Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ρουμανία
#1
Στην επαρχιακή πόλη Πλοϊέστι, η Mercedes έχει εργοστάσιο, οπότε φυσικά υπάρχει μεγάλος αριθμός από αυτά στην χώρα. Το κοινό στα οχήματα είναι ότι ο χώρος του οδηγού είναι απομονωμένος από το υπόλοιπο όχημα με ειδική κατασκευή και το δεξί φύλλο της πρώτης πόρτας είναι μόνο για τον οδηγό)

-> Στην μικρή αυτή πόλη, μπορεί να βρει κανείς από τοπικά αμάξια (Karosa) και τούρκικα (BMC Probus και Eurobus City Diamond) έως ευρωπαϊκά ΜΑΝ SL202, τρόλεϋ Neoplan Centroliner N6121 (αγορασμένα το 2008 από την TL της Λωζάννης, όπου δεν δούλεψαν μόνο 2002-2005 όταν κάηκαν 2 - η εμπειρία ταξιδιού με αυτό το "όχημα" είναι μοναδική!). 

-> Στην Σινάια, μια μικρή ορεινή πόλη, υπάρχουν 3 BMC Probus του 2007, ένα BMC Eurobus City Diamond του 2016 και ένα Scania L94UB σε ελβετικό αμαξωμα Hess του 2011!

-> Στο Μπρασόβ υπάρχουν Conecto και Citaro 1ης γενιάς, ΜΑΖ 103 (ίδια με τα δικά μας Neoplan N4016) μαζί με καινούργια τούρκικα BMC μικρά και κανονικά και πολλά Karsan-Menarini Citymood 10, 12 και 18 μέτρα του 2018, από λεωφορεία. Υπάρχει επίσης και δίκτυο τρόλεϋ από ελβετικά οχήματα της Biel/Bienne βασισμένα σε πλαίσιο Volvo B10M του 1986 (λειτουργούν στην πόλη από το 2008) και απο το Neuchatel σε πλαίσιο FBW 91GTS με αμάξωμα Hess του 1983! Και οι δύο τύποι πρόκειται να αποσυρθούν πολύ σύντομα, θα αντικατασταθούν από Solaris Trollino 18 (ευχαριστώ για την πληροφορία τον TMantzas!)

-> Τέλος, στην πρωτεύουσα στο Βουκουρέστι, τον Δεκέμβριο του 2018 παραδόθηκαν τα πρώτα 30 από τα 400 συνολικά πλέον τούρκικα Otokar Kent C (ελάχιστα 10μετρα διπορτα, 18μετρα για τις γραμμές του Αεροδρομίου και όλα τα υπόλοιπα 12μετρα). Αν και καινούργια, έχουν ειπωθεί αρκετά σχόλια για την αξιοπιστία τους..
Παράλληλα, κυκλοφορούν και πολλά Citaro 1ης και 2ης γενιάς, που είναι σε μαύρα χάλια όμως (σκουριασμένα αμαξώματα, καπάκια κινητήρα ανοιχτά με πατέντες, εσωτερικά ταλαιπωρημένα), ωστόσο σύντομα θα έρθει το πρώτο από τα 130 Citaro Hybrid που θα κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης.
Το δίκτυο τρόλεϋ της πρωτεύουσας έχει Irisbus Citelis 12 του 2007 και Ikarus 415T (με παραλαβες 1997-2002, όσα έχουν μείνει).
Απάντηση
#2
Πολλές πόλεις στην Ρουμανία έχουν δίκτυο τρόλλεϋ, μπορείς να δεις τις πόλεις και στο trolleymotion.eu επιλέγοντας την Ρουμανία στον χάρτη. Το site βέβαια είναι στα γερμανικά αλλά είναι παράδεισος για τα τρόλλεϋ.

