Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 2.71 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7
#51
Πάντως με αφορμή την τροποποίηση του Γ10 ώστε να τερματίζει στο σταθμό Κάτω Πατησίων, μήπως θα ήταν καλό να επανεξεταστεί και η 024, που στα περισσότερα σημεία πηγαίνει παράλληλα και πολύ κοντά (σε απόσταση λιγότερο των 300 μ.) με την Γ10, χωρίς ωστόσο να έχουν συντονισμό μεταξύ τους, καμια κοινή στάση στο κομμάτι των Αγ. Αναργύρων, ούτε και κοινό τέρμα. Για το Γ10 δεν εχω προσωπική εικονα, όσες φορές όμως έχω δει το 024 οι επιβάτες ήταν ελάχιστοι.
Απάντηση
#52
(30-08-2014, 05:10 PM)GeorgeK Έγραψε: Πάντως με αφορμή την τροποποίηση του Γ10 ώστε να τερματίζει στο σταθμό Κάτω Πατησίων, μήπως θα ήταν καλό να επανεξεταστεί και η 024, που στα περισσότερα σημεία πηγαίνει παράλληλα και πολύ κοντά (σε απόσταση λιγότερο των 300 μ.) με την Γ10, χωρίς ωστόσο να έχουν συντονισμό μεταξύ τους, καμια κοινή στάση στο κομμάτι των Αγ. Αναργύρων, ούτε και κοινό τέρμα. Για το Γ10 δεν εχω προσωπική εικονα, όσες φορές όμως έχω δει το 024 οι επιβάτες ήταν ελάχιστοι.

Θα σου πω εγώ τι γίνεται με το 024 που το ζω κάθε μέρα. Όσο πήγαινε κέντρο γέμιζε, γιατί απλούστατα ο κόσμος των Αγίων (κι εμένα συμπεριλαμβανόμενου) προτιμούσε να περπατήσει 100-200 μέτρα παραπάνω για να βγει στη Λάμπρου Κατσώνη προκειμένου να μην κάνει μετεπιβίβαση. Συν το γεγονός ότι ως διακεντρική είχε πολύ καλύτερες συχνότερες από το Γ10. (και το 720 παλιότερα) Τώρα που πάνε και τα δύο Αττική και έχουν τις ίδιες (χάλια) συχνότητες, ο κόσμος απλά βαριέται να τρέχει στο ποτάμι και κάθεται να περιμένει το Γ10 κι ό,τι ώρα έρθει. Στην άνοδο κάτι γίνεται, μιας και ο κόσμος αν το δει να περνάει από Αττική θα το πάρει, αν έχει ώρα να περάσει το Γ10. Αλλά βέβαια είναι ασυντόνιστα κι 9 στις 10 φορές περνάνε μαζί! Rolleyes Θεωρώ ότι θέλει κατάργηση ΧΤΕΣ και να μπουν όλα τα οχήματα του στο Γ10. Δεν έχει νόημα να κρατάμε μια γραμμή, μόνο και μόνο για να θυμόμαστε τις παλιές δόξες της, (κι έχει περάσει τρελές δόξες το 024) εφ' όσον δε χρησιμεύει πια. Το μόνο πρόβλημα είναι η περιοχή γύρω τριγύρω στην Κουρτίδου, ίσως όμως αν πήγαινε το Γ10 Κάτω Πατήσια να βρισκόταν κάποιος τρόπος να εξυπηρετηθεί κι αυτή.
Απάντηση
#53
Πρόταση κατάργησης του Γ12 με παράλληλη εξοικονόμηση 7 οχημάτων τις καθημερινές, 4 τα Σάββατα και 3 τις Κυριακές.
Για την κάλυψη της Αγ. Νικολάου θα ενισχυθεί το τρόλεϊ 25 με 3 επιπλέον οχήματα τις καθημερινές (από 4 σε 7 οχήματα και συχνότητα από 15-20' σε 9-10') 2 επιπλέον οχήματα τα Σάββατα (από 3 σε 5 οχήματα και συχνότητα από 20' σε 12') και 1 επιπλέον οχήματα τις Κυριακές (από 2 σε 3 οχήματα με συχνότητα από 25' σε 15-20') και δρομολόγηση 5:00 - 23:05 αντί για 7:00 - 22:10.
Το τμήμα του Ίλιον που μένει ακάλυπτο θα το αναλάβει το 719 με ένα επιπλέον όχημα τις καθημερινές για να μη χαλάσει η συχνότητα λόγω της αύξησης του μήκους της διαδρομής.
Η νέα διαδρομή του 719 παρουσιάζεται στους παρακάτω χάρτες:
719 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ - ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ
719 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Τα κύρια οφέλη της παραπάνω πρότασης είναι:
α) συντονισμένες διελεύσεις από την Αγ. Νικολάου και προς τις 2 κατευθύνσεις
β) προώθηση της συμπληρωματικότητας των μέσων (μετρό - τρόλεϊ)
γ) δημιουργία σταθερού σημείου αναφοράς στο μετρό, με παράλληλη εξυπηρέτηση του τοπικού κέντρου (Ίλιον)
δ) βελτίωση της σύνδεσης της περιοχής του Ιλίου με το μετρό της Ανθούπολης
ε) εξοικονόμηση οχημάτων για την ΟΣΥ με προοπτική ενίσχυσης άλλων γραμμών.
στ) βέλτιστη χρήση του εναερίου της γραμμής 25 (αν και κακώς κατασκευάστηκε, πρέπει να αποσβεστεί κάποτε)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#54
(02-06-2015, 12:24 AM)nikos1991 Έγραψε: Πρόταση κατάργησης του Γ12 με παράλληλη εξοικονόμηση 7 οχημάτων τις καθημερινές, 4 τα Σάββατα και 3 τις Κυριακές.
Για την κάλυψη της Αγ. Νικολάου θα ενισχυθεί το τρόλεϊ 25 με 3 επιπλέον οχήματα τις καθημερινές (από 4 σε 7 οχήματα και συχνότητα από 15-20' σε 9-10') 2 επιπλέον οχήματα τα Σάββατα (από 3 σε 5 οχήματα και συχνότητα από 20' σε 12') και 1 επιπλέον οχήματα τις Κυριακές (από 2 σε 3 οχήματα με συχνότητα από 25' σε 15-20') και δρομολόγηση 5:00 - 23:05 αντί για 7:00 - 22:10.
Το τμήμα του Ίλιον που μένει ακάλυπτο θα το αναλάβει το 719 με ένα επιπλέον όχημα τις καθημερινές για να μη χαλάσει η συχνότητα λόγω της αύξησης του μήκους της διαδρομής.
Η νέα διαδρομή του 719 παρουσιάζεται στους παρακάτω χάρτες:
719 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ - ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ
719 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Τα κύρια οφέλη της παραπάνω πρότασης είναι:
α) συντονισμένες διελεύσεις από την Αγ. Νικολάου και προς τις 2 κατευθύνσεις
β) προώθηση της συμπληρωματικότητας των μέσων (μετρό - τρόλεϊ)
γ) δημιουργία σταθερού σημείου αναφοράς στο μετρό, με παράλληλη εξυπηρέτηση του τοπικού κέντρου (Ίλιον)
δ) βελτίωση της σύνδεσης της περιοχής του Ιλίου με το μετρό της Ανθούπολης
ε) εξοικονόμηση οχημάτων για την ΟΣΥ με προοπτική ενίσχυσης άλλων γραμμών.
στ) βέλτιστη χρήση του εναερίου της γραμμής 25 (αν και κακώς κατασκευάστηκε, πρέπει να αποσβεστεί κάποτε)

