Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Deutsche Bahn - S-Bahn
#5
Πού το ξέθαψες ρε Νίκο αυτό το θέμα; Τρία χρόνια μετά;

Για τα προβλήματα που είχαν οι συρμοί πρέπει να ερευνήσω τα αρχεία μου για να σου δώσω έγκυρη πληροφόρηση. Το domino effect την εποχή εκείνη όμως συνεχίστηκε στα λεωφορεία - οπότε και από αυτό το σημείο άρχισα να το παρακολουθώ - και συνέπεσε με μια πολύ δύσκολη περίοδο για την BVG. Αρχικά ελλείψει planB τα διόροφα Α39 της BVG ανέλαβαν τα rail replacements. Στην παραγγελία των διόροφων Neoplan που προορίζονταν για το Dubai βρέθηκαν προβλήματα στους μπροστινούς άξονες και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ανάκληση του συνόλου σχεδόν των Α39 του Βερολίνου (τελικά χωρίς να είναι τόσο σοβαρά τα πράγματα όπως αποδείχτηκε). Αρκεί να σκεφτείς ότι αυτά τα λεωφορεία είναι η ραχοκοκκαλιά της BVG στις οδικές μεταφορές. Ήδη από καιρό είχαν αποσυρθεί τα SD202 ενώ τον Φεβρουάριο του 2009 αποσύρθηκαν και τα Α14 συνεπώς ήταν ο μοναδικός τύπος διόροφων που είχε απομείνει στο στόλο. Λες και δεν έφτανε αυτό (στα αμαξοστάσια οι τεχνικοί έκαναν υπεράνθρωπες προσπάθειες να βγάλουν το ταχύτερο δυνατό όσα περισσότερα Α39 γινόταν) ξεσπάει - τι πρωτότυπο - για έβδομη φορά φωτιά σε Citaro της εταιρίας και αποσύρονται όλα στα αμαξοστάσια για επιθεώρηση εν μέσω δημοσιευμάτων του τοπικού τύπου για λεωφορεία-κρεματόρια και άλλα γλαφυρά. Με τον μισό στόλο της BVG εκτός δύναμης ξεκινά ένα πρόγραμμα ναύλωσης όποιου λεωφορείου ήταν διαθέσιμο εκείνη την εποχή. Συγκεντρώθηκε ένας αριθμός (κάπου στα 35) από SD202 τα οποία όμως έκαναν πλέον ξεναγήσεις και δεν υπήρχαν ούτε ακυρωτικά, ούτε τηλεματική ενώ σε πολλές περιπτώσεις ούτε προμετωπίδες δρομολογίων (χώρια που όσα είχαν ανέγραφαν τους προορισμούς του operator τους).
Η σταδιακή αποκατάσταση των συρμών και των λεωφορείων επανέφερε τους φυσιολογικούς ρυθμούς στις συγκοινωνίες του Βερολίνου, αλλά ο χειμώνας του 2010 ήταν πραγματικός εφιάλτης τόσο για τους ανθρώπους των συγκοινωνιών της πόλης όσο και για τους κατοίκους.

Τα open days είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα σε όλη την Ευρώπη - πλην Ελλάδας - και μάλιστα συγκεντρώνουν πλήθος κόσμου. Εδώ βέβαια, καλύτερα να μην το συζητάμε (φαντάζεται κανείς ας πούμε το P. Rallis Depot Open Day με πικνικ ανάμεσα σε κανιβαλισμένα B7LAWink. Αλλά μιας και "ψάχνεσαι" για Βερολίνο, τι έχεις να κάνεις 7/8 Σεπτεμβρίου;

http://www.traditionsbus.de/

(πιθανότατα να είμαι εκεί, αν δεν πάμε τελικά με το Β58 στο Showbus)
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Deutsche Bahn - S-Bahn - από Cmaniac - 22-12-2009, 12:12 PM
RE: Deutsche Bahn - S-Bahn - από Dante - 29-12-2009, 01:52 AM
RE: Deutsche Bahn - S-Bahn - από garvanitis - 04-01-2010, 12:08 AM
RE: Deutsche Bahn - S-Bahn - από aquasonic - 23-08-2013, 10:31 AM
RE: Deutsche Bahn - S-Bahn - από garvanitis - 23-08-2013, 06:14 PM
RE: Deutsche Bahn - S-Bahn - από aquasonic - 19-09-2013, 12:33 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)