Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νυχτερινές γραμμές
#91
(19-09-2019, 10:58 PM)NightLine Έγραψε: Στην εφαρμογή μου εμφανίστηκε το 735 και το Α10 ότι έχουν δρομολόγια στο διάστημα 00:00 και 2:00. Δεν ξέρω πως ανεβάζω εικόνες στο φόρουμ, για να ανεβάσω screenshot, αλλά έτσι φαίνεται στην εφαρμογή μου τουλάχιστον.

Απλά ρωτάω μήπως και σε εσάς εμφανίζει ότι όντως υπάρχουν μεταμεσονύχτια δρομολόγια σε αυτές τις 2 γραμμές, ή απλά είναι ένα bug της εφαρμογής.

Edit: και το Β12 είδα τώρα έχει παράταση στα δρομολόγια μέχρι τις 2. Και στις 3 γραμμές μόνο τις καθημερινές, και όχι τα ΣΚ. Αν είναι αλήθεια τι να πω...πραγματικά μένω έκπληκτος.

Άμα γινόταν παράταση μέχρι τις 2, περίμενα να γίνει σε κανένα 608 (όχι μόνο προς Ζωγράφου αλλά και προς Γαλάτσι)...αλλά δεν παραπονιέμαι, ειδικά για 735 και Α10 που είναι γραμμές που προσωπικά με εξυπηρετούν κάμποσο.

Σιγά μην βάλουν και 24ωρη συγκοινωνία για το Ζεφύρι, το Μενίδι και τα Άνω Λιόσια. Προφανώς για την εξυπηρέτηση του φεστιβάλ πολιτικής νεολαίας στο Πάρκο Τρίτση ισχύει η παράταση των δρομολογίων η οποία θα εμφανίζονταν στον ημερήσιο προγραμματισμό και όχι στο χειμερινό πρόγραμμα της κάθε μίας από αυτές τις γραμμές.
Απάντηση
#92
Αυτό λέω και γω, μου φαίνεται απίθανο ειδικά για τα 735 και 711 (τώρα το είδα και αυτό) ...αλλά από τη στιγμή που υπάρχει γραμμή που διέρχεται από έναν οικισμό που βρίσκεται κάτι χιλιόμετρα μακριά από την Μάνδρα (με την ίδια λογική να βάλουν και στα διάφορα σκόρπια χωριά του Δήμου Μαραθώνος και του Δήμου Ωρωπού), τίποτα δεν είναι αδύνατον.

Από την άλλη όμως, γιατί να μην ισχύει παράταση και για τα 420, 421 και 892 που τερματίζουν γύρω από το Πάρκο Τρίτση;

Άμα υπήρχε κάποια επίσημη ανακοίνωση καλά θα ήταν.


Και μιας και ξαναεπανήλθε το θέμα...περί 790 πάλι...παρατήρησα ότι το πιο προβληματικό δρομολόγιο που γίνεται ο μεγαλύτερος συνωστισμός είναι αυτό του 1:30 από Γλυφάδα. Παίρνοντας άλλες φορές το 00:30 ή το 2:30, πάλι από Γλυφάδα, παρατηρείται μια αραίωση. Φυσικά υπάρχουν πολλοί όρθιοι, αλλά υπάρχει κενός χώρος σε σχέση με το 1:30 που δεν υπάρχει ούτε χιλιοστό κενό. Τα δύο τελευταία είναι ακόμα πιο χαλαρά.

Τώρα γιατί το Χ14 είναι αρθρωτό που έχει πολύ πιο χαμηλή επιβατικότητα κυρίως τις καθημερινές (τα ΣΚ γεμίζει) και το 790 είναι κανονικού μεγέθους....δεν το καταλαβαίνω.
Απάντηση
#93
(20-09-2019, 08:30 AM)NightLine Έγραψε: Και μιας και ξαναεπανήλθε το θέμα...περί 790 πάλι...παρατήρησα ότι το πιο προβληματικό δρομολόγιο που γίνεται ο μεγαλύτερος συνωστισμός είναι αυτό του 1:30 από Γλυφάδα. Παίρνοντας άλλες φορές το 00:30 ή το 2:30, πάλι από Γλυφάδα, παρατηρείται μια αραίωση. Φυσικά υπάρχουν πολλοί όρθιοι, αλλά υπάρχει κενός χώρος σε σχέση με το 1:30 που δεν υπάρχει ούτε χιλιοστό κενό. Τα δύο τελευταία είναι ακόμα πιο χαλαρά.

