Αξιολόγηση Θέματος:
  • 5 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πτωτική τάση των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ.
#1
Πτωτική τάση των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ
Παρά τη σημαντική αύξηση στην τιμή των καυσίμων

Μικρή μείωση της τάξης του 0,5% παρουσιάζει η επιβατική κίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του λεκανοπεδίου το πρώτο οκτάμηνο του 2010, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι, παρά τη σημαντική αύξηση στην τιμή των καυσίμων.

Στελέχη του ΟΑΣΑ αποδίδουν την πτωτική τάση στη γενικότερη μείωση των μετακινήσεων στο λεκανοπέδιο στην οικονομική κρίση, στα έργα που γίνονται για την ανακαίνιση των γραμμών του ΟΣΑ, στια απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων, αλλά και στη λαθρεπιβίβαση, που σε ορισμένες περιοχές του κέντρου παρουσιάζει ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά.

Τέλος, πληροφορίες αναφέρουν ότι τα έξοδα και οι δαπάνες των αστικών συγκοινωνιών έχουν μειωθεί κατά 10%-12%, ενώ τα έσοδα έχουν μειωθεί έως και 10%.
Πηγη: http://www.skai.gr/news/greece/article/1...e-ta-mmm-/
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#2
Έχω παρατηρήσει ότι τελευταία, παρά την μικρή βελτίωση που είχε παρατηρηθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2010, η Λεωφ. Κηφισίας από την οποία επιστρέφω από την δουλειά μου έχει πάλι τεράστια κυκλοφοριακά προβλήματα με τις όποιες επιπτώσεις στην ταχύτητα και τους χρόνους διαδρομής των λεωφορείων. Όσον αφορά το μετρό, πάλι βλέπω λιγότερους να το χρησιμοποιούν.

Ο Έλληνας τελικά δεν αφήνει το αυτοκίνητο, όσο κι αν ανέβει η τιμή της βενζίνης. Θα προτιμήσει να στερηθεί κάτι άλλο, ή και να πάρει και καταναλωτικά δάνεια ακόμα, για να συνεχίσει να πηγαινοέρχεται στην δουλειά με αυτοκίνητο.
Απάντηση
#3
Και ο Κηφισος μια απο τα ιδια επειδη πηγαινω στην Καλλιθεα λογω σχολης. Τον ηλεκτρικο μια φορα τον πηρα στον Αγιασμο. Αν ειναι να κανω μια ωρα για να φτασω στον προορισμο μου χιλιες φορες αμαξι. Προχθες ο ΣΚΑΙ ειχε εναν "αγωνα" και ειχε βαλει δυο δημοσιογραφους να ξεκινησουν απο Φαληρο για Κηφισια. Ο ενας με το αμαξι και η αλλη με το τρενο. Γνωστος ο νικητης..... αν δεν τελειωσουν τα εργα δεν θα παει ο κοσμος. 1 ωρα και 20 λεπτα αν θυμαμαι εκανε η ρεπορτερ με το τρενο και ο αλλος με το αμαξι μολις 35 λεπτα.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#4
Για να δουμε. Περιμενω να τελειωσουν τα εργα και μετα θα μιλησω για τον ΗΣΑΠ.

Αν ξεκινησουν και παλι δρομολογια το ιδιο δυναμικα με το πριν κλεισει το συμπαν (3λεπτα), τοτε θα ισορροπηθουν τα πραγματα και δεν θα υπαρχει προβλημα. Το 10λεπτο που υποσχεθηκαν οτι θα κερδιζει ειναι λιγο, ομως η πληρης λειτουργια του ειναι αρκετη για να εξυπηρετησει πολυ κοσμο.
Απάντηση
#5
Θα μας τρελάνουν! Σε πολλές γραμμές λεωφορείων-τρόλλεϋ αλλά και στα τρένα, γίνεται χαμός. Που την είδαν την πτώση κίνησης;
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#6
Γίνονται όμως ολοένα και αραιότερα τα δρομολόγια παντού: λεωφορεία, τρόλλεϋ και πιθανώς το μετρό είτε στη ζούλα είτε επίσημα αραιώνουν δρομολόγια σε γραμμές, είτε κάθε μέρα είτε Σ/Κ/αργίες και...γύρω από τις αργίες! Άρα ο ίδιος ή σχεδόν ο ίδιος - σε αριθμό - κόσμος στοιβάζεται σε λιγότερα ΜΜΜ. Έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ, αλλά και το ζω στις γραμμές σπου χρησιμοποιώ συχνά.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)