Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.15 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis GNV
#1
[Εικόνα: normal_DSC0909x.JPG]

Η αποκαλυψη του... του ... του.. λεωφορειου τελος παντων, για να μην το χαρακτηρισω διαφορετικα.Dodgy

Ξερω οτι οι περισσοτεροι απο εσας εχετε την φωτο, αλλα σεκφτειτε μονο ποσοι απο εσας εχετε την φωτο κατοπιν αδειας. Και ποιος ηταν ο εγκληματιας που σας την εστειλε χωρις να ρωτησει κανεναν.
Απάντηση
#2
(07-07-2010, 04:29 PM)Cmaniac Έγραψε: Η αποκαλυψη του... του ... του.. λεωφορειου τελος παντων, για να μην το χαρακτηρισω διαφορετικα.Dodgy

Ξερω οτι οι περισσοτεροι απο εσας εχετε την φωτο, αλλα σεκφτειτε μονο ποσοι απο εσας εχετε την φωτο κατοπιν αδειας. Και ποιος ηταν ο εγκληματιας που σας την εστειλε χωρις να ρωτησει κανεναν.

Τι είναι αυτό ;; Angry Σαν Lego είναι DodgyDodgy Από μέσα τί διάταξη έχει; Πάλι αυτό το χάλι με τις τετράδες, ή μήπως σκέφτηκαν να το παραγγείλουν με χώρους ορθίων;;
Απάντηση
#3
(07-07-2010, 04:39 PM)Citaro Έγραψε: Τι είναι αυτό ;; Angry Σαν Lego είναι DodgyDodgy
Νομίζω συμφωνουμε Tongue

(07-07-2010, 04:39 PM)Citaro Έγραψε: Από μέσα τί διάταξη έχει; Πάλι αυτό το χάλι με τις τετράδες, ή μήπως σκέφτηκαν να το παραγγείλουν με χώρους ορθίων;;

Δυστυχως ειναι εκπληξη, δεν το εχω δει απο κοντα ακομα, ουτε καποιος απ τον κυκλο μου το κυνηγησε..

Τετοιο που ειναι, μου κοπηκε η ορεξη..
Απάντηση
#4
Αν και γενικα δεν πολυσυμπαθω τα Irisbus, πιστευω πως ο χρωματισμος με τις μπουρμπουληθρες του παει! Ελπιζω ομως με το που ερθουν, να πανε σε ενα Α/Σ που θα το εχει πραγματικα αναγκη και ΟΧΙ στην Ανθουσα... (που μαλλον Ανθουσα θα πανε... Angry )

(07-07-2010, 04:29 PM)Cmaniac Έγραψε: Ξερω οτι οι περισσοτεροι απο εσας εχετε την φωτο, αλλα σεκφτειτε μονο ποσοι απο εσας εχετε την φωτο κατοπιν αδειας. Και ποιος ηταν ο εγκληματιας που σας την εστειλε χωρις να ρωτησει κανεναν.

Αν την φωτο την εχουμε αυστηρα για προσωπικη χρηση (κατοπιν αδειας βεβαια) πιστευω πως δεν υπαρχει προβλημα. Εγκλημα θα ηταν αν ανεβαζαμε την συγκεκριμενη φωτογραφια καπου αλλου και την ''βαφτιζαμε'' δικια μας. Smile
Απάντηση
#5
(07-07-2010, 05:47 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Αν και γενικα δεν πολυσυμπαθω τα Irisbus, πιστευω πως ο χρωματισμος με τις μπουρμπουληθρες του παει!
Εξακολουθω να πιστευω οτι ειναι μια αηδια.

(07-07-2010, 05:47 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Αν την φωτο την εχουμε αυστηρα για προσωπικη χρηση (κατοπιν αδειας βεβαια) πιστευω πως δεν υπαρχει προβλημα. Εγκλημα θα ηταν αν ανεβαζαμε την συγκεκριμενη φωτογραφια καπου αλλου και την ''βαφτιζαμε'' δικια μας. Smile
Η προσωπικη χρηση δεν περιλαμβανει ομως την αποστολη της φωτογραφιας στο μισο ιντερνετ..
Απάντηση
#6
Ημουν απο τους πρωτους που ειχαν τη φωτο απο τον ιδιο τον φωτογραφο αλλα δεν την διεδωσα πουθενα. Οποιος θελει να το δει να περασει μια βολτα απο τον Κοντελη στην Π.Ραλλη ή αν ειναι ποιο τυχερος θα το πετυχει σε καμια βολτα.
Μανιακε να ρωτησω ειναι λιγο οφ τοπικ, αν ανεβαζω απο εδω και περα φωτογραφιες θα εχει το ωραιο υδατρογραφημα του λεωφορεια.γρ?? οπως στη φωτο???
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#7
Εμφανισιακά ούτε εμένα μου πολυάρεσανConfused

