Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 3.43 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renault Agora CNG
#71
Που να έμπαινες στο Χ92 ή στο 350 να τα έβλεπες (πόσο παλιά σε πήγα τώρα εWink ) .
Απάντηση
#72
(22-05-2020, 01:05 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Που να έμπαινες στο Χ92 ή στο 350 να τα έβλεπες (πόσο παλιά σε πήγα τώρα εWink ) .
Δεν θυμάμαι Renault στο Χ92.. Πάντα Iris γκαζιέρες θυμάμαι, ακόμα και Ν1! 

Το 350 επειδή ήταν βραδυνό το είχα πετύχει μια-δυο φορές με Ν1. Αλλά σίγουρα θα ήταν απόλαυση, σαν άλλο Χ42! Wink
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#73
(22-05-2020, 12:58 PM)MrVanHool Έγραψε: Ειδικά τα μικρά νούμερα που είχαν στείλει τα Άνω Λιόσια σαν ενισχυτικά, έμειναν για χρόνια στην πίσω μάντρα παροπλισμένα..

Ακόμα σβήνουν, προχτές η 7252 με αναμμένο κλιματισμό και έσβησε στο φρενάρισμα!

Το Α5 έκανε πολλές στάσεις, αλλά είχε μόνιμα τα μικρά νούμερα των Άνω Λιοσίων τα οποία ήταν απόλαυση. Ποτέ δεν συμπάθησα ιδιαίτερα τα αμάξια της Ανθούσας και του Β' κυκλώματος του ΑΜ ΛΙΟ γιατί ήταν πιο προσεγμένα! Ενώ έμπαινες στο Α5 και αισθανόσουν την εμπειρία του ταξιδιού!

Για βόλτα ήμουν τυχερός και πέτυχα στον Κάραβο την 7122 που έκανε μόνο 2 δρομολόγια 878! Αν δεν τύχει ξανά στην Φυλή και το 752 είναι ωραίο δρομολόγιο.
Δεν ισχύει για όλες τις Renault Ότι είναι Σε Χαλια Κατασταση Υπάρχουν ακόμη 2 3 που ειναι σε κυκλοφορια που είναι σε καλή κατάσταση Χαρακτηριστικά θυμαμαι Το 7071 Πήγαινε σαν σφαίρα στο 537 στην ευθεία της Δεκελείας κι συνεχίζει Χωρίς θέμα όπως κι τα 7082 7069 Το 7069 Έχει λίγο θέμα με τις ανηφόρες αλλά κομπλέ Πράγματι θα μπορούσαν να επισκευασουν αυτά που δεν εχουν πολυ σοβαρή βλάβη Από το Σεπτέμβριο έως κι σήμερα Αποσύρθηκαν 13 Renault 7006 7012 7020 7032 7046 7063 7068 7074 7078 7080 7094 7098 7213 Κι Στα μέσα Του 2019 αποσύρθηκαν αρκετές 7067 7070 7084 7112 7175 κτλ Κρίμα αυτό έπρεπε να αποφασιστεί πιο μετά Κι κάτι άλλο που παρατηρούσα ήταν ότι τα 7074 7078 Παθεναν συνέχεια βλάβες κι βλάβες Τελευταιο Πόσες Γκαζιερες απέμειναν μέσα στα Λιόσια
Απάντηση
#74
(22-05-2020, 06:27 PM)RenaultAgora7069 Έγραψε: Δεν ισχύει για όλες τις Renault Ότι είναι Σε Χαλια Κατασταση Υπάρχουν ακόμη 2 3 που ειναι σε κυκλοφορια που είναι σε καλή κατάσταση Χαρακτηριστικά θυμαμαι Το 7071 Πήγαινε σαν σφαίρα στο 537 στην ευθεία της Δεκελείας κι συνεχίζει Χωρίς θέμα όπως κι τα 7082 7069 Το 7069 Έχει λίγο θέμα με τις ανηφόρες αλλά κομπλέ Πράγματι θα μπορούσαν να επισκευασουν αυτά που δεν εχουν πολυ σοβαρή βλάβη Από το Σεπτέμβριο έως κι σήμερα Αποσύρθηκαν 13 Renault 7006 7012 7020 7032 7046 7063 7068 7074 7078 7080 7094 7098 7213 Κι Στα μέσα Του 2019 αποσύρθηκαν αρκετές 7067 7070 7084 7112 7175 κτλ Κρίμα αυτό έπρεπε να αποφασιστεί πιο μετά Κι κάτι άλλο που παρατηρούσα ήταν ότι τα 7074 7078 Παθεναν συνέχεια βλάβες κι βλάβες Τελευταιο Πόσες Γκαζιερες απέμειναν μέσα στα Λιόσια
Έχουμε πει πως λειτουργούν 6, τώρα πόσες έχουν ξεμείνει στα Λιόσια δεν έχει σημασία. 

