Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
#51
Ξέρετε γιατί στο 237 έχουν κοπεί οι νταλίκες; Οταν πρωτοπηγε δάφνη είχαν 4 νταλικες και 2 Ν1 περυσι 2 και 4 Ν1 ενώ φετος συνήθως καμία. Που πήγαν όλες οι νταλίκες;

Επίσης στο 250 που τα πρωινα 8-12 γινεται της τρελλης απο κόσμο δεν μπορουν να βαλουν νταλίκες; Αν δεν το παρεις απο Ευαγγελισμο το πρωι δεν μπαινεις με τιποτα...
Απάντηση
#52
(24-11-2012, 09:03 PM)georgio Έγραψε: Ξέρετε γιατί στο 237 έχουν κοπεί οι νταλίκες; Οταν πρωτοπηγε δάφνη είχαν 4 νταλικες και 2 Ν1 περυσι 2 και 4 Ν1 ενώ φετος συνήθως καμία. Που πήγαν όλες οι νταλίκες;

Στο Χ97 -που έχει ελάχιστη επιβατική κίνηση- ξέρουν να βάζουν νταλίκες. Στις γραμμές που εξυπηρετείται όλος ο κόσμος αφήνουν τα Ν1.
Δεν είναι μόνο η 237 που συμβαίνει αυτό. Και στα Α3/Β3/Α4 το κάνουν κάποιες φορές στις ώρες αιχμής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. (Ιδιαίτερα την περίοδο των απεργιών του Μετρό, όταν έμπαινε Ν1 σε ώρα αιχμής γέμιζε στην Ακαδημία και όταν έφτανε Σύνταγμα ή στου Μακρυγιάννη δε μπορούσε να σταματήσει για να πάρει άλλον επιβάτη.

(24-11-2012, 09:03 PM)georgio Έγραψε: Επίσης στο 250 που τα πρωινα 8-12 γινεται της τρελλης απο κόσμο δεν μπορουν να βαλουν νταλίκες; Αν δεν το παρεις απο Ευαγγελισμο το πρωι δεν μπαινεις με τιποτα...

Με το 250 υπάρχει σοβαρό ζήτημα και απορώ γιατί εκεί στην ΟΣΥ δε το ρυθμίζουν.
Το πρωί αν δεν πας στη Ριζάρη να το πάρεις δεν πρόκειται να μπεις μέσα. Το μεσημέρι γεμίζει στη Θετικών Επιστημών και μόλις φτάνει Φιλοσοφική/Θεολογική δε χωράς να μπεις. Αποτέλεσμα, όποιος από Φιλοσοφική/Θεολογική θέλει να κατέβει στο Γυμναστήριο η μόνη επιλογή είναι με τα πόδια και από ΜΙΘΕ πρέπει να κατέβεις κάτω και να πάρεις 221 για να πας κέντρο.
Τους είναι τόσο δύσκολο να βάλουν 18μετρο;
Απάντηση
#53
(24-11-2012, 09:03 PM)georgio Έγραψε: Ξέρετε γιατί στο 237 έχουν κοπεί οι νταλίκες; Οταν πρωτοπηγε δάφνη είχαν 4 νταλικες και 2 Ν1 περυσι 2 και 4 Ν1 ενώ φετος συνήθως καμία. Που πήγαν όλες οι νταλίκες;

Επίσης στο 250 που τα πρωινα 8-12 γινεται της τρελλης απο κόσμο δεν μπορουν να βαλουν νταλίκες; Αν δεν το παρεις απο Ευαγγελισμο το πρωι δεν μπαινεις με τιποτα...

