Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 3.25 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινή] ΕΘΕΛ και... κολοκύθια τούμπανα
#1
Του Kωνσταντινου Zουλα / zoulas@kathimerini. gr

Με την αναχρονιστική... παράνοια του ΟΣΕ ασχολήθηκε η στήλη προ εβδομάδος και ειλικρινά δεν μπορούσα να φανταστώ ότι η ιστορία μιας φίλης που έκπληκτη πληροφορήθηκε ότι για να ταξιδέψει με τρένο στη Θεσσαλονίκη πρέπει απαραιτήτως να στηθεί σε ουρά στο σταθμό Λαρίσης 72 ώρες (!) πριν από το δρομολόγιο θα αποδεικνυόταν «πταίσμα» μπροστά στα ανάλογα περιστατικά που έφτασαν στο mail μου. Eνας αναγνώστης, π. χ., με ενημέρωσε ότι θέλοντας να ταξιδέψει από Αθήνα στη Σόφια σε καμπίνα, του δήλωσαν ότι στη Θεσσαλονίκη θα έπρεπε «να ξυπνήσει οπωσδήποτε» για να ρωτήσει τον σταθμάρχη «αν υπάρχει άλλο κρεβάτι μέχρι τη Σόφια, διότι εμείς μέχρι Θεσσαλονίκη ξέρουμε». Ενας άλλος, πάλι, προσπάθησε να μεταβεί από τη συμπρωτεύουσα στον Βόλο και του έδωσαν ένα εισιτήριο του Προαστιακού για Λάρισα λέγοντάς του ότι «δεν βλέπουν στο computer τα τοπικά Λάρισα - Βόλος»...

Το πιο ωραίο mail, όμως, αφορούσε την ΕΘΕΛ. Φίλος της στήλης που διέμενε επί χρόνια στο εξωτερικό περίμενε προ διετίας το λεωφορείο 35 (Κυψέλη - Ταύρος). Πείσμωσε που δεν ερχόταν και έμεινε στη στάση 2,5 ώρες! Την επομένη έστειλε γράμμα στην ΕΘΕΛ για να διαμαρτυρηθεί. Του απάντησαν, μετά 15 μέρες εγγράφως, τον διαβεβαίωσαν ότι κινήθηκε πειθαρχική διαδικασία για τον οδηγό που «ξέχασε» να κάνει το δρομολόγιο και ότι θα τον ενημέρωναν για το αποτέλεσμα της «δίκης».

Δεν μπορείτε να φανταστείτε το τέλος της ιστορίας. Υστερα από ένα χρόνο (!) η ΕΘΕΛ τον ενημέρωσε και πάλι εγγράφως ότι η πράξη του οδηγού κρίθηκε ΠΑΡΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ και ότι βάσει του άρθρου 33 του Κανονισμού Προσωπικού (τρέχα γύρευε) τον απήλλαξε της κατηγορίας. Αν δεν με πιστεύετε, ο οδηγός λεγόταν Αχιλλέας Κουλουκύθας και, όπως εύστοχα, μου έγραψε ο αναγνώστης χρησιμοποιεί πλέον το Ι. Χ. του, διότι κατάλαβε ότι στην Ελλάδα όλα τα Μαζικά Μέσα Μεταφοράς λειτουργούν με τη μέθοδο κολοκύθια τούμπανα…

ΥΓ. Και η φίλη μου δεν ταξίδεψε τελικά με τρένο την προηγούμενη Δευτέρα λόγω (άλλης μιας) στάσης εργασίας στον ΟΣΕ. Στο σταθμό Λαρίσης «ευτυχώς» ένας ταζιτζής την έβαλε με άλλους τρεις στο αμάξι και την οδήγησε στη Θεσσαλονίκη ζητώντας τους, επί λέξει, «90 ευρώ το κεφάλι» …
Απάντηση
#2
Εάν περίμενε 2,5 ώρες στην στάση δεν ήταν μόνο ένας οδηγός που δεν έκανε το δρομολόγιο....
Απάντηση
#3
Δηλαδή, εγώ έπρεπε να πω κι ευχαριστώ που περίμενα το Β9 ΜΟΝΟ 1 ώρα (!!)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#4
Ο καθενας ξεχασμενος απο τον Θεο γραφει οτι π@@ρια υπαρχει. Αφου καπου θα κολλησε το λεωφορειο οποτε πηρε και τους υπολοιπους μαζι! Σιγα τα Ωα!
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#5
Προφανώς η αναμονή των 2,5 ωρών για το "πείσμα" της υπόθεσης ήταν υπερβολική.
Αν όμως αυτή ήταν (που ήταν) υπερβολική, πώς να χαρακτηρίσεις την απάντηση των αρμοδίων μετά από... 1 χρόνο; Εδώ χάνονται τα λόγια, τα επίθετα, τα μαλλιά, όλα μαζί... Οχι μόνο για τον 1 χρόνο, αλλά και για το περιεχόμενο της απάντησης!
Αυτοί είναι, κύριοι κυβερνώντες, το πρόβλημα, όχι το εισιτήριο του 1 ευρώ. Αν δεν ξηλώσετε αυτούς τους καρεκλοκένταυρους, και με 10 ευρώ το εισιτήριο, πάλι έλλειμμα θα έχετε. Και οικονομικό και ηθικό.
Απάντηση
#6
ΟΑΣΑ

