Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 3.43 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renault Agora CNG
#51
Και η 7047 του ΑΝ ΑΝΘ από σήμερα στους δρόμους!
Μέσα σε ένα 2μηνο, έχουν βγει 5 παροπλισμενα οχήματα (7006, 7012, 7021, 7046, 7047) από το ΑΜ ΑΝΘ και η 7020 από το ΑΜ ΛΙΟ, εκτός από τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν ήδη!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#52
(19-07-2017, 04:23 PM)MrVanHool Έγραψε: Και η 7047 του ΑΝ ΑΝΘ από σήμερα στους δρόμους!
Μέσα σε ένα 2μηνο, έχουν βγει 5 παροπλισμενα οχήματα (7006, 7012, 7021, 7046, 7047) από το ΑΜ ΑΝΘ και η 7020 από το ΑΜ ΛΙΟ, εκτός από τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν ήδη!

Η 7047 είχε περάσει ΚΤΕΟ στις 21/2/2017, όντως πάντως βγήκαν αρκετές παλιές γκαζιέρες στον δρόμο, αυτό αποδεικνύει ότι έχουν καιρό μπροστά τους για να αποσυρθούν (για κάποιους που λέγανε για lifespan 10ετίας κλπ σε παλιότερη συζήτηση το οποίο βέβαια δεν ισχύει)
Απάντηση
#53
(20-07-2017, 03:29 AM)kostas260 Έγραψε: Η 7047 είχε περάσει ΚΤΕΟ στις 21/2/2017, όντως πάντως βγήκαν αρκετές παλιές γκαζιέρες στον δρόμο, αυτό αποδεικνύει ότι έχουν καιρό μπροστά τους για να αποσυρθούν (για κάποιους που λέγανε για lifespan 10ετίας κλπ σε παλιότερη συζήτηση το οποίο βέβαια δεν ισχύει)

Το lifespan είναι η ωφέλιμη διάρκεια ζωής ενός οχήματος. Τόσο έχει υπολογιστεί από τον κατασκευαστή ότι θα είναι "κερδοφόρα" η χρήση του οχήματος και μετά από αυτό το σημείο αναμένεται (με σημαντική πιθανότητα) να παρουσιάσει τουλάχιστον ένα σοβαρό πρόβλημα, όπως και να μην υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά. Αυτό προφανώς δεν σημαίνει ότι ένα όχημα μόλις κλείσει τα Χ χρόνια πάει για πέταμα.
Επίσης το lifespan στις γκαζιέρες είναι 8 χρόνια, εν' αντιθέσει με τους κινητήρες Diesel που φτάνει τα 12 έτη.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#54
(20-07-2017, 10:42 AM)nikos1991 Έγραψε: Το lifespan είναι η ωφέλιμη διάρκεια ζωής ενός οχήματος. Τόσο έχει υπολογιστεί από τον κατασκευαστή ότι θα είναι "κερδοφόρα" η χρήση του οχήματος και μετά από αυτό το σημείο αναμένεται (με σημαντική πιθανότητα) να παρουσιάσει τουλάχιστον ένα σοβαρό πρόβλημα, όπως και να μην υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά. Αυτό προφανώς δεν σημαίνει ότι ένα όχημα μόλις κλείσει τα Χ χρόνια πάει για πέταμα.
Επίσης το lifespan στις γκαζιέρες είναι 8 χρόνια, εν' αντιθέσει με τους κινητήρες Diesel που φτάνει τα 12 έτη.

Το lifespan δεν υπολογίζεται από τον κατασκευαστή αλλά από τον operator, είναι δε συνήθως μεταβλητό και εξαρτάται από τις συνθήκες χρήσης ή το πρόγραμμα συντήρησης του αυτοκινήτου καθώς και από το πλάνο απόσβεσης της αξίας του. Το διάστημα κατά το οποίο δεν θα βγάλει κάποια σοβαρή ζημιά (ή αν την βγάλει θα αποκατασταθεί με έξοδα του κατασκευαστή) είναι η περίοδος της εγγύησης, κατά πολύ μικρότερη της ωφέλιμης ζωής ενός οχήματος.