Oταν πρωτοπηγε Δαφνη αν θυμάμαι καλά η αναλογία ήταν 3 GN και 3 Ν1. Αλλά μετά άρχισε να χαλάει και να βγαίνουν ακόμα και 6 Ν1. Έτσι έχει μείνει και σήμερα αλλά δεν είναι και απίθανο κάποια μέρα να τύχεις και 3 GN. Το θέμα είναι ότι βγάζουν ότι έχει διαθέσιμο. Π.χ. άμα είναι πολλές χαλασμένες GN θα δώσουν Ν1 που έχουν πάντα αρκετά που περισσεύουν στο Ελληνικό.
Απάντηση
#54
Καλήμερα είμαι νέο μέλος.
Μια ερώτηση. Γιατί δεν κόβεται το Χ63 που πηγαινόρχεται άδειο και να χρησιμοποιηθούν τα λεωφορεία σε γραμμές που έχουν πρόβλημα και γεμίζουν πολύ όπως το 845 που από τότε που κόπηκε το 802 είναι πάντα υπεργεμισμένο. Επίσης το 703 έχει συνέχεια πρόβλημα γιατί πίχτρα ότι και να γίνει. Επίσης το Β15 περνάει κολλητά με το Α15 σχεδόν πάντα με αποτέλεσμα να είναι άδειο μιας και τον κόσμο τον μαζεύει το Α15 το οποίο έχει συχνό δρομολόγιο και καινούρια λεωφορεία Citelis. Το Β15 έχει 2πορτα αεροδρομικά Ν2 και καμιά φορά Citelis. Να πειραχτούν λίγο τα δρομολόγιο του Β15 για να μην περνάει κολλητά με το Α15. Και κάτι ακόμα: Γιατί όλα τα Citelis είναι στα Λιόσια σε όλες τις γραμμές πλην του Β12 πού είναι η πιο χρήσιμη και έχει κάτι σαράβαλα αρθρωτά Volvo που τα λυπάσαι να τα βλέπεις σε τέτοιο χάλι και Ν2. Στα τοπικά το Λιοσίων δεν μπορούν να πάνε Midi που έχουν παραμαζευτεί στον Άγιο Αντώνιο σε γραμμές που χρειάζονται μεγαλύτερα όπως το 892 ή το 731;
Απάντηση
#55
το Α15 κε το Β15 εχουν 5 λεπτα διαφορα το ενα με το αλλο οποτε ειναι λογικο να περνανε κολλητα
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#56
(09-02-2010, 09:52 PM)Citaro Έγραψε: Έχεις απόλυτο δίκιο! Και δεν είναι μόνο αυτές οι δύο γραμμές που εμφανίζουν πρόβλημα στην προσέγγιση σταθμού, αλλά και πολλές άλλες: Πχ το 225, έτσι όπως το έχουν σήμερα, μέχρι να πάει από το Χίλτον μέσω Μιχ/πούλου στη Ριζάρη και να ξαναβγεί στη στάση Ευαγγελισμός για Ιλίσια, θέλει το απόγευμα πάνω από 10' . Στο χρόνο αυτό το κανονικό 220 έχει φτάσει Ακαδημία και έχει επιβιβάσει!
Το ίδιο γινόταν μέχρι πρότινος στην Άμυνα. Όσα λεωφορεία έρχονταν από Μεσογείων, έχαναν πολύ χρόνο στην αναστροφή, με αποτέλεσμα να κατεβαίνουν οι επιβάτες στη 2η Χολαργού και να πηγαίνουν με τα πόδια στο σταθμο!
Ίσως τελικά να είναι καλύτερο να διατηρηθούν οι κοντινές στην Αθήνα "Ηλιούπολες" 206/237 όπως είναι, και να προσφέρουν μαζί με το Α3 την επίγεια σύνδεση της Βουλιαγμένης.
Μια που μιλάμε για τομέα "2", πρέπει να δούμε και τις εξής γραμμές : 856, 057. Ας μην ξεχνάμε ότι προέρχονται από τις παλιές 202 και 228. Ξέρει κανείς να μας πει κατά πόσο "περπατάει" η διασύνδεσή τους με γραμμές της Δυτικής Αθήνας; Προσφέρουν ή απλά χάνονται στην κίνηση και άρα θέλουν "τοπικοποίση;"

