Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 3.11 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
#2
Το κέντρο της Αθήνας διατρέχεται από τις εξής "διακεντρικές" γραμμές (διερχόμενες χωρίς αφετηρία/τέρμα μέσα στο κέντρο) :
ΗΛΠΑΠ: 1, 2, 3, 4, 5, 11, 13, 15
ΕΘΕΛ: 022, 024, 035, 054, 057, 224, 227, 608, 622, 732, 813, 815, 856.
Οι βασικοί άξονες είναι οι εξής (στην παρένθεση η συχνότητα/ώρα σε αιχμή):
Από Πατησίων προς Συγγρού/Κουκάκι 5, 15 (10/ώρα)
Από Μεταξουργείο προς Αμαλίας 1, 057 (8/ώρα)
Από Πατησίων προς Παγκράτι 2, 4, 11 (18/ώρα)
Από Βασ. Σοφίας προς Πατησίων 3, 13, 054, 608, 622 (27/ώρα)
Από Λιοσίων προς κέντρο 024, 732 (12/ώρα)
Από Βουλιαγμένης προς Κέντρο 057, 856, 227 (13/ώρα)

Οι συνδέσεις αυτές είναι απαραίτητες, παρά την ολοκλήρωση (προς το παρόν) των ΜΣΤ μέσα στην Αθήνα, καθώς καλύπτουν επιμέρους διαδρομές που είναι χρονοβόρες με το Μετρό πχ Βασ. Σοφίας προς Πολυτεχνείο, Μετς προς κέντρο κλπ.
Όμως, ορισμένες γραμμές από αυτές κυκλοφορούν όλη τη μέρα με λίγους επιβάτες μέσα στο κέντρο, πχ το 1, 024, 057, 856, ενώ άλλες εχουν μεγάλη ζήτηση (όλες του άξονα Βασ. Σοφίας/Αμαλίας-Πατησίων, το 813 και το 224).
Κατά τη γνώμη μου, το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο. Τα 024, 057 και 856 έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό : Τόσο από δυτικά, όσο και προς ανατολικά, βρίσκουν την ίδια γραμμή μετρό (2), δηλ. πηγαίνουν σχεδόν παράλληλα. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει φερ' ειπείν με τη Βασ. Σοφίας, γιατί στον Ευαγγελισμό βρίσκουν τη γραμμή 3, και στην άλλη πλευρά του κέντρου βρίσκουν ή τη γραμμή 2, ή τον ΗΣΑΠ.
Άρα, το συμπέρασμα είναι ότι οι διακεντρικές γραμμές που έχουν μεγάλο φόρτο μέσα στο κέντρο της Αθήνας είναι αυτές που διαδοχικά συναντούν δύο γραμμές μετρό, κάτι που σημαίνει ότι ο επιβάτης που χρησιμοποιεί τις γραμμές αυτές, παρ' ότι μποτιλιαρίζεται, εν τούτοις τις προτιμάει γιατί γλιτώνει τις κουραστικές και χρονοβόρες αλλαγές μεταξύ δύο γραμμών στο μετρό.
Ενώ στις γραμμές 1, 024, 057, 856 είτε από ανατολικά, είτε από δυτικά ερχόμενος, συμφέρει να κάνει ο επιβάτης μια μόνο μετεπιβίβαση στη γραμμή 2 του μετρό και να φτάσει γρήγορα στην άλλη άκρη του κέντρου της Αθήνας.
Συνεπώς, πρέπει να εξεταστούν ως προς τη χρησιμότητά τους οι διακεντρικές διαδρομές με τα μισοάδεια λεωφορεία των γραμμών 024, 057 και 856, και να ισχυροποιηθούν οι διακεντρικές συνδέσεις που εξοικονομούν δύο μετεπιβιβάσεις μετρό.

Πάμε τώρα:
024 Από Λιοσίων υπάρχει το 732, που εξασφαλίζει διακεντρική σύνδεση μέχρι το Σύνταγμα (Βουλή). Η περιοχή γύρω από τη Φραντζή (Θεοδ. Βρεσθένης/Κασομούλη κλπ) δίνει πλεον ελάχιστους επιβάτες, λόγω τράμ και μετρό.
057 Από Σεπόλια μέχρι Στ. Λαρίσης έχει καλώς. Από Μεταξουργείο και μέχρι Αγ. Ιωάννη ακριβώς παράλληλα με το μετρό - εξ ου και με 10-15 επιβάτες το πολύ στο κομμάτι αυτό. Μετά τον Αγ. Ιωαννη κάνει τοπική διαδρομή Δάφνης και έχει χρησιμότητα.
856 Στην Ιερά Οδό, αν και παράλληλο με τη γραμμή 3, θα φανεί χρήσιμο μόλις κοπεί η σαβούρα (ΑΒ17, 839, 851, 812). Από Ομόνοια μέχρι Αγ. Ιωάννη και αυτό παράλληλα με τη γραμμή 2 του μετρό και με το 057.

ΠΡΟΤΑΣΗ
Το 024 κόβεται από Λιοσίων στο Στ. Λαρίσης (αφετηρία) και επιστροφή για Αγ. Αναργύρους.
Το 057 παραμένει από Σεπόλια μέχρι Φιλελλήνων όπως είναι, όμως μετά αναλαμβάνει α) τον τμήμα Θεοδ. Βρεσθένης του 024, β) το τοπικό της Δάφνης. Δηλ. θα γίνει μια παράλληλη μεν γραμμή του μετρό, αλλά με τελείως εξειδικευμένη εξυπηρέτηση (3 τοπικά σε ένα)
Το 856 θα παραμείνει ώς έχει, γιατί θα κληθεί να μείνει το μόνο υπέργειο μέσο στην Ιερά Οδό (μαζί με το 813) και συμπληρωματικά στην αρχή της Βουλιαγμένης, όπου η πρότασή μου είναι να μείνουν μόνο το Α3, το 206 και το 856.
Με το σχέδιο αυτό, εξοικονομούνται 3-4 οχήματα που γυροβολάνε σαν την άδικη κατάρα άδεια και λυπημένα!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 08-03-2010, 01:25 AM
RE: - από abc - 08-03-2010, 01:45 AM
RE: - από Citaro - 08-03-2010, 11:15 PM
RE: - από abc - 09-03-2010, 12:04 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 626.756 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.339 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 198.867 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 356.339 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 370.251 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 78.152 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.526 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 90.569 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 172.389 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 68.542 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)