Αξιολόγηση Θέματος:
  • 4 Ψήφοι - 2.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποδήλατα και ΜΜΜ
#1
Τους τελευταίου μήνες έχει προκύψει ένα ζήτημα, που είμαι σίγουρος πως μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβεί! Έχει να κάνει με τη μεταφορά των ποδηλάτων στα τρένα.

Σας μεταφέρω το απόσπασμα από την ιστοσελίδα του ΗΣΑΠ:
Ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος στην προσπάθειά του να συμβάλει στη συνδυασμένη μετακίνηση των επιβατών, επιτρέπει την μεταφορά ποδηλάτων με τους συρμούς του κατά τις παρακάτω ημέρες και ώρες μειωμένης επιβατικής κίνησης:
Καθημερινές :
α. Από την έναρξη της λειτουργίας έως τις 06:15,
β. Από τις 09:30 έως τις 12:00 και
γ. Από τις 18:30 έως τη λήξη της λειτουργίας του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου.
Σαββατοκύριακα και αργίες: δεν υπάρχουν περιορισμοί στις ώρες.


Και από την ιστοσελίδα του Μετρό:
Η μεταφορά ποδηλάτων αλλά και λοιπών ογκωδών αντικειμένων στους συρμούς δεν επιτρέπεται. Η διαμόρφωση των σταθμών σε περισσότερα του ενός υπόγεια επίπεδα, η έλλειψη ειδικά διαμορφωμένων χώρων εντός των συρμών για την τοποθέτηση των ποδηλάτων και η πληρότητα των συρμών καθιστούν τη μεταφορά των ποδηλάτων επικίνδυνη για την ασφάλεια τόσο του ίδιου του ποδηλάτη αλλά και των λοιπών επιβατών. Επιτρέπεται ωστόσο η μεταφορά σπαστών ποδηλάτων. Σε πολλούς σταθμούς του ΜΕΤΡΟ έχουν εγκατασταθεί θέσεις στάθμευσης ποδηλάτων, όπου οι ποδηλάτες μπορούν να κλειδώνουν τα ποδήλατά τους και στη συνέχεια να κάνουν χρήση του ΜΕΤΡΟ.


Το θέμα είναι το εξής: Στο κομμάτι Αττική-Μοναστηράκι που δεν υπάρχει (και απ' ο,τι φαίνεται δεν θα υπάρχει για πολύ καιρό ακόμα) ΗΣΑΠ, τι γίνεται;;;;;;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)