Η ΕΛΒΟ καλα θα κανει να μαθει να φτιαχνει τουλαχιστον τα πολιτικα οχηματα οπως πρεπει.
Μιλω φυσικα για τα λεωφορεια, ωστε να μπορει να χτυπησει εταιριες λειτουργιας του εξωτερικου, μικρες εστω παραγγελιες, να μαθευτει και να γινει επιτελους ανταγωνιστικη.
Με αναθεσεις του δημοσιου δεν συντηρειται τετοιου μεγεθους εταιρια, ποσο μαλλον ενος δημοσιου που ζει και δε ζει, σαν το ελληνικο.
Η υπαρξη της ειναι στρατηγικη, φυσικα, αλλα αν στηριχθουμε πανω σε αυτο, τοτε θα πρεπει να συρρικνωθει.
2 ειναι οι λυσεις, λοιπον, αν θελουν να συνεχισουν να υπαρχουν.
Ειτε να μαθουν να φτιαχνουν λεωφορεια ή και ΙΧ, ειτε να μεινουν οι μισοι και να περιοριστουν στα στρατιωτικα οχηματα.
Μιλω φυσικα για τα λεωφορεια, ωστε να μπορει να χτυπησει εταιριες λειτουργιας του εξωτερικου, μικρες εστω παραγγελιες, να μαθευτει και να γινει επιτελους ανταγωνιστικη.
Με αναθεσεις του δημοσιου δεν συντηρειται τετοιου μεγεθους εταιρια, ποσο μαλλον ενος δημοσιου που ζει και δε ζει, σαν το ελληνικο.
Η υπαρξη της ειναι στρατηγικη, φυσικα, αλλα αν στηριχθουμε πανω σε αυτο, τοτε θα πρεπει να συρρικνωθει.
2 ειναι οι λυσεις, λοιπον, αν θελουν να συνεχισουν να υπαρχουν.
Ειτε να μαθουν να φτιαχνουν λεωφορεια ή και ΙΧ, ειτε να μεινουν οι μισοι και να περιοριστουν στα στρατιωτικα οχηματα.