Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 3.25 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινή] ΕΘΕΛ και... κολοκύθια τούμπανα
#6
ΟΑΣΑ

Χάρτης υποχρεωσεων προς τον καταναλωτη εκδοση 15 (φιλοξενειται και στην ιστοσελιδα μας)

Σύναψη:VII. ΕΠΙΚΟΙΝ ΩΝΙΑ ΓΙΑ ΑΙΤΗΜΑ, ΥΠΟΕΙΞΗ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Κάθε πολίτης μπορεί να απευθύνεται εγγράφως (ταχυδρομικά, φαξ) ή ηλεκτρονικά (email)
στον ΟΑΣΑ ή σε κάθε εταιρεία παροχής συγκοινωνιακού έργου για θέματα της
αρμοδιότητάς της και να διατυπώνει οποιοδήποτε αίτημα, υπόδειξη ή διαμαρτυρία σε
σχέση με το παρεχόμενο έργο.

Το μήνυμα διαβιβάζεται στην αρμόδια οργανωτική μονάδα της εταιρείας που δέχεται το
μήνυμα, η οποία είτε το εξετάζει και απαντά στον ενδιαφερόμενο, είτε το διαβιβάζει στις
υπηρεσίες της αρμόδιας εταιρείας ενημερώνοντας σχετικά τον ενδιαφερόμενο.

Στην περίπτωση κατάθεσης αιτήματος, υπόδειξης ή καταγγελίας, η αρμόδια εταιρεία
υποχρεούται εντός 30 ημερών από την κατάθεση αιτήματος / καταγγελίας, να εξετάσει
και να απαντήσει στον ενδιαφερόμενο. Στις περιπτώσεις που απαιτείται αυτοψία ο
χρόνος αυξάνεται σε 40 ημέρες.

Σύναψη:IX. ΑΠΟΖΗΜΙ ΩΣΗ ΕΠΙΒΑΤΩ Ν-ΠΟΛΙΤ ΩΝ
• Η μη τήρηση των διατάξεων του παρόντος Χάρτη Υποχρεώσεων προς τους
Καταναλωτές (Χ.Υ.Κ.) δύναται να δημιουργήσει δικαίωμα καταβολής αποζημίωσης
στον θιγόμενο επιβάτη ή πολίτη, το ύψος της οποίας καθορίζεται παρακάτω.

• Η καταβολή της αποφασιζόμενης από την εταιρεία παροχής συγκοινωνιακού έργου
αποζημίωσης γίνεται είτε με καταβολή μετρητών είτε με διάθεση αριθμού εισιτηρίων
ισόποσης αξίας.

• Σε κάθε συγκεκριμένο επιβάτη ή πολίτη γενικότερα καταβάλλεται μία και μόνο φορά
η προβλεπόμενη αποζημίωση, εφόσον αφορά στο αυτό θέμα του Χ.Υ.Κ.

• Η καταβολή της αποζημίωσης μπορεί να γίνει και χωρίς την εισαγωγή της υπόθεσης
στην Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών.

• Ο επιβάτης οφείλει να διατυπώσει εγγράφως, το αργότερο εντός 10 εργασίμων
ημερών, το περιστατικό στο οποίο αναφέρεται με το αίτημά του.
Η αποζημίωση ορίζεται ως εξής:

• Ανάρμοστη, αποδεδειγμένα, συμπεριφορά υπηρεσιακών οργάνων προς τον επιβάτη
κατά την εκτέλεση των υπηρεσιακών τους καθηκόντων τριάντα ευρώ (30€).
Απαραίτητη προϋπόθεση, στην περίπτωση αυτή, είναι ο πειθαρχικός έλεγχος που θα
ασκηθεί από την αρμόδια εταιρεία παροχής συγκοινωνιακού έργου να καταλήξει
τελεσίδικα στην πειθαρχική καταδίκη του υπαίτιου υπαλλήλου.

Μη έγκαιρη απάντηση σε έγγραφο, που περιέχει βάσιμο και δίκαιο αίτημα, υπόδειξη ή
επισήμανση του πολίτη - χρήστη των υπηρεσιών της εταιρείας παροχής συγκοινω-
νιακού έργου τριάντα ευρώ (30€).


• Επιπλέον, σύμφωνα με τους εσωτερικούς κανονισμούς του ΟΑΣΑ και των ΕΘΕΛ-
ΗΛΠΑΠ-ΗΣΑΠ–ΑΜΕΛ-ΤΡΑΜ-ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ, η μη τήρηση ή η πλημμελής παροχή των
οφειλομένων προς τους πολίτες υπηρεσιών, δύναται να επισύρει πειθαρχικό έλεγχο
των υπευθύνων οργάνων του, η δε απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου
κοινοποιείται στον ενδιαφερόμενο πολίτη-επιβάτη.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: [Καθημερινή] ΕΘΕΛ και... κολοκύθια τούμπανα - από Cmaniac - 20-09-2010, 01:16 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)