Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
#63
Ξανανοίγω το θέμα με την αναδιάταξη των "κορμών", με βάση και τα νέα δεδομένα που διαμορφώθηκαν με τις τελευταίες αλλαγές.

Μια ευχάριστη έκπληξη που μας επεφύλασσε ο ΟΑΣΑ ήταν η ενσωμάτωση του 208 στο Α4, κι έτσι ξαφνικά το Α4, από εκεί που ήταν ημιθανές, έγινε κορμός με όλη τη σημασία της έννοιας!

Επίσης υπεραναμενόμενη ήταν η διακοπή των Β4, Α17/Β17, καθώς ήταν κορμοί - κοροϊδία!

Θέλω όμως παράλληλα να επαναφέρω το θέμα με την αρίθμηση ορισμένων γραμμών και τον ορισμό που δίνουμε στην έννοια "κορμός".

Είμαι της άποψης ότι "κορμός" θα πρέπει να χαρακτηρίζεται αυτό που σε άλλες πόλεις το λένε "Metrobus". Δηλαδή, όλες οι γραμμές που κινούνται μεταξύ σημαντικών προορισμών, μέσα από σημαντικές οδικές αρτηρίες και με συχνότητες το πολύ 10' στην αιχμή, πρέπει να ονομάζονται "κορμοί" .

Με την παραπάνω προσέγγιση του όρου "κορμός", προτείνω την ένταξη στο σύστημα "κορμών" και την επαναρίθμηση των εξής σημαντικών γραμμών :

040, 550, 843, 703, 608, 224, 049, 732. Πρόκειται για γραμμές με καλές συχνότητες, πολύ κόσμο και υπερτοπικού ενδιαφέροντος διαδρομές.

Το σχήμα αρίθμησης των γραμμών θα μπορούσε να είναι το εξής :

Α1 - Α20: γραμμές ακτινικές ως προς το κέντρο της Αθήνας ή του Πειραιά καθώς και διαδημοτικές μεγάλης επιβατικής κίνησης.
Α21 - Α29: γραμμές διακεντρικές ως προς το κέντρο της Αθήνας, με μεγάλη επιβατική κίνηση.

Έτσι, θα είχαμε το εξής σχήμα στην αρίθμηση :

550 = Α6 Το Α6 μας έχει περισσέψει από καιρό και ήταν εξαρχής αρίθμηση της Κηφισίας.

703 = Α14 Το Α14 δεν πρόκειται να ξαναχρησιμοποιηθεί για ακτινικό κορμό, και μπορεί να δοθεί στο 703 καθώς ήταν αριθμός δυτ. προαστίων.

843 = Α17 Για να υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ κορμού Αθήνας (18) και κορμού Πειραιά και κοντινή/σχετική αρίθμηση. Τώρα που κόπηκε το παλιό Α17, μπορεί να δοθεί ξανά ως νέα αρίθμηση σε περιοχή όπου δεν ξαναχρησιμοποιήθηκε.

049 = Α19
040 = Α20 Οι κατ' εξοχήν συνδέσεις κορμού του Πειραιά και της Αθήνας δικαιούνται, κατά τη γνώμη μου, να ενταχθούν στο σύστημα αρίθμησης και να πάρουν τους δύο τελευταίους αριθμούς που διατίθενται για ακτινικές συνδέσεις. Δίνω το στρογγυλο αριθμό (Α20) στο 040 (ως πιο "βαρια" γραμμή)

608 = Α22 Ο αριθμός σχετίζεται με το παλιό 222, που οι περισσότεροι θυμούνται και αντιστοιχούσε χρόνια στου Ζωγράφου. Η γραμμή έχει όλα τα χαρακτηριστικά κορμού.

224 = Α24 Τα ίδια κι εδώ. Το 224 που έχει παναττική αναγνώριση (λόγω δικαστηρίων) γίνεται Α24. Και αυτή η γραμμή έχει όλα τα χαρακτηριστικά κορμού (συχνότητα, υπερτοπική σημασία)

732 = Α25 Δίνω στο 732 τον αριθμό Α25 για να είναι σχετιζόμενο με το 224 ως προς τις εξυπηρετούμενες περιοχές (όμορες). Και το 732 έχει αναδειχθεί σε σημαντικότατη γραμμή από τότε που συνενώθηκε.

Επίσης, προτείνω δύο εντελώς νέες γραμμές - κορμούς, οι οποίες θα αναλάβουν την κάκιστη εξυπηρέτηση του ΚΤΕΛ Κηφισού και θα απαλλάξουν τους επιβάτες των υπεραστικών από την υποχρεωτική διέλευση μέσα από εξαιρετικά επικίνδυνες περιοχές της Αθήνας. Οι γραμμές θα είναι οι εξής :

Α23 ΖΩΓΡΑΦΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΚΤΕΛ ΚΗΦΙΣΟΥ
Α26 ΓΟΥΔΙ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΚΤΕΛ ΚΗΦΙΣΟΥ

Οι νέοι κορμοί θα προκύψουν από τη συνένωση των σημερινών γραμμών 235, 051, 622/κλάδος Γουδιού. Ο κλάδος 815 προς Ταύρο δίνεται στο 838, με σχετική τροποποίηση διαδρομής (περιγράφεται στο τόπικ "8") και ο κλάδος Άνω Γαλατσίου του 622 δίνεται στο νέο 621 (περιγράφεται στο τόπικ "6")

Στόχος των γραμμών αυτών είναι :
1) να βελτιώσουν τη συγκοινωνία αφ΄ενός προς/από τα ΚΤΕΛ, προσφέροντας σύνδεση προς κεντρικά σημεία της Αθήνας χωρίς να καθίσταται απαραίτητη η μετεπιβίβαση στο μετρό ή σε άλλα λεωφορεία γύρω από την Ομόνοια (στο πρότυπο του Χ95)
2) να βελτιώσουν τη ροή των λεωφορείων προς το Γουδί που σήμερα είναι ακανόνιστη καθώς έρχονται από διαφορετικές κατευθύνσεις (Γαλάτσι, Ταύρο) με μεγάλα κενά στη συχνότητα
3) Να ενισχύσουν τη ζήτηση του κλάδου του σημερινού 235, καθώς εκτιμάται ότι λόγω των φοιτητών, η απ' ευθείας κίνηση Ζωγράφου - ΚΤΕΛ θα είναι αυξημένη.
4) Να προσφέρουν στον επισκέπτη από την περιφέρεια απ΄ευθείας πρόσβαση σε σημαντικά νοσηλευτικά ιδρύματα της Αθήνας (Ιπποκράτειο, Λαικό, Παίδων, Ευαγγελισμός).

Η συχνότητα των γραμμών θα είναι :
10' στην αιχμή, 12' εκτός αιχμής, 15-20' τις υπόλοιπες ώρες. Δηλαδή στο συνενωμένο τμήμα (που αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής) θα είναι 5' στην αιχμή, 6' εκτός αιχμής και 7,5 - 10' τις υπόλοιπες ώρες.
Ειδικά για το απόγευμα της Κυριακής, θα δρομολούνται ενισχυτικά δύο οχήματα με τοπικό δρομολόγιο ΚΤΕΛ - Μεταξουργείο, ώστε να επιτυγχάνεται 6λεπτο στο πλέον σημαντικό τμήμα.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express - από Citaro - 14-12-2010, 05:17 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.172 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 201.322 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 360.249 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 159.939 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 374.261 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.454 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.225 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.593 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.105 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.252 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)