Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.15 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis GNV
(17-08-2016, 05:53 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αν δεν πρόσεξα λάθος τον αριθμό παρμπρίζ, το #9001 είναι σήμερα στο Ε14 και το εντόπισα πριν ένα 20' περίπου στις αρχές της Κηφισίας, να ανεβαίνει προς ΟΑΚΑ.

Ευχαριστώ φίλε. Είχα πολύ καιρό να το πετύχω και στους δρόμους και στην τηλεματικη για αυτό ρωτησα
Απάντηση
Μετά τα χειρόφρενα και τα λεωφορεία που «φεύγουν» μόνα τους, πρόβλημα με τις πόρτες…

Εδώ και δυο μέρες παρουσιάζονται σοβαρότατα προβλήματα στην εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στις περιοχές όπου το έργο εκτελείται με λεωφορεία του αμαξοστασίου των Άνω Λιοσίων...


Και τις δυο μέρες οι πόρτες των λεωφορείων τύπου citelis iveco είτε δεν έκλειναν καθόλου, είτε (ακόμα χειρότερα) ενώ ήταν κλειστές, άνοιγαν ξαφνικά από μόνες τους ενώ το λεωφορεία ήταν εν κινήσει, προκαλώντας απότομη επιβράδυνση, με ότι κίνδυνο συνεπάγεται για το επιβατικό κοινό και οδική ασφάλεια συνολικά.

Το παραπάνω πρόβλημα εμφανίστηκε επί δυο μέρες σε περισσότερα από 70 λεωφορεία.

Το αποτέλεσμα ήταν οι λιγοστοί οδηγοί των οποίων τα οχήματα δεν αντιμετώπισαν τεχνικό πρόβλημα και εκτέλεσαν δρομολόγια, να γίνουν αποδέκτες της οργής των επιβατών, οι οποίοι περίμεναν ατέλειωτες ώρες στις στάσεις, σε θερμοκρασίες υπό του μηδέν. Για μια ακόμα φορά, οι οδηγοί έγιναν σάκος του μποξ για την αμέλεια και ανικανότητα τρίτων.

Όπως ενημερωθήκαμε το πρόβλημα με τις πόρτες των οχημάτων είναι κατασκευαστικό και «πυροδοτείται» με τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

Δεν είναι πρώτη φορά που τα οχήματα εισαγωγής και προμήθειας συμφερόντων Κοντέλλη παρουσιάζουν προβλήματα με την αξιοπιστία τους.

Η Διοίκηση της ΟΣΥ πρέπει να σταματήσει να τηρεί παθητική στάση απέναντι σε «παλιές αμαρτίες» με προμηθευτές και εργολάβους που «σκάνε» επί των ημερών της.

Οφείλει να προβεί σε όλους τους τεχνικούς ελέγχους και σε όλες τις παρεμβάσεις που απαιτούνται για την ασφάλεια των οδηγών και του επιβατικού κοινού αλλά και να κινηθεί νομικά ενάντια στην κατασκευάστρια εταιρία και τους τότε προμηθευτές της ΟΣΥ.

Τα λεωφορεία παραγγέλθηκαν για την Ελλάδα και όχι για κάποιο τροπικό νησί στο οποίο οι θερμοκρασίες δεν πέφτουν ποτέ κάτω από το μηδέν.

Η διοίκηση της ΟΣΥ οφείλει να τοποθετηθεί δημόσια και αποδώσει τις ευθύνες εκεί που ανήκουν, προστατεύοντας τους οδηγούς (που έχουν γίνει σάκος του μποξ εισπράττοντας την οργή των επιβατών για όλα τα κακώς κείμενα στην ΟΣΥ) και τους τεχνικούς (που επίσης είναι συχνά τα εξιλαστήρια θύματα).