Χάρτης υποχρεωσεων προς τον καταναλωτη εκδοση 15 (φιλοξενειται και στην ιστοσελιδα μας)

Σύναψη:VII. ΕΠΙΚΟΙΝ ΩΝΙΑ ΓΙΑ ΑΙΤΗΜΑ, ΥΠΟΕΙΞΗ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Κάθε πολίτης μπορεί να απευθύνεται εγγράφως (ταχυδρομικά, φαξ) ή ηλεκτρονικά (email)
στον ΟΑΣΑ ή σε κάθε εταιρεία παροχής συγκοινωνιακού έργου για θέματα της
αρμοδιότητάς της και να διατυπώνει οποιοδήποτε αίτημα, υπόδειξη ή διαμαρτυρία σε
σχέση με το παρεχόμενο έργο.

Το μήνυμα διαβιβάζεται στην αρμόδια οργανωτική μονάδα της εταιρείας που δέχεται το
μήνυμα, η οποία είτε το εξετάζει και απαντά στον ενδιαφερόμενο, είτε το διαβιβάζει στις
υπηρεσίες της αρμόδιας εταιρείας ενημερώνοντας σχετικά τον ενδιαφερόμενο.

Στην περίπτωση κατάθεσης αιτήματος, υπόδειξης ή καταγγελίας, η αρμόδια εταιρεία
υποχρεούται εντός 30 ημερών από την κατάθεση αιτήματος / καταγγελίας, να εξετάσει
και να απαντήσει στον ενδιαφερόμενο. Στις περιπτώσεις που απαιτείται αυτοψία ο
χρόνος αυξάνεται σε 40 ημέρες.

Σύναψη:IX. ΑΠΟΖΗΜΙ ΩΣΗ ΕΠΙΒΑΤΩ Ν-ΠΟΛΙΤ ΩΝ
• Η μη τήρηση των διατάξεων του παρόντος Χάρτη Υποχρεώσεων προς τους
Καταναλωτές (Χ.Υ.Κ.) δύναται να δημιουργήσει δικαίωμα καταβολής αποζημίωσης
στον θιγόμενο επιβάτη ή πολίτη, το ύψος της οποίας καθορίζεται παρακάτω.

• Η καταβολή της αποφασιζόμενης από την εταιρεία παροχής συγκοινωνιακού έργου
αποζημίωσης γίνεται είτε με καταβολή μετρητών είτε με διάθεση αριθμού εισιτηρίων
ισόποσης αξίας.

• Σε κάθε συγκεκριμένο επιβάτη ή πολίτη γενικότερα καταβάλλεται μία και μόνο φορά
η προβλεπόμενη αποζημίωση, εφόσον αφορά στο αυτό θέμα του Χ.Υ.Κ.

• Η καταβολή της αποζημίωσης μπορεί να γίνει και χωρίς την εισαγωγή της υπόθεσης
στην Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών.

• Ο επιβάτης οφείλει να διατυπώσει εγγράφως, το αργότερο εντός 10 εργασίμων
ημερών, το περιστατικό στο οποίο αναφέρεται με το αίτημά του.
Η αποζημίωση ορίζεται ως εξής:

• Ανάρμοστη, αποδεδειγμένα, συμπεριφορά υπηρεσιακών οργάνων προς τον επιβάτη
κατά την εκτέλεση των υπηρεσιακών τους καθηκόντων τριάντα ευρώ (30€).
Απαραίτητη προϋπόθεση, στην περίπτωση αυτή, είναι ο πειθαρχικός έλεγχος που θα
ασκηθεί από την αρμόδια εταιρεία παροχής συγκοινωνιακού έργου να καταλήξει
τελεσίδικα στην πειθαρχική καταδίκη του υπαίτιου υπαλλήλου.

Μη έγκαιρη απάντηση σε έγγραφο, που περιέχει βάσιμο και δίκαιο αίτημα, υπόδειξη ή
επισήμανση του πολίτη - χρήστη των υπηρεσιών της εταιρείας παροχής συγκοινω-
νιακού έργου τριάντα ευρώ (30€).


• Επιπλέον, σύμφωνα με τους εσωτερικούς κανονισμούς του ΟΑΣΑ και των ΕΘΕΛ-
ΗΛΠΑΠ-ΗΣΑΠ–ΑΜΕΛ-ΤΡΑΜ-ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ, η μη τήρηση ή η πλημμελής παροχή των
οφειλομένων προς τους πολίτες υπηρεσιών, δύναται να επισύρει πειθαρχικό έλεγχο
των υπευθύνων οργάνων του, η δε απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου
κοινοποιείται στον ενδιαφερόμενο πολίτη-επιβάτη.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)