Το 856 είναι αρκετά εξυπηρετικό, διότι συνδέει δυτικά με νότια προάστια. Βολεύει πολύ τους κατοίκους στην περιοχή του Υμηττού ώστε να εξυπηρετηθούν στο κέντρο. Δεν χάνεται στην κίνηση, ίσα ίσα προσφέρει, διότι έχει μια νορμάλ συχνότητα δρομολογίων (10 - 20') μόνο την Κυριακή είναι εφιαλτικά.
Το 057 δεν είμαι σίγουρος αρκετά για την τοπικοποιήση του, όπως επίσης για το 202 το οποίο πήρε την διαδρομή του στο κομμάτι της Δάφνης και την θέση του 024 στο κομμάτι του Νέου Κόσμου.
Πάντως σε 15-20' λεπτά Ομόνοια - Σκουζέ είναι αποτελεσματική.

(02-10-2011, 09:15 PM)nikos1991 Έγραψε: 245: Στ. Πετραλώνων – Παγκράτι – Στ. Κατεχάκη
Επαναφορά της «αποτυχημένης» (πώς να μην ήταν άλλωστε με συχνότητα 45’) γραμμής, ως διαδημοτικής, συμπληρωματικής του 140 στον άξονα Παγκράτι – Κατεχάκη. Δρομολόγηση με 12μερα λεωφορεία.
Διαδρομή, από αφετηρία: Αφετηρία Θεσσαλονίκης μαζί με τρόλεϊ 15, δεξιά Δωριέων, πλατεία Μερκούρη, Κολοκοτρώνη, αριστερά Δημητρακοπούλου, δεξιά Φραντζή, αριστερά Κάρπου, συνέχεια Φιλολάου, Μισούντος, Βασ Αλεξάνδρου, δεξιά Υμηττού, συνέχεια Ούλωφ Πάλμε, Παπανδρέου, Κοκκινοπούλου, αριστερά Κανελλοπούλου, συνέχεια Κατεχάκη, δεξιά Καραθεοδωρή, δεξιά Ξενοπούλου (Τέρμα), δεξιά Μεσογείων, αριστερά Κανελλοπούλου, δεξιά Κοκκινοπούλου, δεξιά Ηφαιστίωνος, συνέχεια Σπηλιωτοπούλου, Θηβών, αριστερά Μ. Ασίας, συνέχεια Παπαδιαμαντοπούλου, αριστερά Μιχαλακοπούλου, αριστερά Ιλισσίων, δεξιά Νυμφαίου, συνέχεια Αυξεντίου, δεξιά Ούλωφ Πάλμε, συνέχεια Υμηττού, Ηλία Ηλιού, δεξιά Φραντζή, αριστερά Βεΐκου, δεξιά Κολοκοτρώνη, πλ Μερκούρη, Καλλισθένους, δεξιά Κυκλώπων, δεξιά Θεσσαλονίκης (Αφετηρία)
Μήκος νέας διαδρομής, από αφετηρία: 10700μ. από τέρμα:11.600
Μήκος παλιάς διαδρομής, κυκλική 16.300μ
Συχνότητα 15’- καθημερινές 25’ σαββατοκύριακο

Πλεονεκτήματα: η μόνη γραμμή που παρέχει εξυπηρέτηση σε όλο το μήκος της φιλολάου/Υμηττού, Σύνδεση των 3 γραμμών μετρό (στο μέλλον 4) στους σταθμούς Πετράλωνα, Ν. Κόσμος, Αγ. Ιωάννης, Κατεχάκη (και Παγράτι, Γουδή)
Μειονεκτήματα: η κίνηση στη Φιλολάου και την Κανελλοπούλου τις ώρες αιχμής
608: Γαλάτσι – Ακαδημία – Νεκροταφείο Ζωγράφου
διατήρηση όπως είναι με συχνότητα 6’-8΄ στην αιχμή και πρόταση για νυχτερινή λειτουργία, λόγω των πολλών φοιτητών που διαμένουν στην περιοχή με συχνότητα 30’, ενώ το 11 του είναι ήδη νυχτερινό θα μπορούσε να τερματίζει στο Πανεπιστήμιο ή το Σύνταγμα, λόγω της επικάλυψης της Πατησίων από το 608
235: Ζωγράφου – Στ. Ευαγγελισμός (κυκλική)
μείωση χρονοαπόστασης κατά περίπου 10’ αφού οι περισσότεροι επιβάτες το χρησιμοποιούν μέχρι τον Ευαγγελισμό.
Διαδρομή από Παπαδιαμαντοπούλου, αριστερά Βασ Σοφίας, συνέχεια Βάσ Κωνσταντίνου, δεξιά Ριζάρη δεξιά Βασ. Σοφίας συνέχεια κανονικά.

