Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική
#3
(23-07-2019, 01:07 AM)genesis_jnr Έγραψε: Ορίστε μια δική μου πρόταση για αρχή:

Κατάργηση του Β18. Το κομμάτι Πέραμα - Νίκαια και Πέραμα - Αθήνα θα εξυπηρετείται από το Γ18 και από ένα ακόμα τοπικό (π.χ. 808 Πέραμα - Στ. Νίκαια). Για όλες τις στάσεις ανάμεσα σε Νίκαια και Αθήνα υπάρχει το 21, το οποίο είναι αρκετά συχνό και μάλλον συνεπής στα ωράριά του. Πιστεύω ότι θα είναι αρκετό για να αντέξει μόνο του την κίνηση σε Π. Ράλλη και Πειραιώς.

Για τις 3 αυτές γραμμες-κορμους είχα συγκεκριμένη ιδέα:

Β18: Τοπικό μέχρι Σταθμό Νίκαιας. Και αλλαγή αριθμισης του, καλύτερα 840 ή 842 (να βρίσκεται κοντά στην αριθμιση του 843)

Διαδρομη: Από Πέτρου Ράλλη, δεξιά Αττάλειας, δεξιά Ηλιουπόλεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ), δεξιά Κύπρου, Αριστερά Λαοδικείας, συνέχεια κανονικά


Νέα Ονομασία: 840: Πέραμα - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Γ18: Διατήρηση ως κορμό

21: Διατήρηση και αυτού ως κορμό, ίσως (αν είναι δυνατόν να κινείται στους δρόμους του Κερατσινίου) να ξεκινάει από το Δημαρχείο Κερατσινίου, καταργωντας έτσι το 820. Εναλλακτικά, να αποκτήσει αφετηρία στον Άγιο Νικόλαο Νίκαιας (εκεί που βρίσκεται ο σταθμός), και να εκτελεί την διαδρομή Στ. Νίκαιας - Ομόνοια (μέσω Πέτρου Ράλλη).

Για τις υπόλοιπες γραμμές:

800: Διατήρηση ως έχει, με ενίσχυση των δρομολογίων

806: Τοπικοποίηση στον Σταθμό Κορυδαλλού, κάνοντας κυκλική διαδρομή στην Πλατεία Ελευθερίας

Νέα ονομασία: 806: Κορυδαλλός - Στ. Κορυδαλλός (ΚΥΚΛΙΚΗ)

807: Παρόμοια με 806, ενισχύοντας τα δρομολόγια λόγω τροποποίησης του 809

Νέα ονομασία: 807: Άνω Κορυδαλλός - Στ. Κορυδαλλός (ΚΥΚΛΙΚΗ)

809: Τροποποίηση ώστε να μην κάνει κύκλους πάνω από τις Φυλακές, τερματίζοντας στον σταθμό μετρό Νίκαιας

Νέα διαδρομη: Αθανασίου Διάκου, Δερβενακίων, Ποταμού, Ατταλειας, δεξιά Ηλιουπόλεως, Άγιος Νικόλαος (Σταθμός Νίκαια), δεξιά Κύπρου,
δεξιά Πέτρου Ράλλη, αριστερά Γερβασιου, αριστερά Ανωγείων, δεξιά Πλατεία Δημοκρατίας, δεξιά Κουταΐση, δεξιά Πλατεία Αναλήψεως, Αναλήψεως, αριστερά Ατταλειας, Ποταμού, Δερβενακίων, Αθανασίου Διάκου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ)

Ενδεικτική διαδρομή =>
https://maps.app.goo.gl/i38mEdi62UPaCTvSA

Νέα ονομασία: 809: Σχιστό - Νίκαια - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

810: Διατήρηση ως έχει, ώστε να φτάνει μια γραμμή στον Πειραιά (φεύγει το Β από το όνομα της γραμμής μιας και το 809 δεν περνάει από τον Κορυδαλλό με εξαίρεση το Σχιστό)

814: στο τμήμα ως την 28ης Οκτωβρίου ως έχει. Από εκεί και πέρα: 28ης Οκτωβρίου, αριστερά Φρυγιας, αριστερά Τζαβελλα, αριστερά 17ης Μαρτίου 1944, αριστερά Γερβασιμου (αν δεν επιτρέπεται η αριστερή στροφη της 17ης Μαρτίου σε αυτό το τμήμα εναλλακτική διαδρομη: Τζαβελλα, Μπελογιαννη, αριστερά Υψηλαντου, αριστερά 17ης Μαρτίου 1944, δεξιά Γερβασιμου, αριστερά Ηλιουπολεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ ΝΙΚΑΙΑΣ), δεξιά Κύπρου, συνέχεια ως έχει.

