29-01-2017, 10:25 PM
Αποδεικνύοντάς μας καθημερινά ότι, πέραν του Μετρό, όλοι οι υπόλοιποι βασικοί συγκοινωνιακοί φορείς της Πρωτεύουσας (ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ακόμα και ο τομέας του Τραμ της ΣΤΑΣΥ) δεν παρουσιάζουν ευελιξία ως προς την προσαρμογή της δρομολόγησης στην επιβατική κίνηση που παρουσιάζεται κάθε φορά, η τηλεματική δίνει σε όλους το δικαίωμα να χαζεύουν απλά από την οθόνη του υπολογιστή τους τα 3 οχήματα που έχουν δρομολογηθεί από την ΟΣΥ, βάσει του προγράμματος που έχει εκδόσει το Hastus του ΟΑΣΑ, να χρειάζονται μόλις 10' (έναντι 25' που προβλέπονται) για να πραγματοποιήσουν τη διαδρομή Σταθμός Δάφνη - Σταθμός Αγίου Δημητρίου - Σταθμός Δάφνη της γραμμής Χ1, με πολλά δρομολόγια να μην κάνουν καν στάση για αποεπιβίβαση στον ανοιχτό σταθμό του Αγίου Δημητρίου, άρα και να γράφουν μηδενική κίνηση, και τα 2 από τα 3 οχήματα να μένουν αραγμένα στις αφετηρίες της Δάφνης, όσο το άλλο κάνει δρομολόγιο στο οποίο έχουν δώσει χρόνο διαδρομής 25'!!!
Να σημειωθεί πάντως πως οι αποφάσεις που αφορούν δρομολόγηση προσωρινών λεωφορειακών γραμμών σε περιπτώσεις διακοπής λειτουργίας σταθμών Μετρό λόγω έργων, περιλαμβάνουν και μνεία για συνεχή παρακολούθηση από την ΟΣΥ της επιβατικής κίνησης της γραμμής, ώστε να ενισχύεται, στην περίπτωση που παρουσιάζεται αυξημένη επιβατική κίνηση, ή να αυξάνονται οι χρονοαποστάσεις (άρα και να αφαιρούνται οχήματα) όταν η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη. Μάλλον όμως το κλείσιμο των σταθμαρχείων και το Σαββατοκύριακο δε βοηθάει στο να υπάρχει αρμόδιος υπάλληλος για να δώσει την οδηγία να μετακινηθεί έστω το τρίτο όχημα της γραμμής σε κάποια από τις τακτικές που παρουσιάζουν υποδρομολόγηση και να διαφοροποιηθεί λίγο το πρόγραμμα δρομολογίων της Χ1, δρομολογώντας 2 οχήματα ανά 8'.
Να σημειωθεί πάντως πως οι αποφάσεις που αφορούν δρομολόγηση προσωρινών λεωφορειακών γραμμών σε περιπτώσεις διακοπής λειτουργίας σταθμών Μετρό λόγω έργων, περιλαμβάνουν και μνεία για συνεχή παρακολούθηση από την ΟΣΥ της επιβατικής κίνησης της γραμμής, ώστε να ενισχύεται, στην περίπτωση που παρουσιάζεται αυξημένη επιβατική κίνηση, ή να αυξάνονται οι χρονοαποστάσεις (άρα και να αφαιρούνται οχήματα) όταν η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη. Μάλλον όμως το κλείσιμο των σταθμαρχείων και το Σαββατοκύριακο δε βοηθάει στο να υπάρχει αρμόδιος υπάλληλος για να δώσει την οδηγία να μετακινηθεί έστω το τρίτο όχημα της γραμμής σε κάποια από τις τακτικές που παρουσιάζουν υποδρομολόγηση και να διαφοροποιηθεί λίγο το πρόγραμμα δρομολογίων της Χ1, δρομολογώντας 2 οχήματα ανά 8'.