Πλεονεκτήματα: περισσότερα δρομολόγια 6,5’ αιχμή, από 7,5’
Μειονεκτήματα: οι επιβάτες προς κέντρο πρέπει να μετεπιβιβαστούν στη στάση Ιλίσσια στο 608,622
220: κατάργηση
225: Άνω Ιλίσσια – Στ. Ευαγγελισμος (κυκλική)
Ακριβώς όπως το 235
Πλεονεκτήματα: περισσότερα δρομολόγια αιχμή στα 7’ αντί για 8’
Μειονεκτήματα: οι επιβάτες προς κέντρο πρέπει να μετεπιβιβαστούν στη στάση Ιλίσσια στο 608,622
250: Πανεπιστημιούπολη – Στ. Ευαγγελισμός (κυκλική) ΣΧΟΛΙΚΗ
διατήρηση στα σημερινά δεδομένα
221: Άνω Ιλίσια - Πανεπιστημιούπολη – Στ. Ευαγγελισμός (Κυκλική)
κοινή διαδρομή με 250 από Ευφρονίου και μετά. Μέιωση χρονοαπόστασης και αύξηση συχνότητας από τα 18’ σήμερα στα 16’
230: Ακρόπολη - Ζωγράφου
διατήρηση όπως είναι και προσθήκη ενός τελευταίου δρομολογίου στις 23:40 μέχρι Στ. Αμπελοκήπων πριν αποσυρθεί το όχημα
224: Καισαριανή – Δικαστήρια
κόψιμο στα δικαστήρια,
διαδρομή από Μαυροματέων, δεξιά Ευελπίδων, τέρμα στα δικαστήρια (στάση ΓΥΣ) συνέχεια Ευελπίδων, δεξιά Μουστοξύδη, συνέχεια Μπούσγου, Βραΐλα, δεξιά Αλεξάνδρας, αριστερά Πατησίων, συνέχεια στην παλιά διαδρομή. Μείωση χρονοαπόστασης κατά 15-20’
223: Καισαριανή – Στ. Ευαγγελισμός (κυκλική)
η δημοτική συγκοινωνία της Καισαριανής πραγματοποιεί με επιτυχία αυτό το δρομολόγιο, οπότε μπορεί να μπει στην ενιαία αρίθμιση (το 223 ήταν Καισαριανή – Κάνιγγος μέχρι το 2005 νομίζω, άρα γνώριμος αριθμός για το επιβατικό κοινό).
140: Στ. Κατεχάκη – Γλυφάδα
και 047: Στ. Κατεχάκη – Πολύγωνο
Σπάσιμο του 140, επειδή λόγω τεράστιου δρομολογίου (περίπου 100 στάσεις ανά κατεύθυνση) είναι ασυνεπές, με αφετηρία (στην αφετηρια του 242-046 και τέρμα 245) στην κατευθυνση προς Γλυφάδα, και αφετηρία στο χώρο δίπλα στο μετρό Κατεχάκη (στην αφετηρία του 402) για την κατεύθυνση προς Πολύγωνο. Το 140 με συχνότητα 15’, το 047 με 20’
201: Στ. Δάφνης – Αργυρούπολη – Στ. Ελληνικού
διατήρηση στη σημερινή κατάσταση και επέκταση στο σταθμό Ελληνικό με την έλευση του μετρό
202: Στ. Δάφνης – Στ. Συγγρού - Φιξ
διατήρηση της υπάρχουσας γραμμής σαν εναλλακτική του μετρό, αφού καλύπτει διαφορετικές περιοχές
203: Καρέας – Στ. Ευαγγελισμός (κυκλική)
διαδρομή από Ριζάρη δεξιά Βασ. Σοφίας, συνέχεια Βασ. Αλεξάνδρου, δεξιά Μιχαλακοπούλου, αριστερά Μερκούρη, μείωση χρονοαπόσταση κατά περίπου 12’
204: Στρ. Σακέτα – Παγκράτι
τέρμα στην Πλ. Παγρατίου (στάση γέφυρα) στην σημερινή πιάτσα ταξί από Χρεμωνίδου αριστερά Υμηττού, αριστερά Φρύνης, συνέχεια στην παλιά διαδρομή
μείωση απόσταση κατά περίπου 5,3 χιλιόμετρα και περίπου 25’ άρα άυξηση της συχνότητας από τα 75’ στα 60’.
206: Αγ. Μαρίνα – Στ. Δάφνης (κυκλική)
διατήρηση στην υπάρχουσα κατάσταση.
209: Μεταμόρφωση – Σύνταγμα (κυκλική)
διατήρηση στη σημερινή κατάσταση

