Αξιολόγηση Θέματος:
  • 4 Ψήφοι - 3.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Το χαος στην Πλατεία Πλατάνου
#11
(18-09-2010, 12:15 AM)Cmaniac Έγραψε: Αυτο ειναι βανδαλισμος.

Στην Ελλαδα ζεις αγαπητε.Big GrinCool Απαγορευεται το Απαγορευειν!Cool
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#12
(18-09-2010, 10:20 AM)Asterix Έγραψε: Αμα εχει παρατησει το αμαξι του μπροστα στην εισοδο του παργκινγκ σου το εχει κλειδωσει και εχει φυγει και εσυ χτυπιεσαι επι μιαμιση ωρα να βγεις για να πας σε μια συναντηση(την χασαμε αυτη) αυτο κανεις.Πηρα την τροχαια αλλα κουκουρουκου.Πηρα την δημοτικη αστυνομια αλλα διπλα κουκουρουκου

Και οι δύο προαναφερθείσες υπηρεσίες είναι για κλάματα. Οι τροχαίοι ειδικά είναι κωμικοτραγικοί, ακυρώνουν φανάρια και φέρνουν το χάος. Ένα πρωϊ στην Αμαλίας, δεν αφήνανε εμας τους πεζούς να περάσουμε, δίνανε προτεραιότητα στα ΙΧ και μετά από αρκετή ώρα δε χρειάζεται να αναφέρω που "γράψαμε" τους τροχονόμους για να διασχίσουμε το δρόμο.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#13
Δεν είναι μόνο η Πλατεία Πλατάνου έτσι. Όμως εκεί το πρόβλημα είναι αρκετά έντονο, και χειροτέρεψε τελευταία που περικόπηκε η Α7 ως εκεί και παρκάρουν περισσότερα αρθρωτά λεωφορεία. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση κοντά εκεί.
Απάντηση
#14
Δεν νομίζω..... άλλωστε, και πριν περικοπεί το Α7, τα περισσότερα δρομολόγια τερμάτιζαν εκεί. Πάντως πράγματι είναι άσχημα τα πράγματα εκεί, μια και ούτε τα δρομολόγια που ξεκινούν από εκεί είναι συντονισμένα... Σίγουρα θα έχετε δει κόσμο ξαφνικά να πετάγεται από ένα π.χ. 550 που είναι στην αφετηρία και σε κλάσματα δευτερολέπτου να τρέχει προς ένα Α7 ή Β7 που ξαφνικά εμφανίστηκε από το πουθενά!
Αλλά και πάλι, το ζητούμενο είναι το σημείο που γίνεται η στροφή των λεωφορείων.....πράγματι δεν υπάρχει εναλλακτική!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#15
Μια λύση θα ήταν πάντως να μετατραπεί ο παράδρομος σε χώρο αποκλειστικής διέλευσης και στάθμευσης λεωφορείων (η στροφή για Κασσαβέτη μπορεί να εξυπηρετηθεί και με περιπορεία του Άλσους), ει δυνατόν και με τοποθέτηση αυτόματης μπάρας, που να τηλεχειρίζεται από τους οδηγούς.To τριγωνάκι μεταξύ της Αδριανού και της Κηφισίας, όπου συνήθως δημιουργείται και το πρόβλημα, θα μπορούσε να φυτευτεί.
Απάντηση
#16
(19-09-2010, 04:33 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Μια λύση θα ήταν πάντως να μετατραπεί ο παράδρομος σε χώρο αποκλειστικής διέλευσης και στάθμευσης λεωφορείων (η στροφή για Κασσαβέτη μπορεί να εξυπηρετηθεί και με περιπορεία του Άλσους), ει δυνατόν και με τοποθέτηση αυτόματης μπάρας, που να τηλεχειρίζεται από τους οδηγούς.To τριγωνάκι μεταξύ της Αδριανού και της Κηφισίας, όπου συνήθως δημιουργείται και το πρόβλημα, θα μπορούσε να φυτευτεί.

Έχω μόνο ενστάσεις στην περιπορεία του Άλσους. Έτσι διοχετεύεται η κυκλοφορία στον σταθμό της Κηφισιάς, και στην Ηρώδου Αττικού. Και πιστέψτε με, δεν είναι εκεί τα πράγματα καλύτερα... Η στροφή αυτή θα μπορούσε ίσως να γίνει μόνο στο Ζηρίνειο, αλλά πάει πάρα πού μακριά η βαλίτσα..... Να σκεφτείτε πως ήδη πολλοί βαριούνται να περιμένουν το φανάρι της Πλατείας, και στρίβουν αριστερά στην Παναγίτσας, κάτι που απαγορεύεται.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)