Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 2.78 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΤΑ ΝΕΑ] Το τρένο κερδίζει στη μάχη των Τεμπών
#1
[Εικόνα: Image.ashx?c=13477631&r=0&p=0&t=0&q=100&...=232&h=250]Νικητής στη. μάχη των Τεμπών βγαίνει το τρένο. Μετά τις κατολισθήσεις, οι επιβάτες εγκαταλείπουν τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ για τα ταξίδια από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη που διαρκούν πλέον οκτώ ώρες, ενώ με το τρένο η διαδρομή καλύπτεται σε 4 ώρες χωρίς σημαντική διαφορά στο κόστος των εισιτηρίων.

Μπροστά στη ζημιά που έχουν ήδη υποστεί, οι διοικήσεις των ΚΤΕΛ Αττικής και Θεσσαλονίκης μειώνουν από αύριο, Σάββατο, στο μισό τις τιμές των εισιτηρίων, προκειμένου να προσελκύσουν όσο γίνεται περισσότερους επιβάτες. Συγκεκριμένα, οι νέες τιμές των εισιτηρίων θα αρχίζουν από 19,5 ευρώ, αντί των 38 ευρώ που πλήρωναν μέχρι τώρα οι επιβάτες για τη διαδρομή Αθήνα- Θεσσαλονίκη. Με τον τρόπο αυτό τα εισιτήρια των λεωφορείων προσεγγίζουν αυτά των τρένων που αρχίζουν από τα 15 ευρώ και φθάνουν ώς τα 63 ευρώ για την πρώτη θέση.

Η ζημιά των λεωφορείων μετά τις πρόσφατες κατολισθήσεις στην κοιλάδα των Τεμπών, σύμφωνα με τους εκπροσώπους των ΚΤΕΛ, είναι ήδη πολύ μεγάλη. Οι πωλήσεις εισιτηρίων στο δρομολόγιο ΑθήναΘεσσαλονίκη έχουν μειωθεί άνω του 50%, καθώς λόγω των παρακάμψεων έχει αυξηθεί σημαντικά η διάρκεια του ταξιδιού στα περισσότερα δρομολόγια.

Ενδεικτικό της δύσκολης κατάστασης στην οποία έχουν περιέλθει οι ιδιοκτήτες των υπεραστικών λεωφορείων, είναι ότι το ΚΤΕΛ Νομού Ημαθίας προχώρησε από την περασμένη Τρίτη (και μέχρι νεωτέρας) στην αναστολή των βραδινών δρομολογίων που συνδέουν τη Βέροια με την Αθήνα, ενώ το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τελευταίο διάστημα πτώση τζίρου της τάξεως του 80%.

Αντίθετα, αύξηση της επιβατικής κίνησης παρατηρείται στον ΟΣΕ και κυρίως στα δρομολόγια των γρήγορων τρένων τα οποία καλύπτουν τη διαδρομή Αθήνα- Θεσσαλονίκη σε 4 με 5 ώρες. Επίσης, ιδιαίτερα αυξημένη είναι και η επιβατική κίνηση στις αεροπορικές εταιρείες.

Το κόστος μεταφορών
Πάντως, το κλείσιμο της βασικής εθνικής αρτηρίας που συνδέει τη Νότια με τη Βόρεια Ελλάδα, εδώ και περίπου έναν μήνα, λόγω των κατολισθήσεων, έχει αυξήσει σημαντικά και το κόστος των μεταφορών, ενώ δυσχεραίνει ιδιαίτερα τις εισαγωγές και εξαγωγές οπωροκηπευτικών προϊόντων από και προς τις γειτονικές βαλκανικές χώρες. Και αυτό επειδή η διέλευση των φορτηγών διεξάγεται πλέον από παρακαμπτηρίους οδικούς άξονες, γεγονός που επιμηκύνει τη διαδρομή Αθήνα- Θεσσαλονίκη κατά περίπου 340 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με τους μεταφορείς, ο χρόνος των δρομολογίων έχει αυξηθεί κατά 3 ώρες, ενώ απαιτούνται επιπλέον 150 λίτρα καυσίμου ανά κατεύθυνση.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΕ 50% ΕΚΠΤΩΣΗ
Μετά τη μείωση της επιβατικής κίνησης τα ΚΤΕΛ αποφάσισαν τη μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 50%