Συμφωνώ 100% με τα παραπάνω, αν και δε νομίζω ότι χρειάζεται περαιτέρω μακαρονοποίηση του 719 σ' αυτή την περίπτωση. Άλλωστε η γενικότερη περιοχή εξυπηρετείται κι από το 701, αλλά κι από τα διερχόμενα από Ιδομενέως και Πρωτεσιλάου. Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι πιθανώς ο Αγ.Αντώνιος να μη συμφέρει χρονικά τους κατοίκους της Αγ.Νικολάου σε σχέση με την Αττική. Για μένα αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν το 25 γίνει κυκλικό στο Μετρό Ανθούπολη μέσω Θηβών-Αναπαύσεως-Δωδεκανήσου-Θηβών, όπως το 701 και το 747, αλλά τότε πάλι πρέπει να καταργηθεί η διαδρομή μέσω Κωνσταντινουπόλεως κι είναι κρίμα, γιατί υπάρχει ήδη εναέριος... Εκτός κι αν βάλουμε το 24 να διέρχεται και στην άνοδο και στην κάθοδο από Μπουρνάζι και παράλληλα να το επεκτείνουμε μέχρι το Ζάππειο που τερμάτιζε και παλότερα, περιορίζοντας παράλληλα και το Α13 στη διαδρομή Κηπούπολη-Αγ.Αντώνιος.
Απάντηση
#55
(02-06-2015, 12:24 AM)nikos1991 Έγραψε: Πρόταση κατάργησης του Γ12 με παράλληλη εξοικονόμηση 7 οχημάτων τις καθημερινές, 4 τα Σάββατα και 3 τις Κυριακές.
Για την κάλυψη της Αγ. Νικολάου θα ενισχυθεί το τρόλεϊ 25 με 3 επιπλέον οχήματα τις καθημερινές (από 4 σε 7 οχήματα και συχνότητα από 15-20' σε 9-10') 2 επιπλέον οχήματα τα Σάββατα (από 3 σε 5 οχήματα και συχνότητα από 20' σε 12') και 1 επιπλέον οχήματα τις Κυριακές (από 2 σε 3 οχήματα με συχνότητα από 25' σε 15-20') και δρομολόγηση 5:00 - 23:05 αντί για 7:00 - 22:10.
Το τμήμα του Ίλιον που μένει ακάλυπτο θα το αναλάβει το 719 με ένα επιπλέον όχημα τις καθημερινές για να μη χαλάσει η συχνότητα λόγω της αύξησης του μήκους της διαδρομής.
Η νέα διαδρομή του 719 παρουσιάζεται στους παρακάτω χάρτες:
719 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ - ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ
719 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Τα κύρια οφέλη της παραπάνω πρότασης είναι:
α) συντονισμένες διελεύσεις από την Αγ. Νικολάου και προς τις 2 κατευθύνσεις
β) προώθηση της συμπληρωματικότητας των μέσων (μετρό - τρόλεϊ)
γ) δημιουργία σταθερού σημείου αναφοράς στο μετρό, με παράλληλη εξυπηρέτηση του τοπικού κέντρου (Ίλιον)
δ) βελτίωση της σύνδεσης της περιοχής του Ιλίου με το μετρό της Ανθούπολης
ε) εξοικονόμηση οχημάτων για την ΟΣΥ με προοπτική ενίσχυσης άλλων γραμμών.
στ) βέλτιστη χρήση του εναερίου της γραμμής 25 (αν και κακώς κατασκευάστηκε, πρέπει να αποσβεστεί κάποτε)

