Αξιολόγηση Θέματος:
  • 16 Ψήφοι - 3.06 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
(05-08-2019, 06:56 PM)Larioupol Έγραψε: Το 142 σαν γραμμή δεν θα ήταν άσχημη αν είχε καλύτερες συχνότητες και ΔΕΝ έστριβε από την λεωφόρο Καλαμακίου αριστερά στην λεωφόρο Ποσειδώνος (όπου ουκ ολίγον φορές έχω δει να ξεκινάει ουρά αυτοκινήτων από το ύψος της 8ης Καλαμακίου!). Όταν διέρχονταν το 141 από την λεωφόρο Αλίμου μάζευε αρκετό κόσμο πάντως (μιας και είχε αξιοπρεπή συχνότητα).

Επειδή ο κύριος λόγος που ''έσπασε'' το 141 σε 2 γραμμές είναι το ζήτημα της λεωφόρου Καλαμακίου, προτείνω να γίνει συνένωση των 2 αυτών γραμμών, αλλά με τροποποίηση της διαδρομής, ώστε να μην χρειάζεται να προσεγγίζει την λεωφορο Ποσειδώνος, με την συχνότητα ανά 15'.

ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ: 141: ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ

Διαδρομή προς Στ. Αργυρούπολη: Λεωφόρος Παπαναστασίου, Ελπιδοφόρου, Αγίου Δημητρίου, Αναστάσεως, 25ης Μαρτίου, Αγίου Δημητρίου, Λεωφόρος Καλαμακίου, Νίκης, Γρηγορίου Αυξεντίου, Θουκιδίδου, Επτανήσου, Βαλιανού, Λεωφόρος Αλίμου, Λαμίας, Τιτάνων, Θουκιδίδου, Τήνου, Λεωφ. Βουλιαγμένης, Παράδρομος (ΤΕΡΜΑ)
 
Διαδρομή προς Στ. Δάφνη: Παράδρομος, Αλεξιουπόλεως, κυκλικά την Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου, Αλεξιουπόλεως, Τιτάνων, Λαμίας, Λεωφόρος Αλίμου, Λεωφόρος Ποσειδώνος, Γρηγορίου Αυξεντίου, Θουκιδίδου, Λεωφόρος Καλαμακίου, Λεωφόρος Αγίου Δημητρίου, Χώρος αφετηρίας Στ. Δάφνης (ΑΦΕΤΗΡΙΑ)

Πλεονεκτήματα: Άρτια και γρήγορη σύνδεση των 2 πιο κεντρικών οδών του Δήμου Αλίμου (δεν συνυπολογίζω την Λ.Ποσειδώνος και την Λ.Βουλιαγμένης)

Μειονέκτημα: Η κίνηση στην οδό Θουκιδίδου στον Άλιμο μπορεί να έχει προβλήματα, λόγω των παρκαρισμένων αυτοκινήτων (βέβαια, αυτό αντιμετωπίζεται με απαγόρευση στάθμευσης). Πάντως, αν δεν απατώμαι, κάποτε διερχόταν από εκείνη την οδό.

Το 141 δεν "έσπασε" λόγω της Καλαμακίου, αλλά λόγω της επικείμενης αναδιοργάνωσης του δικτύου εν όψει της παράδοσης την επέκτασης της γραμμής 2 μέχρι το Ελληνικό. Εν ολίγοις, αντιλήφθηκαν πως η Λ. Αλίμου δε χρειάζεται λεωφορείο ανά 10 λεπτά. Κατά συνέπεια, επικεντρώθηκαν στην εξυπηρέτηση του άξονα Δάφνης-Αγίου Δημητρίου-Καλαμακίου, ενώ το Παραλιακή-Αλίμου δόθηκε σε νέα γραμμή, η οποία θα προσέγγιζε τον νέο, τότε, σταθμό "Αργυρούπολη". 