Κυλιόμενοι αυτοκινητόδρομοι για λεωφορεία και φορτηγά


ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ των λεγόμενων κυλιόμενων αυτοκινητοδρόμων, που θα τοποθετηθούν στην παλιά κλειστή σιδηροδρομική γραμμή της διαδρομής από τον Ευαγγελισμό μέχρι τη Ραψάνη παρακάμπτοντας το τμήμα των Τεμπών, ώστε να διευκολυνθεί η διακίνηση προϊόντων και εμπορευμάτων από και προς τη Βόρεια Ελλάδα, ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Αντώνη Σκυλλάκου, ο κ. Δ. Ρέππας έκανε γνωστό πως ήδη εκπρόσωποι του υπουργείου, της ΤΡΕΝΟΣΕ και ΕΔΙΣΥ άρχισαν επισκέψεις σε άλλες χώρες της Ευρώπης προκειμένου να δουν από κοντά τα οχήματα- πλατφόρμες, τα οποία αποτελούν αυτούς τους κυλιόμενους αυτοκινητοδρόμους για τη μεταφορά δεκάδων φορτηγών και λεωφορείων ανά δρομολόγιο.


Αυξάνονται τα διόδια προς Πάτρα


ΚΑΤΑ 3,5% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και κατά 5,2% για τις μοτοσυκλέτες αυξάνονται από τα μεσάνυχτα της ερχόμενης Δευτέρας 18 Ιανουαρίου οι τιμές στους σταθμούς διοδίων κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα- Κόρινθος- ΠάτραΠύργος- Τσακώνα.

Όπως έγινε χθες γνωστό από την εταιρεία Ολυμπία Οδός, οι τιμές για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα από 2,80 ευρώ αυξάνονται σε 2,90 ευρώ, ενώ για τις μοτοσυκλέτες από 1,90 ευρώ αυξάνονται σε 2 ευρώ. Σήμερα για να ταξιδέψει κανείς από την Αθήνα στην Πάτρα με το Ι.Χ. αυτοκίνητό του θα πληρώσει στην Ελευσίνα και το Ζευγολατιό από 2,90 ευρώ (σύνολο 5,8 ευρώ).

Το ίδιο ποσό θα πληρώσει και στην επιστροφή, καταβάλλοντος από 2,90 ευρώ στους σταθμούς διοδίων στο Ρίο και στον Ισθμό της Κορίνθου.


Από δύο μπλόκα αγροτών σε Βοιωτία και Φθιώτιδα


ΣΕ ΚΟΜΒΙΚΑ σημεία κατά μήκος των εθνικών οδών συγκεντρώνονται από σήμερα αγρότες με τα τρακτέρ τους από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία. Ανάλογα με τη συμμετοχή θα αποφασισθεί η συνέχεια και ο τρόπος των κινητοποιήσεων, αφού ήδη αγρότες της Θεσσαλίας έχουν εκφράσει αντιρρήσεις για το αν πρέπει να αποκλεισθεί η κυκλοφορία με δεδομένο το πρόβλημα που υπάρχει ήδη στα Τέμπη από τις κατολισθήσεις.

Όμως, δύο μπλόκα στο δίκτυο της Βοιωτίας (στο Κάστρο και τα διόδια των Θηβών) και άλλα δύο στο εθνικό οδικό δίκτυο στη Φθιώτιδα (στην Αλαμάνα και τον «παλιό Λεβέντη») αναμένεται να στηθούν από το μεσημέρι σήμερα, ενώ οι αγρότες των συγκεκριμένων περιοχών εξέφραζαν αισιοδοξία ότι η συμμετοχή θα είναι μεγάλη. Στη Θεσσαλία οι αγρότες αναμένεται να αρχίσουν να παρατάσσουν τρακτέρ στους δρόμους από την ερχόμενη Δευτέρα και έως την Τετάρτη.

