Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική
#5
(23-07-2019, 05:10 PM)Larioupol Έγραψε: 21: Διατήρηση και αυτού ως κορμό, ίσως (αν είναι δυνατόν να κινείται στους δρόμους του Κερατσινίου) να ξεκινάει από το Δημαρχείο Κερατσινίου, καταργωντας έτσι το 820. Εναλλακτικά, να αποκτήσει αφετηρία στον Άγιο Νικόλαο Νίκαιας (εκεί που βρίσκεται ο σταθμός), και να εκτελεί την διαδρομή Στ. Νίκαιας - Ομόνοια (μέσω Πέτρου Ράλλη).

820: Αν δεν είναι δυνατή η ενσωμάτωση στη γραμμή 21, τότε Τοπικό έως Σταθμό Νίκαιας:

Νέα Ονομασια: 820: Δημαρχείο Κερατσινίου - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

824: Διατήρηση ως έχει (χάνει στην ονομασία το Α μιας και τροποποιείται η 825)

825: Ίδια διαδρομή ως τη Λεωφόρο Σαλαμινος, από εκεί Τοπικοποίηση στον σταθμο Νίκαιας:

Από Λεωφόρο Σαλαμίνος, Πέτρου Ράλλη, δεξιά Ατταλειας, δεξιά Ηλιουπολεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ), δεξιά Κύπρου, αριστερά Λαοδικειας, Ήρας, Πέτρου Ράλλη, συνέχεια κανονικά:

Νέα Ονομασια: 825: Νεάπολη - Άγιος Αντώνιος - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

826: Προς το παρόν, διατήρηση ως έχει, μιας και δεν υπάρχει χώρος αφετηρίας ούτε στον σταθμό Νίκαιας, ούτε στον Άγιο Μηνά

Για το 21 δεν θα πρότεινα την επέκταση ως το δημαρχείο Κερατσινίου, γιατί αυτή η αλλαγή θα επέκτεινε κατά πολύ το χρόνο δρομολογίου(10'-20') και άρα θα υπήρχαν επιπτώσεις στη συχνότητα, με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερα οχήματα.

Αντίθετα, θα συνιστούσα την τροποποίηση του 820 έτσι ώστε να έχει αφετηρία το πρώην δημαρχείο Δραπετσώνας και τέρμα τον Στ. Νίκαια, με διαδρομή ως εξής:
 820: Δραπετσώνα - Κερατσίνι - Στ. Νίκαια(ΚΥΚΛΙΚΗ)
  Προς Νίκαια: Από Αγωνιστών Πολυτεχνείου, Ρήγα Φεραίου, Αγίου Παντελεήμονος, Εθ. Αντιστάσεως, 
Αριστοτέλους, 25ης Μαρτίου, Μιχαληνού, Γρ. Λαμπράκη, Εθ. Αντιστάσεως, 25ης Μαρτίου, συνέχεια Κωνσταντινουπόλεως, Λ. Σαλαμίνος, συνέχεια Π. Ράλλη, Γέμελου, Δημ. Καρακουλουξή
  Προς Δραπετσώνα: Από Δημ. Καρακουλουξή, Γερβάσιου Γρεβενών, Λαοδικείας, Ήρας, Π. Ράλλη, συνέχεια Λ. Σαλαμίνος, Κωνσταντινουπόλεως, Καραολή και Δημητρίου, Ελ. Βενιζέλου, Πλάτωνος, 25ης Μαρτίου, Εθ. Αντιστάσεως, Αγίου Παντελεήμονος, Ρήγα Φεραίου, Αγ. Φανουρίου, Καραϊσκάκη, Αγωνιστών Πολυτεχνείου(Αφετηρία/Τέρμα)

Το νέο 820(διάρκεια διαδρομής 35'-45'), εκτός από τη σύνδεση του σταθμού της Νίκαιας με το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα, θα βοηθήσει στην καλύτερη σύνδεση του Κερατσινίου με τη Δραπετσώνα, η οποία εξυπηρετείται μόνο από τη δημοτική συγκοινωνία με ελάχιστα δρομολόγια.

Όσον αφορά τα 824, 825 και 826, θεωρώ ότι πρέπει να μείνουν ως έχουν, διότι εξυπηρετούν σχεδόν μόνα τους το κομμάτι Κερατσίνι - Πειραιάς. Όταν ολοκληρωθεί και το υπόλοιπο κομμάτι του μετρό, ίσως μια τέτοια αλλαγή να ωφελούσε περισσότερο.

Α, για το 826 υπάρχει χώρος για αφετηρία στον Αγ. Μηνά, και μάλιστα πρόκειται για μια αλλαγή που θα μπορούσε να γίνει και τώρα, χωρίς περαιτέρω τροποποιήσεις.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική - από genesis_jnr - 23-07-2019, 10:19 PM
Λεωφορεία Κορυδαλλού - από Aggele - 01-06-2020, 11:41 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 421.146 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)