Συμφωνώ με την κατάργηση του Γ12.

Αλλά, το 25 όμως στην κατεύθυνση προς Μετρό σε πάει Αγ. Αντώνιο μέσω Μπουρναζίου και τελικά χάνεται περισσότερος χρόνος σε σχέση με την Αττική. Γι' αυτό πιστεύω ότι είναι καλύτερα να αναμορφωθούν τα 24/25 ως εξής:

-24: Αφετηρία Καματερό-Στ. Ανθούπολης κατευθείαν μέσω Θηβών-Στ. Αγίου Αντωνίου-Μπουρνάζι(Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως)-Θηβών-και συνέχεια η διαδρομή κανονικά ως την Πετρούπολη.
-25: Αφετηρία Πετρούπολη-Θηβών-αριστερά κωνσταντινουπόλεως προς Μπουρνάζι-Στ. Άγιος Αντώνιος-Στ. Ανθούπολης και συνέχεια η διαδρομή κανονικά ως το Καματερό.

Το 24 σήμερα, αν δεν κάνω λάθος, έχει 4 οχήματα και το 25 3. Με προσθήκη άλλων 3 οχημάτων πάμε στα 10 συνολικά οπότε με χρόνο διαδρομής 50', όσο δίνουν και σήμερα, για κάθε διαδρομή έχουμε 10λεπτα και για Πετρούπολη και για Καματερό.

Το 719 πρέπει να πάει Ανθούπολη για ταχύτερη σύνδεση της Παλατιανής με το Μετρό. Στο Ίλιον μένει μόνο 1 στάση προς Κέντρο ακάλυπτη από το Γ12 και 4 προς Καματερό, οι οποίες όμως είναι πολύ κοντά στις στάσεις του 701 και του 25.

