Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας
#11
(12-11-2017, 10:47 PM)Giannis Έγραψε: Ποια είναι η διαφορά τους;

Επίσης να προσθέσω κάτι που είναι γνωστό αλλά δεν έχει αναφερθεί σε αυτό το θρεντ: Το αστικό ΚΤΕΛ αγόρασε τα Citaro του καινούργια, με επιδότηση.
Το SG242 Η αποτελεί τον πρόγονό του, το οπίο με τη σειρά του ήταν διάδοχος του SG240H. Έχει μηχανή πίσω αλλά κίνηση μπροστά, η οποία μεταδίδεται με ένα αρθρωτό άξονα, σε αντίθεση με το SG242 που έχει κίνηση πίσω. Χαρακτηριστικό που το προδίδει είναι το κοντό βαγόνι που περιορίζει το συνολικό μήκος στα 16,5 μ. καθώς και οι μονοί τροχοί στον πίσω άξονα που στρίβει. Δεν ήταν και ιδίαιτερα επιτυχημένο εμπορικά και το 1990 σταμάτησε η παραγωγή του δίνοντας τη θέση του στο SG242, αφού εντωμεταξύ η ΜΑΝ απέκτησε το δικαίωμα χρήσης της πατέντας της Mercedes που επέτρεπε να μην διπλώνει το ωθούμενο αρθρωτό όχημα. Τα περισσότερα οχήματα πωλήθηκαν στο Ντορτμουντ, Κρέφελντ και Ντύσελντορφ.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας - από mercedes1988 - 03-12-2013, 02:20 PM
RE: ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ - από aquasonic - 07-12-2013, 02:59 PM
ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ - από 0530 CITARO - 10-11-2017, 01:56 PM
RE: ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ - από patrinos - 11-11-2017, 12:48 AM
RE: ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ - από antonis - 12-11-2017, 07:36 PM
RE: ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ - από Giannis - 12-11-2017, 10:47 PM
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας - από antonis - 13-11-2017, 12:37 AM
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας - από patrinos - 13-11-2017, 06:40 PM
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας - από antonis - 13-11-2017, 11:53 PM
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας - από patrinos - 14-11-2017, 05:14 PM
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας - από antonis - 14-11-2017, 06:56 PM
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας - από patrinos - 15-11-2017, 09:59 AM
ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ - από 0530 CITARO - 11-11-2017, 07:10 PM
Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας - από 0530 CITARO - 02-12-2017, 05:58 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)