210: Στ. Άλίμου – Τερψιθέα
κόψιμο στο σταθμό του Αλίμου όταν έρθει το μετρό
212: Στ. Δάφνης – Καρέας – Αγ. Μαρίνα
απλά αλλάζω το όνομα της γραμμής, μιας και τερματίζει στην Αγ. Μαρίνα, περνώντας από Καρέα
217: Πειραιάς – Αγ. Δημήτριος
218: Πειραιάς – Υμηττός - Ηλιούπολη
229: Πειραιάς – Αγ. Δημήτριος (από Αμφιθέας)
και 232: Πειραιάς – Υμηττός - Βύρωνας
τα λεωφορεία κάνουν άσκοπες βόλτες δίπλα στο λιμάνι, τη στιγμή που υπάρχουν λεωφορεία του Ο.Λ.Π. Τέρμα στην πλ. Καραϊσκάκη
κέρδος 5,4χμ ή 17’ για τα 218-232 και 2,8χμ. ή 8’ για τα 217-229
219: Στ. Καλλιθέας – Στ. Αγ. Δημητρίου
διατήρηση στη σημερινή κατάσταση
216: Αγ. Μαρίνα – Στ. Αγ. Δημητρίου
αλλαγή διαδρομής, από Παναγούλη, αριστερά Βενιζέλου, δεξιά Πρωτόπαπα συνέχεια Παπανδρέου, πλ. Κανάρια, αριστερά Αντύπα, δεξιά Ηρώς Κωνσταντοπούλου, δεξιά Σοφοκλή Βενιζέλου, δεξιά Βουλιαγμένης, δεξιά Αγ. Κωνσταντίνου, δεξιά Αντύπα, αριστερά Παπανδρέου, συνέχεια Πρωτόπαπα, αριστερά Βενιζέλου δεξιά Παναγούλη, στη συνέχεια η παλιά διαδρομή
Κάλυψη της Πρωτόπαπα μετά τις αλλαγές στο 237
237: Άνω Ηλιούπολη – Στ. Αγ. Δημητρίου
Από Σοφοκλή Βενιζέλου συνέχεια και μετά την πλ. Εθν. Αντιστάσεως, δεξιά Βουλιαγμένης, τέρμα στο στ. Αγ. Δημητρίου μαζί με το 171,154 αναστροφή στη βουλιαγμένης αριστερά Σοφ. Βενιζέλου, πλ Εθν. Αντιστάσεως, συνέχεια η παλιά διαδρομή.
Κέρδος περίπου 1χμ. αλλά πάνω από 15’ λόγω της κίνησης στο κέντρο της Δάφνης
242: Στ. Κατεχάκη – Πολυτεχνειούπολη ΣΧΟΛΙΚΗ
διατηρείται στη σημερινή της κατάσταση
Ε90: Πειραιάς - Πανεπιστημιούπολη ΕΞΠΡΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗ
διατηρείται όπως είναι
Στα 250-242-Ε90 δωρεάν μεταφορά των φοιτητών με την επίδειξη του πάσο.
622: Γουδή – Άνω Γαλάτσι
διατήρηση όπως είναι
815: Ταύρος – Πλ. Κουμουνδούρου
και 213 Γουδή – Στ. Ευαγγελισμός (κυκλική)
σπάσιμο του 815 ώστε να μην περνάει από το κέντρο. Συχνότητα 213 στα 22’ για να περνάει εναλλάξ με το 622, η διαδρομή για Ευαγγελισμό είναι ίδια με το 235. Το 815 ανεβαίνοντας την Πειραιώς θα στρίβει δεξιά στην πλατεία Κουμουνδούρου όπου και θα τερματίζει μαζί με τα Α/Β/Γ16
054: Περισσός – Ακαδημία – Μεταμόρφωση
Επιτυχημένο δρομολόγιο, οπότε δεν το πειράζει κανένας.
732: Αγ. Φανούριος – Ακαδημία – Νέα Ελβετία
κόψιμο της διαδρομής στη Ζωοδόχο Πηγή και αντικατάσταση της από τρόλεϊ
συγκεκριμένα: από Φορμίωνος, δεξιά Καραολή και Δημητρίου, δεξιά Ν. Ελβετίας, αριστερά Κομνηνών, αριστερά Ταταούλων, (τέρμα), συνέχεια Καραολή και Δημητρίου, αριστερά Φορμίωνος
Τρόλεϊ
2: Άνω κυψέλη – Παγκράτι – Καισαριανή
διατηρείται στη σημερινή της κατάσταση
4: Άνω Κυψέλη – Αγ΄Αρτέμιος – Στ. Αγ. Ιωάννης
διατηρείται στη σημερινή κατάσταση
11: Άνω Πατήσια – Παγράτι – Ζωοδόχος Πηγή
Επέκταση από το τέρμα της Νέας Ελβετίας στην κομμένη διαδρομή του 732.
Νυχτερινά δρομολόγια από Ζωοδόχο Πηγή μέχρι Σύνταγμα ή Πανεπιστήμιο