Το ότι ένα όχημα πηγαίνει γρήγορα, δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι καλό. Στο εσωτερικό, κολώνες, τζάμια, καθίσματα και πλαφονιέρες έχουν διαλυθεί και κοπανάνε ακόμα και στο ίσιωμα και μηχανικά δεν είναι αξιόπιστα. Οπότε, ας μην μιλάμε με υποθέσεις. (Δυστυχώς) Έχει έρθει η ώρα τους και αυτό δεν μπορεί να αλλάξει.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#75
(22-05-2020, 08:57 PM)MrVanHool Έγραψε: Έχουμε πει πως λειτουργούν 6, τώρα πόσες έχουν ξεμείνει στα Λιόσια δεν έχει σημασία. 

Το ότι ένα όχημα πηγαίνει γρήγορα, δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι καλό. Στο εσωτερικό, κολώνες, τζάμια, καθίσματα και πλαφονιέρες έχουν διαλυθεί και κοπανάνε ακόμα και στο ίσιωμα και μηχανικά δεν είναι αξιόπιστα. Οπότε, ας μην μιλάμε με υποθέσεις. (Δυστυχώς) Έχει έρθει η ώρα τους και αυτό δεν μπορεί να αλλάξει.
Τουλάχιστον δεν είναι χειρότερα αυτά τα οχήματα που κυκλοφορουν ακομη Είναι τόσο βάρβαρο να πεθάνουν Απο τόσο νωρίς Ο ΟΣΥ Φαντάζομαι εδώ κι χρόνια εχει να παρει καινουργια αννταλαντικτα Οσω για τα Citelis Υπολόγισε Αλλά 10 χρόνια Ίδια Κατάληξη θα εχουν αυτά Θα μπορουσαν να στειλουν 1 Renault Στο 805 Τα Κι τα υπολοιπα Οπως παντα Τ ΑΧΑ Κι τώρα που δεν λειτουργούν ακόμη Οι Γραμμες 736 737 Να βάλουν midi αντί για Γκαζιερα στο 712 Δηλαδη κι τα 4 εξω Δεν ειναι μονο το θεμα ότι επιδόσεις είναι χάλια είναι κι η συντήρηση πάνω σε αυτά καθώς θέλουν παραπάνω προσοχη από τους υπόλοιπους τύπους Μέχρι Να Αποσυρθούν Μόνο 1 θα μείνει (7069) Λήγουν κι οι μπουκαλες τους οποτε κι πολλα να ηταν θα ειχαν αποσυρθεί Κι το περίεργο είναι ότι στη Γαλλία Κύκλφόρόύν Κανονικά Χωρίς ούτε ένα πρόβλημα Άμα Σκεφτόταν ο ΟΣΥ Παλιότερα δεν θα γινόταν όλο αυτό Αλλά Ο Χρονος Περνάει κι δεν γυρίζει πίσω στις παλιές καλές εποχές Που δεν υπηρχαν τα Citelis κι Τα Agora GNV Κι Citelis Έχω δει Να μένει Συγκεριμενα το 9080 Στο 740 Κι αλλά Δεν θυμάμαι Νούμερα Οχημάτων Έτσι έπρεπε να ηταν κι εδώ στην Αθήνα Αλλά Δεν
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)