Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#30
(28-08-2018, 11:08 PM)NightLine Έγραψε: Τώρα θα μου πεις, τα ΚΤΕΛ Αττικής φτάνουν μέχρι το Δήλεσι, που είναι στο Νομό Βοιωτίας...
Tα ΚΤΕΛ μεταξύ τους έχουν αρκετές μικρουπερβάσεις στα όρια των νομών, όταν συμφέρει και τις 2 πλευρές, τι εννοώ:
Το Δήλεσι είναι στα διοικητικά όρια του Δ. Τανάγρας και περίπου το 95% του οικισμού στο Ν. Βοιωτίας. Τα κοντινότερα "κεφαλοχώρια" είναι το Σχηματάρι που ανήκει στη Βοιωτία και ο Ωρωπός που ανήκει στην Αττική, ενώ η κοντινότερη πόλη είναι η Χαλκίδα. Οπότε ενώ για διοικητικά θέματα πρέπει να ανέβουν στο Σχηματάρι, για τις περισσότερες καθημερινές ανάγκες τους εξυπηρετούνται από τον Ωρωπό. Ως εκ τούτου βολεύει να εξυπηρετούνται από το ΚΤΕΛ Αττικής που εξυπηρετεί ήδη τη γραμμή του Ωρωπού μέχρι το Χαλκούτσι (μπαίνοντας για 1.9km στο Ν. Βοιωτίας) και να έχουν πυκνά δρομολόγια, παρά να πρέπει να δρομολογήσει το ΚΤΕΛ Βοιωτίας τοπικό δρομολόγιο από Σχηματάρι, καθώς το προηγούμενο χωρίο (Χαλκούτσι) ανήκει στο Ν. Αττικής και το επόμενο (Αυλίδα) στο Ν. Ευβοίας.
Άλλο παράδειγμα είναι το δρομολόγιο Λειβαδιά - Ιωάννινα που γίνεται με διερχόμενο λεωφορείο του ΚΤΕΛ Ευβοίας από Χαλκίδα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη - από nikos1991 - 29-08-2018, 10:46 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)