ΠΗΓΗ: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ

Φαντάζομαι δηλαδή κάθε ποση ωρα θα περνούσαν οι γραμμές που έχει αναλάβει το αμαξοστασιο Άνω Λιοσίων. Πάντως χτες περίμενα το 619 απο 13:50 έως 14:55 για να πάω σπίτι μου και η τηλεματικη εμφανιζε μονο ενα όχημα, τώρα καταλαβα τον λόγο που καθυστέρησε τόσο. Ουτε θελω να σκεφτομαι σε κατι γραμμές όπως Α8 και Β12 τι θα γίνεται μέσα οταν έχουν αφήσει τις γραμμές με τα μισά τους οχήματα !!
Απάντηση
Εδώ και καιρό ακούω αρκετούς οδηγούς του ΑΜ ΛΙΟ να συζητάνε για τα CITELIS #9124 & #9188. Μερικοί από αυτούς λένε ότι είναι τα καλύτερα αμάξια, άλλοι λένε ότι είναι σκυλιά/εργαλεία και διαφορά αλλά. Τα συγκεκριμένα οχήματα έχουν και λίγο διαφορετική εμφάνιση από μπροστά, έχουν ένα παραπάνω αυτοκόλλητο κάτω από το μπροστινό παρμπρίζ. Αλλά δεν πιστεύω να είναι αυτός ο λόγος - το ένα παραπάνω αυτοκόλλητο - για τον οποίο τα λένε οι περισσότεροι οδηγοί εργαλείαTongue. Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά με τα συγκεκριμένα 2 οχήματα;; Μπορεί όντως να μην έχουν καμιά απολύτως διαφορά, αλλά οι πολλές συζητήσεις που έχω ακούσει για αυτά μου γέννησαν την απορία που σας έγραψα παραπάνω. Ευχαρίστω.
Απάντηση
(04-10-2017, 09:20 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Εδώ και καιρό ακούω αρκετούς οδηγούς του ΑΜ ΛΙΟ να συζητάνε για τα CITELIS #9124 & #9188. Μερικοί από αυτούς λένε ότι είναι τα καλύτερα αμάξια, άλλοι λένε ότι είναι σκυλιά/εργαλεία και διαφορά αλλά. Τα συγκεκριμένα οχήματα έχουν και λίγο διαφορετική εμφάνιση από μπροστά, έχουν ένα παραπάνω αυτοκόλλητο κάτω από το μπροστινό παρμπρίζ. Αλλά δεν πιστεύω να είναι αυτός ο λόγος - το ένα παραπάνω αυτοκόλλητο - για τον οποίο τα λένε οι περισσότεροι οδηγοί εργαλείαTongue. Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά με τα συγκεκριμένα 2 οχήματα;; Μπορεί όντως να μην έχουν καμιά απολύτως διαφορά, αλλά οι πολλές συζητήσεις που έχω ακούσει για αυτά μου γέννησαν την απορία που σας έγραψα παραπάνω. Ευχαρίστω.
Ξέρω ότι ο οδηγός που έχει μόνιμο το #9124 παλιότερα είχε το #9188! Αυτό δεν σημαίνει ότι τα οδηγάει μόνο αυτός ή ότι οδηγάει μόνο αυτά Tongue Πιθανόν πάντως να τα προσέχει λίγο παραπάνω... Τα υπόλοιπα μάλλον υπερβολές!

Πάντως αυτό όντως το άκουσες από οδηγούς ή στο facebook?