Όμως, τις μηχανές των τρακτέρ «ζεσταίνουν» οι αγρότες του Νομού Σερρών, οι οποίοι παρέταξαν από χθες αγροτικά μηχανήματα σε δύο κομβικά σημεία και αποφάσισαν να προχωρήσουν σε δυναμικές κινητοποιήσεις από την ερχόμενη Δευτέρα.

Στις Σέρρες

Αγρότες παρέταξαν χθες το μεσημέρι 50 τρακτέρ στον κόμβο του Στρυμονικού της Εθνικής Οδού Σερρών- Θεσσαλονίκης, χωρίς όμως να διακόψουν την κυκλοφορία των οχημάτων, ενώ με απόφαση της συντονιστικής επιτροπής τα τρακτέρ θα βγουν σήμερα και στον κόμβο Κερδυλίων στην Εθνική Οδό Σερρών- Καβάλας.

Οι αγρότες μεταξύ άλλων διεκδικούν εγγυημένες τιμές για τα προϊόντα τους, μείωση του κόστους παραγωγής και πάγωμα των χρεών, ενώ διαμαρτύρονται για το γεγονός ότι το υπόλοιπο των επιδοτήσεων θα καταβληθεί στο τέλος Μαρτίου.
Απάντηση
#2
Και το κτελ Κομοτηνης εχει παθει παρα πολυ μεγαλη ζημια στα εσοδα απο το δρομολογιο της Αθηνας οπως και αλλα κτελ.Τωρα ερχονται και οι αγροτες να μας διαλυσουν εντελως και στο δρομολογιο της Θεσσαλονικης.Μηπως πρεπει να κανει η κυβερνηση και για τα κτελ μας κατι?
Απάντηση
#3
(16-01-2010, 11:03 AM)sam Έγραψε: Και το κτελ Κομοτηνης εχει παθει παρα πολυ μεγαλη ζημια στα εσοδα απο το δρομολογιο της Αθηνας οπως και αλλα κτελ.Τωρα ερχονται και οι αγροτες να μας διαλυσουν εντελως και στο δρομολογιο της Θεσσαλονικης.Μηπως πρεπει να κανει η κυβερνηση και για τα κτελ μας κατι?
Θα βγω off topic: Αληθεια SAM δεν γινεται να κινηθει το Κτελ ή γενικα το συνολο των Κτελ που πλητονται εναντιον των αγροτων? Για διαφυγοντα κερδη και παρακωλυση συγκοινωνιων? Μεγαλοαγροτες με τρακτερ που δεν εχουν τι να κανουν χειμωνιατικα και περιμενουν μπας και αρπαξουν κατι παραπανω!
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#4
Τα κτελ Θεσσαλονικης και Ατικης κανουν ασφαλιστικα μετρα ακουσα.Οποτε πιστευω πως κατι καλο θα βγει.
Απάντηση
#5
Γι'αυτο αν ενωθουν τα αμεσα εμπλεκομενα Κτελ που ζημιονονται θα ειναι υπερ σας! Πως εγινε με τους λιμενεργατες ενα πραγμα που ενωθηκαν οι εμποροι και βγηκε παρανομη η απεργια τους! Ενα τετοιο να χουν να θυμουνται οι αγροτες, γιατι μην ξεχναμε πως θελουν να αρπαξουν το κατιτις τους,οποτε δεν θα θελουν να ακουσουν με τιποτα οτι θα αποζημιωσουν κιολας! Να 'χουμε τα περσυνα παρατραγουδα που εγινε μπαχαλο ολοκληρη η χωρα εξαιτιας μερικων μεγαλοαγροτων!
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#6
Το κακο ειναι οτι δεν μπορουμε να βγουμε και εμεις στους δρομους.Αν μπορουσαμε τα πραγματα θα ηταν πολυ δαιφορετικα.Πιστευω πως οι αγροτες δεν θα ξαναβγαινανε ποτε.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)