Αξιολόγηση Θέματος:
  • 4 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo Unvi Urbis 2.5DD (διώροφα)
Πονεμένη ιστορία αυτά τα λεωφορεία... Είναι ταξινομημένα ως ΑΣΤΙΚΑ ειδικού τύπου και ΔΕΝ έχουν άδεια για όρθιους επιβάτες (συμβαίνει σε ορισμένες περιπτώσεις). Ο χώρος μπορεί να φαίνεται ότι υπάρχει αλλά υπάρχει ένας σαφής περιορισμός στην μεταφορά ορθίων επιβατών που λέγεται "μικτό βάρος". Μπορεί το τεχνικό μικτό του λεωφορείου να μπορεί να τους σηκώσει, δεν ισχύει όμως το ίδιο για το νόμιμο, συν αυτώ τα αναγραφόμενα στο αμέσως παραπάνω ποστ.

Ταυτόχρονα όμως δεν μπορούν ούτε να ναυλωθούν παρά τον σχετικό διαγωνισμό των ΟΣΥ. Αν δεν είχαν ταξινομηθεί κάτι θα μπορούσε να γίνει αλλά πλέον όχι. Έστω ότι μειοδοτούσε η ΧΨΩ Tours που τα θέλει για να καλύψει το έργο "Άνω Ραχούλα Sightseeing". Επειδή δεν είναι χαρακτηρισμένα τουριστικά ΛΔΧ αλλά αστικά απλά δεν μπορεί να τα λειτουργήσει. Αυτός ήταν κι ο λόγος του μηδενικού ενδιαφέροντος στο σχετικό διαγωνισμό. Ταυτόχρονα πάλι δεν μπορούν και να πωληθούν αφού ακόμη δεν έχουν εξοφληθεί. Αλλά παρόλα αυτά έχουν παραληφθεί επίσημα, άρα και ανήκουν στις ΟΣΥ!

Τι θα μπορούσε να γίνει; Αρχικά θα μπορούσε να γίνει μια τροποποίηση στο καταστατικό της εταιρίας η οποία και θα προέβλεπε τη λειτουργία τουριστικού γραφείου είτε από την ίδια είτε από κάποια για το σκοπό αυτό δημιουργούμενη θυγατρική. Στο τουριστικό γραφείο αυτό θα δινόταν το δικαίωμα θέσης σε κυκλοφορία τεσσάρων τουριστικών λεωφορείων (άδειες δηλαδή) ΔΧ και θα ταξινομούνταν κατ' αυτόν τον τρόπο. Ακόμη κι αν δεν αναβίωναν την 400 θα μπορούσαν τότε είτε να ναυλωθούν είτε κλείνοντας το γραφείο να ρευστοποιηθούν εκποιούμενα. Η πιο άμεση λύση βέβαια θα ήταν η μη παραλαβή τους. Θα επιστρέφονταν στην Unicar η οποία και θα τους έβρισκε νέους αγοραστές στον ορισμό του dt έχοντας τσεπώσει ταυτόχρονα και τη προβλεπόμενη ρήτρα στη σύμβαση (ενδιαφέρον για αυτόν τον τύπο λεωφορείου υπάρχει - για τα συγκεκριμένα όχι). Το κόστος θα ήταν σίγουρα μικρότερο απ' ότι η απαξιώση μέχρι την αποδέσμεση και την τελική αξιοποίηση τους - όταν αποδεσμευτούν!!!
Απάντηση
http://etheldrivers.blogspot.com/2014/05..._5931.html Ξανά τα ίδια. Δηλαδή να κάθονται και να σαπίζουν είναι καλύτερο από το να νοικιαστούν και να παίρνει και η Ο.ΣΥ. έστω και 300€ την ημέρα. Επίσης, πληρότητα 80 θέσεων ανά δρομολόγιο δεν θυμάμαι να υπήρξε ποτέ ούτε στο 400 ούτε στα κόκκινα και κίτρινα Unvi των ιδιωτών.

Υ.Γ. Ειδικά για αυτό που λέει ότι στο τέλος θα δώσουν γραμμές σε ιδιώτες απορώ ποιος ιδιώτης θα ήθελε να πάρει το Α10. Tongue
Απάντηση
Σήμερα, το ένα από τα 4 (αυτό που βρίσκεται στο ελληνικό), όχι μόνο πήρε μπροστά αλλά έκανε και μια μικρή βόλτα μέσα στο αμαξοστάσιο μετά από χρόνια ακινησίας. Λογικά, ετοιμάζεται να συναντήσει τα αδέρφια του στο Πειραιά.
Απάντηση
Πόσο πεταμένα λεφτά αυτά τα λεωφορεία!
Απάντηση
Μερικές εβδομάδες πριν είχα διαβάσει αυτό το άρθρο:

https://www.athenstransport.com/2023/05/...kmisthosi/

Ε σήμερα μου φάνηκε πώς είδα το ΥΝΝ-9947 στην παραλιακή βαμμένο στα χρώματα της Sights of Athens! Μπορεί να το επιβεβαιώνει και κάποιος άλλος αυτό;
Απάντηση
Οτι έχουν βαφτεί έχουν βαφτεί (υπάρχουν φωτο τους στο fb σελίδα renti επιγραφες) Πιθανον το βρίσκω να ήταν ένα από αυτά.
Απάντηση
(21-08-2023, 06:34 PM)Giannis Έγραψε: Μερικές εβδομάδες πριν είχα διαβάσει αυτό το άρθρο:

https://www.athenstransport.com/2023/05/...kmisthosi/

Ε σήμερα μου φάνηκε πώς είδα το ΥΝΝ-9947 στην παραλιακή βαμμένο στα χρώματα της Sights of Athens! Μπορεί να το επιβεβαιώνει και κάποιος άλλος αυτό;
Τα έχει πάρει και τα 4..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)