14-06-2024, 10:45 AM
(07-06-2024, 10:08 PM)akis Έγραψε: Δεν έχω δει να αναφέρεται εδώ πως οι κορμοί και τα τρόλλευ της Αλεξάνδρας, πηγαίνοντας μέχρι το τέρμα της στο Πεδίο του Άρεως, ενώνουν τις γραμμές 1 και 3 του μετρό (σταθμοί Βικτώρια και Αμπελόκηποι), και σε κάποια χρόνια και την 4. Αυτή η σύνδεση μπορεί να μην φαίνεται ιδιαίτερα σημαντική, όμως για κάποιον που βρίσκεται πέριξ της Αλεξάνδρας (Αμπελόκηποι, Γκύζη κλπ.) είναι πολύ βολική καθώς δε πρέπει να κατεβαίνει σκάλες και να περάσει όλη τη ταλαιπωρία της μετεπιβίβασης απο ηλεκτρικό σε μετρό και ανάποδα μέσο του κέντρου. Οι δύο κορμοί που εξυπηρετούν αυτή τη σύνδεση σήμερα είναι το Β5 και το Α7 και σε συνδυασμό με τα τρόλλευ 14, 18/19/19Β προσφέρουν μια αρκετά καλή συχνότητα. Αν το Α7 όμως παέι από Ιπποκράτους στη κάθοδο, όπως έχει δοθεί πολλές φορές εδώ η ιδέα, μένουμε σε 4 (στη πραγματικότητα 2) τρόλλευ που το ένα (18/19/19Β) περνάει κάθε μια ώρα και το άλλο (14) μπορεί και να έχει μισάωρα κενά και σε ένα Β5 που μόνο του δεν μπορεί να ανταπεξέλθει. Έτσι λοιπόν, αν φύγει το Α7 από την Αλεξάνδρας στο ύψος της Ιπποκράτους μένουμε με μια οδική αρτηρία με συχνότητες λιγότερο από μέτριες.Άκη, επαναφέρεις μια ενδιαφέρουσα συζήτηση, όχι μόνο γιατί ο άξονας της Αλεξάνδρας παρουσιάζει ενδιαφέρουσες ροές (Πατησίων, Κηφισίας, Νεάπολη, Στ. Λαρίσης), αλλά γιατί η κατασκευή του σταθμού "Αλεξάνδρας" στη Μουστοξύδη θα δημιουργήσει νέα δεδομένα όταν παραδοθεί - οι μελλοντικοί σχεδιασμοί θα πρέπει να το λαμβάνουν υπόψη.
Σχετικά με το Α7, αν και αρχικά είμαι υπέρ της διαδρο