04-01-2016, 09:44 PM
(04-01-2016, 07:42 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν έχω δει την ανακοίνωση για να ξέρω τους λόγους που διαφωνούν. Πάντως, είναι γεγονός ότι ο νέος χώρος είναι μικρός και κυριολεκτικά μες στη μέση του δρόμου με αποτέλεσμα σε δρόμο με 2 λωρίδες τα διερχόμενα οχήματα να κάνουν ζιγκ-ζαγκ για να περάσουν (συμπεριλαμβανομένου και του 237). Επίσης, αμφιβάλλω με την προέκταση του πεζοδρομίου που έγινε στην στροφή Έβερτ-Κεφαλληνίας αν πλεόν μπορεί να στρίψει νταλίκα, ήδη τα Ν1 δυσκολεύονται αρκετά.Μια χαρα στριβουν όπως διαπίστωσα σήμερα επίσης η προεκταση του πεζοδρομιου "βοηθαει" στο να μην εχει παρκαρισμενα στην αριστερη πλευρα οπως στριβει το λεωφορειο, πραγμα που μου χει τυχει πανω απο 5-6 φορές και έχει κολλησει.
Το σημερινό Τέρμα από την άλλη είναι σε βολικό σημείο, χωράει άνετα 4 νταλίκες, δεν είναι κολλητά σε σπίτια και είναι δίπλα στα γήπεδα του τένις και πάντα παίρνει επιβάτες από εκεί. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να μεταφερθεί και ειδικά τη στιμή που είναι εκεί ίσως και για παραπάνω από 20 χρόνια.
Όσο για την διαδρομή ίσως να είναι ευκαιρία για τον ΟΑΣΑ να κόψει το τμήμα 2ας Μεραρχίας - Κριεζή - Δαμασκηνού.
Τωρα το πανω τμημα που λες δυσκολα να καταργηθει γιατι παντα εχει 1-2 ατομα που κατεβαινουν. Βεβαια ζοριζονται τα Ν1 και ειδικα οι νταλικες.
Όσο για τον χωρο πανω απο 3 12μ δεν σταθμευουν ποτέ στο Τερμα, νταλικες δεν παιρνει σχεδον ποτέ άρα δεν υπαρχει πρόβλημα. Το πολυ-πολυ να σταθμευσει και ενα μπροστα απο το Τερμα αν ποτέ μπει νταλικα.
Όσο για τον λόγο κάπου γράφτηκε ότι είναι αποφαση του ΟΑΣΑ λόγω της κλισης του δρομου