Μια και χρησιμοποιώ Citelis περισσότερο από κάθε άλλο τύπο δεν έχω ακούσει ποτέ οδηγό να λέει για κάποιο λεωφορείο συγκεκριμένα. Μια φορά θυμάμαι έναν που έλεγε γενικά ότι <<τα Mercedes είναι καλύτερα>> ROFL
Απάντηση
(04-10-2017, 11:28 PM)ecoj Έγραψε: Ξέρω ότι ο οδηγός που έχει μόνιμο το #9124 παλιότερα είχε το #9188! Αυτό δεν σημαίνει ότι τα οδηγάει μόνο αυτός ή ότι οδηγάει μόνο αυτά Tongue Πιθανόν πάντως να τα προσέχει λίγο παραπάνω... Τα υπόλοιπα μάλλον υπερβολές!
Πάντως αυτό όντως το άκουσες από οδηγούς ή στο facebook?
Μια και χρησιμοποιώ Citelis περισσότερο από κάθε άλλο τύπο δεν έχω ακούσει ποτέ οδηγό να λέει για κάποιο λεωφορείο συγκεκριμένα. Μια φορά θυμάμαι έναν που έλεγε γενικά ότι <<τα Mercedes είναι καλύτερα>> ROFL
Α εντάξει σε ευχαριστώ κάτι κατάλαβα! Και όχι το άκουσα όντως από κάποιος οδηγούς του ΑΜ ΛΙΟ δεν το διάβασα στο facebook γιατί - ακόμα - δεν έχω καν facebookTongue
Απάντηση
(04-10-2017, 09:20 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Εδώ και καιρό ακούω αρκετούς οδηγούς του ΑΜ ΛΙΟ να συζητάνε για τα CITELIS #9124 & #9188. Μερικοί από αυτούς λένε ότι είναι τα καλύτερα αμάξια, άλλοι λένε ότι είναι σκυλιά/εργαλεία και διαφορά αλλά. Τα συγκεκριμένα οχήματα έχουν και λίγο διαφορετική εμφάνιση από μπροστά, έχουν ένα παραπάνω αυτοκόλλητο κάτω από το μπροστινό παρμπρίζ. Αλλά δεν πιστεύω να είναι αυτός ο λόγος - το ένα παραπάνω αυτοκόλλητο - για τον οποίο τα λένε οι περισσότεροι οδηγοί εργαλείαTongue. Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά με τα συγκεκριμένα 2 οχήματα;; Μπορεί όντως να μην έχουν καμιά απολύτως διαφορά, αλλά οι πολλές συζητήσεις που έχω ακούσει για αυτά μου γέννησαν την απορία που σας έγραψα παραπάνω. Ευχαρίστω.

Μου αρέσει που το άκουσες και ήθελες να το αναφέρεις! Πρόκειται για έναν πολύ καλό μου φίλο ο οποίος μαζί με τον θείο του (που είναι οδηγός αυτών των citelis), τον βοηθάει πάντα και έχει μανία σε αυτά τα citelis να μην έχουν την παραμικρή γρατζουνιά και να το φτιάχνει αμέσως Big Grin! Όλες αυτές τις έξτρα μπουρμπουλήθρες που βλέπεις, είναι από τον φίλο μου που βεβαίως και φαίνονται διαφορετικά μπροστά. Έχει βάλει και τις αγαπημένες του αριθμήσεις στο κάθε ένα, μπροστά εσωτερικά! Και από επισκευές είναι όντως από τα καλύτερα citelis! Τώρα τελευταία, πρόκειται να έχουν μόνιμα το #9188 καθώς το #9124, αρχίζει και τα χάνει πολύ όπως μου λένε. Εχθές που τους επισκέφτηκα στο Α/Β11, είχαν το #9188 και ήταν ότι καλύτερο! Θεωρώ από τα λίγα citelis που δεν ανάβει κανένα λαμπάκι μπροστά.
Απάντηση
(05-10-2017, 08:28 AM)tomasxouliaras Έγραψε: Μου αρέσει που το άκουσες και ήθελες να το αναφέρεις! Πρόκειται για έναν πολύ καλό μου φίλο ο οποίος μαζί με τον θείο του (που είναι οδηγός αυτών των citelis), τον βοηθάει πάντα και έχει μανία σε αυτά τα citelis να μην έχουν την παραμικρή γρατζουνιά και να το φτιάχνει αμέσως Big Grin! Όλες αυτές τις έξτρα μπουρμπουλήθρες που βλέπεις, είναι από τον φίλο μου που βεβαίως και φαίνονται διαφορετικά μπροστά. Έχει βάλει και τις αγαπημένες του αριθμήσεις στο κάθε ένα, μπροστά εσωτερικά! Και από επισκευές είναι όντως από τα καλύτερα citelis! Τώρα τελευταία, πρόκειται να έχουν μόνιμα το #9188 καθώς το #9124, αρχίζει και τα χάνει πολύ όπως μου λένε. Εχθές που τους επισκέφτηκα στο Α/Β11, είχαν το #9188 και ήταν ότι καλύτερο! Θεωρώ από τα λίγα citelis που δεν ανάβει κανένα λαμπάκι μπροστά.
Πολύ ενδιαφέρον πληροφορίες. Και εγώ είχα ξεχωρίσει αυτά τα 2 CITELIS από τα υπόλοιπα. Όλα αυτά που έχουν τα έχω παρατηρήσει αρκετές φορές που έχω μπει μέσα, αλλά δεν μου πέρασε από το μυαλό κατι τέτοιο! Φανταζόμουν ότι θα ήταν τυχαία όλα αυτά τα "extra αξεσουάρ" Big Grin που έχουν. Αλλά όπως ξαναέγραψα πιο πάνω μετά από κάτι συζητήσεις που άκουσα μεταξύ οδηγών σχεδόν σιγουρεύτηκα οτι κάτι συμβαίνει με αυτά τα 2 αμάξια. Έγραψα την απορία μου εδώ και να που έμαθα και κάτι που δεν ξέρω. Τα συγχαρητήριά μου στον φίλο σου και τον θείο τουTongue
Απάντηση
Ψάχνοντας για κάτι άλλο έπεσα κατά τύχη σε αυτή την φωτογραφία στο wikimedia commons:

