσταρε. Λαβετε επισης υποψιν οτι το αρθρωτο λεωφορειο ειναι ιδιαιτερα ευαισθητο στους περιεργους δρομους και ειδικα στους κ***δρομους που κυκλοφορουν.
Απάντηση
#6
Και να φανταστείς οτι είχα βρεί στη Θεσσαλονίκη πριν λίγα χρόνια στην έκθεση τουρισμού άνθρωπο του Σαρακάκη (είχε περίπτερο εκει) και μου είπε οτι πρέπει να είμαστε ... ευτυχισμένοι που έχουμε τέτοια λεωφορεία στην πόλη μας.
Απάντηση
#7
Όχι η Ο.ΣΥ. Α.Ε., όχι ο Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε., όχι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αλλά η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. (ΕΕΣΥΠ), γνωστή και ως «Υπερταμείο - Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο» προκήρυξε διαγωνισμό με τίτλο: 

«ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΧΩΡΩΝ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗΣ ΤΟΥ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ»

Σύναψη:ΙΙ. Αντικείμενο Υπηρεσιών

Στο πλαίσιο αυτό, το Υπερταμείο επιθυμεί να προχωρήσει στην πρόσληψη εξειδικευμένου συνεργάτη/αρχιτεκτονικού γραφείου («Ανάδοχος»), με στόχο τον σχεδιασμό και υλοποίηση ανακαίνισης στο γραφείο κίνησης οδηγών και σε τέσσερις χώρους ξεκούρασης εργαζομένων, εντός του αμαξοστασίου λεωφορείων της ΟΣΥ επί της οδού Πέτρου Ράλλη αρ. 22 (το «Έργο»).

Οι ζητούμενες υπηρεσίες ενδεικτικά περιλαμβάνουν:

(Α) Αρχιτεκτονική μελέτη για την ανακαίνιση:
Αποτύπωση υφιστάμενης κατάστασης
• Σχεδιαστική αρχιτεκτονική μελέτης διαρρύθμισης (2D & 3D)

(Β) Εργασίες ανακαίνισης:
• Τοποθέτηση νέου πατώματος στους χώρους ξεκούρασης εργαζομένων
• Αντικατάσταση κουφωμάτων στο γραφείο κίνησης οδηγών (περιλαμβάνεται και η αποκατάσταση της τοιχοποιίας κατά την αποξήλωση των παλιών κουφωμάτων)
• Εργασίες ελαιοχρωματισμού συνολικής επιφάνειας τοιχοποιίας και οροφών 800τμ κατά προσέγγιση - ο Ανάδοχος υποχρεούται πριν την έναρξη των εργασιών να προσκομίσει χρωματολόγιο προκειμένου να έρθει σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο του αμαξοστασίου για την επιλογή χρωμάτων • Ηλεκτρολογικές εργασίες
• Ξυλουργικές εργασίες

https://growthfund.gr/procurement/proskl...tameiou-2/
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Ελληνικού marios.ilioupoli 19 26.230 10-04-2019, 02:17 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio
  Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Πειραιά mercedes elbo 6 11.139 02-08-2014, 07:39 AM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Αγ. Δημητρίου (Μπραχαμίου) aliance 13 20.005 09-03-2011, 12:11 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)