Πολύ καλές προτάσεις, συμφωνώ στα περισσότερα!!!!
Θα μπορούσε το 815 να κάνει τέρμα με το 035 στην οδό κλαζομένων:
απο πειραιως,χαμοστερνας και μετα όπως πάει το 035!!!
Διαφωνώ λιγάκι με το 732 καλό είναι κι έτσι, διότι απο κεί που περνάει είναι ανηφόρες, και ένα τρολει δεν τις αντεχει (απλά να μεταονομαστεί ως Αγ.Φανούριος Ίλιου - Ν.Ελβετία Βύρωνα ή Ίλιον - Βύρωνας)

θα μπορουσε φανατικα ο ΟΑΣΑ να καταργησει το 232 και το 218 να κάνει διαδρομη ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΣΤ.ΔΑΦΝΗΣ (μιας που το 237 κάνει κοινή διαδρομή μέχρι τα Κανάρια, και το 201 μέχρι το τέρμα του 218.)

Το 219 θα μπορουσε να συνχωνευτει με το 816 ΤΑΥΡΟΣ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΣΤ.ΔΑΦΝΗΣ

Το 131 είναι το πιό ανύπαρκτο (αυτό να καταργηθεί)
η να το κανουν ΣΤ.ΔΑΦΝΗΣ - Ν.ΣΜΥΡΝΗ - Π.ΦΑΛΗΡΟ
Απάντηση
#57
(05-12-2012, 01:44 AM)krikri13 Έγραψε: Το 856 είναι αρκετά εξυπηρετικό, διότι συνδέει δυτικά με νότια προάστια. Βολεύει πολύ τους κατοίκους στην περιοχή του Υμηττού ώστε να εξυπηρετηθούν στο κέντρο. Δεν χάνεται στην κίνηση, ίσα ίσα προσφέρει, διότι έχει μια νορμάλ συχνότητα δρομολογίων (10 - 20') μόνο την Κυριακή είναι εφιαλτικά.

Το 856 ήταν εξυπηρετικό. Πλέον, με το κέντρο της Αθήνας να είναι κλειστό σχεδόν κάθε μεσημέρι, η γραμμή αναγκαστικά σπάει στα 2, με το σκέλος από Δάφνη προς Αιγάλεω να εκτελείται μέχρι την Καλλιρόης και στη συνέχεια επιστροφή πίσω προς Υμηττό και Δάφνη.
Συνεπώς, δεν ξέρω κατά πόσο συνεχίζει να εξυπηρετεί ακόμη ως προς τη σύνδεση δυτικών με νότιων.
Απάντηση
#58
(07-12-2012, 12:35 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 856 ήταν εξυπηρετικό. Πλέον, με το κέντρο της Αθήνας να είναι κλειστό σχεδόν κάθε μεσημέρι, η γραμμή αναγκαστικά σπάει στα 2, με το σκέλος από Δάφνη προς Αιγάλεω να εκτελείται μέχρι την Καλλιρόης και στη συνέχεια επιστροφή πίσω προς Υμηττό και Δάφνη.
Συνεπώς, δεν ξέρω κατά πόσο συνεχίζει να εξυπηρετεί ακόμη ως προς τη σύνδεση δυτικών με νότιων.

Μπορούν να το πάνε απο Ηλ.Ηλιου - Χαμοστερνας - Πειραιώς και στην επιστροφή Πειραιως - Χαμοστέρνας - Ηλ.Ηλιου - Κασομούλη - Καφανταρη
Απάντηση
#59
(07-12-2012, 05:22 PM)krikri13 Έγραψε: Μπορούν να το πάνε απο Ηλ.Ηλιου - Χαμοστερνας - Πειραιώς και στην επιστροφή Πειραιως - Χαμοστέρνας - Ηλ.Ηλιου - Κασομούλη - Καφανταρη

