Αξιολόγηση Θέματος:
  • 4 Ψήφοι - 2.75 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Συγκοινωνία Πόρου
#6
Νομίζω δημοτική επιχείρηση. Αλλά και σε ιδιώτες να ανήκαν δύσκολα θα έμπαιναν στη διαδικασία σύστασης ΑΕ από τη στιγμή που βάσει του νόμου περί υπεραστικών συγκοινωνιών δεν υποχρεούνται. Συνήθως αν ο στόλος είναι κάτω από πέντε οχήματα δεν δημιουργείται ΚΤΕΛ μιας και δεν υπάρχει τέτοια υποχρέωση. Το καθεστώς λειτουργίας θα μπορούσε να περιγραφεί ως "χαλαρή κοινοπραξία" η οποία περιλαμβάνει τόσο τα οχήματα του τοπικού δήμου όσο και τα όποια τυχόντα ιδιωτικά ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που τα υπάρχοντα δημοτικά οχήματα μισθώνονται σε ιδιώτες που αναλαμβάνουν το έργο (όπως στις Σποράδες). Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει κάποιος διακριτικός τίτλος υπό τον οποίο εκτελείται το συγκεκριμένο έργο αναφερόμαστε σε αυτα ως "Συγκοινωνία (τοπονύμιο)". Χαρακτηριστικά άλλα παραδείγματα που μου έρχονται στο μυαλό είναι οι Παξοί, η Ανάφη, η Αντίπαρος, η Φολέγανδρος, η Ικαρία, η Κάλυμνος, η Τζια, η Κύθνος, τα Κύθηρα, η Λέρος, η Μήλος, η Νίσυρος, η Σέριφος, οι Σπέτσες και κάποια νησιά ακόμη...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Συγκοινωνία Πόρου - από kostas260 - 16-08-2010, 02:53 PM
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Πόρου - από ELBO O405GN - 24-09-2010, 05:03 PM
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Πόρου - από garvanitis - 25-01-2014, 03:17 PM
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Πόρου - από N1Ellinikou - 25-01-2014, 03:30 PM
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Πόρου - από garvanitis - 25-01-2014, 03:57 PM
RE: Συγκοινωνία Πόρου - από MrVanHool - 30-06-2020, 10:32 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)