Νέα ονομασία: 814: Σχιστό - Καραβάς - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

820: Αν δεν είναι δυνατή η ενσωμάτωση στη γραμμή 21, τότε Τοπικό έως Σταθμό Νίκαιας:

Νέα Ονομασια: 820: Δημαρχείο Κερατσινίου - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

824: Διατήρηση ως έχει (χάνει στην ονομασία το Α μιας και τροποποιείται η 825)

825: Ίδια διαδρομή ως τη Λεωφόρο Σαλαμινος, από εκεί Τοπικοποίηση στον σταθμο Νίκαιας:

Από Λεωφόρο Σαλαμίνος, Πέτρου Ράλλη, δεξιά Ατταλειας, δεξιά Ηλιουπολεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ), δεξιά Κύπρου, αριστερά Λαοδικειας, Ήρας, Πέτρου Ράλλη, συνέχεια κανονικά:

Νέα Ονομασια: 825: Νεάπολη - Άγιος Αντώνιος - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

826: Προς το παρόν, διατήρηση ως έχει, μιας και δεν υπάρχει χώρος αφετηρίας ούτε στον σταθμό Νίκαιας, ούτε στον Άγιο Μηνά

827/828: Διατήρηση ως έχουν

830: Κατάργηση, τμήμα της γραμμής θα δοθεί στην νέα 837

837: Τροποποίηση σε γραμμή που θα συνδέει την Άνω Αγία Βαρβάρα με τον Σταθμό Κορυδαλλού


Διαδρομή μέχρι Στ. Κορυδαλλού (μιας και λόγω των έργων δεν με επιτρέπει η εφαρμογή να βάλω διαδρομή πάνω στην ΠΛ. Ελευθερίας) https://goo.gl/maps/GgCgoSXjEuYWxMiN7
Προς Αγία Βαρβάρα: https://goo.gl/maps/Hb41v9PYtwd7TPgm8

Νέα ονομασία: 837: Άνω Αγία Βαρβάρα - Στ. Κορυδαλλού (ΚΥΚΛΙΚΗ)

846/847: Συνένωση σε μια γραμμή, που θα έχει συχνότητες 15-20' τις καθημερινές, τοπική εώς τον σταθμό Νίκαιας

Η διαδρομη: https://goo.gl/maps/PstnWsDSe8KR15ph6

Νέα ονομασία: 846: Νεάπολη - Στ. Νίκαιας (ΚΥΚΛΙΚΗ)

852:
Κατάργηση, διότι θα καλύπτεται κομμάτι της από την νέα 846

860: Μερική τροποποίηση, ώστε να διέρχεται από τον σταθμό Κορυδαλλού

Νέα ονομασία: 860: Παλαιό Φάληρο - Γενικό Κρατικό Νίκαιας - Στ. Κορυδαλλός - Σχιστό Κερατσινίου

(πειτε την γνωμη σας στις ιδεες μου  Tongue) Rolleyes

ΥΓ: Με αυτόν τον σχεδιασμό θα διέρχονται 6 γραμμές από τον σταθμό Νίκαιας, με κυκλική διαδρομή, ενώ από τον Κορυδαλλό 4 γραμμές (μαζί με το 860). Τελικά, καταφέρνουμε να ενταξουμε τις λεωφορειακες γραμμές στον πιο εύκολα προσβάσιμο σταθμό μετρό. Επιπλέον, χάρη στη σύνδεση του 860 με τον σταθμό Κορυδαλλού, έχουμε ευκολότερη πρόσβαση στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας (με την προϋπόθεση ότι η γραμμή θα έχει συχνότητα 20-25', αλλιώς καλύτερα να πας Αιγάλεω και να πάρεις γραμμή της Θηβών)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική - από Larioupol - 23-07-2019, 05:10 PM
Λεωφορεία Κορυδαλλού - από Aggele - 01-06-2020, 11:41 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 421.440 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)