Κατ' αυτό τον τρόπο επιτυγχάνουμε γρήγορη σύνδεση Καματερού/Ίλιον με την Ανθούπολη (ταχύτερη από την σημερινή της Αττικής) και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η Πετρούπολη θα έχει και το νέο 719 για ταχύτερη σύνδεση με Μετρό.
Απάντηση
#56
Έτσι όπως είναι το νέο 732, δεν υπάρχει ουσιαστική εξυπηρέτηση με το μετρό (αν κατεβεις στον σταθμο "ΣΙΔΕΡΑ" μεν, με 4-5 λεπτα περπατημα εισαι στο μετρό. Θα πρότεινα λοιπόν, το 732 από την Δυρραχίου να στρίβει αριστερά στην Αγίου Μελετίου και να γίνει τροφοδοτική του Στ. Αττικής (μιας και πλεον, δεν υπαρχει κανενα κερδος για τους επιβατες των γραμμων της Λιοσιων για να μετεπιβιβαστουν στο 732, τη στιγμη που δεν τους πηγαινει πλεον πλησιεστερα προς το κεντρο)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#57
Και εγώ έχω να κάνω μία πρόταση για το 732. Το 732 από τότε που επεκτάθηκε μέχρι την Ακαδημία έχει γίνει πάρα πολύ χρήσιμο και εξυπηρετικό. Ουσιαστικά η πρόταση μου είναι να περνάει από Στ. Αττικής μέσω της Αγίου Μελετίου. Τότε όμως θα καταργηθεί το Γ12 το οποίο πλέον δεν τερματίζει στο κέντρο. Το κομμάτι της Αγίου Νικολάου θα το αναλάβει το τρόλει 25 το οποίο θα πυκνώσει ανά 9' αιχμή.
Απάντηση
#58
(19-10-2021, 08:58 PM)kostas720 Έγραψε: Και εγώ έχω να κάνω μία πρόταση για το 732. Το 732 από τότε που επεκτάθηκε μέχρι την Ακαδημία έχει γίνει πάρα πολύ χρήσιμο και εξυπηρετικό. Ουσιαστικά η πρόταση μου είναι να περνάει από Στ. Αττικής μέσω της Αγίου Μελετίου. Τότε όμως θα καταργηθεί το Γ12 το οποίο πλέον δεν τερματίζει στο κέντρο. Το κομμάτι της Αγίου Νικολάου θα το αναλάβει το τρόλει 25 το οποίο θα πυκνώσει ανά 9' αιχμή.
Το 25 δεν δίνει πρόσβαση στη Πλατεία Αγίων Αναργύρων που είναι ουσιαστικά το κέντρο του δήμου Αγίων Αναργύρων - Καματερού και είναι τελείως λάθος να κόψεις τη σύνδεση με το κέντρο του δήμου που επίσης έχει μετεπιβιβάσεις για αρκετές γραμμές και γι' αυτό άλλωστε πολλοί επιβάτες κατεβαίνουν εκεί. Από κει και πέρα ο σταθμός Αγίου Αντωνίου είναι μακριά (και από την Αγίου Νικολάου και από το κέντρο της Αθήνας) και το 25 φτάνει εκεί με περίπλοκη διαδρομή που δεν μπορεί να τροποποιθεί, οπότε μου φαίνεται κάπως άδικο να αναγκάσεις τους επιβάτες της Αγίου Νικολάου να κάνουν όλη αυτή τη διαδρομή για να βρεθούν στον Άγιο Αντώνιο. Και δεν λέω καν για τα στενά στη Ριμνίτων που το Γ12 είναι μόνο του. Πρόσθεσε σε αυτά ότι δεν υπάρχει δυνατότητα ενίσχυσης τρόλει και καταλαβαίνεις ότι κατάργηση Γ12 είναι εντελώς εκτός λογικής αυτήν την περίοδο.
Απάντηση
#59
Ουσιαστικά λέω το 25 να τοπικοποιηθεί στην Ανθούπολη ( το έχω γράψει και στον τομέα των τρόλει ) για να προσφέρει γρήγορη εξυπηρέτηση προς το μετρό. Τώρα , τα στενά της Ριμνίτων και την Πλ. Αγ. Αναργύρων λέω να τα αναλάβει το 719 με μικρή τροποποίηση της διαδρομής του , όπως και το 705 όποτε περνάει.
Απάντηση
#60
Ναι αλλά όπως ξαναείπα χάνεις τη σύνδεση με τους Αγίους Αναργύρους που είναι πολύ σημάντικη αφού εκεί αποβιβάζεται μεγάλο μέρος από όλες αυτές τις γραμμές μιας και αποτελεί ευρύτερο τοπικό και συγκοινωνιακό κέντρο. Δεν έχουν όλοι ως τελικό προορισμό το μετρό και με αυτό που προτείνεις ο άλλος θα χρειάζεται μετεπιβίβαση από τρόλει σε άλλο λεωφορείο για να πάει από την Αγίου Νικολάου στην Πλατεία Αγίων Αναργύρων και ούτε γρήγορη πρόσβαση στο μετρό θα έχει αφού το 25 κάνει ολόκληρη βόλτα από το κέντρο στο Ίλιον μέχρι να βγει στη Θηβών. Δεν γίνεται να κόψεις τη βασική γραμμή που είναι το Γ12 για να κρατήσεις τη δευτερεύον που είναι το 25.
Μιας και το ανέφερες το 705 δημιουργήθηκε ακριβώς γι' αυτό το λόγο. Διότι το 701 δεν έδινε πρόσβαση στην Πλατεία Αγίων Αναργύρων, στο ΙΚΑ κλπ που τις ώρες αιχμής είναι σημαντικότατη. Εδώ το 704 δεν δίνει καν μετεπιβίβαση στο μετρό και παρ' όλα αυτά κανείς δεν έχει θέμα επειδή ακριβώς αφήνει στην Πλατεία Αγίων Αναργύρων.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 626.630 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.311 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 198.741 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 356.212 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 157.979 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 370.092 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 78.129 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.513 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 172.354 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 68.527 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)