28-12-2013, 06:24 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-12-2013, 06:30 AM από marios.ilioupoli.)
Το 237 ίσως την έπαθε λόγω συμφόρησης στη Δάφνη. Από το μεσημέρι η Βουλιαγμένης ήταν μόνο για περπάτημα, από την αρχή της έως το ύψος του Μετρό του Αγ. Δημητρίου. Και δε χρειάζεται και πολύ για να διαλυθεί το πρόγραμμα δρομολογίων.
Δεν καταλαβαίνω το λόγο που πρέπει να αλλάζει το πρόγραμμα δρομολογίων σε μια μέρα όπως η χθεσινή.
Το ότι μπορεί να βρίσκεται ανάμεσα σε μια 2ήμερη αργία και σε ΣΚ, δε σημαινει ότι σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα η πλειονότητα δούλεψε κανονικά.
Ακόμη και το Θερινό 1 να έμπαινε σε ισχύ, πολλές γραμμές θα είχαν υποδρομολόγηση. Άρα, με μαθηματική ακρίβεια θα επαναλαμβάνονταν τα όσα περιέγραψε ο notis.
(28-12-2013, 12:46 AM)Citaro Έγραψε: Η περίφημη ... δρομολόγηση Σαββάτου. Συν το γεγονός του σκ@τόκαιρου και της γλίτζας στο οδόστρωμα, να τα αποτελέσματα. Όλη η μέρα πήγε χάλια σήμερα από άποψης δρομολογίων. Στις 14:40 που ανέβαινα με 608 προς Ζωγράφου, ο οδηγός μουργμούραγε ότι ήταν καθυστερημένος 20' και ότι ειδικά το πρωί πήγαινε η νταλίκα με τις ...πάντες λόγω ολισθηρότητας.
Θα έπρεπε για κάτι μέρες σαν τη σημερινή (εργάσιμη ανάμεσα σε αργίες) να εφαρμόζεται η δρομολόγηση καθημερινής Ιουλίου (Θερινό Ι), που έχει σαφώς καλύτερη πρόβλεψη χρόνου διαδρομής και επάρκειας οχημάτων. Η δρομολόγηση Σαββάτου είναι ακατάλληλη, διότι το σενάριό της βασίζεται σε ελάχιστη κίνηση το πρωϊ και ζήτηση μετά τις 10:00, πράγμα που δεν ισχύει σε μέρες σαν τη σημερινή, όπου ναι μεν εργάζονταν μόνο οι μισοι, αλλά αυτοί στις 07:30 - 08:30 και όχι στις 10:00.
Δεν καταλαβαίνω το λόγο που πρέπει να αλλάζει το πρόγραμμα δρομολογίων σε μια μέρα όπως η χθεσινή.
Το ότι μπορεί να βρίσκεται ανάμεσα σε μια 2ήμερη αργία και σε ΣΚ, δε σημαινει ότι σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα η πλειονότητα δούλεψε κανονικά.
Ακόμη και το Θερινό 1 να έμπαινε σε ισχύ, πολλές γραμμές θα είχαν υποδρομολόγηση. Άρα, με μαθηματική ακρίβεια θα επαναλαμβάνονταν τα όσα περιέγραψε ο notis.