Ξέρει κανείς πότε θα τα δούμε να κυκλοφορούν και σε ποιό αμαξοστάσιο θα πάνε; Κάπου είχα ακούσει ότι θα πάνε Λιόσια και τα Renault θα πάνε όλα στην Ανθούσα.
Απάντηση
#8
(07-07-2010, 11:14 PM)Giannis Έγραψε: Εμφανισιακά ούτε εμένα μου πολυάρεσανConfused

Ξέρει κανείς πότε θα τα δούμε να κυκλοφορούν και σε ποιό αμαξοστάσιο θα πάνε; Κάπου είχα ακούσει ότι θα πάνε Λιόσια και τα Renault θα πάνε όλα στην Ανθούσα.

Αυτά είναι. Πάλι Λιόσια και Ανθούσα γιατί δεν έχουμε καταφέρει να κάνουμε σταθμό ανεφοδιασμού πχ στο Ελληνικό. Να τα πάμε εκεί να τα διαλύσουμε στα τοπικά Μενιδίου, στις Πετρούπολες στα Καματερά κλπ. Angry
Ακριβώς εκεί δηλ. που υπάρχει ανάγκη . . . Δηλ. το Ελληνικό, μόλις φύγουν και τα Ν1, με τι θα μείνει;;;
Το σενάριο πάντως με δεδομένο και το ΔΝΤ λέει ότι άλλη παραγγελία λεωφορείων προς το παρόν δεν έχει. Τα ΕΛΒΟ είναι κατασκευής 1999, άρα πάνε μέχρι 2014 τουλάχιστον, έστω και σκόρπια. Το ίδιο και τα Volvo. Οι παλιές γκαζιέρες δεν ξέρω πόσο ψωμί έχουν μηχανικά, εμφανισιακά πάντως βαστάνε. Τα υπόλοιπα είναι κατασκευής 2004 και μετά (Iris, Solaris), οπότε δεν το συζητάμε. Έπειτα, με την προσθήκη των Citelis και αφού κοπούν όλα τα παλιά (DAF, N1), θα έχουμε ~ 1900 οχήματα. Υπεραρκετά, καθώς η τελευταία δρομολόγηση έγινε με 1450 και με πορεία . . . φθίνουσα, λόγω συγχωνεύσεων γραμμών κλπ.
Ώρα λοιπόν να δούμε πώς θα καλυφθεί από 12μετρα το Ελληνικό και το Μπραχάμι . . .
Απάντηση
#9
Ειχε προκυρηχθει ενα εργο για σταθμο ανεφοδιασμου σε αμαξοστασιο του κεντρου, κατα πασα πιθανοτητα του Πειραια και αν δεν με απατα η μνημη μου. Θα δουμε γκαζιερες στον Πειραια? Ιδωμεν..
Απάντηση
#10
(08-07-2010, 12:36 AM)Cmaniac Έγραψε: Ειχε προκυρηχθει ενα εργο για σταθμο ανεφοδιασμου σε αμαξοστασιο του κεντρου, κατα πασα πιθανοτητα του Πειραια και αν δεν με απατα η μνημη μου. Θα δουμε γκαζιερες στον Πειραια? Ιδωμεν..

Αν θυμαμαι καλα το εγραφαν στον λειτουργικο απολογισμο της ΕΘΕΛ του 2008 και το ειχαμε συζητησει μαλιστα στο παλιο φορουμ! Πιο συγκεκριμενα, ο απολογισμος ελεγε πως θα γινοταν διαγωνισμος για την κατασκευη κεντρου ανεφοδιασμου φυσικου αεριου στο Α/Σ Πειραια. Και τοτε ειχα εκφρασει την σκεψη μου πως εαν γινοταν αυτο, τοτε τα Irisbus S του Πειραια θα μοιραζονταν σε Ελληνικο και Μπραχαμι, και τα νεα CNG θα πηγαιναν Πειραια.

Αλλα ετσι οπως το πανε, ή θα πανε τελικα Ανθουσα (οπου θα κυκλοφορουν αδεια στις γραμμες των ΒΠ) ή στα Λιοσια (οπου θα τα πετροβολουν καθημερινα οι αθιγγανοι) και για μια αλλη φορα, τα Α/Σ που εχουν πραγματικα αναγκη απο νεα λεωφορεια θα μεινουν ''εκτος''... Dodgy
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)