Ορθώς θυμάσαι πως κάποτε το 141 διερχόταν από Θουκυδίδου στη διαδρομή του προς το Α/Σ Ελληνικού. Η διαδρομή αυτή ήταν μεν γρήγορη, μιας και το λεωφορείο απέφευγε το τρισκατάρατο φανάρι της Καλαμακίου-Ποσειδώνος, ήταν δε κάπως... risky, μιας και αρκετές φορές το λεωφορείο δε μπορούσε να περάσει από τα παρκαρισμένα. Κατ' εμέ είναι ορθότερη η διαδρομή μέσω Καλαμακίου-Ποσειδώνος, παρά η Καλαμακίου-Θουκυδίδου, μιας και έτσι επιτυγχάνονται μετεπιβιβάσεις. Όταν το 141 έβγαινε παραλία, αρκετός κόσμος κατέβαινε στη 3η Καλαμακίου για να συνεχίσει με άλλο λεωφορείο (Α1, Α2) για πιο κάτω. Αντίστοιχα οι ερχόμενοι από Πειραιά με Α1 ή από άλλο σημείο με τραμ, κατέβαιναν στην 3η Καλαμακίου ή στη στάση Καλαμάκι αντίστοιχα, ώστε να πάρουν λεωφορείο για Αλίμου. 

Η συνένωση του 141 με το 142 που προτείνεις, πιστεύω πως δεν είναι απαραίτητη πλέον. Το 141 λειτουργεί αρκετά καλά (αν εξαιρέσουμε τις συχνότητες, οι οποίες έχουν αραιώσει σημαντικά σε όλες τις γραμμές) μιας και δεν μπλέκει σε κίνηση. Επίσης, η πληρότητες μεταξύ Καλαμακίου και Αλίμου ήταν αρκετά χαμηλές έως μηδαμινές, μιας και πάντα η "ανταλλαγή πληθυσμών" γινόταν στην 3η Καλαμακίου. Μεταξύ μας, το 103/141 πήγαινε έως το Α/Σ μόνο και μόνο για την εξυπηρέτηση του προσωπικού και όχι για την εξυπηρέτηση της Λ. Αλίμου.

Το 142 σήμερα πάσχει, μιας και ένα όχημα ανά 40' δεν επαρκεί. Το έχουμε πει άλλωστε αρκετές φορές σε αυτό άλλα και σε άλλα τόπικ. Κατά τη γνώμη μου, ιδεατή λύση είναι είτε το 142 να πάρει δεύτερο όχημα (και να επανδώνεται από Solarίνια του Πειραιά), είτε να ανέβει το Β2 στον σταθμό "Αργυρούπολη". Προϋπόθεση του τελευταίου ώστε να διατηρηθούν τα ίδια οχήματα με τις ίδιες πάνω-κάτω συχνότητες είναι α) να κοπεί έως Φιξ και β) να κοπεί η περιπορεία στην Πλατεία Αργυρούπολης, μιας και πλέον έχει τοποθετηθεί φανάρι που επιτρέπει την άνετη αριστερη στροφή από παράδρομο Βουλιαγμένης προς Τιτάνων.

(05-08-2019, 06:56 PM)Larioupol Έγραψε: Όσον αφορά για το Β1, [...]

Off topic!
Ε Ι Δ Ι Κ Ο
Δ Ρ Ο Μ Ο Λ Ο Γ Ι Ο
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 55 46.873 19-10-2019, 05:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 98 79.971 14-10-2019, 01:19 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 32 29.409 17-09-2019, 10:07 AM
Τελευταία Δημοσίευση: NightLine
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 245 188.829 02-08-2019, 08:06 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 370 327.601 21-07-2019, 06:31 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 32 29.661 24-06-2018, 01:30 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos._.photography
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 158 78.187 03-06-2018, 10:19 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 111 88.697 20-05-2017, 02:17 AM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 28 28.932 18-12-2016, 05:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 38 35.044 23-06-2015, 03:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)