Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 2.14 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δήμος Βύρωνα
#1
Ο Βύρωνας είναι μια από τις πλέον πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας. Παρότι διαθέτει αρκετές γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϊ του Ο.Α.Σ.Α. προς το κέντρο της Αθήνας και τους σταθμό Ευαγγελισμού (732, 203/204, 054, 11, 209) αλλά και προς τον σταθμό Δάφνης (212, 213), διαθέτει και μια πολύ καλή δημοτική συγκοινωνία, ίσως την δεύτερη της Αθήνας μετά το Μαρούσι (ευλογώ τα γένια μου Big Grin).

Χαρακτηριστικά που την κάνουν τα ξεχωρίζει είναι οι στάσεις που έχουν εξοπλιστεί με τηλεματική και αναγράφουν την ώρα άφιξης του επόμενου λεωφορείου, καθώς και η πλήρης προσβασιμότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες, καθώς τα λεωφορεία, συγκεκριμένα 8 Mercedes-Benz Sprinter αστικού τύπου, διαθέτουν επιγονάτηση και υδραυλική ράμπα για την επιβίβαση αναπηρικών αμαξιδίων.

Υπάρχουν δύο γραμμές, η 10 (Καρέας - Dunkan), και η 20 (Κουταλάς - Άγιος Λάζαρος). Το ωράριο λειτουργίας είναι καθημερινά από τις 7:00 το πρωϊ ως τις 11:00 το βράδυ ανά 20 λεπτά περίπου. Το μέγεθος των λεωφορείων τα κάνει κατάλληλα για κίνηση σε στενούς δρόμους.

Πολύ καλά ενημερωμένο είναι και το σχετικό τμήμα της ιστοσελίδας του Δήμου Βύρωνα, όπου υπάρχει ο χάρτης που είναι αναρτημένος στις στάσεις αλλά και γραμμικό σχέδιο των δύο γραμμών.

Ο χάρτης: http://www.dimosbyrona.gov.gr/frontoffic...ia/map.gif

Το γραμμικό σχέδιο: http://www.dimosbyrona.gov.gr/frontoffic...ammiko.gif

Άλλες πληροφορίες (υπάρχει επίσης φωτογραφία ενός από τα λεωφορεία, αλλά και μιας από τις στάσεις): http://www.dimosbyrona.gov.gr/frontoffic...&cnode=137
Απάντηση
#2
Πριν πολύ καιρό είχε ανακοινωθεί περιορισμός των ωρών λειτουργίας αλλά και συχνότητα ανά 30' η κάθε γραμμή. Δεν έχω παρατηρήσει τι τελικά εφαρμόζεται, νομίζω πάντως πως περνούν πιο αραιά από πρώτα. Επίσης λίγο καιρό μετά την έναρξη κανονικής λειτουργίας της δημοτικής συγκοινωνίας υλοποιήθηκε μια μικρή επέκταση της γραμμής 20, η οποία μετά τη στάση "Βοσπόρου" συνέχιζε ευθεία την οδό Πανόρμου μέχρι τα όρια με το δήμο Υμηττού (1 ή 2 στάσεις στο τμήμα αυτό) κι έπειτα μέσω Αγίας Σοφίας συνέχιζε κανονικά. Αυτό είχε γίνει μετά από αιτήματα κατοίκων της περιοχής αυτής που έχει έντονες ανωφέρειες, δεν πέρασε όμως ποτέ στον επίσημο χάρτη και δεν ξέρω αν συνεχίζει ακόμη. Καμμία από τις αλλαγές πάντως δεν ανακοινώθηκε ποτέ στη σελίδα του δήμου, ασχέτως αν έγινε αρχικά και μετά αναιρέθηκε.

Ακόμη είθισται περί τον 15Αύγουστο οι 2 γραμμές να μη λειτουργούν καθόλου για κάποιο διάστημα, νομίζω 2 εβδομάδων.

Μία μικρή διόρθωση η οποία όμως ξεφεύγει από το κυρίως θέμα: ενώ η δημοτική βαδίζει σε καλά μονοπάτια, οι αστικές συγκοινωνίες του δήμου έχουν όλες πλην του 054 υποβαθμιστεί με μία ή απανωτές αραιώσεις δρομολογίων ενώ πάντα ήταν και είναι ασφυκτικά γεμάτα, ενώ τα 212/213 έχουν κάκιστη χάραξη δρομολογίου και χωροθέτηση στάσεων στο τμήμα προς Δάφνη, γι' αυτό και πάνε πάντα άδεια προς Δάφνη και γεμάτα προς Βύρωνα!
Απάντηση
#3
Στις 19 Οκτωβρίου, ο Δήμος Βύρωνα παρέλαβε 4 καινούρια λεωφορεία. Είναι η νέα εκδοχή του Mercedes-Benz Sprinter City, και όπως και τα προηγούμενα διαθέτουν πρόσβαση για Α.Μ.Ε.Α. με ειδική ράμπα, και air-condition, σε αντίθεση όμως με τα προηγούμενα έχουν 2 πόρτες επιβατών αντί για μία. Παρόμοιο λεωφορείο υπάρχει και στο αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος" και συνδέει τον αεροσταθμό με το parking μακράς διαρκείας.

Στο site του Δήμου Βύρωνα έχει δύο φωτογραφίες από τα νέα λεωφορεία:
http://www.dimosbyrona.gr/article.php?id=2254
Απάντηση
#4
(07-12-2010, 05:19 PM)panos81 Έγραψε: Στις 19 Οκτωβρίου, ο Δήμος Βύρωνα παρέλαβε 4 καινούρια λεωφορεία. Είναι η νέα εκδοχή του Mercedes-Benz Sprinter City, και όπως και τα προηγούμενα διαθέτουν πρόσβαση για Α.Μ.Ε.Α. με ειδική ράμπα, και air-condition, σε αντίθεση όμως με τα προηγούμενα έχουν 2 πόρτες επιβατών αντί για μία. Παρόμοιο λεωφορείο υπάρχει και στο αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος" και συνδέει τον αεροσταθμό με το parking μακράς διαρκείας.

Στο site του Δήμου Βύρωνα έχει δύο φωτογραφίες από τα νέα λεωφορεία:
http://www.dimosbyrona.gr/article.php?id=2254

Δεν λεω πολυ καλο το λεωφορειο αλλα μου φαινεται αβολο για δημοτικη συγκοινωνια, δεν ξερω και τι φορτο επιβατικης κινησης εχει η δημοτικη συγκοινωνια Βυρωνα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#5
Έχει όμως στενούς δρόμους με πολλά παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Μόνο τέτοιου μεγέθος λεωφορεία μπορούν να κινηθούν εκεί...
Απάντηση
#6
Αν ειναι ετσι φιλε Πανο παω πασο.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#7
Αυτοί οι στενοί συνοικιακοί δρόμοι κυρίως, και κατά δεύτερο η περιοχή του Κουταλά που η Ε.ΘΕ.Λ. εξυπηρετεί μόνο με το 204 ανά 1 ώρα, είναι οι λόγοι ύπαρξης της δημοτικής συγκοινωνίας του Βύρωνα, καθώς η εξυπηρέτηση από τα αστικά λεωφορεία στους κύριους δρόμους είναι αρκετά καλή (203, 204, 732, 212, 213, 232, 054, 209 και τρόλλεϊ 11).
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)