Και απ' ότι έχω καταλάβει έχουν μαζέψει μεταχειρισμένο τροχαίο υλικό από όλη την Ευρώπη. Πρέπει να έχει πολύ ψωμί για το σινάφι μας η Ρουμανία. Tongue

Δύο παρατηρήσεις/συμπληρώσεις μόνο: α) η Karosa ήταν τσέχικη, την έχει αγοράσει η Iveco πλέον και β) τα τρόλλεϋ Citelis στο Βουκουρέστι είναι συμπαραγωγή της τοπικής Astra (αμάξωμα) και Iveco (πλαίσιο). Μάλιστα, επειδή κι εγώ σκεφτόμουν να επισκεφτώ την Ρουμανία, στο trolleymotion είχα διαβάσει για τρόλλεϋ στην Cluj-Napoca που έχουν χτιστεί σε αμάξωμα Urbanway.
Απάντηση
#3
(08-03-2020, 12:59 PM)Giannis Έγραψε: Πολλές πόλεις στην Ρουμανία έχουν δίκτυο τρόλλεϋ, μπορείς να δεις τις πόλεις και στο trolleymotion.eu επιλέγοντας την Ρουμανία στον χάρτη. Το site βέβαια είναι στα γερμανικά αλλά είναι παράδεισος για τα τρόλλεϋ.

Και απ' ότι έχω καταλάβει έχουν μαζέψει μεταχειρισμένο τροχαίο υλικό από όλη την Ευρώπη. Πρέπει να έχει πολύ ψωμί για το σινάφι μας η Ρουμανία. Tongue

Δύο παρατηρήσεις/συμπληρώσεις μόνο: α) η Karosa ήταν τσέχικη, την έχει αγοράσει η Iveco πλέον και β) τα τρόλλεϋ Citelis στο Βουκουρέστι είναι συμπαραγωγή της τοπικής Astra (αμάξωμα) και Iveco (πλαίσιο). Μάλιστα, επειδή κι εγώ σκεφτόμουν να επισκεφτώ την Ρουμανία, στο trolleymotion είχα διαβάσει για τρόλλεϋ στην Cluj-Napoca που έχουν χτιστεί σε αμάξωμα Urbanway.
Το ξέρω, άλλωστε αυτό κοίταζα για να δω που αξίζει μετά να πάω! Αν και τωρα πια, αρχιζουν να ψωνίζουν νέα και φτηνά. Το παράξενο που παρατήρησα είναι ο,τι σε αρκετές πόλεις τοποθετήθηκε δίκτυο τρόλεϋ, κυρίως την δεκαετία του '90 και μετά από 10-15 χρόνια, καταργήθηκαν (αποτελεί απάντηση στους ενδοιασμούς για περικοπή μιας ή δύο γραμμών εδώ)

Για την Karosa τα είδα και στην Μπρατισλάβα, από κεκτημένη ταχύτητα το έγραψα!
Δεν εντόπισα κάποια αισθητή διαφορά ούτε στα Citelis ούτε στα 415Τ. Να φανταστώ πως είναι κατασκευαστής μόνο για τρόλεϋ ή τύπου Sfakianakis στα A300T μας;
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#4
(08-03-2020, 09:52 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν εντόπισα κάποια αισθητή διαφορά ούτε στα Citelis ούτε στα 415Τ. Να φανταστώ πως είναι κατασκευαστής μόνο για τρόλεϋ ή τύπου Sfakianakis στα A300T μας;


Σωστή παρατήρηση. Απ' ότι βλέπω στο site της Astra Bus, ασχολείται και με μικρά βανάκια (Sprinter και Crafter). Να σου πω την αλήθεια, είχα την αίσθηση ότι έφτιαχνε αμαξώματα πάνω σε πλαίσια αλλά, ψάχνοντας το, δεν μπορώ να το διασταυρώσω και να το πω με σιγουριά.
Απάντηση
#5
Απ' ότι διαβάζω εδώ κι εδώ γράφει:


Σύναψη:Bis Juni 2017 erfolgte die Auslieferung aller im Oktober 2015 bestellten 20 Einheiten der Gelenktrolleybusse des Typs Urbanway 18 der Firma Iveco, die bei der rumänischen Firma Astra elektrisch ausgerüstet wurden. Sie ersetzten die gleiche Anzahl von bis zu 25 Jahre alten Rocar-Trolleybusse. Von diesen Trolleybussen sind derzeit noch 12 Einheiten vorhanden, und zwar sechs Gelenkwagen (020, 022, 055, 056, 060 und 086) und sechs Solowagen (076, 077, 079, 080, 135 und 136). Nach den Sommerferien kamen wieder drei Gelenk- und vier Solowagen in Einsatz zurück.