Σε συνθήκες χρήσης όπως της Αθήνας (πλην συντήρησης βεβαίως) το lifespan ενός λεωφορείου είναι τα 15 χρόνια και είναι το ίδιο είτε είναι diesel είτε CNG, από που προκύπτει ότι ένας κινητήρας αερίου έχει μικρότερη ωφέλιμη ζωή θα ήθελα πολύ να μάθω... Το αντίθετο ακριβώς συμβαίνει, μάλιστα λόγω του μεγαλύτερου κόστους κτήσης έχουν μακρύτερη περίοδο απόσβεσης αυτά τα οχήματα. Στην Γαλλία (Παρίσι, Λιλ και αλλού) ακόμα και σήμερα κυκλοφορούν ίδια λεωφορεία 18+ ετών χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Απάντηση
#55
Και 7η Παλιά Γκαζιέρα ξανά στους δρόμους!
Η 7039 του ΑΜ ΑΝΘ στο Α5!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#56
Και από το ΑΜ ΛΙΟ, οι παλιές γκαζιέρες 7078 και 7094 ξανά στους δρόμους στα Τ.ΑΧΑ!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#57
Τώρα που μεταφέρονται agora Λιόσια με τα ρενω τι θα γίνει άλλωστε κι νομιζω απέμειναν μόνο 6 σε κυκλοφορία δεν ξέρω τι έχει πάθει ακριβώς το 7046 Ωραίες Εποχές Τότε Μια ερώτηση όμως έχουν πάει Θριάσιο renault από Λιόσια
Απάντηση
#58
(10-05-2020, 12:07 AM)RenaultAgora7069 Έγραψε: Τώρα που μεταφέρονται agora Λιόσια με τα ρενω τι θα γίνει άλλωστε κι νομιζω απέμειναν μόνο 6 σε κυκλοφορία δεν ξέρω τι έχει πάθει ακριβώς το 7046 Ωραίες Εποχές Τότε Μια ερώτηση όμως έχουν πάει Θριάσιο renault  από Λιόσια
Τα Renault ως το τέλος του χρόνου θα αποσυρθούν, γι'αυτό ανεβαίνουν τα Irisbus στα Λιόσια. Όποιο έχει βλάβη πλέον, δεν επισκευάζεται.

Οι 7012, 7046 και 7074 ας πούμε είναι στα Λιόσια με βλάβη, ενώ υπάρχουν κι άλλες, αλλά εκτός δύναμης (7006, 7063, 7213 κτλ), στην Ανθούσα έχουν ξεμείνει 6-7 (7140, 7222 κτλ) και οι υπόλοιπες είναι στην Αττική, στο Ρουφ και στο Θριάσιο.

Οι μόνες λειτουργικές παλιές γκαζιέρες είναι οι 7069, 7071, 7082, 7122, 7252 και 7278.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#59
(10-05-2020, 12:40 PM)MrVanHool Έγραψε: Τα Renault ως το τέλος του χρόνου θα αποσυρθούν, γι'αυτό ανεβαίνουν τα Irisbus στα Λιόσια. Όποιο έχει βλάβη πλέον, δεν επισκευάζεται.

Οι 7012, 7046 και 7074 ας πούμε είναι στα Λιόσια με βλάβη, ενώ υπάρχουν κι άλλες, αλλά εκτός δύναμης (7006, 7063, 7213 κτλ), στην Ανθούσα έχουν ξεμείνει 6-7 (7140, 7222 κτλ) και οι υπόλοιπες είναι στην Αττική, στο Ρουφ και στο Θριάσιο.

