Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μάλτα
#5
(28-03-2019, 10:08 AM)MrVanHool Έγραψε: Πώς έχουν τα πράγματα τώρα στην Μάλτα με την νέα εταιρεία που έχει αναλάβει τα πράγματα από τις αρχές του 2015.

Η Malta Public Transport έχει ανανεώσει πλήρως τον στόλο της, κρατώντας τα King Long της Arriva (και σε Midi) και αγοράζοντας το 2016 233 Otokar Kent (12μετρα) και Vectio Midi Euro 6 με μονοφυλλη πόρτα πίσω για αποβιβαση! Διαθέτει και ελάχιστα Mercedes-Benz Citaro με δίφυλλη πόρτα που ανοίγει προς τα έξω! Τα Midi Optare είναι παροπλισμενα στο Park & Ride της Φλοριανας και μόνο ένα πρέπει να είναι λειτουργικό, ως υπηρεσιακό, ενώ διαθέτει και 3 Sprider για την γραμμή 133 που κάνει κύκλο μέσα στην πόλη της Βαλλεττας! Δυστυχώς τα Volvo B7RLE με αμάξωμα Wright Eclipse που έφερε η Arriva, αν και έμεινα λίγο στην Malta Public Transport, επέστρεψαν πίσω στο Ηνωμένο Βασίλειο. Όλα τα λεωφορεία διαθέτουν ραμπες αναπήρων, κλιματισμό και WiFi, ενώ το εισιτήριο έχει 1,5 ευρώ για 2 ώρες!

Φυσικά, παραμένει εντελώς αναξιοπιστη, με τις καθυστερήσεις να υπερβαίνουν και την μια ώρα και γραμμές μισάωρου να είναι γεμάτες που τότε απλά δεν σταματάνε καν στις στάσεις, καθώς η κίνηση και η έλλειψη προσωπικού βασανιζουν την συγκοινωνία του νησιού.

Τέλος, η ιστορία με τα Volvo Saracakis B7RLE "Αθηνά" του 2003, έχει ως εξής. Κατασκευαστηκαν 5, εκ των οποίων τα 3 λειτουργησαν στην ATP και μετά στην Arriva (BUS 421, BUS 424 και BUS 426 - το τελευταίο κάηκε στο νησί Gozo το 2014) και αποσύρθηκαν από την Malta Public Transport. Τα άλλα 2 εξ'αρχης πήγαν σε ιδιωτικές εταιρείας που διοργανώνουν εκδρομές, μεταφορά προσωπικού, ξενοδοχεία, σχολεία, ομάδες κτλ. Κυκλοφορούν και 2 ακόμα, και πρόκειται για το EPY-024 της Skillaci Transport και το CPY-741 της Spineri P. & Sons, που εκτός από αυτά έχουν και αστικά ΒΜC χαμηλοδαπεδα και Man Evolution σαν της ΟΣΕΑ της Κύπρου. Το πρώτο B7R που είχα την τιμή να το ταξιδέψω, αν και έχει κάποια μικροπροβληματα μηχανικά, πετάει. Του έχουν προστεθεί και 6 θέσεις που δεν υπήρχαν μπροστά αριστερά. Το μόνο σίγουρο είναι πως είναι πανέμορφα και τα δυο!

Μερικές διορθώσεις και συμπληρώσεις...

Τα Otokar είναι αρκετά λιγότερα. Δεν είναι ανανέωση επίσης, επέκταση στόλου είναι.

Τα Wright Eclipse ήταν "δανεικά" για το χρονικό διάστημα που δεν ήταν έτοιμο για κυκλοφορία το σύνολο των King Long και (κυρίως) των Citaro G.

Τα 12μετρα Citaro είναι μεταχειρισμένα, ex UK του 2008.

Πάμε και στους Σαρακάκηδες τώρα... Και τα πέντε ήταν στον στόλο της ATP μέχρι και τις 3 Ιουλίου 2011 και ήταν τα DBY-454, EBY-598, FBY-741, FBY-745, FBY-758. Τα τρία εξ αυτών πουλήθηκαν στο μαλτέζικο Δημόσιο (και στην συνέχεια στην Arriva) και αποσύρθηκαν ταυτόχρονα όταν πήρε φωτιά το 758 (ως 426 πλέον τότε). Τα άλλα δύο τα κράτησαν οι ιδιοκτήτες τους και συνεχίζουν πράγματι να δουλεύουν. Κάτι ανάλογο έγινε και με τα BMC που επίσης είναι πρώην ATP με την διαφορά ότι η Arriva ΔΕΝ τα ήθελε για μια σειρά από λόγους. Τα MCV (και όχι ΜΑΝ) Evolution είναι μεταχειρισμένα από Αγγλία.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Μάλτα - από Giannis - 26-11-2014, 06:22 PM
Μάλτα - από aquasonic - 27-11-2014, 09:01 PM
RE: Μάλτα - από garvanitis - 09-12-2014, 11:34 PM
RE: Μάλτα - από MrVanHool - 28-03-2019, 10:08 AM
RE: Μάλτα - από garvanitis - 28-03-2019, 04:26 PM
RE: Μάλτα - από MrVanHool - 28-03-2019, 05:06 PM
RE: Μάλτα - από Giannis - 16-03-2023, 08:00 PM
RE: Μάλτα - από MrVanHool - 26-04-2023, 06:28 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)