Καλή η πρότασή σου, αλλά έχει μερικά θεματάκια.
Από τη Λαγουμιτζή μέχρι να βγει στην Πειραιώς το λεωφορείο δε θα μπορεί να πραγματοποιεί καμία στάση, καθώς επί της Λαγουμιτζή/Καλλιρόης/Χαμοστέρνας δε διέρχεται καμία γραμμή και δεν υπάρχουν στάσεις. Το ίδιο ισχύει και όταν επιστρέφει προς Υμηττό/Δάφνη.
Επιπλέον, δε γνωρίζω ποια είναι και η επιβάρυνση των οδών αυτών στις περιπτώσεις που κλείνει το κέντρο. Για παράδειγμα χθες που είχε κλείσει και η Πειραιώς από την Ιερά Οδό μέχρι την Ομόνοια προφανώς το υπόλοιπο κομμάτι της Πειραιώς στο ρεύμα προς Ομόνοια -το οποίο περιλαμβάνεται στην τροποποιημένη διαδρομή που προτείνεις- θα είχε σημαντική επιβάρυνση.
Άρα, στην περίπτωση που τα λεωφορεία της 856 στην τροποποιημένη διαδρομή χρειάζονται διπλάσιο χρόνο για να εκτελέσουν το δρομολόγιο, καλύτερα κάποιος που τη χρησιμοποιεί από Δάφνη προς Αιγάλεω να κατέβει στην αρχή της Βουλιαγμένης, όπου συνήθως καταλήγουν τα Α3/Β3/Α4/227/856 όταν είναι κλειστό το κέντρο, και να περπατήσει λίγο μέχρι το Μετρό της Ακρόπολης και να πάει Ελαιώνα για να πάρει το 856, παρά να ταλαιπωρηθεί (αντίστροφα το ίδιο από Αιγάλεω προς Δάφνη).
Απάντηση
#60
(07-12-2012, 10:00 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καλή η πρότασή σου, αλλά έχει μερικά θεματάκια.
Από τη Λαγουμιτζή μέχρι να βγει στην Πειραιώς το λεωφορείο δε θα μπορεί να πραγματοποιεί καμία στάση, καθώς επί της Λαγουμιτζή/Καλλιρόης/Χαμοστέρνας δε διέρχεται καμία γραμμή και δεν υπάρχουν στάσεις. Το ίδιο ισχύει και όταν επιστρέφει προς Υμηττό/Δάφνη.
Επιπλέον, δε γνωρίζω ποια είναι και η επιβάρυνση των οδών αυτών στις περιπτώσεις που κλείνει το κέντρο. Για παράδειγμα χθες που είχε κλείσει και η Πειραιώς από την Ιερά Οδό μέχρι την Ομόνοια προφανώς το υπόλοιπο κομμάτι της Πειραιώς στο ρεύμα προς Ομόνοια -το οποίο περιλαμβάνεται στην τροποποιημένη διαδρομή που προτείνεις- θα είχε σημαντική επιβάρυνση.
