Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Βάρδιες ΟΣΥ
#51
Αυτό που παρατηρώ πάντως είναι ότι χρειάζονται περισσότερα λεωφορεία έτσι ώστε να βγάλουν την ίδια συχνότητα στις ώρες αιχμής. Για παράδειγμα, στο 101 το μεσημέρι Καθημερινής η ίδια συχνότητα θα μπορούσε να βγει με 2-3 οχήματα λιγότερα. Όμως, επειδή τα διαλείμματα των οχημάτων είναι διάσπαρτα, καθότι έχουν διαφορετικές ώρες έναρξης/λήξης - αλλαγών, αναγκαστικά δημιουργούνται τεχνητά "κενά" προκειμένου να μην συμπέφτουν αναχωρήσεις.

Όσο για τις Κυριακές γεγονός ότι τα δρομολόγια στη Θεσσαλονίκη είναι πολύ καλύτερα αλλά δρομολογείται συναφής αριθμός λεωφορείων σε κάθε γραμμή. Εδώ στο 608 Καθημερινή έχουμε 22 αμάξια προγραμματισμένα (δεν βγαίνουν ποτέ) και Κυριακή 8...! Και τα περισσότερα τοπικά Καθημερινή 4-5 αμάξια, Κυριακή 1-2...

Σε γραμμές με 1 όχημα όντως με αυτό τον τρόπο εργασίας θα μπορούσαμε να επιτύχουμε πλήρες ωράριο με αραιότερα βέβαια δρομολόγια. Σε γραμμές όμως με 2 οχήματα και άνω είναι εφικτό να έχεις πλήρες ωράριο ασχέτως αν δεν το κάνει ο ΟΑΣΑ (109, 154, 212, 406, Γ10 κ.α) ή προσπαθεί να το περικόψει (βλ. Θερινό ΙΙ στο 237..)

Κατά την άποψή μου, αυτό που μπορεί να γίνει σήμερα για να δούμε βελτιωμένα δρομολόγια με τα υπάρχοντα μέσα είναι ο επανέλεγχος των χρόνων διαδρομής, ώστε να σφίξουν όπου υπάρχει περιθώριο, και η προσθήκη περισσότερων σημείων αλλαγής σε πολλές γραμμές. Λ.χ. τα 203/4, 220/1, 235 κλπ. θα μπορούσαν να έχουν σημεία αλλαγής εκτός από την Ακαδημία και στον Ευαγγελισμό και στις 2 κατευθύνσεις, τα 109/164/201 και στον Στ. Ηλιούπολης εκτός από τον Αγ. Δημήτριο, τα Α3/Α5 καθ' όλο το μήκος των Σταθμών του Μετρό που διέρχονται κ.ο.κ. Τέτοιες αλλαγές θεωρώ ότι μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο που χάνεται ώστε να γίνει η αλλαγή σε συγκεκριμένη ώρα και σημείο ενώ ταυτόχρονα, με κατάλληλη μοιρασιά των βαρδιών, μπορεί να υπάρξει και σημαντική διευκόλυνση των οδηγών με σημεία αλλαγής πλησιέστερα στο σπίτι τους.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)