Τώρα γιατί το Χ14 είναι αρθρωτό που έχει πολύ πιο χαμηλή επιβατικότητα κυρίως τις καθημερινές (τα ΣΚ γεμίζει) και το 790 είναι κανονικού μεγέθους....δεν το καταλαβαίνω.

Γιατί το Χ14 περνάει μόνο από λεωφόρους (Κηφισίας - Βασ. Σοφίας) και δεν αντιμετωπίζει προβλήματα, ενώ το 790 είναι γεμάτο κωλόστενα στο Αττική - Αγ. Αντώνιος. Προσωπικά δεν θα ρίσκαρα να κλειστεί κάποιο αρθρωτό πέριξ του Αγ. Μελετίου στις 3 το βράδυ που δεν βρίσκεις γερανό ούτε με αίτηση..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#94
(20-09-2019, 11:22 PM)nikos1991 Έγραψε: Γιατί το Χ14 περνάει μόνο από λεωφόρους (Κηφισίας - Βασ. Σοφίας) και δεν αντιμετωπίζει προβλήματα, ενώ το 790 είναι γεμάτο κ..όστενα στο Αττική - Αγ. Αντώνιος. Προσωπικά δεν θα ρίσκαρα να κλειστεί κάποιο αρθρωτό πέριξ του Αγ. Μελετίου στις 3 το βράδυ που δεν βρίσκεις γερανό ούτε με αίτηση..

Βασικά, για τα "κ...στενά" των Σεπολιων, μια μικρή τροποποίηση μπορεί να λύσει και το θέμα των στροφών, αλλα και να εξυπηρετείται ο Στ. Αττική (απο πλευράς Λιοσίων). Πολυ απλα να στρίψει το λεωφορείο απο την Βορείου Ηπείρου αριστερά στην Αγίου Μελετίου και μετα δεξιά Λιοσίων. Ετσι, θα μπαίνουν ανετα αρθρωτα

(Ουσιαστικά τα στενά των Σεπολιων που ειναι δύσκολα ακομα και για 12-μετρα είναι απο Βορείου Ηπείρου -> Ευαλκιδου, !!Ευαλκιδου->Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως, Λεωφόρος Κωνσταντινουπόλεως -> Κονίτσης)
Απάντηση
#95
Μια καλύτερη λύση θα ήταν να πηγαίνει μέσω Λένορμαν, που είναι κεντρικός δρόμος, και έτσι λύνεται και το πρόβλημα του αρθρωτού αλλά και με τη σαρδελοποίηση. Ή να γίνουν 24ωρα τα 12 και Α3 (κάποιος το είχε πει εδώ μέσα, δε θυμάμαι ποιος) και να καταργηθεί το 790.
Απάντηση
#96
(20-09-2019, 08:30 AM)NightLine Έγραψε: Αυτό λέω και γω, μου φαίνεται απίθανο ειδικά για τα 735 και 711 (τώρα το είδα και αυτό) ...αλλά από τη στιγμή που υπάρχει γραμμή που διέρχεται από έναν οικισμό που βρίσκεται κάτι χιλιόμετρα μακριά από την Μάνδρα (με την ίδια λογική να βάλουν και στα διάφορα σκόρπια χωριά του Δήμου Μαραθώνος και του Δήμου Ωρωπού), τίποτα δεν είναι αδύνατον.

Από την άλλη όμως, γιατί να μην ισχύει παράταση και για τα 420, 421 και 892 που τερματίζουν γύρω από το Πάρκο Τρίτση;

Άμα υπήρχε κάποια επίσημη ανακοίνωση καλά θα ήταν.


Και μιας και ξαναεπανήλθε το θέμα...περί 790 πάλι...παρατήρησα ότι το πιο προβληματικό δρομολόγιο που γίνεται ο μεγαλύτερος συνωστισμός είναι αυτό του 1:30 από Γλυφάδα. Παίρνοντας άλλες φορές το 00:30 ή το 2:30, πάλι από Γλυφάδα, παρατηρείται μια αραίωση. Φυσικά υπάρχουν πολλοί όρθιοι, αλλά υπάρχει κενός χώρος σε σχέση με το 1:30 που δεν υπάρχει ούτε χιλιοστό κενό. Τα δύο τελευταία είναι ακόμα πιο χαλαρά.