Άρα, στην περίπτωση που τα λεωφορεία της 856 στην τροποποιημένη διαδρομή χρειάζονται διπλάσιο χρόνο για να εκτελέσουν το δρομολόγιο, καλύτερα κάποιος που τη χρησιμοποιεί από Δάφνη προς Αιγάλεω να κατέβει στην αρχή της Βουλιαγμένης, όπου συνήθως καταλήγουν τα Α3/Β3/Α4/227/856 όταν είναι κλειστό το κέντρο, και να περπατήσει λίγο μέχρι το Μετρό της Ακρόπολης και να πάει Ελαιώνα για να πάρει το 856, παρά να ταλαιπωρηθεί (αντίστροφα το ίδιο από Αιγάλεω προς Δάφνη).

Μπορεί να κάνει μία στάση κοντά στο ΙΚΑ Ν.ΚΟΣΜΟΥ (οδος Ηλ.Ηλιου και Ρουμπεση) πριν την γέφυρα της Συγγρου "ΠΑΝΤΕΙΟΣ" (οδός Λαγουμιτζή) η επόμενη στην οδό Χαμοστέρνας (στο τερμα του 227 που βρισκεται παραδρομο καλλιροης που διέρχεται κοντά με ονομασία "ΚΟΙΛΗΣ") η επομενη "ΓΕΦΥΡΕΣ" επι των οδων ΧΑΜΟΣΤΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΗΟΥΣ και η επόμενη στην Πειραιώς "ΕΡΓΩΝ"
Δεν θα είχε και τόση επιβάρυνση διότι υπάρχει και το 815 (θα μου πεις τωρα δεν εχει συχνα δρομολογια) η το 813 (δεν κατεβαινει ολη την (Πειραιως). Υπάρχουν το Β18 Γ18 η 049 και το τρολει 21 (αν περιμένεις 838 και 914 γάμησε τα λεωφ/φαντασματα και τα 2 ειδικά το 914)
Όταν όμως πεζοδρομηθει η πανεπιστημιου η θα το σπασουν ξανα (που δεν εχει νοημα) η θα το κάνουν ετσι πως προτεινα (που συμφερει)...!!!

Για το 856 αυτο εννοω: https://maps.google.gr/maps/ms?msa=0&msid=207852980865378247598.0004d04a25d1bfa99fc98
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 626.667 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.318 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 198.773 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 356.239 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 158.000 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 78.136 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.514 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 90.560 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 172.368 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 68.534 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)