Σύναψη:Nachdem im Oktober 2015 die Auftragsvergabe über 20 Trolleybusse an die Firma SC Astra Vagoane Calatori SA erfolgte, konnte diese am 30.Mai 2016 den erste Gelenktrolleybusse anliefern. Es handelt sich um Gelenkbusse des Typs Urbanway 18 der Firma Iveco, die bei der Firma Astra in Rumänien elektrisch komplettiert werden.


Οπότε καταλαβαίνω ότι στην περίπτωση της Cluj-Napoca τουλάχιστον τους στείλανε τα Urbanway και στην Astra προστέθηκε ο ηλεκτρολογικός τους εξοπλισμός.

Στην περίπτωση του Βουκουρεστίου βρήκα τα παρακάτω:


Σύναψη:Bis April erfolgte die Auslieferung und Inbetriebnahme der letzten 16 von insgesamt 100 Irisbus/Astra-Soloobussen. Wie am 07.01.2007 berichtet, wurden die Karrosserien von Irisbus bei ASTRA BUS in Arad komplettiert und elektrisch durch die Firma ICPE SAPERP ausgerüstet.



Ενώ εδώ έχει τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά.

Στην περίπτωση των Citelis, μάλλον η Astra έφτιαξε τα αμαξώματα.
Απάντηση
#6
Σύμφωνα με βίντεο που κυκλοφόρησε, στις φλόγες τυλίχτηκε σήμερα το πρωί ένα τρόλεϋ Irisbus Citelis της Astra Bus στο Βουκουρέστι, με ολική καταστροφή του οχήματος από την πυρκαγιά.
Απάντηση
#7
Το Μπράσοβ πρόσθεσε νέα γραμμή τρόλλευ ,
Τα νέα τρόλλει που την επανδρώνουν Solaris Trollino 18 Με ηλεκτρικά της Skoda.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#8
(19-06-2020, 08:04 PM)TMantzas Έγραψε: Το Μπράσοβ πρόσθεσε νέα γραμμή τρόλλευ ,
Τα νέα τρόλλει που την επανδρώνουν Solaris Trollino 18 Με ηλεκτρικά της Skoda.
Τα τρόλεϋ της Ελβετίας κυκλοφορούν ακόμα;
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#9
(07-03-2020, 07:12 PM)MrVanHool Έγραψε:  

 

-> Τέλος, στην πρωτεύουσα στο Βουκουρέστι, τον Δεκέμβριο του 2018 παραδόθηκαν τα πρώτα 30 από τα 400 συνολικά πλέον τούρκικα Otokar Kent C (ελάχιστα 10μετρα διπορτα, 18μετρα για τις γραμμές του Αεροδρομίου και όλα τα υπόλοιπα 12μετρα). Αν και καινούργια, έχουν ειπωθεί αρκετά σχόλια για την αξιοπιστία τους..
Παράλληλα, κυκλοφορούν και πολλά Citaro 1ης και 2ης γενιάς, που είναι σε μαύρα χάλια όμως (σκουριασμένα αμαξώματα, καπάκια κινητήρα ανοιχτά με πατέντες, εσωτερικά ταλαιπωρημένα), ωστόσο σύντομα θα έρθει το πρώτο από τα 130 Citaro Hybrid που θα κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης.
Το δίκτυο τρόλεϋ της πρωτεύουσας έχει Irisbus Citelis 12 του 2007 και Ikarus 415T (με παραλαβες 1997-2002, όσα έχουν μείνει).

Συνεχείς βλάβες, κακό service και έλλειψη ανταλλακτικών κρατούν ακινητοποιημένα τα τουρκικά λεωφορεία αξίας 91,6 εκατ. ευρώ.

https://www.newsauto.gr/fleet-cars/achri...-leoforia/
Απάντηση
#10
(20-10-2022, 12:56 PM)notis Έγραψε: Συνεχείς βλάβες, κακό service και έλλειψη ανταλλακτικών κρατούν ακινητοποιημένα τα τουρκικά λεωφορεία αξίας 91,6 εκατ. ευρώ.

https://www.newsauto.gr/fleet-cars/achri...-leoforia/


Το πρόβλημα φαίνεται να είναι περισσότερο με τον τοπικό αντιπρόσωπο, παρά με τα λεωφορεία. 

Θα μου πείτε, η συγκεκριμένη σελίδα είναι παράρτημα του Πρώτου Θέματος, οπότε στερείται σοβαρότητας...  Big Grin
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)