Τώρα γιατί το Χ14 είναι αρθρωτό που έχει πολύ πιο χαμηλή επιβατικότητα κυρίως τις καθημερινές (τα ΣΚ γεμίζει) και το 790 είναι κανονικού μεγέθους....δεν το καταλαβαίνω.
Το 892 δεν τερματίζει παρκο Τρίτση εγώ που πηγα τον Σεπτέμβριο του 19 το είχαν αλλάξει
Απάντηση
#97
(20-09-2019, 02:00 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σιγά μην βάλουν και 24ωρη συγκοινωνία για το Ζεφύρι, το Μενίδι και τα Άνω Λιόσια. Προφανώς για την εξυπηρέτηση του φεστιβάλ πολιτικής νεολαίας στο Πάρκο Τρίτση ισχύει η παράταση των δρομολογίων η οποία θα εμφανίζονταν στον ημερήσιο προγραμματισμό και όχι στο χειμερινό πρόγραμμα της κάθε μίας από αυτές τις γραμμές.
Ισχύει μέχρι σήμερα η παράταση για τι Τρίτση μέχρι και σήμερα και αν ναι για πιες γραμμές ;
Απάντηση
#98
Στο νυχτερινό 500 χθες και σήμερα το βράδυ, δεν εμφανίζεται κανένα λεωφορείο στην τηλεματική και το ημερήσιο πρόγραμμα είναι κενό... 
EDIT: Τώρα εμφανίστηκε το #799 Iris diesel, που έφυγε από Κηφισιά. Από Πειραιά τίποτα... 

Επίσης, το 790 πλέον έχει αρχίσει να έχει 2 λεωφορεία κάθε βράδυ, ενώ από την αρχή της καραντίνας και μέχρι πρόσφατα είχε μόνο 1.

Τέλος, χθες και σήμερα το X14 έχει κι ένα Mercedes GN, το #557.
Απάντηση
#99
Χθες χρησιμοποίησα για πρώτη φορά νυχτερινά λεωφορεία. Το 040 έφτασε Σύνταγμα 1:58 και το Χ14 μόλις είχε φύγει (το είδα στην στροφή), ενώ είχε 2 λεπτά ακόμα (στις 2:00 έπρεπε να φύγει). Τζάμπα περίμενα 45 λεπτά το επόμενο...

Μετά πέρασαν το 790 και το τρόλεϊ 11 και ήταν σαρδέλα! Ίσα που έκλειναν οι πόρτες. Μιλάμε για 2+ το πρωί καθημερινής! Social distancing και καλά... Το Χ14 με το ζόρι αν είχε 10-15 άτομα. Τζάμπα βάζουν τις νταλίκες Solaris. Το 790 τις χρειάζεται περισσότερο μάλλον (αν χωράνε στο δρόμο).
Απάντηση
(06-08-2020, 07:55 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Χθες χρησιμοποίησα για πρώτη φορά νυχτερινά λεωφορεία. Το 040 έφτασε Σύνταγμα 1:58 και το Χ14 μόλις είχε φύγει (το είδα στην στροφή), ενώ είχε 2 λεπτά ακόμα (στις 2:00 έπρεπε να φύγει). Τζάμπα περίμενα 45 λεπτά το επόμενο...

Μετά πέρασαν το 790 και το τρόλεϊ 11 και ήταν σαρδέλα! Ίσα που έκλειναν οι πόρτες. Μιλάμε για 2+ το πρωί καθημερινής! Social distancing και καλά... Το Χ14 με το ζόρι αν είχε 10-15 άτομα. Τζάμπα βάζουν τις νταλίκες Solaris. Το 790 τις χρειάζεται περισσότερο μάλλον (αν χωράνε στο δρόμο).

Εγω που είχα πάει πρόσφατα από Πανόρμου προς Ηλιούπολη μετά τα μεσάνυχτα, το Χ14 που πήρα είχε κιόλας αρκετούς όρθιους (πρέπει να ήμασταν κοντά στους 50 μέσα) και για 5 λεπτά χάσαμε το 790 για Ηλιούπολη και έπρεπε να περιμένουμε κοντά 1 ώρα για να έρθει. Στο 790 είχε πάντως λιγότερα άτομα (κάπου στους 30-40), πολλοί από τους οποίους κατέβαιναν μέχρι την Δάφνη. Έτσι, έβρισκες κιόλας θέση
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)