Οι μόνες λειτουργικές παλιές γκαζιέρες είναι οι 7069, 7071, 7082, 7122, 7252 και 7278.
Λενε Πριν το θερινό πριν πιάσουν οι ζέστες νομίζω ότι θα τα οδηγήσουν μέχρι το Θριάσιο για τελυτσια Τα 7074 7078 Έχουν μείνει τόσες πολλές φορές ειδικά το 7078 Μια έμεινε στο 537 κι η τέλύτάίά ήταν νομίζω στις 31/12 στο 735 όπου κι έμεινε οριστικά Άμα τα κρατήσουν πιστεύω μόνο τα 7069 7082 θα επιζήσουν Το 7100 Έχει πάει ως Παροπλισμένο Παλι στα Λιόσια Τον Σεμπτεμβρη κι το Δεκέμβριο πήγε Αττική στα Λιόσια είναι κι άλλες γκαζιερες πχ 7028 7106 7112 7124 7255 κι αλλα Θυμάμαι το 7032 Το κράταγαν όλο το καλοκαίρι μέσα στα Λιόσια Πάντως άμα δεν το είχαν αποφασίσει ότι δεν θα τα φτιάχνουν κρατά την γνώμη δεν θα έβγαιναν ξανά τα 7213 7067 7084 7080 7068 Το 7070 Έχει μεινει νομίζω από αννταλαντικτα Θυμαμαι κι το 7252 το κραταγαν μεσα για 2 μηνες κι βγηκε ξανα στο 712 Τα υπόλοιπα έχουν μικροβλαβες αλλά άμα τα έφτιαχναν Κι πάλι βλάβη όπως είπες δεν αξίζει η επισκευή τους πλέον Αλλά Θα μπορούσε να κρατήσουν ένα ως Μουσείο όπως κρατήθηκαν κι 2 ikarus 260 από ιδιωτη
Απάντηση
#60
(10-05-2020, 02:06 PM)RenaultAgora7069 Έγραψε: Λενε Πριν το θερινό πριν πιάσουν οι ζέστες νομίζω ότι θα τα οδηγήσουν μέχρι το Θριάσιο για τελυτσια Τα 7074 7078 Έχουν μείνει τόσες πολλές φορές ειδικά το 7078 Μια έμεινε στο 537 κι η τέλύτάίά ήταν νομίζω στις 31/12 στο 735 όπου κι έμεινε οριστικά Άμα τα κρατήσουν πιστεύω μόνο τα 7069 7082 θα επιζήσουν Το 7100 Έχει πάει ως Παροπλισμένο Παλι στα Λιόσια Τον Σεμπτεμβρη κι το Δεκέμβριο πήγε Αττική στα Λιόσια είναι κι άλλες γκαζιερες πχ 7028 7106 7112 7124 7255 κι αλλα Θυμάμαι το 7032 Το κράταγαν όλο το καλοκαίρι μέσα στα Λιόσια Πάντως άμα δεν το είχαν αποφασίσει ότι δεν θα τα φτιάχνουν κρατά την γνώμη δεν θα έβγαιναν ξανά τα 7213 7067 7084 7080 7068 Το 7070 Έχει μεινει νομίζω από αννταλαντικτα Θυμαμαι κι το 7252 το κραταγαν μεσα για 2 μηνες κι βγηκε ξανα στο 712 Τα υπόλοιπα έχουν μικροβλαβες αλλά άμα τα έφτιαχναν Κι πάλι βλάβη όπως είπες δεν αξίζει η επισκευή τους πλέον Αλλά Θα μπορούσε να κρατήσουν ένα ως Μουσείο όπως κρατήθηκαν κι 2 ikarus 260 από ιδιωτη
Η λογική λέει ότι με το Θερινό που περισσεύουν οχήματα, δεν θα είναι απαραίτητα. Ωστόσο, εφόσον τα τέλη κυκλοφορίας είναι πληρωμένα για όλο τον χρόνο και όσα μπορούν να κυκλοφορούν, ίσως συνεχίσουν. Αλλιώς, ίσως και σε 1,5 μήνα από τώρα.. 

Όποια Γκαζιέρα είναι στην Ανθούσα ή στα Λιόσια, πλην των 9 εν κυκλοφορία, είναι πάροχος ανταλλακτικών. Και δεν έχει μεγάλη σημασία που είναι οι υπόλοιπες, για λόγους χώρου έχουν μοιραστεί. Απλά όσες πάνε Θριάσιο (λόγω της παρουσίας αθίγγανων) δεν ξαναγυρνάνε.

Η περίοδος του 2017 που επέστρεψαν αρκετές λόγω ανεπάρκειας οχημάτων, πέρασε. Δυστυχώς, δεν θα επισκευαστούν ξανά...

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η 7006 που από την Ανθούσα είχε πρόβλημα στον πνεύμονα και δεν ξεκίναγε (όταν ήταν ακόμα "μόνιμη" στο 404). Και όταν πήγε στα Λιόσια διαρκώς έμενε, μου έχει τύχει και προσωπικά να είμαι στο 735 και να μείνει στην ανηφόρα της Λ.Δημοκρατίας, επειδή δεν τράβαγε φορτωμένη.. 

Η ΟΣΥ λογικά θα διατηρήσει ένα όχημα ως μουσειακό, η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι άλλο κεφάλαιο..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)