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:...07%29.jpeg

Εδώ βλέπουμε μια φωτογραφία του εργοστασίου της Iveco στο Annonay της Γαλλίας, τραβηγμένη στις 30/7/2010. Ο Floraliën Gent που τράβηξε την φωτογραφία αναφέρει ότι σε αυτή φαίνονται μερικά Citelis της παριζιάνικης RATP. Ωστόσο αν προσέξετε καλύτερα φαίνονται και αρκετά τρίπορτα άσπρα-πράσινα Citelis 12 με κινητήρα CNG και σε μερικά από αυτά, κυρίως στο δεξί μέρος της φωτογραφίας, διακρίνονται μπουρμπουλήθρες. Επομένως, απ' ότι φαίνεται, έχουμε μια φωτογραφία με κάμποσα (~15-20 αν μετρήσουμε και αυτά που είναι στο χαμηλότερο επίπεδο της αυλής του εργοστασίου και έχουν μπουρμπουλήθρες) αθηναϊκά Citelis στο εργοστάσιο της Iveco στο Annonay.
Απάντηση
(21-01-2023, 12:21 PM)Giannis Έγραψε: Ψάχνοντας για κάτι άλλο έπεσα κατά τύχη σε αυτή την φωτογραφία στο wikimedia commons:

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:...07%29.jpeg

Εδώ βλέπουμε μια φωτογραφία του εργοστασίου της Iveco στο Annonay της Γαλλίας, τραβηγμένη στις 30/7/2010. Ο Floraliën Gent που τράβηξε την φωτογραφία αναφέρει ότι σε αυτή φαίνονται μερικά Citelis της παριζιάνικης RATP. Ωστόσο αν προσέξετε καλύτερα φαίνονται και αρκετά τρίπορτα άσπρα-πράσινα Citelis 12 με κινητήρα CNG και σε μερικά από αυτά, κυρίως στο δεξί μέρος της φωτογραφίας, διακρίνονται μπουρμπουλήθρες. Επομένως, απ' ότι φαίνεται, έχουμε μια φωτογραφία με κάμποσα (~15-20 αν μετρήσουμε και αυτά που είναι στο χαμηλότερο επίπεδο της αυλής του εργοστασίου και έχουν μπουρμπουλήθρες) αθηναϊκά Citelis στο εργοστάσιο της Iveco στο Annonay.
Μάλλον θα βρίσκονταν εκεί πριν μεταφερθούν Ελλάδα. 

Σήμερα στο όχημα 9060 στη γραμμή 720 το καπάκι πάνω , στη πίσω πόρτα , είχε ξεκολλήσει και κρεμόταν. Και μία θέση είχε ξεκολλήσει και τρεμόπαιζε. Γίνεται καλή συντήρηση σε αυτά τα οχήματα? Γιατί και ο κινητήρας ακουγόταν κάπως παράξενα σαν να ζοριζόταν
Απάντηση
(22-01-2023, 12:17 AM)kostas720 Έγραψε: Μάλλον θα βρίσκονταν εκεί πριν μεταφερθούν Ελλάδα.

Ναι αφού εκεί κατασκευάστηκαν!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)